Life be like thatquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef Lonaa het volgende:
Dus, de hele dag wachten op regen, ik moet om 2000 de bus vol jassen met meuk, stortregen.
Afgezien van een stom nummer in mijn hoofd (en bedankt hèquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb met dank aan de Videolandreclames al een paar dagenBløf
in mijn hoofd. Dat je in het holst van de nacht wakker bent en de Zeeuwse Kust door je gedachten galmt
![]()
Tevens goedemorgenhoe is jullie humeur?
Elders is niet relevantquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:19 schreef Vanyel het volgende:
Je begrijpt dat het elders misschien iets harder regende?
Dat was wat hier ook beloofd was. Kwam niets van.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:21 schreef Vanyel het volgende:
Deze stond bijvoorbeeld in het weertopic
Typischquote:
Gedeelde smartquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:55 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Afgezien van een stom nummer in mijn hoofd (en bedankt hè) wel prima.
Thuiswerken vandaag, over kwartiertje verwacht ik dat de schattige hond hier gedropt wordt voor een dagje rust voor z'n thuisfront.
Mazzelpik. Wij hebben 2,8quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:18 schreef fietsie het volgende:
Mogguh.
De regenmeter in de tuin geeft 7 hele millimeters aan. -wow- Absoluut code geel waardig.
Hier ook hoor. Ik heb uiteindelijk één dondertje gehoord en van stortregen was geen sprake.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:23 schreef fietsie het volgende:
@:Isabeau zat jij ook weer in zo'n weerbubbel waar realiteit en berichten elkaar totaal ontliepen?
Geheel volgens verwachting jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:23 schreef fietsie het volgende:
@:Isabeau zat jij ook weer in zo'n weerbubbel waar realiteit en berichten elkaar totaal ontliepen?
Hoe is het met je werk afgelopen, of moet je daarom vandaag 12 uur staan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Laat van m'n voeten. Vandaag 12 uur staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |