abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209578126
@Cat-astrophe het lijkt me ook niet meer dan logisch dat in dit werk (en alle zorgshit) ook een disbalans is in persoonlijke hechting. Jij hebt x# cliënten, de ander heeft maar een of enkele zorgverleners met wie allerlei persoonlijke en/ of intieme zaken worden gedeeld. Priveleven, zorgen, problemen van de zorgverlener zijn dan zelden een onderwerp. Volgt uit dat de cliënt meer binding ervaart met de zorgverlener, die voornamelijk komt geven zonder te nemen, dan andersom.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209578140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij zijn toch jouw prio 8)7
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209578179
Productieve ochtend hier.

Gisteren eindelijk genoeg moed gevat (wat kleine klachten gaven de doorslag) om eens een afspraak voor een uitstrijkje te plannen. Huisarts had vandaag al plek :D Dus na mijn vergadering op het fietsje er naartoe.
Het blijft even vervelend als de vorige keer dat ik dat liet doen… 15 jaar geleden :@
Meteen mijn driejaarlijkse groot onderhoud geregeld. Het werd ook echt wel tijd voor bloedprikken en urine onderzoek. Mag elk jaar… u raadt het al :')
En als de grote fles stikstof is gearriveerd mag ik langskomen om een irritante wrat echt uit te roeien. We waren er bijna, toen kwam Corona, ging ik verzaken en de wrat zegevieren.

Vanmiddag rondwandelen in en rond een klooster, vanavond vergadering en dan zit mijn vrije dag er al weer op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 20 juni 2023 @ 12:47:38 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209578191
quote:
Doet me aan mijn ex denken, die wilde ook de hele avond dansen, hupsen en springen. Noemde hem Tigger
pi_209578208
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:43 schreef Blues het volgende:

[..]
:'(
¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
pi_209578218
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:41 schreef Vanyel het volgende:
@:cat-astrophe het lijkt me ook niet meer dan logisch dat in dit werk (en alle zorgshit) ook een disbalans is in persoonlijke hechting. Jij hebt x# cliënten, de ander heeft maar een of enkele zorgverleners met wie allerlei persoonlijke en/ of intieme zaken worden gedeeld. Priveleven, zorgen, problemen van de zorgverlener zijn dan zelden een onderwerp. Volgt uit dat de cliënt meer binding ervaart met de zorgverlener, die voornamelijk komt geven zonder te nemen, dan andersom.
Ik weet het, jij weet het, naasten weten dat vaak niet. En hoeven het ook niet te weten. Want ook met afstand zijn we prima betrokken.

Mijn vader vroeg heel lief, toen ik het over die uitvaart had, hoe gekozen wordt wie naar de koffietafel mocht (max vijf teamleden). Mijn moeder komt ook uit de zorg, we gnorkten allebei. Hij was oprecht verbaasd dat we niet in de rij stonden om aanwezig te zijn O+ _O-
Uiteindelijk zaten we met vier man in de kerk. Wat buitengewoon veel is. Maar wel passend in deze situatie, en we vonden het mooi om erbij te zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')