Wil je me weg hebben?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:01 schreef Kreator het volgende:
Heb je trouwens geen boek meegenomen op verkansie?
Strikt genomen zijn mensenmoeders gewoon dieren, dus het hangt van je definitie af.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moeder is toch geen dier? Borstvoeding mag vast wel.
Nee, maar verkansie neem ik ook altijd van fok. (al neem ik sinds het-grote-vertrek wel vaker maandelijkse verkansies van dit forum)quote:
Geen melk = geen melk. Anders kun je die principes natuurlijk gewoon gelijk overboord gooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Strikt genomen zijn mensenmoeders gewoon dieren, dus het hangt van je definitie af.
Dan ben ik bang dat er al vrij snel geen ouderlijke macht meer is om ze uit te ontzeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen melk = geen melk. Anders kun je die principes natuurlijk gewoon gelijk overboord gooien.
Ja. Ik denk dat ik dat ook maar eens neem.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar verkansie neem ik ook altijd van fok. (al neem ik sinds het-grote-vertrek wel vaker maandelijkse verkansies van dit forum)
Volgens mij kan je niet meer helder nadenken met al die groentes in je lichaamquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Candaasje het volgende:
Je kunt zelf toch consent geven?![]()
Zelf Borstvoeding geven is dus geen enkel probleem. Of van een andere moeder die haar melk wil afstaan. Er bestaat ook plantaardig kunstvoeding.
Kinderen en ook baby’s zijn overigens prima gezond op een plantaardig dieet groot te brengen. Wordt gewoon onderkend door de WHO.
Kunnen we eens ophouden met veganisten te beschouwen als per definitie ongezond? Zou ik echt heel erg prettig vinden, dat dat onderbuik gezemel eens stopt.
Je weet waar je post tochquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Candaasje het volgende:
Zelf Borstvoeding geven is dus geen enkel probleem. Of van een andere moeder die haar melk wil afstaan. Er bestaat ook plantaardig kunstvoeding.
Kinderen en ook baby’s zijn overigens prima gezond op een plantaardig dieet groot te brengen. Wordt gewoon onderkend door de WHO.
Kunnen we eens ophouden met veganisten te beschouwen als per definitie ongezond? Zou ik echt heel erg prettig vinden, dat dat onderbuik gezemel eens stopt.
Goed voor het milieu, straks gaat het als een malle groeien en wordt het allemaal opgenomen door het grasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:06 schreef fietsie het volgende:
ZO. De boeren hier hebben het weerbericht ook meegekregen.
Er wordt even een massa gier verplaatst waar je u tegen zegt...
En alle ramen staan tegen elkaar open...
Ik heb er ook geen bezwaar tegen, tegen het uitrijden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed voor het milieu, straks gaat het als een malle groeien en wordt het allemaal opgenomen door het gras
Ik wist niet van het bestaan van plantaardige poedermelk, interessant. Ik interpreteerde vegan als vrij van dierlijke producten en niet als vrij van producten van dieren die geen consent hebben gegeven. En bovendien was het meer een flauw gebbetje omdat men soms doet alsof mensenmoeders geen zoogdieren zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Candaasje het volgende:
BAHAHH VEGANS LEKKER OOK HET ETEN BAHAH ha. ha haquote:
Aambeienpillen ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of zo'n spuitfles voor na het plassenzoogcompressen, tepelklovencreme, aambeienzalf. Allemaal opties.
30?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:52 schreef fietsie het volgende:
Ik heb de waslijn in de schuur vervangen door een nieuwe oplossing.
Had in de oude setting 29 meter waslijn nodig, in de nieuwe 33,4meter.
En dan ontdekken dat de bouwmarkten in de buurt alleen 30m bosjes verkopen...
Ja, waar is noodweer? Geef!quote:
Woon je naast fietsie?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste langs ons heengaat
Ja dit.quote:
gaan die sukkels weer de a12 bezet houden?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:18 schreef Troel het volgende:
Ik zeg het maar vast. Ik vind wat van elke dag een snelweg blokkeren. Dat is geen demonstreren meer
Daar zat ik ook net naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste langs ons heengaat
Donderdag nieuwe kansquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net naar te kijken.
op zich wel blij, geen code oranje dan, maar ik wil wel een buitje over de tuin en de stoffige grindwegen.
Ze dreigen vanaf september elke dag de boel te gaan bezetten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
gaan die sukkels weer de a12 bezet houden?
Vegan baby's gaan dat doen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze dreigen vanaf september elke dag de boel te gaan bezetten.
Ja, omdat ze geen melk van hun moeder mogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed zo, lekker disruptenMijn steun hebben ze
Als Candaasje gaat maak ik nog een bijdrage aan een lekker-gewerkt-pik-massage aan dr over ookMijn steun ook (mee demonstreren gaat me net even te ver)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nee, dit is geen demonstratie, ze hebben het zelf over een blokkadequote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn steun ook (mee demonstreren gaat me net even te ver)
Ja een blokkade om iets duidelijk te maken. Die subsidies moeten erafquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dit is geen demonstratie, ze hebben het zelf over een blokkade
[ twitter ]
Demonstreren wat mij betreft prima, maar als je het zelf al een blokkade noemt, dan is het duidelijk geen demonstratie
Dan moet je gaan demonstreren, dan heb je rechtenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja een blokkade om iets duidelijk te maken. Die subsidies moeten eraf
Als het dit soort weer is, zijn de waterkanonnen wel weer welkom gok ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk niet dat ze er wakker van liggen
Mijn mening was al bekend…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:18 schreef Troel het volgende:
Ik zeg het maar vast. Ik vind wat van elke dag een snelweg blokkeren. Dat is geen demonstreren meer
Ik heb via Follow This aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga maar eens uitzoeken aan welke milieuclub ik ga doneren. Ik moet ook echt iets doen. Meer dan een mening hebben in elk geval.
Via?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb via aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.
quote:
Dat klinkt 3 dubbel vreselijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de tandarts voor de afgebroken kies, vandaag kon ik er hals over kop ook naar toe om een kaakontsteking de kop in te laten drukken. Mes er in en lekker laten leegzuigen…
En dat 9 maanden nadat een poliklinische operatie aan mijn kaak (cyste in kaak) uitgesteld werd en ik net de oproep voor de opnieuw ingeplande operatie eind juli ontvangen heb…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |