Als je het 15 jaar geleden liet doen, dan weet je vast niet dat je tegenwoordig een veel prettiger thuissetje hebtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productieve ochtend hier.
Gisteren eindelijk genoeg moed gevat (wat kleine klachten gaven de doorslag) om eens een afspraak voor een uitstrijkje te plannen. Huisarts had vandaag al plekDus na mijn vergadering op het fietsje er naartoe.
Het blijft even vervelend als de vorige keer dat ik dat liet doen… 15 jaar geleden![]()
Meteen mijn driejaarlijkse groot onderhoud geregeld. Het werd ook echt wel tijd voor bloedprikken en urine onderzoek. Mag elk jaar… u raadt het al![]()
En als de grote fles stikstof is gearriveerd mag ik langskomen om een irritante wrat echt uit te roeien. We waren er bijna, toen kwam Corona, ging ik verzaken en de wrat zegevieren.
Vanmiddag rondwandelen in en rond een klooster, vanavond vergadering en dan zit mijn vrije dag er al weer op.
Waar woon je nuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Tijdje niet geweest door vakantie en vermoeidheid etc.
Nu is het normale leven weer een beetje begonnen nouja Inc de vermoeidheid, dat dan weer wel
Verder zijn er voorzichtige plannen om te kijken of we genoeg hypotheek kunnen krijgen om evt te verhuizen naar de andere kant van 't land dus dat is wel spannend. Donderdag gesprek met hypotheekadviseur
En hoe is 't met jullie?
Friesland is altijd goedquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Brabant en evt verhuizen terug naar mijn roots, Friesland
Het vreselijke is… dat wist ik welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je het 15 jaar geleden liet doen, dan weet je vast niet dat je tegenwoordig een veel prettiger thuissetje hebt
Ik ben overgestapt nadat ik een uitstrijkje liet uitvoeren door een doktersassistente die ik kende van mijn middelbareschooltijd. Een van de pesters. Heb het wel laten doen, maar voelde alles behalve veilig (ook al was ze professioneel, deed ze het keurig enzo. Het lag echt aan mij).quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het vreselijke is… dat wist ik wel
Met dank aan een vriendin die het net zozeer haat als ik.
Maja, aanvragen, digid gedoe… lamaar![]()
Voor mezelf ben ik echt zorgmijdend. Al leer ik het wel steeds beter. Zo hoeft mijn moeder me bij voorbeeld niet meer naar de oogarts te foeteren als ik dagen met een ontsteking rondloop.
Hopelijk wordt dat laatste nog beter!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben die dag helaas op de uitvaart van DP.
Of het vieren van haar leven, als ze toch geen nekschot krijgt.
Geen meeter, te weinig tijd voor mezelf, al niet genoeg ruimte voor mijn prio's.
Omg verhuizenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Nu is het normale leven weer een beetje begonnen nouja Inc de vermoeidheid, dat dan weer wel
Verder zijn er voorzichtige plannen om te kijken of we genoeg hypotheek kunnen krijgen om evt te verhuizen naar de andere kant van 't land dus dat is wel spannend. Donderdag gesprek met hypotheekadviseur
En hoe is 't met jullie?
Ik maai gewoon nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:51 schreef fietsie het volgende:
Mag ik even mopperen over maaimachines met meerdere LiIon accu's en intelligentie?
Ik heb 15 miinuten NU om het gras te maaien.
Zet de accu's in de maaier. Fuck it: de accu's concluderen een ongelijke laadstatus te hebben en DUS start de machine niet.
Maken die accu's dan na het laden (wat nu in progress is) ook weer tijd in mijn planning vrij??
Nooit last van…..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het vreselijke is… dat wist ik wel
Met dank aan een vriendin die het net zozeer haat als ik.
Maja, aanvragen, digid gedoe… lamaar![]()
Voor mezelf ben ik echt zorgmijdend. Al leer ik het wel steeds beter. Zo hoeft mijn moeder me bij voorbeeld niet meer naar de oogarts te foeteren als ik dagen met een ontsteking rondloop.
Hoihoiquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
En hoe is 't met jullie?
Donderdag niet want hypotheekgesprek enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg verhuizen![]()
Ga je nog wel naar Jera met je moeheid? Donderdag dikke regen misschien
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben keigoed in professionele afstand houden. Wat je zegt, het is mijn werk. Je kunt het je niet veroorloven mensen te dichtbij te laten komen. Vind ik dan. Want dan vallen verliezen zwaar.
Elke maand nemen we wel afscheid van iemand. Het feit dat ik het nu noem geeft natuurlijk wel aan dat het iets meer met me ‘doet’ . Omdat aantallen.
Niet iedere cliënt ken je ook even goed of heb je een even goede klik mee. Sommigen blijven in de gedachten hangen, anderen zijn er weer snel uit verdwenen.Het klinkt inderdaad heel logisch zo, en tegelijkertijd vind ik het ook heel knap dat je het kunt! Mijn talent ligt daar duidelijk niet, ook om die reden heel bewust gekozen niet de klinische psychologie kant op te gaan, dus ik heb echt bewondering voor mensen die dat kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was vanochtend even naar de huisarts om mijn zorgen te bespreken.SPOILER: want ik kan niet kort en zo makkelijker over te slaan als niet geinteresseerd :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus goede hoop dat deze geruststelling en de gemaakte afspraak voorlopig mn hoofd weer wat rust geven![]()
Jaa ik zag het, er is nu veel meer te doen dan vorige keer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Donderdag niet want hypotheekgesprek enzo.
Vrijdag sowieso want je weet wie er speelt en ook nog 'n akoestische set.
Zaterdag misschien maar is ook afhankelijk van wat ik op ticketswap scoor, komt steeds genoeg op.
Rij sws ook weer terug naar huis vrijdag en evt zaterdag.
#negen maandenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:39 schreef Candaasje het volgende:
Mei maai ik sowieso niet, enkel wat snoeien. Maar nu is het vooral tijdgebrek/niet aanwezig zijn![]()
Heel andere problematiek: dat je al 2,5 dag met een zeurende buik zit te wachten op die menstruatie, je dus ook denkt, terwijl je op de pot zit ‘laat dat bloed nu eindelijk eens komen! ‘ en je vervolgens dus met een bloedNEUS op de wc zit![]()
/FML
Denk dat het festival ook wel groter isqua opzet en bezoekers dan eerst mede door het wegvallen van groezrock. Het lijkt nu ook wat meer op groezrock qua akoestische sets bij American socks stand etcquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa ik zag het, er is nu veel meer te doen dan vorige keer.
Ik zou er bijna zwanger door willen wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:52 schreef Kreator het volgende:
Gezellig, ik zal een cadeautje meenemen. Daarna ook 1 voor de babyshower en dan bij de geboorte nog een kleinigheidje.
(we moeten serieus een cadeautje meenemen. Bizar)
Ik zou gaan voor kraamverbanden. Als je die bij het eerste feestje geeft, hoef je vast daarna niet meer te komenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:52 schreef Kreator het volgende:
Gezellig, ik zal een cadeautje meenemen. Daarna ook 1 voor de babyshower en dan bij de geboorte nog een kleinigheidje.
(we moeten serieus een cadeautje meenemen. Bizar)
Perineumolie ook wel een optie toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor kraamverbanden. Als je die bij het eerste feestje geeft, hoef je vast daarna niet meer te komen
Nou dat is meer die olie. Bloeden doet je sowieso nog wel na een bevalling (de meeste vrouwen dan toch) .quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:58 schreef Kreator het volgende:
Is dat net zoiets als naald en draad voor het uitscheuren?
Ballonnen zijn toch niet milieuvriendelijk jonguhquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:53 schreef fietsie het volgende:
Is er ook vegan kleurstof-stof voor in de gender-reveal ballonnen?
Het is sociaal meer aanvaardbaar dan een perineummassage aanbieden gok ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Perineumolie ook wel een optie toch?
Of zo'n spuitfles voor na het plassenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor kraamverbanden. Als je die bij het eerste feestje geeft, hoef je vast daarna niet meer te komen
Gewoon groen algen stof, het wordt tenslotte een kleine veganquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:53 schreef fietsie het volgende:
Is er ook vegan kleurstof-stof voor in de gender-reveal ballonnen?
Zo'n witte lichtgekleurde ingevallen-wangetjes wallenonderdeogen vitaminetekort-baby.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon groen algen stof, het wordt tenslotte een kleine vegan
Vaak duurt het Vegan voeren van een baby niet zo langquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo'n witte lichtgekleurde ingevallen-wangetjes wallenonderdeogen vitaminetekort-baby.
Mensen die een baby vegan opvoeden zouden ze uit de ouderlijke macht mogen zetten.
Moeder is toch geen dier? Borstvoeding mag vast wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
Hoe voed je een baby vegan op? Met havermelk?
Wil je me weg hebben?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:01 schreef Kreator het volgende:
Heb je trouwens geen boek meegenomen op verkansie?
Strikt genomen zijn mensenmoeders gewoon dieren, dus het hangt van je definitie af.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moeder is toch geen dier? Borstvoeding mag vast wel.
Nee, maar verkansie neem ik ook altijd van fok. (al neem ik sinds het-grote-vertrek wel vaker maandelijkse verkansies van dit forum)quote:
Geen melk = geen melk. Anders kun je die principes natuurlijk gewoon gelijk overboord gooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Strikt genomen zijn mensenmoeders gewoon dieren, dus het hangt van je definitie af.
Dan ben ik bang dat er al vrij snel geen ouderlijke macht meer is om ze uit te ontzeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen melk = geen melk. Anders kun je die principes natuurlijk gewoon gelijk overboord gooien.
Ja. Ik denk dat ik dat ook maar eens neem.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar verkansie neem ik ook altijd van fok. (al neem ik sinds het-grote-vertrek wel vaker maandelijkse verkansies van dit forum)
Volgens mij kan je niet meer helder nadenken met al die groentes in je lichaamquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Candaasje het volgende:
Je kunt zelf toch consent geven?![]()
Zelf Borstvoeding geven is dus geen enkel probleem. Of van een andere moeder die haar melk wil afstaan. Er bestaat ook plantaardig kunstvoeding.
Kinderen en ook baby’s zijn overigens prima gezond op een plantaardig dieet groot te brengen. Wordt gewoon onderkend door de WHO.
Kunnen we eens ophouden met veganisten te beschouwen als per definitie ongezond? Zou ik echt heel erg prettig vinden, dat dat onderbuik gezemel eens stopt.
Je weet waar je post tochquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Candaasje het volgende:
Zelf Borstvoeding geven is dus geen enkel probleem. Of van een andere moeder die haar melk wil afstaan. Er bestaat ook plantaardig kunstvoeding.
Kinderen en ook baby’s zijn overigens prima gezond op een plantaardig dieet groot te brengen. Wordt gewoon onderkend door de WHO.
Kunnen we eens ophouden met veganisten te beschouwen als per definitie ongezond? Zou ik echt heel erg prettig vinden, dat dat onderbuik gezemel eens stopt.
Goed voor het milieu, straks gaat het als een malle groeien en wordt het allemaal opgenomen door het grasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:06 schreef fietsie het volgende:
ZO. De boeren hier hebben het weerbericht ook meegekregen.
Er wordt even een massa gier verplaatst waar je u tegen zegt...
En alle ramen staan tegen elkaar open...
Ik heb er ook geen bezwaar tegen, tegen het uitrijden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed voor het milieu, straks gaat het als een malle groeien en wordt het allemaal opgenomen door het gras
Ik wist niet van het bestaan van plantaardige poedermelk, interessant. Ik interpreteerde vegan als vrij van dierlijke producten en niet als vrij van producten van dieren die geen consent hebben gegeven. En bovendien was het meer een flauw gebbetje omdat men soms doet alsof mensenmoeders geen zoogdieren zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Candaasje het volgende:
BAHAHH VEGANS LEKKER OOK HET ETEN BAHAH ha. ha haquote:
Aambeienpillen ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of zo'n spuitfles voor na het plassenzoogcompressen, tepelklovencreme, aambeienzalf. Allemaal opties.
30?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:52 schreef fietsie het volgende:
Ik heb de waslijn in de schuur vervangen door een nieuwe oplossing.
Had in de oude setting 29 meter waslijn nodig, in de nieuwe 33,4meter.
En dan ontdekken dat de bouwmarkten in de buurt alleen 30m bosjes verkopen...
Ja, waar is noodweer? Geef!quote:
Woon je naast fietsie?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste langs ons heengaat
Ja dit.quote:
gaan die sukkels weer de a12 bezet houden?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:18 schreef Troel het volgende:
Ik zeg het maar vast. Ik vind wat van elke dag een snelweg blokkeren. Dat is geen demonstreren meer
Daar zat ik ook net naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste langs ons heengaat
Donderdag nieuwe kansquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net naar te kijken.
op zich wel blij, geen code oranje dan, maar ik wil wel een buitje over de tuin en de stoffige grindwegen.
Ze dreigen vanaf september elke dag de boel te gaan bezetten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
gaan die sukkels weer de a12 bezet houden?
Vegan baby's gaan dat doen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze dreigen vanaf september elke dag de boel te gaan bezetten.
Ja, omdat ze geen melk van hun moeder mogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed zo, lekker disruptenMijn steun hebben ze
Als Candaasje gaat maak ik nog een bijdrage aan een lekker-gewerkt-pik-massage aan dr over ookMijn steun ook (mee demonstreren gaat me net even te ver)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nee, dit is geen demonstratie, ze hebben het zelf over een blokkadequote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn steun ook (mee demonstreren gaat me net even te ver)
Ja een blokkade om iets duidelijk te maken. Die subsidies moeten erafquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dit is geen demonstratie, ze hebben het zelf over een blokkade
[ twitter ]
Demonstreren wat mij betreft prima, maar als je het zelf al een blokkade noemt, dan is het duidelijk geen demonstratie
Dan moet je gaan demonstreren, dan heb je rechtenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja een blokkade om iets duidelijk te maken. Die subsidies moeten eraf
Als het dit soort weer is, zijn de waterkanonnen wel weer welkom gok ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk niet dat ze er wakker van liggen
Mijn mening was al bekend…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:18 schreef Troel het volgende:
Ik zeg het maar vast. Ik vind wat van elke dag een snelweg blokkeren. Dat is geen demonstreren meer
Ik heb via Follow This aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga maar eens uitzoeken aan welke milieuclub ik ga doneren. Ik moet ook echt iets doen. Meer dan een mening hebben in elk geval.
Via?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb via aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.
quote:
Dat klinkt 3 dubbel vreselijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de tandarts voor de afgebroken kies, vandaag kon ik er hals over kop ook naar toe om een kaakontsteking de kop in te laten drukken. Mes er in en lekker laten leegzuigen…
En dat 9 maanden nadat een poliklinische operatie aan mijn kaak (cyste in kaak) uitgesteld werd en ik net de oproep voor de opnieuw ingeplande operatie eind juli ontvangen heb…
Goede optie. Dank je.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb via Follow This aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.
Dank!quote:
Aambeienpillen ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of zo'n spuitfles voor na het plassenzoogcompressen, tepelklovencreme, aambeienzalf. Allemaal opties.
Je vroeg het nietquote:
Oei ik leef met je mee. Tandarts- en kaakellende is NAAR!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
De impact van de ingreep loopt per keer wel op, dus zo raak ik weer gewend aan de door mij verafschuwde kiezen-, tanden- en omstreken behandelaars…
Sterkte.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de tandarts voor de afgebroken kies, vandaag kon ik er hals over kop ook naar toe om een kaakontsteking de kop in te laten drukken. Mes er in en lekker laten leegzuigen…
En dat 9 maanden nadat een poliklinische operatie aan mijn kaak (cyste in kaak) uitgesteld werd en ik net de oproep voor de opnieuw ingeplande operatie eind juli ontvangen heb…
IDD de moeite doen dat ff goed uit te zoeken, en niet in het verhaal van bv Greenpeace trappen waar de Directeur vrolijk iedere week naar Luxemburg heen en weer vloog op kosten van Greenpeace.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga maar eens uitzoeken aan welke milieuclub ik ga doneren. Ik moet ook echt iets doen. Meer dan een mening hebben in elk geval.
Wie een (legaal!) linkje naar het complete artikel wil mag me PM/DM'en.quote:Door het zich vastplakken aan talkshowtafels, het inbreken op aandeelhoudersvergaderingen en het blokkeren van snelwegen groeit de populariteit van de klimaatclub. Ook financieel gaat het voor de wind. De mediagenieke acties blijken een ware melkkoe. De laatste blokkade van de A12 in Den Haag eind mei leverde in één klap ¤36.000 op. De eerste vijf maanden van dit jaar is bijna ¤600.000 aan geld binnengekomen, zegt Willemse. Vorig jaar ontving XR over het hele jaar ¤400.000.
Lees het volledige artikel: https://fd.nl/economie/14(...)bellion-rtf3ca41hup7
Dat is een goede suggestie! Even verder inlezen!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb via Follow This aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.
Verleden tijd? “Vloog”quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
IDD de moeite doen dat ff goed uit te zoeken, en niet in het verhaal van bv Greenpeace trappen waar de Directeur vrolijk iedere week naar Luxemburg heen en weer vloog op kosten van Greenpeace.
Oef dat klinkt gruwelijk pijnlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:15 schreef MadMaster het volgende:
quote:Ervaar voor het eerst gemak in combinatie met een culinaire topervaring, doordeweeks. Dick Middelweerd, 2-sterren Michelin chef van De Treeswijkhoeve, heeft verschillende kant-en-klaar maaltijden bedacht en gemaakt voor SOUS. Dit zijn niet zo maar kant-en-klaar maaltijden: zowel de manier van invriezen, de bereiding en receptuur, zijn weerzinwekkend.
Even de kiezen van elkaar i.p.v. op elkaar vanmiddag.quote:
Bij mijn volgende aambei geef ik een seintjequote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aambeienpillen ook.
[..]
Je vroeg het niet
Na een paar keer bij de vieze therapeut, euh, fysiotherapeut te zijn geweest voor een peesontsteking ga ik lachend naar de tandarts voor wortelkanaal, kaakbehandelingen of kiezen trekken. Godskannonnen wat deed dat pijn/quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even de kiezen van elkaar i.p.v. op elkaar vanmiddag.
Dat die ontsteking nu bezworen is, weegt zwaarder dan de druk en de pijn er van…
Een scheut antibiotica er achter aan de komende week en dan hopen dat dat euvel tot aan de operatie weg blijft…
Ha, dat ken ik ook, had begin dit jaar een triggerthumb, door een ontstoken, en daarvoor vastgelopen, pees in mijn hand…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Na een paar keer bij de vieze therapeut, euh, fysiotherapeut te zijn geweest voor een peesontsteking ga ik lachend naar de tandarts voor wortelkanaal, kaakbehandelingen of kiezen trekken. Godskannonnen wat deed dat pijn/
Fijn van de bezworen ontsteking. Muv de cyste ben ik bekend met al die ellende en dat zo ongeveer bij iedere kies. Zit me nog steeds af te vragen wat erger was, dat of de slijmbeurs. Bij beiden hielp pijnstilling nauwelijks tot nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat die ontsteking nu bezworen is, weegt zwaarder dan de druk en de pijn er van…
Een scheut antibiotica er achter aan de komende week en dan hopen dat dat euvel tot aan de operatie weg blijft…
Mijn lijfquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Na een paar keer bij de vieze therapeut, euh, fysiotherapeut te zijn geweest voor een peesontsteking ga ik lachend naar de tandarts voor wortelkanaal, kaakbehandelingen of kiezen trekken. Godskannonnen wat deed dat pijn/
Een waar genot, niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dat ken ik ook, had begin dit jaar een triggerthumb, door een ontstoken, en daarvoor vastgelopen, pees in mijn hand…
Ik voel met je meequote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn lijfal jaren. De keren dat ik jankend op de behandeltafel lag zijn niet meer te tellen
Dry needling in je zenuw, trekken aan je duimkootje…quote:
Ben je verhuisd?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:23 schreef Clubsoda het volgende:
Dat noodweer is tot nu toe een deceptieHopelijk verandert dat nog.
Bindweefsel 'lostrekken'quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn lijfal jaren. De keren dat ik jankend op de behandeltafel lag zijn niet meer te tellen
Dat is pijnlijk, maar het helpt wel en heeft me een knieoperatie bespaard.quote:
In je zenuw (per ongeluk) kan ik het je niet aanraden.quote:Dry needling vond ik nog wel prima te doen.
Wekelijksquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bindweefsel 'lostrekken'![]()
![]()
Dry needling vond ik nog wel prima te doen.
Bijen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:56 schreef Barreltje het volgende:
Hier nog LANG geen onweer..
Wel een datum geprikt voor de housewarming EN binnenkort zijn we 50.006 dieren rijker
Waarschijnlijk is dat een keuze van de thuiszorgorganisatie. En hoe die georganiseerd is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeg Cat, even over thuiszorg. De broer van mijn vriendin zou dus een steunhart krijgen. Heeft hij niet want sinds zondag een donorhart (ligt zijn roes nog uit te slapen).
Maar als hij wel een steunhart had gekregen, moest zijn moeder om de dag de boel komen schoonmaken, net zo lang als de wachtlijst voor een donorhart zou zijn. Omdat het een weinig voorkomende handeling is, kan de thuiszorg dat niet.
Moeder zou een training krijgen. Is dit normaal? Ik zou denken dat thuiszorg zo'n training krijgt. Ok, lastig want meerdere medewerkers moeten dat krijgen, maar toch.
Ik ga er (hoop ik) ook weer even tegen, ben door de fysiobehandelingen heen, moet het nu zelf betalen. Prima maar als het nu even niet hoeftquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Mja ik weet niet wat ze door de jaren heen al allemaal heeft ingezet, maar uiteindelijk is het na de helse pijnen vaak beter dan ervoor.
Dus ik bikkel er maar gewoon doorheen ¯\_(ツ)_/¯
Narigheid, ik duim voor wegblijven!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je. Toch handig, zo'n SC waar er altijd wel iemand ergens meer van weet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat een keuze van de thuiszorgorganisatie. En hoe die georganiseerd is.
Ik denk dat wij zouden regelen dat de gespecialiseerde thuiszorg het doet. Die rijden de halve provincie rond voor zaken als thuisdialyse, complexe wondzorg, infuustherapie en zo. Omdat het inderdaad zo weinig voorkomt dat het aanleren binnen ons team teveel tijd kost voor te weinig opbouwen van vaardigheid.
Deventer doet inmiddels meequote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Gedonder in de verte en als ik naar buienradar kijk gaat het hier net langs maar krijgen ze in Apeldoorn de volle laag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt als allemaal dingen die op te lossen zijn door 1) me beter voor te bereiden op een sollicitatiegesprek en 2) het gesprek met heel iemand anders te voeren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanmiddag even met degene van die sollicitatie gepraat voor feedback. Goed om even te doen. En nu ben ik er mooi klaar meeDat je het maar weet voor een volgend keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt als allemaal dingen die op te lossen zijn door 1) me beter voor te bereiden op een sollicitatiegesprek en 2) het gesprek met heel iemand anders te voeren![]()
![]()
Ga je verder kijken naar een vergelijkbare positie?
Inmiddels toch een stortbui en straks nog eentje.
Vrijwel geen klappen of flitsen. Gelukkig maar. Nee, ik ben niet de vrouw van MadMaster.🙃
En ik las terug en zie dat @Memento-Mori verhuisplannen heeft.
En succes voor @Yinny Zijn het de laatste toetsen van dit jaar?
Hier wel wat wind en gelukkig ook wat afkoeling. Wel weer een stuk vochtiger da’s niet leukquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was het weer.
V Onweer
V Regen
X Wind
X Hagelkeien
X Afkoeling
Meh
Then again, iemand die bij mij solliciteert en zijn carrièrepad al helemaal heeft uitgestippeld, komt bepaaaaald niet bovenaan de stapel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Op zich wel nuttige feedbackOf je het er nou mee eens bent of niet, je kan er wel wat mee.
yup.. die komen eind augustus..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
En tegen het einde van het jaar gaan klagen dat er geen politie meer beschikbaar is. Niet voor evenementen, maar ook niet voor demonstraties. Alle beschikbare capaciteit gaat in deze onzin zitten. Een weg blokkeren, iets dat reeds door de gerechtelijke macht verboden is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dit is geen demonstratie, ze hebben het zelf over een blokkade
[ twitter ]
Demonstreren wat mij betreft prima, maar als je het zelf al een blokkade noemt, dan is het duidelijk geen demonstratie
Bij ons solliciteerde ooit iemand die vertelde dat ze binnen 2 jaar op de stoel van de directie secretaresse wilde zitten. Is niet gelukt (iets met relaties aangaan met getrouwde heren die daar onbedoeld achter kwamen)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Then again, iemand die bij mij solliciteert en zijn carrièrepad al helemaal heeft uitgestippeld, komt bepaaaaald niet bovenaan de stapel.
Maar ik zoek geen wetenschappers, misschien dat dat scheelt.
Duif en nest in 1 zin.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu een hoosbui, t ruikt heerlijk.
De duif in de boom voor mijn huis blijft stevig op haar nest zitten
Wind? Hier net genoeg beweging in de lucht om het blad aan de boom te kunnen laten bewegen. De takken doen niet eens mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier wel wat wind en gelukkig ook wat afkoeling. Wel weer een stuk vochtiger da’s niet leuk
Taghi for presidentquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelijk ff alle drugs legaliseren, hebben we weer een shitton politie beschikbaar
Dit was zeker 20 jaar geleden. Denk dat ze nu allemaal wel met pensioen zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
O is directiesecretaresse de droom tegenwoordig? Hm.
Tien druppels en 2x wat gegrom ... Trekt al weer helemaal open.quote:
Uhuh dat zei buienradar ook over die van 19:00 en 20:00...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:43 schreef yinu het volgende:
Buienradar zegt telkens dat het zo nog komt.
Net gekocht?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Hier was het de hele dag 25 graden in de woonkamer en nu een shopping 24,5maar ik heb wel een dekentje
Nee, gewoon de dekentjes die hier altijd liggen.quote:
Het was een woordgrapquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, gewoon de dekentjes die hier altijd liggen.
Och jeetje. Deels geef ik de schuld aan autocorrect en deels aan mijn brakke nacht. Sorryquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Och jeetje. Deels geef ik de schuld aan autocorrect en deels aan mijn brakke nacht. Sorry
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er trommelen 10.000 man op mijn dak. Wat is deze
quote:
Ja, klopt! En nog een heel stageverslag maken....ergens tijd te kort...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat je het maar weet voor een volgend keer.![]()
Ga je verder kijken naar een vergelijkbare positie?
Inmiddels toch een stortbui en straks nog eentje.
Vrijwel geen klappen of flitsen. Gelukkig maar. Nee, ik ben niet de vrouw van MadMaster.🙃
En ik las terug en zie dat @:Memento-Mori verhuisplannen heeft.
En succes voor @:Yinny Zijn het de laatste toetsen van dit jaar?
Onkruid, heel veel onkruidquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:38 schreef Vanyel het volgende:
Regent goddomme alweer. Straks bloeit de tuin nog op ofzo
Ik ben nu in ieder geval thuis en droog.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:38 schreef Vanyel het volgende:
Regent goddomme alweer. Straks bloeit de tuin nog op ofzo
Life be like thatquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef Lonaa het volgende:
Dus, de hele dag wachten op regen, ik moet om 2000 de bus vol jassen met meuk, stortregen.
Afgezien van een stom nummer in mijn hoofd (en bedankt hèquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb met dank aan de Videolandreclames al een paar dagenBløf
in mijn hoofd. Dat je in het holst van de nacht wakker bent en de Zeeuwse Kust door je gedachten galmt
![]()
Tevens goedemorgenhoe is jullie humeur?
Elders is niet relevantquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:19 schreef Vanyel het volgende:
Je begrijpt dat het elders misschien iets harder regende?
Dat was wat hier ook beloofd was. Kwam niets van.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:21 schreef Vanyel het volgende:
Deze stond bijvoorbeeld in het weertopic
Typischquote:
Gedeelde smartquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:55 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Afgezien van een stom nummer in mijn hoofd (en bedankt hè) wel prima.
Thuiswerken vandaag, over kwartiertje verwacht ik dat de schattige hond hier gedropt wordt voor een dagje rust voor z'n thuisfront.
Mazzelpik. Wij hebben 2,8quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:18 schreef fietsie het volgende:
Mogguh.
De regenmeter in de tuin geeft 7 hele millimeters aan. -wow- Absoluut code geel waardig.
Hier ook hoor. Ik heb uiteindelijk één dondertje gehoord en van stortregen was geen sprake.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:23 schreef fietsie het volgende:
@:Isabeau zat jij ook weer in zo'n weerbubbel waar realiteit en berichten elkaar totaal ontliepen?
Geheel volgens verwachting jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:23 schreef fietsie het volgende:
@:Isabeau zat jij ook weer in zo'n weerbubbel waar realiteit en berichten elkaar totaal ontliepen?
Hoe is het met je werk afgelopen, of moet je daarom vandaag 12 uur staan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Laat van m'n voeten. Vandaag 12 uur staan.
Je laptop vergeten is ook wel een prestatie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:19 schreef gcjoel het volgende:
Ik sliep slecht en vergat mijn laptop mee te nemen naar kantoor
Dus 2 uur in de auto zitten later werk ik vandaag thuis.
Ja, het gaat eigenlijk heel erg goed. Ik heb niet zoveel te klagen. Ik leef wel heel erg vanuit de kamer, ik trek het niet om bijvoorbeeld 's avonds op de bank te blijven zitten. Maar dat is prima.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe bevalt jullie leven bij je schoonvader? Is het een beetje te doen?
Dat klinkt eigenlijk heel goedquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het gaat eigenlijk heel erg goed. Ik heb niet zoveel te klagen. Ik leef wel heel erg vanuit de kamer, ik trek het niet om bijvoorbeeld 's avonds op de bank te blijven zitten. Maar dat is prima.
Het zijn soms wat kleine frustraties. Zoals dat hij niet mee zou eten, maar dan toch om kwart voor 6 de deur binnenloopt. Sta ik nog m'n voor twee personen uitgerekende gyoza's te bakken en dan krijg je natuurlijk een 'oh, je bent nog aan het koken, lekker dan eet ik mee'. Dat soort momentjes moet ik even heel diep ademhalen. Sowieso is de communicatie soms wat lastig. Maar als dit na 2 maanden de ergste dingen zijn, dan komen we de rest ook wel door.
En het is ook wel tof, ik leer hem ook wel beter kennen. Hij is normaal best stil, dus we hebben nu meer gesprekken gehad dan de afgelopen 11 jaar.
Alleen maar omdat mijn buurvrouw het doet en dan denk ik telkens 'ja, goh, dat ziet er wel mooi uit, maar ik hou wel gewoon van IKEA meubilair'quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef Alexandrian het volgende:
Iemand hier ervaring met interieurstylisten? Wil zo efficiënt mogelijk gebruik maken van een studio-appartement van zo’n 30 m2 met gevoel voor esthetiek.
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen maar omdat mijn buurvrouw het doet en dan denk ik telkens 'ja, goh, dat ziet er wel mooi uit, maar ik hou wel gewoon van IKEA meubilair'
Dat zo'n stylist het wel heel mooi kan maken, maar vaak met dure meubels aan komt zetten. Voor mijn gevoel is de verf ook duur. RALzoveel klinkt veel goedkoper dan Maandagmorgenmistquote:
Jammer dat het nodig is, maar ook mooi dat dit initiatief er is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:07 schreef Troel het volgende:
@:Madmaster
https://www.nu.nl/binnenl(...)ld-kwf-monument.html
Kom je er zelf met wat advies van andere mensen niet uit?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef Alexandrian het volgende:
Iemand hier ervaring met interieurstylisten? Wil zo efficiënt mogelijk gebruik maken van een studio-appartement van zo’n 30 m2 met gevoel voor esthetiek.
Bij 30 vierkante meter zou ik gaan voor zo minimalistisch mogelijkquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef Alexandrian het volgende:
Nee dat is fake news, morgen gaat het niet regenen!!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:08 schreef borisz het volgende:
Groeten vanuit Maastricht. Bij de Stadsbrouwerij. Wat een tocht en heb mezelf toch ook wel overtroffen. 75km in drie etappes/4 dagen inclusief 1300 hoogtemeters.
@:kaatje1 Ja morgen rustdag. Moet nog bepalen wat ik ga doen. Of lees waar ik nog vlaai ga eten. 😎.
Vrijdag weer naar huis. Bovendien loopt Limburg onder water dus defacto is er maar een halve dag om wat te doen.
Ja. Lange dag vandaag. Tbf ik zat net een uur in de auto, maar goed dan gebruik je je voeten ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe is het met je werk afgelopen, of moet je daarom vandaag 12 uur staan.
best interests. Gezin met 2 kinderen waarvan 1 ernstig ziek. Niet meer te genezen en artsen (en ook vader) willen de behandeling stoppen moeder niet. Einde tweede aflevering heeft ze “hulp” van een pro life organisatie.quote:
Nou, dat klinkt niet als een ontspannen popcorn seriequote:Op woensdag 21 juni 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
best interests. Gezin met 2 kinderen waarvan 1 ernstig ziek. Niet meer te genezen en artsen (en ook vader) willen de behandeling stoppen moeder niet. Einde tweede aflevering heeft ze “hulp” van een pro life organisatie.
Heel goed gespeeld, pittig onderwerp.
Nee zeker niet. Maar zo goed geschreven en gespeeld dat het fijn is om naar te kijken. Ook wat het doet met het oudere zusje.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt niet als een ontspannen popcorn serieHeftig.
Pfffquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
best interests. Gezin met 2 kinderen waarvan 1 ernstig ziek. Niet meer te genezen en artsen (en ook vader) willen de behandeling stoppen moeder niet. Einde tweede aflevering heeft ze “hulp” van een pro life organisatie.
Heel goed gespeeld, pittig onderwerp.
joh!quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:09 schreef Kreator het volgende:
Rondje Leersum gefietst op de mountainbike. Best warm.
Dat dan weer wel. In het bos is het nog wel redelijk te doen, maar de trails zijn wel een zandbak.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
joh!
Maar wel een lekker rondje gefietst
Kattenzorgen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:15 schreef Sarabi het volgende:
goedeavond
Hier gaat het na een slechte dag gisteren weer iets beter.
Komend weekend 3 dagen festival, dus dan in ieder geval minder tijd om te piekeren.
Het verhaal is meer dat die vader zijn dochter (kind ligt coma en komt daar niet uit) rust gunt en de moeder die strohalmen zoekt in de hoop dat het meisje weer de oude (zieke) zelf zal worden. Ik begrijp dat het tot een rechtszaak komt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Pfff
Mij te heftig, kinderen die doodgaan, dan gaan bij mij de sluizen open.
Zo was ik ooit fotos aan het maken van grafstenen en monumenten op Zentral Friedhof in Wenen (echt een bezoek waard) en kwam een hoek om en stond voor de kinderbegraafplaats, teddybeertjes op graven, een jong echtpaar bij een graf, christ, ik was er ziek van.
Als ik dit schrijf schiet ik al zowat weer vol
Ja, er lijkt elke dat wel weer een nieuw kwaaltje bij te komen waar ik me zorgen om kan maken.quote:
Maar als je hem toch de hele tijd langs ziet komen of hoort komen, hoe kan hij dan vermist zijn? Hij is bij jou in de buurtquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:48 schreef z80 het volgende:
Elke keer als ik weer die vermiste duikboot langs zie of hoor komen, komt David Bowie ook weer langs.
For here
Am I sitting in my tin can
Far above the world
Planet Earth is blue
And there's nothing I can do
Ik denk dat jij heel rustig kunt gaan slapen als dit het grootste probleem in je leven wasquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is de kamerindeling juist opgenomen in de reisgids?
Ja, dat klinkt ook best logischquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
@ sarabi kat kan nu ook last van de warmte hebben. Elin is ook anders dan normaal
Ik slaap nogal slecht de laatste tijdquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat jij heel rustig kunt gaan slapen als dit het grootste probleem in je leven was
quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:15 schreef Sarabi het volgende:
goedeavond
Hier gaat het na een slechte dag gisteren weer iets beter.
Komend weekend 3 dagen festival, dus dan in ieder geval minder tijd om te piekeren.
Tussen de olifanten?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Leuk toch, een dagje niet werken, vaak wel een okayish lunch en een borreltje afterwards.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
Ik mag morgen op teamuitje. Ben vergeten voor welke activiteit ik heb ingetekend, dat wat me het minst vreselijk leek.
Mijn man gaat elke dag op en neer rijden om 10u (of 22u voor het festival in de avond)quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Veel plezier op festival!
Hoe doe je het die 3 dagen met de kattenzorg (de fysieke, niet de mentale)?
2 van de 3 dagenquote:
Geen luch maar diner, onbeperkt drinken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Leuk toch, een dagje niet werken, vaak wel een okayish lunch en een borreltje afterwards.
Snap ik, op een gegeven word je te oud voor dat soort praktijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen luch maar diner, onbeperkt drinken.
Nou hebben we gelukkig geen zuipcultuur op dit kantoor, ik heb wel eens anders gehad en dat was wel legendarisch maar voor mij hoeft het niet in de herhaling.
Niet werken vind ik zeer aan te bevelen, maar bij voorkeur niet in gezelschap van collega’s.
Waar vind je die aanbiedingen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Al anderhalf uur in de plus deze week, morgen ook nog wat extra pakken.
Dan kan ik vrijdag wat eerder weg. Heb voor ¤17 een ¤49 abonnement gekochtRondje treinen, hotel in Münster en dan kan ik mooi kalm aan doen om zaterdag de trein te pakken, die vertrekt om 9u. Anders had ik erg vroeg moeten vertrekken op zaterdag.
Kaarsjes en dekentjesquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Het is de vandaag de dag met de meeste uren zon.
Vanaf morgen gaan we weer naar de winter…
quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond was een van de mooiste culinaire dagen van het jaar. In de laatste week van de asperges haal ik altijd de eerste aardappels uit de tuin. Het was een goddelijk geheel met zalm, gesmolten boter en een medium eitje
Vast levend tafelvoetbalquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
Ik mag morgen op teamuitje. Ben vergeten voor welke activiteit ik heb ingetekend, dat wat me het minst vreselijk leek.
Volgens mij een dik punk of metalfestival in muenster dit weekend, wordt leukquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Al anderhalf uur in de plus deze week, morgen ook nog wat extra pakken.
Dan kan ik vrijdag wat eerder weg. Heb voor ¤17 een ¤49 abonnement gekochtRondje treinen, hotel in Münster en dan kan ik mooi kalm aan doen om zaterdag de trein te pakken, die vertrekt om 9u. Anders had ik erg vroeg moeten vertrekken op zaterdag.
quote:
Als je via de HVV (HVV Switch app) boekt betaal je slechts het deel van de maand dat nog resteert.quote:
Aha, daarom zat het BB Hotel vol.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Volgens mij een dik punk of metalfestival in muenster dit weekend, wordt leuk
Het kan nog 2 dagenquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar maar 1x asperges gekocht![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar maar 1x asperges gekocht![]()
![]()
Blijven asperges in de vriezer wel stevig als je ze weer ontdooit en dan pas kookt?quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit weekend laatste kans hier in de buurt. Vrijdag dus maar halen.
Voorraadje voor de diepvries is wel al geregeld.
Nah, structuur is heel anders (slapquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven asperges in de vriezer wel stevig als je ze weer ontdooit en dan pas kookt?
Doe je ze ongeschild in de vriezer?
Alles beter dan uit een potjequote:Op woensdag 21 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven asperges in de vriezer wel stevig als je ze weer ontdooit en dan pas kookt?
Geschildquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, structuur is heel anders (slap) en de smaak verandert ook wat. Maar een noodvoorraad voor cravings is altijd fijn.
Ik vries ze ongekookt en ongeschild in. En kieper ze bevroren de pan in. Ik denk dat ontdooide asperges ook niet meer te schillen zijn, veel te slap.
Weet niet of ze nog stevig waren (ben asperges pas later lekker gaan vinden) maar mijn vader kocht altijd 10 kg, schilde ze en blancheerde ze even. Daarna in porties voor hem en mijn moeders in de vriezerquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op deze manierquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Weet niet of ze nog stevig waren (ben asperges pas later lekker gaan vinden) maar mijn vader kocht altijd 10 kg, schilde ze en blancheerde ze even. Daarna in porties voor hem en mijn moeders in de vriezer
Wow Loon jouw baanquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:38 schreef Lonaa het volgende:
12 uur gewerkt, onderweg geweest, dingen gedaan. Even een bier met de baas net en nu thuis. Moe.
Morgen nog zo'n dag.
Ditquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:43 schreef sigme het volgende:
Niet werken vind ik zeer aan te bevelen, maar bij voorkeur niet in gezelschap van collega’s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |