Als je het 15 jaar geleden liet doen, dan weet je vast niet dat je tegenwoordig een veel prettiger thuissetje hebtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productieve ochtend hier.
Gisteren eindelijk genoeg moed gevat (wat kleine klachten gaven de doorslag) om eens een afspraak voor een uitstrijkje te plannen. Huisarts had vandaag al plekDus na mijn vergadering op het fietsje er naartoe.
Het blijft even vervelend als de vorige keer dat ik dat liet doen… 15 jaar geleden![]()
Meteen mijn driejaarlijkse groot onderhoud geregeld. Het werd ook echt wel tijd voor bloedprikken en urine onderzoek. Mag elk jaar… u raadt het al![]()
En als de grote fles stikstof is gearriveerd mag ik langskomen om een irritante wrat echt uit te roeien. We waren er bijna, toen kwam Corona, ging ik verzaken en de wrat zegevieren.
Vanmiddag rondwandelen in en rond een klooster, vanavond vergadering en dan zit mijn vrije dag er al weer op.
Waar woon je nuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Tijdje niet geweest door vakantie en vermoeidheid etc.
Nu is het normale leven weer een beetje begonnen nouja Inc de vermoeidheid, dat dan weer wel
Verder zijn er voorzichtige plannen om te kijken of we genoeg hypotheek kunnen krijgen om evt te verhuizen naar de andere kant van 't land dus dat is wel spannend. Donderdag gesprek met hypotheekadviseur
En hoe is 't met jullie?
Friesland is altijd goedquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Brabant en evt verhuizen terug naar mijn roots, Friesland
Het vreselijke is… dat wist ik welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je het 15 jaar geleden liet doen, dan weet je vast niet dat je tegenwoordig een veel prettiger thuissetje hebt
Ik ben overgestapt nadat ik een uitstrijkje liet uitvoeren door een doktersassistente die ik kende van mijn middelbareschooltijd. Een van de pesters. Heb het wel laten doen, maar voelde alles behalve veilig (ook al was ze professioneel, deed ze het keurig enzo. Het lag echt aan mij).quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het vreselijke is… dat wist ik wel
Met dank aan een vriendin die het net zozeer haat als ik.
Maja, aanvragen, digid gedoe… lamaar![]()
Voor mezelf ben ik echt zorgmijdend. Al leer ik het wel steeds beter. Zo hoeft mijn moeder me bij voorbeeld niet meer naar de oogarts te foeteren als ik dagen met een ontsteking rondloop.
Hopelijk wordt dat laatste nog beter!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben die dag helaas op de uitvaart van DP.
Of het vieren van haar leven, als ze toch geen nekschot krijgt.
Geen meeter, te weinig tijd voor mezelf, al niet genoeg ruimte voor mijn prio's.
Omg verhuizenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Nu is het normale leven weer een beetje begonnen nouja Inc de vermoeidheid, dat dan weer wel
Verder zijn er voorzichtige plannen om te kijken of we genoeg hypotheek kunnen krijgen om evt te verhuizen naar de andere kant van 't land dus dat is wel spannend. Donderdag gesprek met hypotheekadviseur
En hoe is 't met jullie?
Ik maai gewoon nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:51 schreef fietsie het volgende:
Mag ik even mopperen over maaimachines met meerdere LiIon accu's en intelligentie?
Ik heb 15 miinuten NU om het gras te maaien.
Zet de accu's in de maaier. Fuck it: de accu's concluderen een ongelijke laadstatus te hebben en DUS start de machine niet.
Maken die accu's dan na het laden (wat nu in progress is) ook weer tijd in mijn planning vrij??
Nooit last van…..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het vreselijke is… dat wist ik wel
Met dank aan een vriendin die het net zozeer haat als ik.
Maja, aanvragen, digid gedoe… lamaar![]()
Voor mezelf ben ik echt zorgmijdend. Al leer ik het wel steeds beter. Zo hoeft mijn moeder me bij voorbeeld niet meer naar de oogarts te foeteren als ik dagen met een ontsteking rondloop.
Hoihoiquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
En hoe is 't met jullie?
Donderdag niet want hypotheekgesprek enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg verhuizen![]()
Ga je nog wel naar Jera met je moeheid? Donderdag dikke regen misschien
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben keigoed in professionele afstand houden. Wat je zegt, het is mijn werk. Je kunt het je niet veroorloven mensen te dichtbij te laten komen. Vind ik dan. Want dan vallen verliezen zwaar.
Elke maand nemen we wel afscheid van iemand. Het feit dat ik het nu noem geeft natuurlijk wel aan dat het iets meer met me ‘doet’ . Omdat aantallen.
Niet iedere cliënt ken je ook even goed of heb je een even goede klik mee. Sommigen blijven in de gedachten hangen, anderen zijn er weer snel uit verdwenen.Het klinkt inderdaad heel logisch zo, en tegelijkertijd vind ik het ook heel knap dat je het kunt! Mijn talent ligt daar duidelijk niet, ook om die reden heel bewust gekozen niet de klinische psychologie kant op te gaan, dus ik heb echt bewondering voor mensen die dat kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was vanochtend even naar de huisarts om mijn zorgen te bespreken.SPOILER: want ik kan niet kort en zo makkelijker over te slaan als niet geinteresseerd :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus goede hoop dat deze geruststelling en de gemaakte afspraak voorlopig mn hoofd weer wat rust geven![]()
Jaa ik zag het, er is nu veel meer te doen dan vorige keer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Donderdag niet want hypotheekgesprek enzo.
Vrijdag sowieso want je weet wie er speelt en ook nog 'n akoestische set.
Zaterdag misschien maar is ook afhankelijk van wat ik op ticketswap scoor, komt steeds genoeg op.
Rij sws ook weer terug naar huis vrijdag en evt zaterdag.
#negen maandenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:39 schreef Candaasje het volgende:
Mei maai ik sowieso niet, enkel wat snoeien. Maar nu is het vooral tijdgebrek/niet aanwezig zijn![]()
Heel andere problematiek: dat je al 2,5 dag met een zeurende buik zit te wachten op die menstruatie, je dus ook denkt, terwijl je op de pot zit ‘laat dat bloed nu eindelijk eens komen! ‘ en je vervolgens dus met een bloedNEUS op de wc zit![]()
/FML
Denk dat het festival ook wel groter isqua opzet en bezoekers dan eerst mede door het wegvallen van groezrock. Het lijkt nu ook wat meer op groezrock qua akoestische sets bij American socks stand etcquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa ik zag het, er is nu veel meer te doen dan vorige keer.
Ik zou er bijna zwanger door willen wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:52 schreef Kreator het volgende:
Gezellig, ik zal een cadeautje meenemen. Daarna ook 1 voor de babyshower en dan bij de geboorte nog een kleinigheidje.
(we moeten serieus een cadeautje meenemen. Bizar)
Ik zou gaan voor kraamverbanden. Als je die bij het eerste feestje geeft, hoef je vast daarna niet meer te komenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:52 schreef Kreator het volgende:
Gezellig, ik zal een cadeautje meenemen. Daarna ook 1 voor de babyshower en dan bij de geboorte nog een kleinigheidje.
(we moeten serieus een cadeautje meenemen. Bizar)
Perineumolie ook wel een optie toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor kraamverbanden. Als je die bij het eerste feestje geeft, hoef je vast daarna niet meer te komen
Nou dat is meer die olie. Bloeden doet je sowieso nog wel na een bevalling (de meeste vrouwen dan toch) .quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:58 schreef Kreator het volgende:
Is dat net zoiets als naald en draad voor het uitscheuren?
Ballonnen zijn toch niet milieuvriendelijk jonguhquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:53 schreef fietsie het volgende:
Is er ook vegan kleurstof-stof voor in de gender-reveal ballonnen?
Het is sociaal meer aanvaardbaar dan een perineummassage aanbieden gok ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Perineumolie ook wel een optie toch?
Of zo'n spuitfles voor na het plassenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor kraamverbanden. Als je die bij het eerste feestje geeft, hoef je vast daarna niet meer te komen
Gewoon groen algen stof, het wordt tenslotte een kleine veganquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:53 schreef fietsie het volgende:
Is er ook vegan kleurstof-stof voor in de gender-reveal ballonnen?
Zo'n witte lichtgekleurde ingevallen-wangetjes wallenonderdeogen vitaminetekort-baby.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon groen algen stof, het wordt tenslotte een kleine vegan
Vaak duurt het Vegan voeren van een baby niet zo langquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo'n witte lichtgekleurde ingevallen-wangetjes wallenonderdeogen vitaminetekort-baby.
Mensen die een baby vegan opvoeden zouden ze uit de ouderlijke macht mogen zetten.
Moeder is toch geen dier? Borstvoeding mag vast wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
Hoe voed je een baby vegan op? Met havermelk?
Wil je me weg hebben?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:01 schreef Kreator het volgende:
Heb je trouwens geen boek meegenomen op verkansie?
Strikt genomen zijn mensenmoeders gewoon dieren, dus het hangt van je definitie af.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moeder is toch geen dier? Borstvoeding mag vast wel.
Nee, maar verkansie neem ik ook altijd van fok. (al neem ik sinds het-grote-vertrek wel vaker maandelijkse verkansies van dit forum)quote:
Geen melk = geen melk. Anders kun je die principes natuurlijk gewoon gelijk overboord gooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Strikt genomen zijn mensenmoeders gewoon dieren, dus het hangt van je definitie af.
Dan ben ik bang dat er al vrij snel geen ouderlijke macht meer is om ze uit te ontzeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen melk = geen melk. Anders kun je die principes natuurlijk gewoon gelijk overboord gooien.
Ja. Ik denk dat ik dat ook maar eens neem.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar verkansie neem ik ook altijd van fok. (al neem ik sinds het-grote-vertrek wel vaker maandelijkse verkansies van dit forum)
Volgens mij kan je niet meer helder nadenken met al die groentes in je lichaamquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Candaasje het volgende:
Je kunt zelf toch consent geven?![]()
Zelf Borstvoeding geven is dus geen enkel probleem. Of van een andere moeder die haar melk wil afstaan. Er bestaat ook plantaardig kunstvoeding.
Kinderen en ook baby’s zijn overigens prima gezond op een plantaardig dieet groot te brengen. Wordt gewoon onderkend door de WHO.
Kunnen we eens ophouden met veganisten te beschouwen als per definitie ongezond? Zou ik echt heel erg prettig vinden, dat dat onderbuik gezemel eens stopt.
Je weet waar je post tochquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Candaasje het volgende:
Zelf Borstvoeding geven is dus geen enkel probleem. Of van een andere moeder die haar melk wil afstaan. Er bestaat ook plantaardig kunstvoeding.
Kinderen en ook baby’s zijn overigens prima gezond op een plantaardig dieet groot te brengen. Wordt gewoon onderkend door de WHO.
Kunnen we eens ophouden met veganisten te beschouwen als per definitie ongezond? Zou ik echt heel erg prettig vinden, dat dat onderbuik gezemel eens stopt.
Goed voor het milieu, straks gaat het als een malle groeien en wordt het allemaal opgenomen door het grasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:06 schreef fietsie het volgende:
ZO. De boeren hier hebben het weerbericht ook meegekregen.
Er wordt even een massa gier verplaatst waar je u tegen zegt...
En alle ramen staan tegen elkaar open...
Ik heb er ook geen bezwaar tegen, tegen het uitrijden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed voor het milieu, straks gaat het als een malle groeien en wordt het allemaal opgenomen door het gras
Ik wist niet van het bestaan van plantaardige poedermelk, interessant. Ik interpreteerde vegan als vrij van dierlijke producten en niet als vrij van producten van dieren die geen consent hebben gegeven. En bovendien was het meer een flauw gebbetje omdat men soms doet alsof mensenmoeders geen zoogdieren zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Candaasje het volgende:
BAHAHH VEGANS LEKKER OOK HET ETEN BAHAH ha. ha haquote:
Aambeienpillen ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of zo'n spuitfles voor na het plassenzoogcompressen, tepelklovencreme, aambeienzalf. Allemaal opties.
30?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:52 schreef fietsie het volgende:
Ik heb de waslijn in de schuur vervangen door een nieuwe oplossing.
Had in de oude setting 29 meter waslijn nodig, in de nieuwe 33,4meter.
En dan ontdekken dat de bouwmarkten in de buurt alleen 30m bosjes verkopen...
Ja, waar is noodweer? Geef!quote:
Woon je naast fietsie?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste langs ons heengaat
Ja dit.quote:
gaan die sukkels weer de a12 bezet houden?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:18 schreef Troel het volgende:
Ik zeg het maar vast. Ik vind wat van elke dag een snelweg blokkeren. Dat is geen demonstreren meer
Daar zat ik ook net naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste langs ons heengaat
Donderdag nieuwe kansquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net naar te kijken.
op zich wel blij, geen code oranje dan, maar ik wil wel een buitje over de tuin en de stoffige grindwegen.
Ze dreigen vanaf september elke dag de boel te gaan bezetten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
gaan die sukkels weer de a12 bezet houden?
Vegan baby's gaan dat doen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze dreigen vanaf september elke dag de boel te gaan bezetten.
Ja, omdat ze geen melk van hun moeder mogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed zo, lekker disruptenMijn steun hebben ze
Als Candaasje gaat maak ik nog een bijdrage aan een lekker-gewerkt-pik-massage aan dr over ookMijn steun ook (mee demonstreren gaat me net even te ver)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nee, dit is geen demonstratie, ze hebben het zelf over een blokkadequote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn steun ook (mee demonstreren gaat me net even te ver)
Ja een blokkade om iets duidelijk te maken. Die subsidies moeten erafquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dit is geen demonstratie, ze hebben het zelf over een blokkade
[ twitter ]
Demonstreren wat mij betreft prima, maar als je het zelf al een blokkade noemt, dan is het duidelijk geen demonstratie
Dan moet je gaan demonstreren, dan heb je rechtenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja een blokkade om iets duidelijk te maken. Die subsidies moeten eraf
Als het dit soort weer is, zijn de waterkanonnen wel weer welkom gok ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk niet dat ze er wakker van liggen
Mijn mening was al bekend…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:18 schreef Troel het volgende:
Ik zeg het maar vast. Ik vind wat van elke dag een snelweg blokkeren. Dat is geen demonstreren meer
Ik heb via Follow This aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga maar eens uitzoeken aan welke milieuclub ik ga doneren. Ik moet ook echt iets doen. Meer dan een mening hebben in elk geval.
Via?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb via aandelen gekocht in Shell/BP. Ik volg ze al langer en vind dit wel een mooie aanpak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |