quote:
Volgens mij is CNN daar net aan begonnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:23 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zie her en der wat zenders als cnn en bbc die het over Prigozhin hebben, maar zou nu best wat live coverage willen volgen
De NSA heeft de implosie in het Kremlin waarschijnlijk al gehoordquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Kunnen we Poetin al een SOS horen kloppen?
Ja, ik dacht net ff snel dit topic te checken voor wat nieuws.... Is er een coup bezigquote:
Tijd dat Rutte hem een aanbod doet voor een vrije aftocht. Kijken of hij net zo stoer als Zelensky is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:24 schreef myShizzle het volgende:
Zal vast niet kloppen. Toch?
[ twitter ]
Je beseft denk ik wel dat je al 200 tweets heb gedeeld van dezelfde 2 militaire voertuigen die blijkbaar rondjes door een stad rijden, toch?quote:
Als gevestigde media is het natuurlijk lastig om first minute informatie te posten zonder bevestiging, tot die tijd is het informatie vergaren vanuit de onderwereld bronnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Volgens mij is CNN daar net aan begonnen.
De (bevestigde) beelden missen wel.
Dat is mss ook alles wat ze daar nog hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je beseft denk ik wel dat je al 200 tweets heb gedeeld van dezelfde 2 militaire voertuigen die blijkbaar rondjes door een stad rijden, toch?.
Elk filmpje zie ik dezelfde 2 voertuigen namelijk.
Juist niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:08 schreef michaelmoore het volgende:
wel het beste moment voor UKR om door te pakken met all you v got
Af en toe hou ik van jou en jouw sarcasmequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Totale anarchie en burgeroorlog in Moskou.
Alles stort in.
Morgen zit Zelensky in het Kremlin.
Gas stroomt vrijlijk naar Europa
Boodschappen worden retegoedkoop.
Ze denken wel dat Prigozhin het weekend niet gaat overleven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Er is heel veel ruis. Maar volgens CNN is er wel degelijk wat aan de hand.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze denken wel dat Prigozhin het weekend niet gaat overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |