Valt mee. Wagner was al uitgeroteerd na Bakhmut.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zou ook betekenen dat Oekrane enorme meters kan maken in eigen land
Je bent bekend met het beest Prigozhin? Of denk je dat het straks ineens een Obama wordt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het narrative dat als Putin valt, er direct een vervanger klaarstaat om zn agenda over te nemen, mogelijk dat in de toekomst hij rare dingen doet, maar in eerste instantie is het beter dan Putin vervangen wordt voor welke mongool ook, dit zal extreem goed uitkomen voor de oorlog in Oekraine.
Ik doelde niet op Poetin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij zou eerder deze avond met spoed naar het Kremlin gegaan zijn. Maar als de shit aan is, dan kan ik mij niet voorstellen dat hij daar zit.
Kan niet anders dan dat dit het einde gaat zijn van de oorlog. Hoe wil je een oorlog blijven voeren als het binnen eigen land een teringzooi is?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het narrative dat als Putin valt, er direct een vervanger klaarstaat om zn agenda over te nemen, mogelijk dat in de toekomst hij rare dingen doet, maar in eerste instantie is het beter dan Putin vervangen wordt voor welke mongool ook, dit zal extreem goed uitkomen voor de oorlog in Oekraine.
Idealiter sneuvelen zowel Prigozhin als Putin in dit verhaal, de vraag is alleen wie er dan op het toneel verschijnt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent bekend met het beest Prigozhin? Of denk je dat het straks ineens een Obama wordt?
Ooh dat dacht ikquote:
Maar zijn dan ook niet meer beschikbaar als reserve.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Valt mee. Wagner was al uitgeroteerd na Bakhmut.
Is ook maar weer de vraag inderdaad. Putin is een rat waar weinig positiefs in zit maar hij is niet zo irrationeel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Idealiter sneuvelen zowel Prigozhin als Putin in dit verhaal, de vraag is alleen wie er dan op het toneel verschijnt.
Beter krijgt Prigozhin de kans om de hele elite daar een koppie kleiner te maken voor hij de pijp uitgaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Idealiter sneuvelen zowel Prigozhin als Putin in dit verhaal, de vraag is alleen wie er dan op het toneel verschijnt.
Ik ben bekend met Prigozhin in deze oorlog en dat geld humanity overstijgt (joh wat een verrassing) Ik verwacht daardoor niet echt een verandering behalve dat Putin een extreme haat tegen het uiteenvallen van de Sovjetunie koestert en die voor zn dood schijnt te willen herstellen en duidelijk de laatste 10 jaar deze landen aan het terroriseren is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent bekend met het beest Prigozhin? Of denk je dat het straks ineens een Obama wordt?
Achter de meest vreselijke oorlogsmisdaden zit vaak een samenhangende ideologie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook maar weer de vraag inderdaad. Putin is een rat waar weinig positiefs in zit maar hij is niet zo irrationeel.
Dat is bijna een uur geledenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Vooralsnog wel goed om even in de gaten te houden voordat we over burgeroorlogen praten, het rommelt maar niet meer dan dat.
Alle informatie vanuit het front is onduidelijk totdat er vlaggen in de kerktoren opgehangen worden....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:32 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is de betrouwbaarheid dat Wagner de grens over gaat?
Reailibity liggen in oorlogstijd niet aan de echte zijde vaak.
Naar Polen? Niet bepaald vrienden van Rusland en Co.quote:
Dit doe je juist nu natuurlijk. Maar als Poetin gewoon concessies doet dan hoeft het niet te escaleren hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:51 schreef hollandia02 het volgende:
Het is nu 10 voor 3 in Rostov on Don. Mochten de soldaten geen speed op hebben lijkt mij om een stad vechten toch bizar. Zeker zo’n grote stad 1.2 miljoen inwoners. Ook daar is het uitgaan gaande. Dronken wodka Russen die een paar concurrerende vechtlusten zien, worden neergeknald door mederussen van Wagner.
Wat ik probeer te zeggen, dit doe je op woensdagmiddag, niet in het weekend.
Ik zou bijna een account aanmaken maar ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2023 02:53 schreef skysherrif het volgende:
En daar is de video, embed werkt weer niet dus klik er even op
https://twitter.com/TreasChest/status/1672407315352363008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |