Ik heb mijzelf niet aan het lijstje toegevoegd omdat het voor mij niet uitmaakt welke zaterdag het zou worden. Maar ik ga ijs & weder dienende wel erheen hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:02 schreef Morgane89 het volgende:
CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S
Ik mis nog best wat vaste SC-gasten...durven jullie niet?
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Kijk ons eens gezamenlijk de wereldproblemen oplossen
Op grote schaal, die verschuilen zich alleen achter een bedrijfsnaam een economisch verdienmodel. De Unilevers, Tatasteels en Shells enzo….quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen welgestelde mensen niet aan vandalisme?Is daar onderzoek naar gedaan?
QFTquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooo heeerlak! Ik meld mij vast aan
Hoe dan?quote:
QFTquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooo heeerlak! Ik meld mij vast aan
Mogen we dan wel aapies kijken?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een soort reservaat maken met exemplarische exemplaren, de veelvinkers. Ter lering en afschrikking. Mag jij daarin
Ik ben niet per definitie pro-camera toezicht, maar een beter alternatief weet ik nu even niet te verzinnen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:14 schreef sigme het volgende:
Echt waar? Een compleet spionage-apparaat optuigen vanwege gebroken glas?
Zullen we dan ook maar nekschotten invoeren voor de personen die betrapt worden? Anders is het helemaal zo'n slechte investering. Zeker aangezien er werkelijk niets goeds kan zijn bij deze kwaadaardige duivels.
Alleen voor getrainde gebruikers.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit klinkt als een prima idee. Wordt er alcohol geschonken?
Wanneer ben je getraind? Ik vraag dit voor een vriendquote:
Ik ben die dag helaas op de uitvaart van DP.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:02 schreef Morgane89 het volgende:
CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S
Ik mis nog best wat vaste SC-gasten...durven jullie niet?
Ik ben keigoed in professionele afstand houden. Wat je zegt, het is mijn werk. Je kunt het je niet veroorloven mensen te dichtbij te laten komen. Vind ik dan. Want dan vallen verliezen zwaar.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
He wat sneuhoe trek jij dat emotioneel gezien? Lijkt me best wel zwaar. Is natuurlijk je werk, dus je zal het meer gewend zijn dan andere mensen, maar alsnog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop V te zien voor mijn uitvaart. Tijd dat ze weer eens in mn stad een vergadering verzint.
Wij zijn toch jouw prioquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben die dag helaas op de uitvaart van DP.
Of het vieren van haar leven, als ze toch geen nekschot krijgt.
Geen meeter, te weinig tijd voor mezelf, al niet genoeg ruimte voor mijn prio's.
Jij kunt het altijd zo heerlijk kaderenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan wel graag op basis van (verwacht) maatschappelijk rendement. Dikkerds, uitkeringstrekkers, rokers, veroordeelden, dropouts en andere uitvreters van de maatschappij. Hoppa. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben keigoed in professionele afstand houden. Wat je zegt, het is mijn werk. Je kunt het je niet veroorloven mensen te dichtbij te laten komen. Vind ik dan. Want dan vallen verliezen zwaar.
Elke maand nemen we wel afscheid van iemand. Het feit dat ik het nu noem geeft natuurlijk wel aan dat het iets meer met me ‘doet’ . Omdat aantallen.
Niet iedere cliënt ken je ook even goed of heb je een even goede klik mee. Sommigen blijven in de gedachten hangen, anderen zijn er weer snel uit verdwenen.Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En herkenbaar vanuit mijn verpleeghuis verleden.
En nu ook, nu ik voor oncologen werk.
quote:
Doet me aan mijn ex denken, die wilde ook de hele avond dansen, hupsen en springen. Noemde hem Tiggerquote:
¯\_(ツ)_/¯quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |