Snap ik, op een gegeven word je te oud voor dat soort praktijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen luch maar diner, onbeperkt drinken.
Nou hebben we gelukkig geen zuipcultuur op dit kantoor, ik heb wel eens anders gehad en dat was wel legendarisch maar voor mij hoeft het niet in de herhaling.
Niet werken vind ik zeer aan te bevelen, maar bij voorkeur niet in gezelschap van collega’s.
Waar vind je die aanbiedingen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Al anderhalf uur in de plus deze week, morgen ook nog wat extra pakken.
Dan kan ik vrijdag wat eerder weg. Heb voor ¤17 een ¤49 abonnement gekochtRondje treinen, hotel in Münster en dan kan ik mooi kalm aan doen om zaterdag de trein te pakken, die vertrekt om 9u. Anders had ik erg vroeg moeten vertrekken op zaterdag.
Kaarsjes en dekentjesquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Het is de vandaag de dag met de meeste uren zon.
Vanaf morgen gaan we weer naar de winter…
quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond was een van de mooiste culinaire dagen van het jaar. In de laatste week van de asperges haal ik altijd de eerste aardappels uit de tuin. Het was een goddelijk geheel met zalm, gesmolten boter en een medium eitje
Vast levend tafelvoetbalquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
Ik mag morgen op teamuitje. Ben vergeten voor welke activiteit ik heb ingetekend, dat wat me het minst vreselijk leek.
Volgens mij een dik punk of metalfestival in muenster dit weekend, wordt leukquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Al anderhalf uur in de plus deze week, morgen ook nog wat extra pakken.
Dan kan ik vrijdag wat eerder weg. Heb voor ¤17 een ¤49 abonnement gekochtRondje treinen, hotel in Münster en dan kan ik mooi kalm aan doen om zaterdag de trein te pakken, die vertrekt om 9u. Anders had ik erg vroeg moeten vertrekken op zaterdag.
quote:
Als je via de HVV (HVV Switch app) boekt betaal je slechts het deel van de maand dat nog resteert.quote:
Aha, daarom zat het BB Hotel vol.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Volgens mij een dik punk of metalfestival in muenster dit weekend, wordt leuk
Het kan nog 2 dagenquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar maar 1x asperges gekocht![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar maar 1x asperges gekocht![]()
![]()
Blijven asperges in de vriezer wel stevig als je ze weer ontdooit en dan pas kookt?quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit weekend laatste kans hier in de buurt. Vrijdag dus maar halen.
Voorraadje voor de diepvries is wel al geregeld.
Nah, structuur is heel anders (slapquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven asperges in de vriezer wel stevig als je ze weer ontdooit en dan pas kookt?
Doe je ze ongeschild in de vriezer?
Alles beter dan uit een potjequote:Op woensdag 21 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven asperges in de vriezer wel stevig als je ze weer ontdooit en dan pas kookt?
Geschildquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, structuur is heel anders (slap) en de smaak verandert ook wat. Maar een noodvoorraad voor cravings is altijd fijn.
Ik vries ze ongekookt en ongeschild in. En kieper ze bevroren de pan in. Ik denk dat ontdooide asperges ook niet meer te schillen zijn, veel te slap.
Weet niet of ze nog stevig waren (ben asperges pas later lekker gaan vinden) maar mijn vader kocht altijd 10 kg, schilde ze en blancheerde ze even. Daarna in porties voor hem en mijn moeders in de vriezerquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op deze manierquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Weet niet of ze nog stevig waren (ben asperges pas later lekker gaan vinden) maar mijn vader kocht altijd 10 kg, schilde ze en blancheerde ze even. Daarna in porties voor hem en mijn moeders in de vriezer
Wow Loon jouw baanquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:38 schreef Lonaa het volgende:
12 uur gewerkt, onderweg geweest, dingen gedaan. Even een bier met de baas net en nu thuis. Moe.
Morgen nog zo'n dag.
Ditquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:43 schreef sigme het volgende:
Niet werken vind ik zeer aan te bevelen, maar bij voorkeur niet in gezelschap van collega’s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |