SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Gewoon een accountje van Te Kloese om Rutger te stangen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Weer een nieuwe ZKA. Het is wat met al die insiders.
[ twitter ]
Mensen die dat doen draag ik geen warm hart toequote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oftewel: we juichen aankomend seizoen NIET voor het vlaggetje als Ajax Europees speelt!! (tenminste, als je zin hebt in het WK voor clubs)
Hoeveel geld kan dit opleveren? Allemaal leuk zo'n WK, maar al die extra potjes zijn wel heftig voor een relatief kleine selectie als de onze.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog wel een leuk feitje: Feyenoord en Ajax concurreren dit seizoen voor een plek voor het WK Teams in 2025.
In de huidige opzet plaatsen zich 12 clubs uit Europa hiervoor: de vier CL-winnaars tussen 21-24 en de overige acht beste clubs uit Europa, met een maximum van twee per land (tenzij er drie verschillende CL-winnaars uit één land zijn). Feyenoord staat 19e op die ranglijst (boven clubs als Barcelona, Napoli en Arsenal, lol), Ajax 18e. De elf plekken gaan nu naar Chelsea, Manchester City, Real Madrid, Villareal, AS Roma, Juventus/Inter, Bayern Munchen, Dortmund/Leipzig, PSG, Benfica en Porto. Plek 12 is vacant.
Feyenoord (inclusief bonuspunten 23/24) en Ajax beginnen volgend seizoen allebei op een coefficient van exact 49.000. Wie vanaf de groepsfase het meeste punten pakt, plaatst zich dus voor het WK voor teams. In theorie kunnen Glasgow Rangers en AZ ons nog inhalen, maar met een verschil van negen punten hebben die vrij veel goed te maken. Aan de andere kant is het ook nog mogelijk om het te halen door Porto (zes punten verschil) of zowel Dortmund als Leipzig in te halen. En als ManU, Newcastle of Arsenal de CL wint vervalt die twaalfde plek ook, overigens.
Oftewel: we juichen aankomend seizoen NIET voor het vlaggetje als Ajax Europees speelt!! (tenminste, als je zin hebt in het WK voor clubs)
Dat is nog onbekend. Het is ook maar de vraag of iemand hier op zit te wachten gezien het overvolle voetbalprogramma. Op dit moment denk ik dat de meeste clubs hun B-elftal gaan sturen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoeveel geld kan dit opleveren? Allemaal leuk zo'n WK, maar al die extra potjes zijn wel heftig voor een relatief kleine selectie als de onze.
Nog 13 nachtjes slapen tot de eerste trainingquote:
Moet dan toch een dubbeldeal worden met Danilo.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kunnen ze toch helemaal niet betalen
(maar ze mogen het wel proberen)
Welke ranking nemen ze hiervoor dan? Volgens mij staat Feyenoord op 29 en Ajax op 19 in de UEFA ranking dan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog wel een leuk feitje: Feyenoord en Ajax concurreren dit seizoen voor een plek voor het WK Teams in 2025.
In de huidige opzet plaatsen zich 12 clubs uit Europa hiervoor: de vier CL-winnaars tussen 21-24 en de overige acht beste clubs uit Europa, met een maximum van twee per land (tenzij er drie verschillende CL-winnaars uit één land zijn). Feyenoord staat 19e op die ranglijst (boven clubs als Barcelona, Napoli en Arsenal, lol), Ajax 18e. De elf plekken gaan nu naar Chelsea, Manchester City, Real Madrid, Villareal, AS Roma, Juventus/Inter, Bayern Munchen, Dortmund/Leipzig, PSG, Benfica en Porto. Plek 12 is vacant.
Feyenoord (inclusief bonuspunten 23/24) en Ajax beginnen volgend seizoen allebei op een coefficient van exact 49.000. Wie vanaf de groepsfase het meeste punten pakt, plaatst zich dus voor het WK voor teams. In theorie kunnen Glasgow Rangers en AZ ons nog inhalen, maar met een verschil van negen punten hebben die vrij veel goed te maken. Aan de andere kant is het ook nog mogelijk om het te halen door Porto (zes punten verschil) of zowel Dortmund als Leipzig in te halen. En als ManU, Newcastle of Arsenal de CL wint vervalt die twaalfde plek ook, overigens.
De ranking wordt opgemaakt over vier seizoenen dacht ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke ranking nemen ze hiervoor dan? Volgens mij staat Feyenoord op 29 en Ajax op 19 in de UEFA ranking dan.
Ja, dus Ajax met 62 op 19 en Feyenoord met 49 op 29quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De ranking wordt opgemaakt over vier seizoenen dacht ik.
Denk je dat Feyenoord al vier jaar Europees goede dingen laat zien?quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De ranking wordt opgemaakt over vier seizoenen dacht ik.
Edit: “with additional teams to be determined by a club ranking of the four-year period”
Nee, dit is de ranking die gebruikt wordt, over 20/21, 21/22, 22/23 en 23/24:quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, dus Ajax met 62 op 19 en Feyenoord met 49 op 29
https://www.footballseeding.com/uefa/club-ranking/2023-24/
Wanneer wordt dat gespeeld, winterstop?quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dit is de ranking die gebruikt wordt, over 20/21, 21/22, 22/23 en 23/24:
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2025.html
Waarbij je moet bedenken dat punten voor Feyenoord bovenop de 4 komen en bij Ajax de 2.5 punt in feite een vangnet is bij een vroege uitschakeling, vanaf de groepsfase wordt er vanaf 0 geteld. Praktisch beginnen beide clubs vanaf 49.
Zomer van 2025 (juni-juli)quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat gespeeld, winterstop?
Tja, voor de Arabische en Aziatische/Amerikaanse markten is dit wel scoren natuurlijk, al hun topteams tegen de beste clubs uit Europa. En als het maar eens in de vier jaar is kan dit natuurlijk best leuk uitpakken. Sowieso denk ik dat een CL-format in de zomer met een gastland heel leuk kan uitpakken, denk dat ik de afsluiting van de CL in 2020 in de zomer misschien wel de leukste uitvoering vond van de CL in heel lange tijd.quote:
Vreemd wel maar eens in de 4 jaar en dat jaarlijkse mini toernooitje om de wereldbeker komt dan te vervallen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, voor de Arabische en Aziatische/Amerikaanse markten is dit wel scoren natuurlijk, al hun topteams tegen de beste clubs uit Europa. En als het maar eens in de vier jaar is kan dit natuurlijk best leuk uitpakken. Sowieso denk ik dat een CL-format in de zomer met een gastland heel leuk kan uitpakken, denk dat ik de afsluiting van de CL in 2020 in de zomer misschien wel de leukste uitvoering vond van de CL in heel lange tijd.
Dus toch maar hopen dat Feyenoord zich plaatst, als het helemaal geen reet aan blijkt te zijn kunnen we het altijd als een soort oefentoernooi beschouwen.
Ze hebben de Confederations Cup geschrapt hiervoor, vandaar dat het eens in de 4 jaar isquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel maar eens in de 4 jaar en dat jaarlijkse mini toernooitje om de wereldbeker komt dan te vervallen?
Ja. Zoals hhh38 zegt geen confederations cup meer, en de continentale kampioenschappen zoals de Copa America zijn vanaf dan altijd op even jaren waarin geen landenWK gespeeld wordt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel maar eens in de 4 jaar en dat jaarlijkse mini toernooitje om de wereldbeker komt dan te vervallen?
Maar dat traditionele club WK ieder jaar komt dan ook te vervallen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja. Zoals hhh38 zegt geen confederations cup meer, en de continentale kampioenschappen zoals de Copa America zijn vanaf dan altijd op even jaren waarin geen landenWK gespeeld wordt.
Klopt, die wordt niet meer gespeeld.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat traditionele club WK ieder jaar komt dan ook te vervallen?
Jammer, ook wel een k toernooitje maar wel een jaarlijkse bevestiging dat de beste van Europa ook de beste van de wereld is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, die wordt niet meer gespeeld.
Leuk, goeie knulquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:44 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Beekie airlines on tour.
Dat zal een clubWK ook wel zijn, verwacht bij de laatste 8 op een dergelijk toernooi vooral Europese clubs eigenlijk. Maar goed het kan interessante affiches opleveren, en omdat je zonder returns speelt heb je wel weer dat alle wedstrijden alles of niets op een neutraal terrein zijn, dat geeft toch wel lading aan ieder potje in tegenstelling tot de doorgaans vrij saaie CL.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer, ook wel een k toernooitje maar wel een jaarlijkse bevestiging dat de beste van Europa ook de beste van de wereld is.
Europees voetbal is sowieso pas na de winter interessant maar dit wordt best wel moeilijk met iedere 3 dagen een wedstrijd zo'n beetje (tenminste ga ik vanuit), dan hebben NL clubs weinig kans of het nu Feyenoord of Ajax wordt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zal een clubWK ook wel zijn, verwacht bij de laatste 8 op een dergelijk toernooi vooral Europese clubs eigenlijk. Maar goed het kan interessante affiches opleveren, en omdat je zonder returns speelt heb je wel weer dat alle wedstrijden alles of niets op een neutraal terrein zijn, dat geeft toch wel lading aan ieder potje in tegenstelling tot de doorgaans vrij saaie CL.
Hij heeft toch meer een accountantuitstralingquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:44 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Beekie airlines on tour.
Ik vind het echt zo’n foto met de ondertekst:quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft toch meer een accountantuitstraling
Ik heb het idee dat ZKA en een heleboel andere transfer'experts' en journalisten zich flink laten gebruiken door zaakwaarnemers.quote:
Het wordt wel steeds vervelender ja, vooral omdat alle knip- en plaksites ook met elke kutscheet aan de haal gaanquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ZKA en een heleboel andere transfer'experts' en journalisten zich flink laten gebruiken door zaakwaarnemers.
Vooral jammer dat 1908.nl tegenwoordig ook zo veel nieuwtjes van jan en alleman overneemt en vertaald zonder te (kunnen) weten of het klopt. Het was juist nog wel leuk toen hij nog echt veel eigen nieuwtjes had en dingen als eerste kon melden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds vervelender ja, vooral omdat alle knip- en plaksites ook met elke kutscheet aan de haal gaan
Het is heel vermoeiend, zeker omdat Rutger van 'ik doe het allemaal voor de club' is gegaan naar 'wat mij betreft gaat hij naar ajax zolang ik de primeur maar heb'. En dat mensen hem hier als een beschermde diersoort gaan beschouwen omdat hij af en toe wel inside-informatie heeft en omdat hij bij een grapje direct users (subtiel of minder subtiel) gaat bedreigen vind ik ook maar vermoeiend.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds vervelender ja, vooral omdat alle knip- en plaksites ook met elke kutscheet aan de haal gaan
Het is nog maar 22 juni en in principe kan je in juli al een behoorlijk representatief elftal sturen. Ik ben wel blij dat het deze keer allemaal wat rustiger loopt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:34 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het allemaal nog tam op transfergebied, buiten die kut geruchten.
Alle lekken zijn gedicht door KloeseGod.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:34 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het allemaal nog tam op transfergebied, buiten die kut geruchten.
Virgil van Dijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:18 schreef exile79 het volgende:
[ twitter ]
Hier heeft ook geen enkele "insider" het over gehad?
Ik zou het wel lekker vinden dat wat (aanvallende) versterkingen de hele voorbereiding mee kan draaien. We zijn er in de breedte nog niet op vooruitgegaan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog maar 22 juni en in principe kan je in juli al een behoorlijk representatief elftal sturen. Ik ben wel blij dat het deze keer allemaal wat rustiger loopt.
Ziet eruit als iemand die ongeveer een jaar geleden op elke straathoek van Marseille stondquote:
Gras is groen.quote:
Liam Kelly: Crawley Town sign midfielder after Rochdale exitquote:
Dacht dat dit al lang bekend was eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Geld gekregen van de roverheid!!!!
Bozenik is dus een cadeautje geweest van de overheidquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Geld gekregen van de roverheid!!!!
Ik denk dat één user hem bijzonder graag wil en dat hij daarom nogal vaak in het nieuws komtquote:
Kan me alleen indenken dat er dan toch wel kans is op een vertrek van Santi, of dat ze zich laten verleiden tot een machtsstrijdje zoals met Timber…quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat één user hem bijzonder graag wil en dat hij daarom nogal vaak in het nieuws komt
(Tip: desbetreffende user zit doorgaans graag in de hogere kamers in zijn huis)
Of dat Don Kloesoe gewoon lekker de prijs aan het opdrijven is voor die club waar we voorbij zijn (op alle fronten)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan me alleen indenken dat er dan toch wel kans is op een vertrek van Santi, of dat ze zich laten verleiden tot een machtsstrijdje zoals met Timber…
Eerder de zaakwaarnemer van de speler die via rare geruchten probeert psv door te laten happen wmb.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Of dat Don Kloesoe gewoon lekker de prijs aan het opdrijven is voor die club waar we voorbij zijn (op alle fronten)
Je gaat toch nooit meer dan 6-7 miljoen neerleggen voor een reservespits. En zelfs dat vind ik al gortig
Van het management hier op dit forum mag je hem geen kwalletje noemen dat leugens verspreidt want dan word je geband voor crewbash en persoonlijke aanvallenquote:
#DTKGquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:14 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Don Kloesoe heeft gesproken.
Het is een beetje verdacht stil ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
Weinig nieuws
Zou Don Kloesoe het lek hebben gedicht?
Ik snap nooit zo hoe je daar heel erg mee bezig kan zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:57 schreef Scrummie het volgende:
De grote transfermarkt update is uit. Hoera.
Nouri nog steeds nul euro.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo hoe je daar heel erg mee bezig kan zijn
Maar ook daar zijn we PSV nu voorbij (op alle fronten)
Verschil met Ajax nu 30 miljoen, vorig jaar nog 200 (lol)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ook daar zijn we PSV nu voorbij (op alle fronten)
Clown Bassey maar 3 miljoen minder dan vorig jaar. Parodie op een website.quote:
Ik vind het wel leuk om te zien dat er bij Feyenoord vrijwel enkel groene pijltjes naar boven staan en bij Ajax rode pijltjes naar benedenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
"Also has a soft, malleable body too. Same as your Rice and Pedris"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Na Bayernfans springen nu ook wat eilanders op de Matstrain.
quote:Transfermarkt update: kampioenen van Feyenoord stijgen fors Vandaag, 16:30 uur
Transfermarkt.nl heeft vrijdagmiddag een nieuwe update doorgevoerd. De spelers van alle Eredivisieclubs zijn nog eens nauwkeurig onder de loep genomen en daaruit is een nieuwe transferwaarde uit voort gekomen. Hier vind je de nieuwe update van de selectie van Feyenoord. Vrijwel de hele selectie van de landskampioen stijgt in waarde. Zo komen de Rotterdammers ook dichterbij Ajax op de eerste plaats als meest waardevolle team van de Eredivisie. Feyenoord houdt PSV momenteel achter zich en staat op een tweede plek in dat klassement. De grootste stijger binnen de selectie is Santiago Giménez. De Mexicaanse spits is maar liefst zestien miljoen euro duurder geworden na de nieuwe update. Daarmee wordt zijn marktwaarde geschat op 25 miljoen. Een andere grote stijger is Mats Wieffer. Bij hem kwam er acht miljoen bovenop de zeven miljoen die er al stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef H.FR het volgende:
IT'S HAPPENINGBijna 10 miljoen en een dik doorverkooppercentage. Erg mooi dat Feyenoord zich niet heeft laat verleiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok zo maar dat de interesse van Feyenoord niet verder ging dan wat informeren weken geleden en hooguit een heel laag bod. Maar PSV heeft de strijd om zijn handtekening gewonnen hoor!!1!1
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef H.FR het volgende:
IT'S HAPPENINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Goh wat zijn wij afgetroefd zegquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bijna 10 miljoen en een dik doorverkooppercentage. Erg mooi dat Feyenoord zich niet heeft laat verleiden.
Ik gok zo maar dat de interesse van Feyenoord niet verder ging dan wat informeren weken geleden en hooguit een heel laag bod. Maar PSV heeft de strijd om zijn handtekening gewonnen hoor!!1!1
Klopt, en niet voor het eerst (Veerman). Alleen zijn Feyenoorders te trots om dat toe te geven.quote:
Ik weet niet of feyenoord echt serieus was met deze spelerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, en niet voor het eerst (Veerman). Alleen zijn Feyenoorders te trots om dat toe te geven.
Gelukkig is het hier geen twitter waar je doodsverwensingen krijgt als je zegt dat Feyenoord is afgetroefd door PSV.
Geloof sowieso niet dat Feyenoord dat bedrag gaat uitgeven voor een tweede spits, zelfs ajax doet dat niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet of feyenoord echt serieus was met deze speler
Wij hebben Gimenez gewoon...die heeft zich gewoon bewezen vorig seizoen
Pepi is gewoon nog steeds een twijfelgeval met zo een transferbedrag
Ben blij dat Veerman niet is gekomen. Prima speler maar wel een jankerd en totaal niet passend in SlotBalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, en niet voor het eerst (Veerman). Alleen zijn Feyenoorders te trots om dat toe te geven.
Gelukkig is het hier geen twitter waar je doodsverwensingen krijgt als je zegt dat Feyenoord is afgetroefd door PSV.
Ik vind Veerman nog steeds wel een lekker voetballertje, denk ook wel dat die een stuk verder in zijn ontwikkeling was geweest nu als Feyenoord toen wel het geld voor hem had gehad.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er van wakker ligt dat Til, Veerman en Pepi niet gekomen zijn.
Dit ben ik helemaal met je eens. Nog altijd zonde.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Veerman nog steeds wel een lekker voetballertje, denk ook wel dat die een stuk verder in zijn ontwikkeling was geweest nu als Feyenoord toen wel het geld voor hem had gehad.
Ik denk niet dat je die situaties met elkaar kan vergelijken. Maar goed, hij is geen speler van ons, en dat zal ook nooit meer gebeuren gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef De_Pel het volgende:
Had qua voetbalpotentie een leuke toevoeging geweest, en financieel natuurlijk een koopje, maar qua mentaliteit en rol in de groep maar wat blij dat ie weg is gebleven met z’n janksmoel.
Precies. Gimenez was begin dit seizoen ook ‘geen voetballer voor Slotball’, maar zoiets kan je wel nog wel aanleren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Veerman nog steeds wel een lekker voetballertje, denk ook wel dat die een stuk verder in zijn ontwikkeling was geweest nu als Feyenoord toen wel het geld voor hem had gehad.
Op Varkenoord worden nieuwe velden gelegd, daar werden dat soort potjes vorig seizoen gespeeld. Vind het ideaal juist, lekker zuipen bij een amateurclub.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:39 schreef RipCity het volgende:
He Feyenoord fans, ik zat net ff te kijken he. Feyenoord speelt 3 oefenwedstrijden maar die worden ergens op een amateurveld gespeelt??? VV Smitshoek oid. Als ik google is het maar 3000 plekken. Er zijn toch wel meer geinteresseerden voor zo'n wedstrijd tegen club Brugge dan 3000 man?? Hoezo kiezen ze daar voor? Of verkoopt zoiets niet uit en mis ik iets?
Volgens mij heeft ie wel lekker aan de stoelpoten van RvN lopen zagen. Ook al snel in het seizoen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Gimenez was begin dit seizoen ook ‘geen voetballer voor Slotball’, maar zoiets kan je wel nog wel aanleren.
Mentaliteitsdingetje ben ik het inmiddels ook over oneens, ja hij heeft een jankgezicht maar in die bekerfinale was hij misschien wel de enige die onverstoord bleef doorspelen en zich niet mee liet trekken door het kinderachtige gezuig van Ajax.
Een kenner dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie wel lekker aan de stoelpoten van RvN lopen zagen. Ook al snel in het seizoen.
https://www.psvinside.nl/(...)or-transfer-veerman/quote:
Bij welke club denk je?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Verjaardag van Dilro gisteren (die gaat vlammen)
Leuke speler voor Twente.quote:
Feyenoord heeft een kabelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Verjaardag van Dilro gisteren (die gaat vlammen)
Is dat niet waar die geniale commentator echt elke spelersnaam verneukt en heel de wedstrijd de meest droge humor ter wereld de ether in slingert? Of is dat SDC Putten? @Calandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:39 schreef RipCity het volgende:
He Feyenoord fans, ik zat net ff te kijken he. Feyenoord speelt 3 oefenwedstrijden maar die worden ergens op een amateurveld gespeelt??? VV Smitshoek oid. Als ik google is het maar 3000 plekken. Er zijn toch wel meer geinteresseerden voor zo'n wedstrijd tegen club Brugge dan 3000 man?? Hoezo kiezen ze daar voor? Of verkoopt zoiets niet uit en mis ik iets?
Edit: oh ze spelen om 4 uur 's middags. Wat een tijd
Newcastle van oudsher een tyfusclub met extreem povere bodenquote:
Sow!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een kabel
Oh en dilrosun kan er hé le maal niets van, de enige manier waarop die komend seizoen gaat vlammen is als hij na een noodlottig ongeval in een crematorium eindigt
Dat is echt veel te weinig.quote:
Voor 25 miljoen sturen we de grensrechter Hancko.quote:
60 miljoen is natuurlijk onzin. Maar ik vind iedereen (en jij dus ook) wel makkelijk roepen dat we maar een stuk minder moeten accepteren. Ik zie AZ miljoenen vragen voor Reijnders en Kerkez en waarschijnlijk krijgen ook. Notabene de nummer 4 van NL. En dan moet Feyenoord maar even lekker realistisch zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:29 schreef Scrummie het volgende:
We gaan na Kokcu gewoon door met bizarre bedragen
En dan straks weer viesmad zijn.
Volgens de laatste berichten wil AZ 20 miljoen voor Kerkez en 18 miljoen voor Reijnders. Beide jonge spelers met langlopende contracten die met hun club 4e zijn geworden in de competitie en de halve finale van de ECL hebben gehaald.quote:Op zondag 25 juni 2023 06:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
60 miljoen is natuurlijk onzin. Maar ik vind iedereen (en jij dus ook) wel makkelijk roepen dat we maar een stuk minder moeten accepteren. Ik zie AZ miljoenen vragen voor Reijnders en Kerkez en waarschijnlijk krijgen ook. Notabene de nummer 4 van NL. En dan moet Feyenoord maar even lekker realistisch zijn.
Ohja je hebt gelijk. Ik hoop dat we volgend jaar wel kampioen worden en minimaal de kwartfinale EL halen, misschien kunnen we dan meer vragen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten wil AZ 20 miljoen voor Kerkez en 18 miljoen voor Reijnders. Beide jonge spelers met langlopende contracten die met hun club 4e zijn geworden in de competitie en de halve finale van de ECL hebben gehaald.
Goh, dat lijkt best wel op de status die Feyenoord vorig jaar had. In die lijn is het tamelijk belachelijk om 40-45 miljoen te vragen voor Hancko.
Ik zeg toch ook niet dat we maar 18-20 miljoen moeten vragen Hans. 25 tot 30m lijkt me wel realistisch.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ohja je hebt gelijk. Ik hoop dat we volgend jaar wel kampioen worden en minimaal de kwartfinale EL halen, misschien kunnen we dan meer vragen.
En we mogen de transfersommen van Feyenoord niet afzetten tegen Ajax. Maar tegen AZ opeens wel.
Wat mensen vooral niet begrijpen is dat niemand de prijzen op gelijke hoge stelt met Ajax. Waar Ajax voor een Kudus/Timber 65 miljoen vraagt, vinden ze Kokcu voor 40 miljoen gewoon terecht een reëele prijs. Ze zetten het in verhouding. Lijkt mij niet raar toch?quote:Op zondag 25 juni 2023 09:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat we maar 18-20 miljoen moeten vragen Hans. 25 tot 30m lijkt me wel realistisch.
En AZ heeft wel ongeveer dezelfde status op de transfermarkt als Feyenoord ja, dus daar kan je redelijk prima mee vergelijken. Ajax staat nog een heel stukje boven beide clubs. Maar dat lijken veel mensen ook maar niet te willen begrijpen.
Ajax vraagt helemaal geen 65 miljoen voor Kudus/Timber, maar oke.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat mensen vooral niet begrijpen is dat niemand de prijzen op gelijke hoge stelt met Ajax. Waar Ajax voor een Kudus/Timber 65 miljoen vraagt, vinden ze Kokcu voor 40 miljoen gewoon terecht een reëele prijs. Ze zetten het in verhouding. Lijkt mij niet raar toch?
En Feyenoord staat gelijk met AZ maar mogen wel meer vragen. Maar niet te veel hoor! Waar slaat dat op dan?
Het is fantastisch, hoeveel van wat hij lult zou echt waar zijn?quote:Op zondag 25 juni 2023 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ZKA live op de zondagochtend, je dag kan niet beter beginnen.
Definieer echt waar eens.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is fantastisch, hoeveel van wat hij lult zou echt waar zijn?
Waarom sommigen zo geprikkeld reageren als je zegt dat het bedrag van Kökcü echt te laag is begrijp ik ook niet zo.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:53 schreef fetX het volgende:
Echt helemaal niemand vergelijkt met Ajax.
Ik vind 25-30 miljoen voor Hancko eigenlijk wel een prima bedrag, alleen dat van Kokcu was gewoon te laag. Dat is helemaal geen gekke uitspraak, dat lees je niet alleen onder Feyenoord supporters.
Omdat jullie dat niet bepalen.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom sommigen zo geprikkeld reageren als je zegt dat het bedrag van Kökcü echt te laag is begrijp ik ook niet zo.
Bij Kokcu had je ook het probleem dat hij zelf naar die cub wilde en al rond was, dan is het als Feyenoord gewoon moeilijker onderhandelen.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom sommigen zo geprikkeld reageren als je zegt dat het bedrag van Kökcü echt te laag is begrijp ik ook niet zo.
En de situatie Hancko/Kökcü moet je niet eens vergelijken. Laatstgenoemde was van uitgesproken dat hij naar een volgende club mocht vertrekken, dan is een marktconform bedrag prima (en dat kregen we ook al niet…). Hancko is één van onze beste spelers en blijft in principe, dan vraag je minimaal 10 miljoen meer dan wat marktconform is.
Omdat de mensen die dat vinden het bijna als een feit presenteren, wat niet zo is.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit inderdaad. We hebben genoeg geld voor enkele versterkingen en Hancko is een belangrijke speler, dan kan je in principe elk bedrag weigeren totdat er een gekke club komt die ver boven z'n marktwaarde gaat bieden.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hancko heeft nog drie seizoenen contract, dus je ontvangt ook nog wel minimaal 30 miljoen voor hem volgend jaar. Waarom zou je hem in godsnaam dan nu al laten gaan?
Je hoeft niet iedere speler tegen een marktconform bod te laten gaan he.
Net als dat jij niet bepaalt dat de transfersom wel prima is want hoe vaak je dat ook nog blijft drammen als iemand erover klaagt het verandert de mening van in dit geval de meerderheid niet.quote:
Dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op zondag 25 juni 2023 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net als dat jij niet bepaalt dat de transfersom wel prima is want hoe vaak je dat ook nog blijft drammen als iemand erover klaagt het verandert de mening van in dit geval de meerderheid niet.
Klopt, die situatie was lastig, ik vrees ook niet dat er veel meer haalbaar was.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Kokcu had je ook het probleem dat hij zelf naar die cub wilde en al rond was, dan is het als Feyenoord gewoon moeilijker onderhandelen.
LCV's zijn schaars dus die interesse in Hancko zal nog wel duren tot ver in het transferwindow.
quote:
Dat is hier wat je duidelijk impliceert.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:29 schreef Scrummie het volgende:
We gaan na Kokcu gewoon door met bizarre bedragen
En dan straks weer viesmad zijn.
Zo gaat elke discussie nu hé? Als iemand je tegenspreekt dan reageren ze opeens geprikkeld. Op basis van wat reageert hij geprikkeld?quote:Op zondag 25 juni 2023 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet
Over geprikkeld reageren gesproken zeg. Jeetje.
Verkapte Kloese-bash weer.quote:🎖️ - Feyenoord en Newcastle United hebben sinds dit jaar een samenwerking, al is hierover nog niets officieel gecommuniceerd. Dat de warme banden er zijn, werd met het tijdelijk aanstellen van Yankuba Minteh duidelijk: hij wordt het komende seizoen uitgeleend aan de Rotterdammers, zonder dat de scouting er aan te pas kwam.
Huh, nu niet de boel gaan omdraaien. ‘Je snapt er niks van’ of ‘je bent niet realistisch’ zijn juist teksten gebezigd door jou. Zodra je zegt dat je het te laag vindt krijg je allemaal gejank over je heen. Of moet je ‘een opleiding hbo management’ gaan doen (lol).quote:Op zondag 25 juni 2023 11:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat de mensen die dat vinden het bijna als een feit presenteren, wat niet zo is.
En dat 'geprikkeld reageren' valt ook wel mee.
Zelfs zuigende Ajacieden besloten voor de ‘whahaha Feyenoord verkoopt net zo laag als de Aldi’-take te gaan in plaats van de ‘zie je wel, jullie spelers zijn gewoon niet zoveel waard als jullie denken’-take.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh, nu niet de boel gaan omdraaien. ‘Je snapt er niks van’ of ‘je bent niet realistisch’ zijn juist teksten gebezigd door jou. Zodra je zegt dat je het te laag vindt krijg je allemaal gejank over je heen. Of moet je ‘een opleiding hbo management’ gaan doen (lol).
Het is helemaal niet zo gek om dat bedrag te laag te vinden. Genoeg berichten vanuit de media/analisten die dat ook zeggen of vinden.
Jij (en een heleboel anderen) vinden het bedrag te laag. Ik vind van niet en vindt dat mensen die (veel) hogere bedragen wilden inderdaad niet zo realistisch zijn en er niet zo heel veel van snappen. Maar als je tegengas geeft en dat zegt is het opeens 'gejank'. Tsja, bijzonder.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh, nu niet de boel gaan omdraaien. ‘Je snapt er niks van’ of ‘je bent niet realistisch’ zijn juist teksten gebezigd door jou. Zodra je zegt dat je het te laag vindt krijg je allemaal gejank over je heen. Of moet je ‘een opleiding hbo management’ gaan doen (lol).
Het is helemaal niet zo gek om dat bedrag te laag te vinden. Genoeg berichten vanuit de media/analisten die dat ook zeggen of vinden.
En wat een stel trollende Ajacieden hier vinden is relevant, omdat...?quote:Op zondag 25 juni 2023 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs zuigende Ajacieden besloten voor de ‘whahaha Feyenoord verkoopt net zo laag als de Aldi’-take te gaan in plaats van de ‘zie je wel, jullie spelers zijn gewoon niet zoveel waard als jullie denken’-take.
Ik denk dat @onlogisch en @GGMM dat ook vinden.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:58 schreef Pistolero het volgende:
Jij (en een heleboel anderen) vinden het bedrag te laag. Ik vind van niet en vindt dat mensen die (veel) hogere bedragen wilden inderdaad niet zo realistisch zijn en er niet zo heel veel van snappen.
Ja, discussies over transferbedragen in dit topic zijn nogal zinloos, dus ik stop wel weer.quote:
Die meningen neem ik een stuk serieuzer dan Pistolero van het FOK! forum.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij (en een heleboel anderen) vinden het bedrag te laag. Ik vind van niet en vindt dat mensen die (veel) hogere bedragen wilden inderdaad niet zo realistisch zijn en er niet zo heel veel van snappen. Maar als je tegengas geeft en dat zegt is het opeens 'gejank'. Tsja, bijzonder.
Wat de tendens in de media of onder de analisten is is ook helemaal niet relevant. Het gros daarvan bestaat ook uit totaal incompetente randdebielen. Sinds wanneer gaan we die meningen serieus nemen?
Ik heb het eerste uur geluisterd, daarna doorgeskipped. Niets boeiends eigenlijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef Pistolero het volgende:
Heeft iemand zich opgeofferd om dat showtje van ZKA te kijken?
Laat het maarquote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Die meningen neem ik een stuk serieuzer dan Pistolero van het FOK! forum.
Het gaat vooral om de manier waarop, zoals die voorbeelden die ik aanhaalde. Je doet heel erg alsof je de redelijkheid zelve bent in een discussie, maar dat is helemaal niet zo want je zet iedereen weg die niet dezelfde mening heeft als jij als ‘onrealistisch’ of ‘er niet veel van snappen’.
jaaaaa kloesegod jaaaaaa niet te vergetenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met 32 graden is er juist behoefte aan een ijskoud bad.
Wat mij betreft komen klaas en hmf ook even binnenwandelen.
Precies. Iedereen is hier welkomquote:Op zondag 25 juni 2023 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
jaaaaa kloesegod jaaaaaa niet te vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Opzich was het wel logisch. Want nu konden we snel handelen op de transfermarkt. Hoe had je anders Timo Zaal en Tsoungoui kunnen halen?quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Die meningen neem ik een stuk serieuzer dan Pistolero van het FOK! forum.
Het gaat vooral om de manier waarop, zoals die voorbeelden die ik aanhaalde. Je doet heel erg alsof je de redelijkheid zelve bent in een discussie, maar dat is helemaal niet zo want je zet iedereen weg die niet dezelfde mening heeft als jij als ‘onrealistisch’ of ‘er niet veel van snappen’.
marktwaarde volgens transfermarkt 10 miljoenquote:Op zondag 25 juni 2023 15:58 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Nieuwe AlgerijnGod, nu al zin om te zeiken op de Africa Cup die direct na onze winterstop start
Vergeet de ramadan nietquote:Op zondag 25 juni 2023 15:58 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Nieuwe AlgerijnGod, nu al zin om te zeiken op de Africa Cup die direct na onze winterstop start
Nu al beter Nederlands dan N’kufo en Tadicquote:Op zondag 25 juni 2023 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Geweldig vakantieverslag van Marcus
Goed rechterpootjquote:Op zondag 25 juni 2023 15:58 schreef Bombvis het volgende:
We zijn een Nederlandse club dus we doen de verkansie gewoon in het Nederlands.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel leuk idd. Sympathieke mensen altijd die Denen.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dan gaan @fetX en ik met spullen gooienquote:Op zondag 25 juni 2023 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat Feyenoord straks gewoon gaat uitkomen bij Idrissi
Ik weet niet of je een grapje maakt, maar hij is niet Deensquote:Op zondag 25 juni 2023 16:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit is wel leuk idd. Sympathieke mensen altijd die Denen.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op zondag 25 juni 2023 16:31 schreef alopio het volgende:
Volgens @:zka is Gimenez in verregaande onderhandeling met een top5 premier league club
En hij hint erop dat als Gimenez vertrekt Feyenoord aan Dessers denkt.
Ik geloof hier niet zo in
Bericht alweer verwijderd zie ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:31 schreef alopio het volgende:
Volgens @:zka is Gimenez in verregaande onderhandeling met een top5 premier league club
En hij hint erop dat als Gimenez vertrekt Feyenoord aan Dessers denkt.
Ik geloof hier niet zo in
Door zaakwaarnemers sowieso, wordt gewoon gebruiktquote:Op zondag 25 juni 2023 16:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bericht alweer verwijderd zie ik.
Zou hij keihard getrolled worden?
Geloof er niks van. Vast een troller.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:42 schreef alopio het volgende:
[..]
In de reacties op het bericht van Chaibi op 1908 hint ZKA hiernaar
Was ZKA die het zelf meldequote:Op zondag 25 juni 2023 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Vast een troller.
Bron van ZKA is bekendquote:Op maandag 1 mei 2023 13:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Doe mij maar die linksbuiten van ze
Als hij in engeland 3x zoveel salaris kan krijgen dan bij Feyenoord wat mij helemaal niet zo vreemd lijkt zal het mij helemaal niet verbazenquote:Op zondag 25 juni 2023 16:52 schreef Divje het volgende:
Gimenez, z'n zaakwaarnemer en z'n vader hebben meerdere malen aangegeven dat Gimenez nog een jaar in Rotterdam blijft en nu is hij in verregaande onderhandelingen met een club?
Ha
Dat is ook helemaal niet vreemd klaasjequote:Op zondag 25 juni 2023 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als hij in engeland 3x zoveel salaris kan krijgen dan bij Feyenoord wat mij helemaal niet zo vreemd lijkt zal het mij helemaal niet verbazen
dat er belangstelling voor hem zou zijn uit heel europa lijkt mij ook niet zo vreemd
Oh was serieus haha. Sprak heel erg als een Deen en Deense naamquote:Op zondag 25 juni 2023 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een grapje maakt, maar hij is niet Deens
Goed excuus van ZKA weerquote:Op zondag 25 juni 2023 17:50 schreef Scrummie het volgende:
Dat van Gimenez was fake. Blijkbaar kan je op 1908 dezelfde username aanmaken oid.
Liever die Nakamura.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:58 schreef Bombvis het volgende:
Word een spannend topic zoquote:Op zondag 25 juni 2023 11:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zo gaat elke discussie nu hé? Als iemand je tegenspreekt dan reageren ze opeens geprikkeld. Op basis van wat reageert hij geprikkeld?
Maar laten we idd nooit meer ergens over gaan 'klagen'. We bepalen immers niet het beleid, opstellingen, taktiek etc..
Het is pas kloppend als ik het officieel bekend heb gemaaktquote:
Wanneer vertrekt Toornstra dan eens?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas kloppend als ik het officieel bekend heb gemaakt
Toornstra heef officieel nooit bij Feyenoord gevoetbald wat mij betreftquote:Op zondag 25 juni 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer vertrekt Toornstra dan eens?
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Toornstra heef officieel nooit bij Feyenoord gevoetbald wat mij betreft
Tja, voor de breedte wel prima denk ik. Alleen heb je die positie nu eigenlijk wel dubbel bezet. Zie het meer als een optie als Geert of Pedersen nog vertrekt.quote:
Kasanwirjo is een prima speler, snap niet helemaal waarom iedereen die al bijna heeft afgeschreven.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vergeet trouwens heel de tijd dat je die Kasanwirjo nog hebt
Zal dat ooit nog wat worden?
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een matige speler
Kasanwirjo >>>> Brenetquote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vergeet trouwens heel de tijd dat je die Kasanwirjo nog hebt
Zal dat ooit nog wat worden?
Hij is beter dan Pedersen denk ik. Zou een goedkope optie zijn om Geertruida in het centrum te kunnen zetten.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, voor de breedte wel prima denk ik. Alleen heb je die positie nu eigenlijk wel dubbel bezet. Zie het meer als een optie als Geert of Pedersen nog vertrekt.
Als je Pedersen voor een paar miljoen kunt slijten zou ik het eigenlijk ook wel doen. Al vind ik dat Pedersen het afgelopen seizoen bij vlagen prima heeft gedaan.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is beter dan Pedersen denk ik. Zou een goedkope optie zijn om Geertruida in het centrum te kunnen zetten.
Mwah, Pedersen is echt een hele nuttige optie als de ruimtes groot worden wat in de Champions League vaak zat gaat gebeuren. Hij loopt zoveel dicht. Ik weet niet of Brenet dat als reserve-optie kan opvangen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is beter dan Pedersen denk ik. Zou een goedkope optie zijn om Geertruida in het centrum te kunnen zetten.
Maar in tegenstelling tot Pedersen is Brenet wel nuttig op de helft van de tegenstander. Dat is echt een wapen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Pedersen is echt een hele nuttige optie als de ruimtes groot worden wat in de Champions League vaak zat gaat gebeuren. Hij loopt zoveel dicht. Ik weet niet of Brenet dat als reserve-optie kan opvangen.
VIERSPORENBELEIDquote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Het begint echt op fatsoenlijk beleid te lijken. Kloese zegt zinnige dingen.
https://nos.nl/artikel/24(...)rinus-michels-awardsquote:Op Sportcentrum Papendal wordt de jaarlijkse Rinus Michels Award uitgereikt, de prijs voor beste trainer in de eredivisie van afgelopen seizoen. Feyenoordtrainer Arne Slot won de prijs vorig jaar, maar maakt als kampioen van de eredivisie ook dit jaar weer grote kans.
Televaag, dus niet waar.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verschil met Ajax nu 30 miljoen, vorig jaar nog 200 (lol)
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat 020 de spelers 3 keer boven die waardes verkoopt en Feyenoord ze voor de helft van de transferwaarde verkoopt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VIERSPORENGENOTquote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Godverdomme.quote:
Zoals?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Feyenoord ze voor de helft van de transferwaarde verkoopt.
Kokcu, Ausner. Allemaal voor een fooi vertrokken.quote:
Beetje een dramaandag meid?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:02 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Kokcu, Ausner. Allemaal voor een fooi vertrokken.
Die neuzen verkopen Alvarez straks weer voor 60 miljoen terwijl Kokcu 3 klassen beter is.
Die neuzen verkopen straks Timber voor 50 miljoen terwijl Hancko minstens zo goed is, ik hoor dat de vlag al uit zou gaan als we 25 miljoen voor Hancko krijgen.
Feyenoord moet net als de neuzen de mentaliteit krijgen dat als clubs onder de 40 miljoen krijgen ze weer een enkeltje naar hun eigen club krijgen. Die neuzen lachen Arsenal uit met hun bod van 35 miljoen waar Feyenoord 6 maanden lang een polonaise zouden dansen.
Nee. Ik hou alleen niet van de Calimero instelling. En dat heerst helaas nog teveel, dat kost veel te veel geld. Feyenoord heeft flinke stappen gemaakt maar op bepaalde punten laten ze nog teveel liggen.quote:
Je houdt niet van de Calimero instelling maar hebt het in een paar zinnen een keer of 10 over 'de neuzen'quote:Op maandag 26 juni 2023 11:09 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nee. Ik hou alleen niet van de Calimero instelling. En dat heerst helaas nog teveel, dat kost veel te veel geld. Feyenoord heeft flinke stappen gemaakt maar op bepaalde punten laten ze nog teveel liggen.
Maar Kokcu ging voor 30 incl bonussen terwijl hij na de transfer pas 35 waard is geworden, voor de laatste update was hij 30 waard volgens transfermarkt. Aursnes was 12 miljoen op dat moment en ging voor 13 volgens transfermarkt.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:02 schreef yvette1982 het volgende:
Rustigquote:Op maandag 26 juni 2023 11:02 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Die neuzen verkopen Alvarez straks weer voor 60 miljoen terwijl Kokcu 3 klassen beter is.
Die neuzen verkopen straks Timber voor 50 miljoen terwijl Hancko minstens zo goed is, ik hoor dat de vlag al uit zou gaan als we 25 miljoen voor Hancko krijgen.
Feyenoord moet net als de neuzen de mentaliteit krijgen dat als clubs onder de 40 miljoen krijgen ze weer een enkeltje naar hun eigen club krijgen. Die neuzen lachen Arsenal uit met hun bod van 35 miljoen waar Feyenoord 6 maanden lang een polonaise zouden dansen.
Goh, dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben het eigenlijk er wel mee eens dat er bij Feyenoord nog iets te veel een oudpapierclub mentaliteit heerst.
Of je bent gewoon niet op de hoogte van concrete interesse.quote:Das vooral op commercieel vlak. Alleen verbaast het mij ook wel een beetje dat het nog zo rustig is op de transfermarkt terwijl Kökcü zo snel verkocht werd. Had eigenlijk wel wat meer concrete interesse verwacht op dit punt.
Mooie classic scrummie oneliner.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:15 schreef Scrummie het volgende:
Of je bent gewoon niet op de hoogte van concrete interesse.
quote:Op maandag 26 juni 2023 11:02 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2023 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooie classic scrummie oneliner.
quote:Op maandag 26 juni 2023 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Kokcu ging voor 30 incl bonussen terwijl hij na de transfer pas 35 waard is geworden, voor de laatste update was hij 30 waard volgens transfermarkt. Aursnes was 12 miljoen op dat moment en ging voor 13 volgens transfermarkt.
Maar de andere topclubs in Nederland verkopen hun topspelers voor 2 a 3 keer de waarde van die transfermarkt, dus daar moet Feyenoord ook naar kijken.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Kokcu ging voor 30 incl bonussen terwijl hij na de transfer pas 35 waard is geworden, voor de laatste update was hij 30 waard volgens transfermarkt. Aursnes was 12 miljoen op dat moment en ging voor 13 volgens transfermarkt.
Maar ik reageerde op je 'Feyenoord ze voor de helft van de transferwaarde verkoopt'.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
[..]
Maar de andere topclubs in Nederland verkopen hun topspelers voor 2 a 3 keer de waarde van die transfermarkt, dus daar moet Feyenoord ook naar kijken.
En bonussen zijn geen zekerheid, vraag maar aan Leeds United hoeveel die nog uit zullen keren voor Luis.
Ik denk dat vooral dat de mentaliteitswisseling moet komen dat je spelers ook níét hoeft te verkopen als een bod wél marktconform is of er zelfs iets boven. De afgelopen jaren zat je nooit echt in die positie (en de wreedheid van het lot was dat áls we een groot bod afwezen dat die speler vervolgens nooit meer op niveau kwam, zie De Guzman en Jorgensen) maar nu wel.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
Qua verkopen lijken mensen nogal te vergeten dat je in de vrij recente geschiedenis nog slechter verkocht dan Heerenveen of all places. Wellicht dat je voor bepaalde spelers (met name Malacia eigenlijk) wel iets meer had kunnen krijgen, maar verwachten dat je meteen op het niveau Ajax zit op dat vlak is ook wel extreem dom.
Nee, het is slim om nog steeds naar het verleden te kijken en bijvoorbeeld te vergelijken met Heerenveen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
Qua verkopen lijken mensen nogal te vergeten dat je in de vrij recente geschiedenis nog slechter verkocht dan Heerenveen of all places. Wellicht dat je voor bepaalde spelers (met name Malacia eigenlijk) wel iets meer had kunnen krijgen, maar verwachten dat je meteen op het niveau Ajax zit op dat vlak is ook wel extreem dom.
Feyenoord zoekt nog een nieuwe TD dus misschien kan jij solliciteren?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:22 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nee, het is slim om nog steeds naar het verleden te kijken en bijvoorbeeld te vergelijken met Heerenveen.
Dat is precies het calimero gedrag wat nog steeds speelt. De blinden kijken alleen maar naar hoeveel ze nu wel niet meer krijgen in vergelijking met het verleden.
Maar de realisten en echt kritische mensen die vragen zich af hoeveel ze vorig jaar en dit jaar werkelijk hadden kunnen krijgen.
Die slag is u. Maar ik had het meer over de werkelijke transferwaarde.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ik reageerde op je 'Feyenoord ze voor de helft van de transferwaarde verkoopt'.
Wat andere clubs doen doet er niet zovele toe, dat moet je niet vergelijken. En die 60 miljoen voor Alvarez die je noemt, de 50 voor Timber, ik moet het nog maar zien.
Ja, daarom vind ik vorige zomer ook niet zo'n goede graadmeter aangezien je toen moest verkopen om iets te doen en Kokcu al een half jaar wist dat hij naar Benfica wilde gaan. Dan sta je als club gewoon wat minder sterk.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral dat de mentaliteitswisseling moet komen dat je spelers ook níét hoeft te verkopen als een bod wél marktconform is of er zelfs iets boven. De afgelopen jaren zat je nooit echt in die positie (en de wreedheid van het lot was dat áls we een groot bod afwezen dat die speler vervolgens nooit meer op niveau kwam, zie De Guzman en Jorgensen) maar nu wel.
Joh, daarom discussiëren we hier. Het is gewoon een beetje vermoeiende oneliner. Ik had meer door de snelle verkoop van Kökcü sneller actie verwacht op de transfermarkt. Dat had ik dus fout.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon. Je hebt net als ik geen idee wat er allemaal speelt.
Deze week, of zelfs de komende 2/3 weken is wat mij betreft nog steeds snel.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joh, daarom discussiëren we hier. Het is gewoon een beetje vermoeiende oneliner. Ik had meer door de snelle verkoop van Kökcü sneller actie verwacht op de transfermarkt. Dat had ik dus fout.
Het is daarom fijn dat je eindelijk uit die situatie bent, maar het reflex is nog steeds van 'het is gewoon een goed bedrag'. Terwijl je tegenwoordig, zeker omdat je nu op een vrij hoog niveau speelt, ook moet nagaan of je die speler wel fatsoenlijk kan vervangen. Ajax heeft 100 miljoen gevangen voor een matige speler als Antony maar uiteindelijk heeft die beslissing ze wel ongelooflijk veel punten gekost omdat ze hem niet fatsoenlijk konden vervangen. Je haalt niet zomaar weer de opvolger van Hancko uit de Tsjechische subtop zeg maar.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik vorige zomer ook niet zo'n goede graadmeter aangezien je toen moest verkopen om iets te doen en Kokcu al een half jaar wist dat hij naar Benfica wilde gaan. Dan sta je als club gewoon wat minder sterk.
Pas als ze Hancko voor 20 miljoen verkopen ga ik met een brandende fakkel naar het Maasgebouw.
Dan gaat het argument "je moet Kokcu snel verkopen want dan heb je vroeg een complete selectie voor de start van de voorbereiding" niet meer echt op. Maar je hebt gelijk dat het nog steeds vroeg in de transferwindow is inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze week, of zelfs de komende 2/3 weken is wat mij betreft nog steeds snel.
We gaan het zien, op dit moment dus nul signalen dat Feyenoord snel een deal gaat sluiten alhoewel ik al heel veel spelers langs heb zien komen. Maar goed die jongen van Newcastle tekende ook plots. Het kan snel gaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze week, of zelfs de komende 2/3 weken is wat mij betreft nog steeds snel.
Uiteindelijk ben je ook gewoon afhankelijk van de bewegingen in de transfermarkt en doorgaans vloeien die gelden van boven naar onder.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan gaat het argument "je moet Kokcu snel verkopen want dan heb je vroeg een complete selectie voor de start van de voorbereiding" niet meer echt op. Maar je hebt gelijk dat het nog steeds vroeg in de transferwindow is inderdaad.
Er is ook iets minder noodzaak natuurlijk omdat je in principe al een representatief elftal hebt. Alhoewel zonder Kökcü, Szymanski en in mindere mate Idrissi het gerust even kan duren voordat die puzzel gaat klikken. Een middenveld Zerrouki - Timber - Wieffer zie ik logischerwijs totaal niet zitten en dat zal nu wel de eerste keuze zijn. Ik vraag mij af van wie de opbouw naar voren moet komen nu.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je ook gewoon afhankelijk van de bewegingen in de transfermarkt en doorgaans vloeien die gelden van boven naar onder.
Ik denk dat die middenvelder nog wel gaat komen, maar ik had wel al iets verwacht eigenlijk als je Kökcü zo snel verkoopt. Maar goed wellicht speelt er al iets op de achtergrond, we wachten nog rustig even af.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is ook iets minder noodzaak natuurlijk omdat je in principe al een representatief elftal hebt. Alhoewel zonder Kökcü, Szymanski en in mindere mate Idrissi het gerust even kan duren voordat die puzzel gaat klikken. Een middenveld Zerrouki - Timber - Wieffer zie ik logischerwijs totaal niet zitten en dat zal nu wel de eerste keuze zijn. Ik vraag mij af van wie de opbouw naar voren moet komen nu.
Szymanski was weg met Polen en is nu op vakantie geloof ik. Heb er wel vertrouwen in dat die volgend seizoen bij ons speelt. Dilrosun op 10 nooit meer en als buitenspeler in de basis hoeft hij van mij ook niet zo.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Szymański komt wel, daar ben ik niet bang voor. Het zou vooral lekker zijn, ook voor Dilrosun, dat je achter Poolgod een waardig alternatief hebt want hij ligt er nog wel eens uit. En dan geen Dilrosun op 10 meer, want die jongen moet zich gewoon op 1 positie kunnen focussen (het liefst ergens anders, maar dat zie ik niet gebeuren).
Op dit moment denk ik Szymanski, Wieffer en Zerrouki als middenveld.
Als iemand dan toch punten heeft gekost is het Martinez wel, Antony in mindere mate en voor zo'n bedrag kan je natuurlijk geen enkele speler tegenhouden.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is daarom fijn dat je eindelijk uit die situatie bent, maar het reflex is nog steeds van 'het is gewoon een goed bedrag'. Terwijl je tegenwoordig, zeker omdat je nu op een vrij hoog niveau speelt, ook moet nagaan of je die speler wel fatsoenlijk kan vervangen. Ajax heeft 100 miljoen gevangen voor een matige speler als Antony maar uiteindelijk heeft die beslissing ze wel ongelooflijk veel punten gekost omdat ze hem niet fatsoenlijk konden vervangen. Je haalt niet zomaar weer de opvolger van Hancko uit de Tsjechische subtop zeg maar.
Oké bedankt.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gooi eens een naam in de groep; Ziyech.
Bedankt.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gooi eens een naam in de groep; Ziyech.
BullaudeGod.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Szymański komt wel, daar ben ik niet bang voor. Het zou vooral lekker zijn, ook voor Dilrosun, dat je achter Poolgod een waardig alternatief hebt want hij ligt er nog wel eens uit. En dan geen Dilrosun op 10 meer, want die jongen moet zich gewoon op 1 positie kunnen focussen (het liefst ergens anders, maar dat zie ik niet gebeuren).
Misschien komend seizoen wel ja. Maar vorig seizoen ging Arne klooien met Dilrosun op die plek ipv Bullaude.quote:
Ja toen hij net een paar maanden in Nederland was, dat is wel een jongen die komend seizoen een waardig alternatief voor PoolGod moet wordenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien komend seizoen wel ja. Maar vorig seizoen ging Arne klooien met Dilrosun op die plek ipv Bullaude.
Volgens 1908 wel ja, maar niets officieels.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Szymanski is toch al weken done deal dat hij volgend seizoen weer bij Feyenoord speelt of heb ik iets gemist.
Inderdaad totaal niet te vergelijken en daarnaast heeft men weinig kennis van de markt. Maar, hey, het is dan ook erg leuk om allemaal dingen te roepen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
Eerst laten zien dat je niet weet waar je over praat en dan jezelf 'realist' noemen. Blijkbaar ben je niet zo realistisch als je denktquote:Op maandag 26 juni 2023 11:22 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nee, het is slim om nog steeds naar het verleden te kijken en bijvoorbeeld te vergelijken met Heerenveen.
Dat is precies het calimero gedrag wat nog steeds speelt. De blinden kijken alleen maar naar hoeveel ze nu wel niet meer krijgen in vergelijking met het verleden.
Maar de realisten en echt kritische mensen die vragen zich af hoeveel ze vorig jaar en dit jaar werkelijk hadden kunnen krijgen.
Eigenlijk vind ik dat Slot gewoon vertrouwen moet uitspreken in Bullaude, óf hem snel moet verhuren. Ik vind die terughoudendheid wel jammer. Hij had vorig seizoen echt wel een kans mogen krijgen in die periode toen Szymanski eruit lag tegen één van die kneuzenteams, slechter dan Dilrosun of Danilo in de basis op 10 had ook weer niet gekund en dan had je een beetje inschatting van zijn niveau kunnen maken in een serieuze wedstrijd.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Elke speler is weer anders he, spelers afschrijven op basis van hun eerste jaartje buiten hun thuisland op een heel ander continent is eigenlijk net zo debiel. Dan hadden we nooit genoten van Sinisterra.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat Slot gewoon vertrouwen moet uitspreken in Bullaude, óf hem snel moet verhuren. Ik vind die terughoudendheid wel jammer. Hij had vorig seizoen echt wel een kans mogen krijgen in die periode toen Szymanski eruit lag tegen één van die kneuzenteams, slechter dan Dilrosun of Danilo in de basis op 10 had ook weer niet gekund en dan had je een beetje inschatting van zijn niveau kunnen maken in een serieuze wedstrijd.
Die terughoudendheid bij Wieffer bleek uiteindelijk ook helemaal niet zo nodig.
Ook mee eens hoor, wat ik meer bedoel is dat het zelfs met een flinke zak geld moeilijk is om je sleutelspelers te vervangen. Bij Martinez was de schaduwlijst niet op orde en nu zaten jullie voor teringveel geld met Bassey opgescheept die er bij vlagen uit zag als een amateur.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als iemand dan toch punten heeft gekost is het Martinez wel, Antony in mindere mate en voor zo'n bedrag kan je natuurlijk geen enkele speler tegenhouden.
Toch is een deel van dat proces dan dat Slot in ieder geval tegen de kneuzenteams die kansen gunt aan jongens die voor die positie gehaald zijn in plaats van iemand die Slots uitleg zo goed snapt. Maar das nog altijd mijn enige kritiekpunt naar Slot, dat tikkeltje controle wil hij niet opgeven. De enige keren dat hij het wel durfde (Paixao tegen Lazio en Wieffer tegen PEC) heeft het goed uitgepakt uiteindelijk.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke speler is weer anders he, spelers afschrijven op basis van hun eerste jaartje buiten hun thuisland op een heel ander continent is eigenlijk net zo debiel. Dan hadden we nooit genoten van Sinisterra.
Net zo goed idee als Wijnaldum.quote:
En een aantal officiele partnerclubs in het buitenland dus. Feyenoord Fetteh genotquote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Hancko is echt wel een goeie speler maar het gaat niet alleen om een goeie lcv, hoe is je team verder georganiseerd, dat was bij Feyenoord gewoon heel goed, iedereen wist wat hij moest moest doen zowel bij balbezit als balverlies.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook mee eens hoor, wat ik meer bedoel is dat het zelfs met een flinke zak geld moeilijk is om je sleutelspelers te vervangen. Bij Martinez was de schaduwlijst niet op orde en nu zaten jullie voor teringveel geld met Bassey opgescheept die er bij vlagen uit zag als een amateur.
Zelfs als je Hancko verkoopt voor een geweldig bedrag waar je wel akkoord mee moet gaan (zeg 40/45 miljoen) moet je hem maar goed genoeg kunnen vervangen dat je volgend jaar achterin zo stabiel blijft, dat zie ik niet zo gauw gebeuren. Dan hou ik hem liever met het risico dat je volgend seizoen een kleiner bedrag vangt want dat risico vind ik niet zo groot eigenlijk, die jongen is altijd fit en voor ons zeldzaam goed.
Maar das dus die oudpapierclub mentaliteit waar we nu eens een beetje van af moeten. Liever duurzame structurele winst dan snel miljoentjes willen vangen want 'wat als'. Alleen dat laatste zit er toch gewoon nog een beetje in bij ons natuurlijk. Zodra Feyenoord even succesvol is gaan alle doemscenario's gelijk in het hoofd.
Daar heb je dan doorgaans weer goede spelers voor nodig. Kip-ei.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hancko is echt wel goeie speler maar het gaat niet alleen om een goeie lcv, hoe is je team verder georganiseerd, dat was bij Feyenoord gewoon heel goed, iedereen wist wat hij moest moest doen zowel bij balbezit als balverlies.
Dat is niet helemaal waar, een team kan meer zijn dan de som van de spelers.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je dan doorgaans weer goede spelers voor nodig. Kip-ei.
Nouja het is toch wel fijn dat als je als team wil opbouwen van achteruit je een type Hancko in plaats van Bassie hebt, om maar wat te noemen. Daarom werd er in het begin ook nog gekozen voor Danilo in plaats van Gimenez, ook al kon iedereen wel zien dat laatstgenoemde de betere spits was had hij geen idee hoe je verdedigend druk moest zetten.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, een team kan meer zijn dan de som van de spelers.
Ja maar dan ga je als trainer dus voor het rendement van het team, dat is toch wat ik zegquote:Op maandag 26 juni 2023 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is toch wel fijn dat als je als team wil opbouwen van achteruit je een type Hancko in plaats van Bassie hebt, om maar wat te noemen. Daarom werd er in het begin ook nog gekozen voor Danilo in plaats van Gimenez, ook al kon iedereen wel zien dat laatstgenoemde de betere spits was had hij geen idee hoe je verdedigend druk moest zetten.
Maar dat vind ik juist weer voor het punt van @Tarado spreken, juist voetballers als Danilo konden er niet bijster veel van maar waren bij ons van waarde omdat ze in een bepaald type spel pasten.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is toch wel fijn dat als je als team wil opbouwen van achteruit je een type Hancko in plaats van Bassie hebt, om maar wat te noemen. Daarom werd er in het begin ook nog gekozen voor Danilo in plaats van Gimenez, ook al kon iedereen wel zien dat laatstgenoemde de betere spits was had hij geen idee hoe je verdedigend druk moest zetten.
Ik zag ook een flink aantal mensen weer los gaan op Twitter ja dat Te Kloese een coup aan het plegen is. Tsja.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En een aantal officiele partnerclubs in het buitenland dus. Feyenoord Fetteh genot
Overigens wil ik geen onderdeel zijn van een hetze, maar schijnbaar wordt die promotie van 2 scouts naar het internationale netwerk door een zeker persoon uitgelegd als een manier van Te Kloese om nog meer macht over het transferbeleid te krijgen
Het had ook zomaar gekund dat Bassie het wel goed had gedaan bij Feyenoord met Slot en staf.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist weer voor het punt van @:tarado spreken, juist voetballers als Danilo konden er niet bijster veel van maar waren bij ons van waarde omdat ze in een bepaald type spel pasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |