Virgil van Dijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:18 schreef exile79 het volgende:
[ twitter ]
Hier heeft ook geen enkele "insider" het over gehad?
Ik zou het wel lekker vinden dat wat (aanvallende) versterkingen de hele voorbereiding mee kan draaien. We zijn er in de breedte nog niet op vooruitgegaan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog maar 22 juni en in principe kan je in juli al een behoorlijk representatief elftal sturen. Ik ben wel blij dat het deze keer allemaal wat rustiger loopt.
Ziet eruit als iemand die ongeveer een jaar geleden op elke straathoek van Marseille stondquote:
Gras is groen.quote:
Liam Kelly: Crawley Town sign midfielder after Rochdale exitquote:
Dacht dat dit al lang bekend was eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Geld gekregen van de roverheid!!!!
Bozenik is dus een cadeautje geweest van de overheidquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Geld gekregen van de roverheid!!!!
Ik denk dat één user hem bijzonder graag wil en dat hij daarom nogal vaak in het nieuws komtquote:
Kan me alleen indenken dat er dan toch wel kans is op een vertrek van Santi, of dat ze zich laten verleiden tot een machtsstrijdje zoals met Timber…quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat één user hem bijzonder graag wil en dat hij daarom nogal vaak in het nieuws komt
(Tip: desbetreffende user zit doorgaans graag in de hogere kamers in zijn huis)
Of dat Don Kloesoe gewoon lekker de prijs aan het opdrijven is voor die club waar we voorbij zijn (op alle fronten)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan me alleen indenken dat er dan toch wel kans is op een vertrek van Santi, of dat ze zich laten verleiden tot een machtsstrijdje zoals met Timber…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |