Je laptop vergeten is ook wel een prestatie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:19 schreef gcjoel het volgende:
Ik sliep slecht en vergat mijn laptop mee te nemen naar kantoor
Dus 2 uur in de auto zitten later werk ik vandaag thuis.
Ja, het gaat eigenlijk heel erg goed. Ik heb niet zoveel te klagen. Ik leef wel heel erg vanuit de kamer, ik trek het niet om bijvoorbeeld 's avonds op de bank te blijven zitten. Maar dat is prima.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe bevalt jullie leven bij je schoonvader? Is het een beetje te doen?
Dat klinkt eigenlijk heel goedquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het gaat eigenlijk heel erg goed. Ik heb niet zoveel te klagen. Ik leef wel heel erg vanuit de kamer, ik trek het niet om bijvoorbeeld 's avonds op de bank te blijven zitten. Maar dat is prima.
Het zijn soms wat kleine frustraties. Zoals dat hij niet mee zou eten, maar dan toch om kwart voor 6 de deur binnenloopt. Sta ik nog m'n voor twee personen uitgerekende gyoza's te bakken en dan krijg je natuurlijk een 'oh, je bent nog aan het koken, lekker dan eet ik mee'. Dat soort momentjes moet ik even heel diep ademhalen. Sowieso is de communicatie soms wat lastig. Maar als dit na 2 maanden de ergste dingen zijn, dan komen we de rest ook wel door.
En het is ook wel tof, ik leer hem ook wel beter kennen. Hij is normaal best stil, dus we hebben nu meer gesprekken gehad dan de afgelopen 11 jaar.
Alleen maar omdat mijn buurvrouw het doet en dan denk ik telkens 'ja, goh, dat ziet er wel mooi uit, maar ik hou wel gewoon van IKEA meubilair'quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef Alexandrian het volgende:
Iemand hier ervaring met interieurstylisten? Wil zo efficiënt mogelijk gebruik maken van een studio-appartement van zo’n 30 m2 met gevoel voor esthetiek.
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen maar omdat mijn buurvrouw het doet en dan denk ik telkens 'ja, goh, dat ziet er wel mooi uit, maar ik hou wel gewoon van IKEA meubilair'
Dat zo'n stylist het wel heel mooi kan maken, maar vaak met dure meubels aan komt zetten. Voor mijn gevoel is de verf ook duur. RALzoveel klinkt veel goedkoper dan Maandagmorgenmistquote:
Jammer dat het nodig is, maar ook mooi dat dit initiatief er is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:07 schreef Troel het volgende:
@:Madmaster
https://www.nu.nl/binnenl(...)ld-kwf-monument.html
Kom je er zelf met wat advies van andere mensen niet uit?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef Alexandrian het volgende:
Iemand hier ervaring met interieurstylisten? Wil zo efficiënt mogelijk gebruik maken van een studio-appartement van zo’n 30 m2 met gevoel voor esthetiek.
Bij 30 vierkante meter zou ik gaan voor zo minimalistisch mogelijkquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef Alexandrian het volgende:
Nee dat is fake news, morgen gaat het niet regenen!!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:08 schreef borisz het volgende:
Groeten vanuit Maastricht. Bij de Stadsbrouwerij. Wat een tocht en heb mezelf toch ook wel overtroffen. 75km in drie etappes/4 dagen inclusief 1300 hoogtemeters.
@:kaatje1 Ja morgen rustdag. Moet nog bepalen wat ik ga doen. Of lees waar ik nog vlaai ga eten. 😎.
Vrijdag weer naar huis. Bovendien loopt Limburg onder water dus defacto is er maar een halve dag om wat te doen.
Ja. Lange dag vandaag. Tbf ik zat net een uur in de auto, maar goed dan gebruik je je voeten ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe is het met je werk afgelopen, of moet je daarom vandaag 12 uur staan.
best interests. Gezin met 2 kinderen waarvan 1 ernstig ziek. Niet meer te genezen en artsen (en ook vader) willen de behandeling stoppen moeder niet. Einde tweede aflevering heeft ze “hulp” van een pro life organisatie.quote:
Nou, dat klinkt niet als een ontspannen popcorn seriequote:Op woensdag 21 juni 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
best interests. Gezin met 2 kinderen waarvan 1 ernstig ziek. Niet meer te genezen en artsen (en ook vader) willen de behandeling stoppen moeder niet. Einde tweede aflevering heeft ze “hulp” van een pro life organisatie.
Heel goed gespeeld, pittig onderwerp.
Nee zeker niet. Maar zo goed geschreven en gespeeld dat het fijn is om naar te kijken. Ook wat het doet met het oudere zusje.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt niet als een ontspannen popcorn serieHeftig.
Pfffquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
best interests. Gezin met 2 kinderen waarvan 1 ernstig ziek. Niet meer te genezen en artsen (en ook vader) willen de behandeling stoppen moeder niet. Einde tweede aflevering heeft ze “hulp” van een pro life organisatie.
Heel goed gespeeld, pittig onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |