Goede optie. Dank je.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb via Follow This aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.
Dank!quote:
Aambeienpillen ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of zo'n spuitfles voor na het plassenzoogcompressen, tepelklovencreme, aambeienzalf. Allemaal opties.
Je vroeg het nietquote:
Oei ik leef met je mee. Tandarts- en kaakellende is NAAR!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
De impact van de ingreep loopt per keer wel op, dus zo raak ik weer gewend aan de door mij verafschuwde kiezen-, tanden- en omstreken behandelaars…
Sterkte.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de tandarts voor de afgebroken kies, vandaag kon ik er hals over kop ook naar toe om een kaakontsteking de kop in te laten drukken. Mes er in en lekker laten leegzuigen…
En dat 9 maanden nadat een poliklinische operatie aan mijn kaak (cyste in kaak) uitgesteld werd en ik net de oproep voor de opnieuw ingeplande operatie eind juli ontvangen heb…
IDD de moeite doen dat ff goed uit te zoeken, en niet in het verhaal van bv Greenpeace trappen waar de Directeur vrolijk iedere week naar Luxemburg heen en weer vloog op kosten van Greenpeace.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga maar eens uitzoeken aan welke milieuclub ik ga doneren. Ik moet ook echt iets doen. Meer dan een mening hebben in elk geval.
Wie een (legaal!) linkje naar het complete artikel wil mag me PM/DM'en.quote:Door het zich vastplakken aan talkshowtafels, het inbreken op aandeelhoudersvergaderingen en het blokkeren van snelwegen groeit de populariteit van de klimaatclub. Ook financieel gaat het voor de wind. De mediagenieke acties blijken een ware melkkoe. De laatste blokkade van de A12 in Den Haag eind mei leverde in één klap ¤36.000 op. De eerste vijf maanden van dit jaar is bijna ¤600.000 aan geld binnengekomen, zegt Willemse. Vorig jaar ontving XR over het hele jaar ¤400.000.
Lees het volledige artikel: https://fd.nl/economie/14(...)bellion-rtf3ca41hup7
Dat is een goede suggestie! Even verder inlezen!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb via Follow This aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.
Verleden tijd? “Vloog”quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
IDD de moeite doen dat ff goed uit te zoeken, en niet in het verhaal van bv Greenpeace trappen waar de Directeur vrolijk iedere week naar Luxemburg heen en weer vloog op kosten van Greenpeace.
Oef dat klinkt gruwelijk pijnlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de tandarts voor de afgebroken kies, vandaag kon ik er hals over kop ook naar toe om een kaakontsteking de kop in te laten drukken. Mes er in en lekker laten leegzuigen…
En dat 9 maanden nadat een poliklinische operatie aan mijn kaak (cyste in kaak) uitgesteld werd en ik net de oproep voor de opnieuw ingeplande operatie eind juli ontvangen heb…
quote:Ervaar voor het eerst gemak in combinatie met een culinaire topervaring, doordeweeks. Dick Middelweerd, 2-sterren Michelin chef van De Treeswijkhoeve, heeft verschillende kant-en-klaar maaltijden bedacht en gemaakt voor SOUS. Dit zijn niet zo maar kant-en-klaar maaltijden: zowel de manier van invriezen, de bereiding en receptuur, zijn weerzinwekkend.
Even de kiezen van elkaar i.p.v. op elkaar vanmiddag.quote:
Bij mijn volgende aambei geef ik een seintjequote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aambeienpillen ook.
[..]
Je vroeg het niet
Na een paar keer bij de vieze therapeut, euh, fysiotherapeut te zijn geweest voor een peesontsteking ga ik lachend naar de tandarts voor wortelkanaal, kaakbehandelingen of kiezen trekken. Godskannonnen wat deed dat pijn/quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even de kiezen van elkaar i.p.v. op elkaar vanmiddag.
Dat die ontsteking nu bezworen is, weegt zwaarder dan de druk en de pijn er van…
Een scheut antibiotica er achter aan de komende week en dan hopen dat dat euvel tot aan de operatie weg blijft…
Ha, dat ken ik ook, had begin dit jaar een triggerthumb, door een ontstoken, en daarvoor vastgelopen, pees in mijn hand…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Na een paar keer bij de vieze therapeut, euh, fysiotherapeut te zijn geweest voor een peesontsteking ga ik lachend naar de tandarts voor wortelkanaal, kaakbehandelingen of kiezen trekken. Godskannonnen wat deed dat pijn/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |