Goed excuus van ZKA weerquote:Op zondag 25 juni 2023 17:50 schreef Scrummie het volgende:
Dat van Gimenez was fake. Blijkbaar kan je op 1908 dezelfde username aanmaken oid.
Liever die Nakamura.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:58 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Nieuwe AlgerijnGod, nu al zin om te zeiken op de Africa Cup die direct na onze winterstop start
Word een spannend topic zoquote:Op zondag 25 juni 2023 11:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zo gaat elke discussie nu h้? Als iemand je tegenspreekt dan reageren ze opeens geprikkeld. Op basis van wat reageert hij geprikkeld?
Maar laten we idd nooit meer ergens over gaan 'klagen'. We bepalen immers niet het beleid, opstellingen, taktiek etc..
Het is pas kloppend als ik het officieel bekend heb gemaaktquote:
Wanneer vertrekt Toornstra dan eens?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas kloppend als ik het officieel bekend heb gemaakt
Toornstra heef officieel nooit bij Feyenoord gevoetbald wat mij betreftquote:Op zondag 25 juni 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer vertrekt Toornstra dan eens?
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Toornstra heef officieel nooit bij Feyenoord gevoetbald wat mij betreft
Tja, voor de breedte wel prima denk ik. Alleen heb je die positie nu eigenlijk wel dubbel bezet. Zie het meer als een optie als Geert of Pedersen nog vertrekt.quote:
Kasanwirjo is een prima speler, snap niet helemaal waarom iedereen die al bijna heeft afgeschreven.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vergeet trouwens heel de tijd dat je die Kasanwirjo nog hebt
Zal dat ooit nog wat worden?
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een matige speler
Kasanwirjo >>>> Brenetquote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vergeet trouwens heel de tijd dat je die Kasanwirjo nog hebt
Zal dat ooit nog wat worden?
Hij is beter dan Pedersen denk ik. Zou een goedkope optie zijn om Geertruida in het centrum te kunnen zetten.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, voor de breedte wel prima denk ik. Alleen heb je die positie nu eigenlijk wel dubbel bezet. Zie het meer als een optie als Geert of Pedersen nog vertrekt.
Als je Pedersen voor een paar miljoen kunt slijten zou ik het eigenlijk ook wel doen. Al vind ik dat Pedersen het afgelopen seizoen bij vlagen prima heeft gedaan.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is beter dan Pedersen denk ik. Zou een goedkope optie zijn om Geertruida in het centrum te kunnen zetten.
Mwah, Pedersen is echt een hele nuttige optie als de ruimtes groot worden wat in de Champions League vaak zat gaat gebeuren. Hij loopt zoveel dicht. Ik weet niet of Brenet dat als reserve-optie kan opvangen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is beter dan Pedersen denk ik. Zou een goedkope optie zijn om Geertruida in het centrum te kunnen zetten.
Maar in tegenstelling tot Pedersen is Brenet wel nuttig op de helft van de tegenstander. Dat is echt een wapen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Pedersen is echt een hele nuttige optie als de ruimtes groot worden wat in de Champions League vaak zat gaat gebeuren. Hij loopt zoveel dicht. Ik weet niet of Brenet dat als reserve-optie kan opvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |