Eerder de zaakwaarnemer van de speler die via rare geruchten probeert psv door te laten happen wmb.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Of dat Don Kloesoe gewoon lekker de prijs aan het opdrijven is voor die club waar we voorbij zijn (op alle fronten)
Je gaat toch nooit meer dan 6-7 miljoen neerleggen voor een reservespits. En zelfs dat vind ik al gortig
Van het management hier op dit forum mag je hem geen kwalletje noemen dat leugens verspreidt want dan word je geband voor crewbash en persoonlijke aanvallenquote:
#DTKGquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:14 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Don Kloesoe heeft gesproken.
Het is een beetje verdacht stil ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
Weinig nieuws
Zou Don Kloesoe het lek hebben gedicht?
Ik snap nooit zo hoe je daar heel erg mee bezig kan zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:57 schreef Scrummie het volgende:
De grote transfermarkt update is uit. Hoera.
Nouri nog steeds nul euro.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo hoe je daar heel erg mee bezig kan zijn
Maar ook daar zijn we PSV nu voorbij (op alle fronten)
Verschil met Ajax nu 30 miljoen, vorig jaar nog 200 (lol)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ook daar zijn we PSV nu voorbij (op alle fronten)
Clown Bassey maar 3 miljoen minder dan vorig jaar. Parodie op een website.quote:
Ik vind het wel leuk om te zien dat er bij Feyenoord vrijwel enkel groene pijltjes naar boven staan en bij Ajax rode pijltjes naar benedenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
"Also has a soft, malleable body too. Same as your Rice and Pedris"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Na Bayernfans springen nu ook wat eilanders op de Matstrain.
quote:Transfermarkt update: kampioenen van Feyenoord stijgen fors Vandaag, 16:30 uur
Transfermarkt.nl heeft vrijdagmiddag een nieuwe update doorgevoerd. De spelers van alle Eredivisieclubs zijn nog eens nauwkeurig onder de loep genomen en daaruit is een nieuwe transferwaarde uit voort gekomen. Hier vind je de nieuwe update van de selectie van Feyenoord. Vrijwel de hele selectie van de landskampioen stijgt in waarde. Zo komen de Rotterdammers ook dichterbij Ajax op de eerste plaats als meest waardevolle team van de Eredivisie. Feyenoord houdt PSV momenteel achter zich en staat op een tweede plek in dat klassement. De grootste stijger binnen de selectie is Santiago Giménez. De Mexicaanse spits is maar liefst zestien miljoen euro duurder geworden na de nieuwe update. Daarmee wordt zijn marktwaarde geschat op 25 miljoen. Een andere grote stijger is Mats Wieffer. Bij hem kwam er acht miljoen bovenop de zeven miljoen die er al stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef H.FR het volgende:
IT'S HAPPENINGBijna 10 miljoen en een dik doorverkooppercentage. Erg mooi dat Feyenoord zich niet heeft laat verleiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok zo maar dat de interesse van Feyenoord niet verder ging dan wat informeren weken geleden en hooguit een heel laag bod. Maar PSV heeft de strijd om zijn handtekening gewonnen hoor!!1!1
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef H.FR het volgende:
IT'S HAPPENINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Goh wat zijn wij afgetroefd zegquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bijna 10 miljoen en een dik doorverkooppercentage. Erg mooi dat Feyenoord zich niet heeft laat verleiden.
Ik gok zo maar dat de interesse van Feyenoord niet verder ging dan wat informeren weken geleden en hooguit een heel laag bod. Maar PSV heeft de strijd om zijn handtekening gewonnen hoor!!1!1
Klopt, en niet voor het eerst (Veerman). Alleen zijn Feyenoorders te trots om dat toe te geven.quote:
Ik weet niet of feyenoord echt serieus was met deze spelerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, en niet voor het eerst (Veerman). Alleen zijn Feyenoorders te trots om dat toe te geven.
Gelukkig is het hier geen twitter waar je doodsverwensingen krijgt als je zegt dat Feyenoord is afgetroefd door PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |