Geloof sowieso niet dat Feyenoord dat bedrag gaat uitgeven voor een tweede spits, zelfs ajax doet dat niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet of feyenoord echt serieus was met deze speler
Wij hebben Gimenez gewoon...die heeft zich gewoon bewezen vorig seizoen
Pepi is gewoon nog steeds een twijfelgeval met zo een transferbedrag
Ben blij dat Veerman niet is gekomen. Prima speler maar wel een jankerd en totaal niet passend in SlotBalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, en niet voor het eerst (Veerman). Alleen zijn Feyenoorders te trots om dat toe te geven.
Gelukkig is het hier geen twitter waar je doodsverwensingen krijgt als je zegt dat Feyenoord is afgetroefd door PSV.
Ik vind Veerman nog steeds wel een lekker voetballertje, denk ook wel dat die een stuk verder in zijn ontwikkeling was geweest nu als Feyenoord toen wel het geld voor hem had gehad.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er van wakker ligt dat Til, Veerman en Pepi niet gekomen zijn.
Dit ben ik helemaal met je eens. Nog altijd zonde.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Veerman nog steeds wel een lekker voetballertje, denk ook wel dat die een stuk verder in zijn ontwikkeling was geweest nu als Feyenoord toen wel het geld voor hem had gehad.
Ik denk niet dat je die situaties met elkaar kan vergelijken. Maar goed, hij is geen speler van ons, en dat zal ook nooit meer gebeuren gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef De_Pel het volgende:
Had qua voetbalpotentie een leuke toevoeging geweest, en financieel natuurlijk een koopje, maar qua mentaliteit en rol in de groep maar wat blij dat ie weg is gebleven met z’n janksmoel.
Precies. Gimenez was begin dit seizoen ook ‘geen voetballer voor Slotball’, maar zoiets kan je wel nog wel aanleren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Veerman nog steeds wel een lekker voetballertje, denk ook wel dat die een stuk verder in zijn ontwikkeling was geweest nu als Feyenoord toen wel het geld voor hem had gehad.
Op Varkenoord worden nieuwe velden gelegd, daar werden dat soort potjes vorig seizoen gespeeld. Vind het ideaal juist, lekker zuipen bij een amateurclub.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:39 schreef RipCity het volgende:
He Feyenoord fans, ik zat net ff te kijken he. Feyenoord speelt 3 oefenwedstrijden maar die worden ergens op een amateurveld gespeelt??? VV Smitshoek oid. Als ik google is het maar 3000 plekken. Er zijn toch wel meer geinteresseerden voor zo'n wedstrijd tegen club Brugge dan 3000 man?? Hoezo kiezen ze daar voor? Of verkoopt zoiets niet uit en mis ik iets?
Volgens mij heeft ie wel lekker aan de stoelpoten van RvN lopen zagen. Ook al snel in het seizoen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Gimenez was begin dit seizoen ook ‘geen voetballer voor Slotball’, maar zoiets kan je wel nog wel aanleren.
Mentaliteitsdingetje ben ik het inmiddels ook over oneens, ja hij heeft een jankgezicht maar in die bekerfinale was hij misschien wel de enige die onverstoord bleef doorspelen en zich niet mee liet trekken door het kinderachtige gezuig van Ajax.
Een kenner dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie wel lekker aan de stoelpoten van RvN lopen zagen. Ook al snel in het seizoen.
https://www.psvinside.nl/(...)or-transfer-veerman/quote:
Bij welke club denk je?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Verjaardag van Dilro gisteren (die gaat vlammen)
Leuke speler voor Twente.quote:
Feyenoord heeft een kabelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Verjaardag van Dilro gisteren (die gaat vlammen)
Is dat niet waar die geniale commentator echt elke spelersnaam verneukt en heel de wedstrijd de meest droge humor ter wereld de ether in slingert? Of is dat SDC Putten? @Calandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:39 schreef RipCity het volgende:
He Feyenoord fans, ik zat net ff te kijken he. Feyenoord speelt 3 oefenwedstrijden maar die worden ergens op een amateurveld gespeelt??? VV Smitshoek oid. Als ik google is het maar 3000 plekken. Er zijn toch wel meer geinteresseerden voor zo'n wedstrijd tegen club Brugge dan 3000 man?? Hoezo kiezen ze daar voor? Of verkoopt zoiets niet uit en mis ik iets?
Edit: oh ze spelen om 4 uur 's middags. Wat een tijd
Newcastle van oudsher een tyfusclub met extreem povere bodenquote:
Sow!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een kabel
Oh en dilrosun kan er hé le maal niets van, de enige manier waarop die komend seizoen gaat vlammen is als hij na een noodlottig ongeval in een crematorium eindigt
Dat is echt veel te weinig.quote:
Voor 25 miljoen sturen we de grensrechter Hancko.quote:
60 miljoen is natuurlijk onzin. Maar ik vind iedereen (en jij dus ook) wel makkelijk roepen dat we maar een stuk minder moeten accepteren. Ik zie AZ miljoenen vragen voor Reijnders en Kerkez en waarschijnlijk krijgen ook. Notabene de nummer 4 van NL. En dan moet Feyenoord maar even lekker realistisch zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:29 schreef Scrummie het volgende:
We gaan na Kokcu gewoon door met bizarre bedragen
En dan straks weer viesmad zijn.
Volgens de laatste berichten wil AZ 20 miljoen voor Kerkez en 18 miljoen voor Reijnders. Beide jonge spelers met langlopende contracten die met hun club 4e zijn geworden in de competitie en de halve finale van de ECL hebben gehaald.quote:Op zondag 25 juni 2023 06:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
60 miljoen is natuurlijk onzin. Maar ik vind iedereen (en jij dus ook) wel makkelijk roepen dat we maar een stuk minder moeten accepteren. Ik zie AZ miljoenen vragen voor Reijnders en Kerkez en waarschijnlijk krijgen ook. Notabene de nummer 4 van NL. En dan moet Feyenoord maar even lekker realistisch zijn.
Ohja je hebt gelijk. Ik hoop dat we volgend jaar wel kampioen worden en minimaal de kwartfinale EL halen, misschien kunnen we dan meer vragen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten wil AZ 20 miljoen voor Kerkez en 18 miljoen voor Reijnders. Beide jonge spelers met langlopende contracten die met hun club 4e zijn geworden in de competitie en de halve finale van de ECL hebben gehaald.
Goh, dat lijkt best wel op de status die Feyenoord vorig jaar had. In die lijn is het tamelijk belachelijk om 40-45 miljoen te vragen voor Hancko.
Ik zeg toch ook niet dat we maar 18-20 miljoen moeten vragen Hans. 25 tot 30m lijkt me wel realistisch.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ohja je hebt gelijk. Ik hoop dat we volgend jaar wel kampioen worden en minimaal de kwartfinale EL halen, misschien kunnen we dan meer vragen.
En we mogen de transfersommen van Feyenoord niet afzetten tegen Ajax. Maar tegen AZ opeens wel.
Wat mensen vooral niet begrijpen is dat niemand de prijzen op gelijke hoge stelt met Ajax. Waar Ajax voor een Kudus/Timber 65 miljoen vraagt, vinden ze Kokcu voor 40 miljoen gewoon terecht een reëele prijs. Ze zetten het in verhouding. Lijkt mij niet raar toch?quote:Op zondag 25 juni 2023 09:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat we maar 18-20 miljoen moeten vragen Hans. 25 tot 30m lijkt me wel realistisch.
En AZ heeft wel ongeveer dezelfde status op de transfermarkt als Feyenoord ja, dus daar kan je redelijk prima mee vergelijken. Ajax staat nog een heel stukje boven beide clubs. Maar dat lijken veel mensen ook maar niet te willen begrijpen.
Ajax vraagt helemaal geen 65 miljoen voor Kudus/Timber, maar oke.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat mensen vooral niet begrijpen is dat niemand de prijzen op gelijke hoge stelt met Ajax. Waar Ajax voor een Kudus/Timber 65 miljoen vraagt, vinden ze Kokcu voor 40 miljoen gewoon terecht een reëele prijs. Ze zetten het in verhouding. Lijkt mij niet raar toch?
En Feyenoord staat gelijk met AZ maar mogen wel meer vragen. Maar niet te veel hoor! Waar slaat dat op dan?
Het is fantastisch, hoeveel van wat hij lult zou echt waar zijn?quote:Op zondag 25 juni 2023 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ZKA live op de zondagochtend, je dag kan niet beter beginnen.
Definieer echt waar eens.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is fantastisch, hoeveel van wat hij lult zou echt waar zijn?
Waarom sommigen zo geprikkeld reageren als je zegt dat het bedrag van Kökcü echt te laag is begrijp ik ook niet zo.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:53 schreef fetX het volgende:
Echt helemaal niemand vergelijkt met Ajax.
Ik vind 25-30 miljoen voor Hancko eigenlijk wel een prima bedrag, alleen dat van Kokcu was gewoon te laag. Dat is helemaal geen gekke uitspraak, dat lees je niet alleen onder Feyenoord supporters.
Omdat jullie dat niet bepalen.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom sommigen zo geprikkeld reageren als je zegt dat het bedrag van Kökcü echt te laag is begrijp ik ook niet zo.
Bij Kokcu had je ook het probleem dat hij zelf naar die cub wilde en al rond was, dan is het als Feyenoord gewoon moeilijker onderhandelen.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom sommigen zo geprikkeld reageren als je zegt dat het bedrag van Kökcü echt te laag is begrijp ik ook niet zo.
En de situatie Hancko/Kökcü moet je niet eens vergelijken. Laatstgenoemde was van uitgesproken dat hij naar een volgende club mocht vertrekken, dan is een marktconform bedrag prima (en dat kregen we ook al niet…). Hancko is één van onze beste spelers en blijft in principe, dan vraag je minimaal 10 miljoen meer dan wat marktconform is.
Omdat de mensen die dat vinden het bijna als een feit presenteren, wat niet zo is.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit inderdaad. We hebben genoeg geld voor enkele versterkingen en Hancko is een belangrijke speler, dan kan je in principe elk bedrag weigeren totdat er een gekke club komt die ver boven z'n marktwaarde gaat bieden.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hancko heeft nog drie seizoenen contract, dus je ontvangt ook nog wel minimaal 30 miljoen voor hem volgend jaar. Waarom zou je hem in godsnaam dan nu al laten gaan?
Je hoeft niet iedere speler tegen een marktconform bod te laten gaan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |