Dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op zondag 25 juni 2023 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net als dat jij niet bepaalt dat de transfersom wel prima is want hoe vaak je dat ook nog blijft drammen als iemand erover klaagt het verandert de mening van in dit geval de meerderheid niet.
Klopt, die situatie was lastig, ik vrees ook niet dat er veel meer haalbaar was.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Kokcu had je ook het probleem dat hij zelf naar die cub wilde en al rond was, dan is het als Feyenoord gewoon moeilijker onderhandelen.
LCV's zijn schaars dus die interesse in Hancko zal nog wel duren tot ver in het transferwindow.
quote:
Dat is hier wat je duidelijk impliceert.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:29 schreef Scrummie het volgende:
We gaan na Kokcu gewoon door met bizarre bedragen
En dan straks weer viesmad zijn.
Zo gaat elke discussie nu hé? Als iemand je tegenspreekt dan reageren ze opeens geprikkeld. Op basis van wat reageert hij geprikkeld?quote:Op zondag 25 juni 2023 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet
Over geprikkeld reageren gesproken zeg. Jeetje.
Verkapte Kloese-bash weer.quote:🎖️ - Feyenoord en Newcastle United hebben sinds dit jaar een samenwerking, al is hierover nog niets officieel gecommuniceerd. Dat de warme banden er zijn, werd met het tijdelijk aanstellen van Yankuba Minteh duidelijk: hij wordt het komende seizoen uitgeleend aan de Rotterdammers, zonder dat de scouting er aan te pas kwam.
Huh, nu niet de boel gaan omdraaien. ‘Je snapt er niks van’ of ‘je bent niet realistisch’ zijn juist teksten gebezigd door jou. Zodra je zegt dat je het te laag vindt krijg je allemaal gejank over je heen. Of moet je ‘een opleiding hbo management’ gaan doen (lol).quote:Op zondag 25 juni 2023 11:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat de mensen die dat vinden het bijna als een feit presenteren, wat niet zo is.
En dat 'geprikkeld reageren' valt ook wel mee.
Zelfs zuigende Ajacieden besloten voor de ‘whahaha Feyenoord verkoopt net zo laag als de Aldi’-take te gaan in plaats van de ‘zie je wel, jullie spelers zijn gewoon niet zoveel waard als jullie denken’-take.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh, nu niet de boel gaan omdraaien. ‘Je snapt er niks van’ of ‘je bent niet realistisch’ zijn juist teksten gebezigd door jou. Zodra je zegt dat je het te laag vindt krijg je allemaal gejank over je heen. Of moet je ‘een opleiding hbo management’ gaan doen (lol).
Het is helemaal niet zo gek om dat bedrag te laag te vinden. Genoeg berichten vanuit de media/analisten die dat ook zeggen of vinden.
Jij (en een heleboel anderen) vinden het bedrag te laag. Ik vind van niet en vindt dat mensen die (veel) hogere bedragen wilden inderdaad niet zo realistisch zijn en er niet zo heel veel van snappen. Maar als je tegengas geeft en dat zegt is het opeens 'gejank'. Tsja, bijzonder.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh, nu niet de boel gaan omdraaien. ‘Je snapt er niks van’ of ‘je bent niet realistisch’ zijn juist teksten gebezigd door jou. Zodra je zegt dat je het te laag vindt krijg je allemaal gejank over je heen. Of moet je ‘een opleiding hbo management’ gaan doen (lol).
Het is helemaal niet zo gek om dat bedrag te laag te vinden. Genoeg berichten vanuit de media/analisten die dat ook zeggen of vinden.
En wat een stel trollende Ajacieden hier vinden is relevant, omdat...?quote:Op zondag 25 juni 2023 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs zuigende Ajacieden besloten voor de ‘whahaha Feyenoord verkoopt net zo laag als de Aldi’-take te gaan in plaats van de ‘zie je wel, jullie spelers zijn gewoon niet zoveel waard als jullie denken’-take.
Ik denk dat @onlogisch en @GGMM dat ook vinden.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:58 schreef Pistolero het volgende:
Jij (en een heleboel anderen) vinden het bedrag te laag. Ik vind van niet en vindt dat mensen die (veel) hogere bedragen wilden inderdaad niet zo realistisch zijn en er niet zo heel veel van snappen.
Ja, discussies over transferbedragen in dit topic zijn nogal zinloos, dus ik stop wel weer.quote:
Die meningen neem ik een stuk serieuzer dan Pistolero van het FOK! forum.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij (en een heleboel anderen) vinden het bedrag te laag. Ik vind van niet en vindt dat mensen die (veel) hogere bedragen wilden inderdaad niet zo realistisch zijn en er niet zo heel veel van snappen. Maar als je tegengas geeft en dat zegt is het opeens 'gejank'. Tsja, bijzonder.
Wat de tendens in de media of onder de analisten is is ook helemaal niet relevant. Het gros daarvan bestaat ook uit totaal incompetente randdebielen. Sinds wanneer gaan we die meningen serieus nemen?
Ik heb het eerste uur geluisterd, daarna doorgeskipped. Niets boeiends eigenlijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef Pistolero het volgende:
Heeft iemand zich opgeofferd om dat showtje van ZKA te kijken?
Laat het maarquote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Die meningen neem ik een stuk serieuzer dan Pistolero van het FOK! forum.
Het gaat vooral om de manier waarop, zoals die voorbeelden die ik aanhaalde. Je doet heel erg alsof je de redelijkheid zelve bent in een discussie, maar dat is helemaal niet zo want je zet iedereen weg die niet dezelfde mening heeft als jij als ‘onrealistisch’ of ‘er niet veel van snappen’.
jaaaaa kloesegod jaaaaaa niet te vergetenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met 32 graden is er juist behoefte aan een ijskoud bad.
Wat mij betreft komen klaas en hmf ook even binnenwandelen.
Precies. Iedereen is hier welkomquote:Op zondag 25 juni 2023 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
jaaaaa kloesegod jaaaaaa niet te vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Opzich was het wel logisch. Want nu konden we snel handelen op de transfermarkt. Hoe had je anders Timo Zaal en Tsoungoui kunnen halen?quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Die meningen neem ik een stuk serieuzer dan Pistolero van het FOK! forum.
Het gaat vooral om de manier waarop, zoals die voorbeelden die ik aanhaalde. Je doet heel erg alsof je de redelijkheid zelve bent in een discussie, maar dat is helemaal niet zo want je zet iedereen weg die niet dezelfde mening heeft als jij als ‘onrealistisch’ of ‘er niet veel van snappen’.
marktwaarde volgens transfermarkt 10 miljoenquote:Op zondag 25 juni 2023 15:58 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Nieuwe AlgerijnGod, nu al zin om te zeiken op de Africa Cup die direct na onze winterstop start
Vergeet de ramadan nietquote:Op zondag 25 juni 2023 15:58 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Nieuwe AlgerijnGod, nu al zin om te zeiken op de Africa Cup die direct na onze winterstop start
Nu al beter Nederlands dan N’kufo en Tadicquote:Op zondag 25 juni 2023 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Geweldig vakantieverslag van Marcus
Goed rechterpootjquote:Op zondag 25 juni 2023 15:58 schreef Bombvis het volgende:
We zijn een Nederlandse club dus we doen de verkansie gewoon in het Nederlands.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel leuk idd. Sympathieke mensen altijd die Denen.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dan gaan @fetX en ik met spullen gooienquote:Op zondag 25 juni 2023 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat Feyenoord straks gewoon gaat uitkomen bij Idrissi
Ik weet niet of je een grapje maakt, maar hij is niet Deensquote:Op zondag 25 juni 2023 16:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit is wel leuk idd. Sympathieke mensen altijd die Denen.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op zondag 25 juni 2023 16:31 schreef alopio het volgende:
Volgens @:zka is Gimenez in verregaande onderhandeling met een top5 premier league club
En hij hint erop dat als Gimenez vertrekt Feyenoord aan Dessers denkt.
Ik geloof hier niet zo in
Bericht alweer verwijderd zie ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:31 schreef alopio het volgende:
Volgens @:zka is Gimenez in verregaande onderhandeling met een top5 premier league club
En hij hint erop dat als Gimenez vertrekt Feyenoord aan Dessers denkt.
Ik geloof hier niet zo in
Door zaakwaarnemers sowieso, wordt gewoon gebruiktquote:Op zondag 25 juni 2023 16:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bericht alweer verwijderd zie ik.
Zou hij keihard getrolled worden?
Geloof er niks van. Vast een troller.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:42 schreef alopio het volgende:
[..]
In de reacties op het bericht van Chaibi op 1908 hint ZKA hiernaar
Was ZKA die het zelf meldequote:Op zondag 25 juni 2023 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Vast een troller.
Bron van ZKA is bekendquote:Op maandag 1 mei 2023 13:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Doe mij maar die linksbuiten van ze
Als hij in engeland 3x zoveel salaris kan krijgen dan bij Feyenoord wat mij helemaal niet zo vreemd lijkt zal het mij helemaal niet verbazenquote:Op zondag 25 juni 2023 16:52 schreef Divje het volgende:
Gimenez, z'n zaakwaarnemer en z'n vader hebben meerdere malen aangegeven dat Gimenez nog een jaar in Rotterdam blijft en nu is hij in verregaande onderhandelingen met een club?
Ha
Dat is ook helemaal niet vreemd klaasjequote:Op zondag 25 juni 2023 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als hij in engeland 3x zoveel salaris kan krijgen dan bij Feyenoord wat mij helemaal niet zo vreemd lijkt zal het mij helemaal niet verbazen
dat er belangstelling voor hem zou zijn uit heel europa lijkt mij ook niet zo vreemd
Oh was serieus haha. Sprak heel erg als een Deen en Deense naamquote:Op zondag 25 juni 2023 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een grapje maakt, maar hij is niet Deens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |