Geloof sowieso niet dat Feyenoord dat bedrag gaat uitgeven voor een tweede spits, zelfs ajax doet dat niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet of feyenoord echt serieus was met deze speler
Wij hebben Gimenez gewoon...die heeft zich gewoon bewezen vorig seizoen
Pepi is gewoon nog steeds een twijfelgeval met zo een transferbedrag
Ben blij dat Veerman niet is gekomen. Prima speler maar wel een jankerd en totaal niet passend in SlotBalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, en niet voor het eerst (Veerman). Alleen zijn Feyenoorders te trots om dat toe te geven.
Gelukkig is het hier geen twitter waar je doodsverwensingen krijgt als je zegt dat Feyenoord is afgetroefd door PSV.
Ik vind Veerman nog steeds wel een lekker voetballertje, denk ook wel dat die een stuk verder in zijn ontwikkeling was geweest nu als Feyenoord toen wel het geld voor hem had gehad.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er van wakker ligt dat Til, Veerman en Pepi niet gekomen zijn.
Dit ben ik helemaal met je eens. Nog altijd zonde.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Veerman nog steeds wel een lekker voetballertje, denk ook wel dat die een stuk verder in zijn ontwikkeling was geweest nu als Feyenoord toen wel het geld voor hem had gehad.
Ik denk niet dat je die situaties met elkaar kan vergelijken. Maar goed, hij is geen speler van ons, en dat zal ook nooit meer gebeuren gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef De_Pel het volgende:
Had qua voetbalpotentie een leuke toevoeging geweest, en financieel natuurlijk een koopje, maar qua mentaliteit en rol in de groep maar wat blij dat ie weg is gebleven met z’n janksmoel.
Precies. Gimenez was begin dit seizoen ook ‘geen voetballer voor Slotball’, maar zoiets kan je wel nog wel aanleren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Veerman nog steeds wel een lekker voetballertje, denk ook wel dat die een stuk verder in zijn ontwikkeling was geweest nu als Feyenoord toen wel het geld voor hem had gehad.
Op Varkenoord worden nieuwe velden gelegd, daar werden dat soort potjes vorig seizoen gespeeld. Vind het ideaal juist, lekker zuipen bij een amateurclub.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:39 schreef RipCity het volgende:
He Feyenoord fans, ik zat net ff te kijken he. Feyenoord speelt 3 oefenwedstrijden maar die worden ergens op een amateurveld gespeelt??? VV Smitshoek oid. Als ik google is het maar 3000 plekken. Er zijn toch wel meer geinteresseerden voor zo'n wedstrijd tegen club Brugge dan 3000 man?? Hoezo kiezen ze daar voor? Of verkoopt zoiets niet uit en mis ik iets?
Volgens mij heeft ie wel lekker aan de stoelpoten van RvN lopen zagen. Ook al snel in het seizoen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Gimenez was begin dit seizoen ook ‘geen voetballer voor Slotball’, maar zoiets kan je wel nog wel aanleren.
Mentaliteitsdingetje ben ik het inmiddels ook over oneens, ja hij heeft een jankgezicht maar in die bekerfinale was hij misschien wel de enige die onverstoord bleef doorspelen en zich niet mee liet trekken door het kinderachtige gezuig van Ajax.
Een kenner dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie wel lekker aan de stoelpoten van RvN lopen zagen. Ook al snel in het seizoen.
https://www.psvinside.nl/(...)or-transfer-veerman/quote:
Bij welke club denk je?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Verjaardag van Dilro gisteren (die gaat vlammen)
Leuke speler voor Twente.quote:
Feyenoord heeft een kabelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Verjaardag van Dilro gisteren (die gaat vlammen)
Is dat niet waar die geniale commentator echt elke spelersnaam verneukt en heel de wedstrijd de meest droge humor ter wereld de ether in slingert? Of is dat SDC Putten? @Calandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:39 schreef RipCity het volgende:
He Feyenoord fans, ik zat net ff te kijken he. Feyenoord speelt 3 oefenwedstrijden maar die worden ergens op een amateurveld gespeelt??? VV Smitshoek oid. Als ik google is het maar 3000 plekken. Er zijn toch wel meer geinteresseerden voor zo'n wedstrijd tegen club Brugge dan 3000 man?? Hoezo kiezen ze daar voor? Of verkoopt zoiets niet uit en mis ik iets?
Edit: oh ze spelen om 4 uur 's middags. Wat een tijd
Newcastle van oudsher een tyfusclub met extreem povere bodenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |