zo echt wel, zoals bijna alles kost het een godsvermogen..... moet je het eens omrekenen naar guldens pffffquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan beter een aardbeienplant kopen, dan een bak in de winkel, die zijn zo aan het schimmelen of je moet alles in 1 x op eten en dan nog veel te duur
Dat doe ik nog heel vaak en idd dan schrik je je kapotquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zo echt wel, zoals bijna alles kost het een godsvermogen..... moet je het eens omrekenen naar guldens pffff
neehee, heb hem nu onder m'n favorieten staan en we moeten elkaar gewoon ff taggenquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
ik ben mijn kind ophalen tot over een half uurtje weer![]()
![]()
![]()
niet weggaaaaaan
Ik ga ook maar wat doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
ik ben mijn kind ophalen tot over een half uurtje weer![]()
![]()
![]()
niet weggaaaaaan
oh zeker te weten, wat zou ze genoten hebben...... verdikkeme ik mis @Aggie46quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Aggie46 had dit top gevonden
Ik mis Aggie, fijne user.
Fan van Raisa?quote:
Vind het gewoon een goed proggie en de tijd dat ik fan was van iemand, toen leefde Elvis nogquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind het gewoon een goed proggie en de tijd dat ik fan was van iemand, toen leefde Elvis nog
Ik heb alle LP's nog. heerlijke stemquote:
Je kunt het topic ook in my at zettenquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:33 schreef xsaskiax het volgende:
Spreken we af dat er getagd wordt, die melding krijg ik namelijk in beeld![]()
Goh wat gezellig hier!!!!
quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neehee, heb hem nu onder m'n favorieten staan en we moeten elkaar gewoon ff taggen
Ja die was in een woord geweldig. Wat een stem had die man zegquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:52 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben jullie ook tribute: battle of the bands gezien een tijdje terug? Die gast die won (Bauke?) was rete goed met z'n Elvis imitatie
Snap ik, al die valse beschuldigen ,.. ik ben er helemaal klaar meequote:
Ik ben te negatief voor kumbaya , sorryquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ik, al die valse beschuldigen ,.. ik ben er helemaal klaar mee
Hey chickaquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben te negatief voor kumbaya , sorry![]()
![]()
maar "boeit me niet boeit me niet boeit me niet " want we kunnen overal cossen , toch ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey chicka![]()
Negatief mag niet in de COS![]()
Vals beschuldigen wel
Doe es ff lekker negatief danquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar "boeit me niet boeit me niet boeit me niet " want we kunnen overal cossen , toch ?
goede tipquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het topic ook in my at zetten
Ja maar ik kijk niet meer, en ik lees ook geen COS meerquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die domme troel van een Eunice denkt dat ze sexy is in die witte tent![]()
Top, dan kan je ook niks fout doenquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk niet meer, en ik lees ook geen COS meer
ow dan zet ik hem niet eens aan, heb leuke muziek nuquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:33 schreef Flow3r het volgende:
Ik had de streams net effe aan , ze doen een verdienopdracht met gebarentaal, duurt me allemaal te lang en Babs was niet eens in beeld en dat is volgens mij de enige die je nog af mag zeiken in de Cos
Hier ook weer uit, kan me niet meer boeienquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow dan zet ik hem niet eens aan, heb leuke muziek nu
mij ook niet meer....... heeel soms dat ik even kijk maar brabbel zeurt zoooveeel geen zin meer in.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier ook weer uit, kan me niet meer boeien
Bloempje.quote:
Ik laat het Cossen over aan al die DM klagers die nu allemaal hun best doen om kumbaya te Cossenquote:
Net op tijd zie ik.quote:
Pas maar op voordat ik hier ook over ga dm'enquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik laat het Cossen over aan al die DM klagers die nu allemaal hun best doen om kumbaya te Cossen![]()
Ben zelf niet zo van het ouwhoeren om het ouwehoeren, moet wel wat te zeuren hebben, dus heb hier niet zoveel te zoeken
Pasta carbanora.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
wat gaan jullie eten vandaag?
kookinspiratie opdoen..
Verse takketellie,rromsaus ,spekjes en parmezaan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wat heb je er dan in?
ham of spek
roomsaus?
en groente?
of hoe maak jij het?
Altijd schattig als iemand stottertquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verse takketellie,rromsaus ,spekjes en parmezaan.
jij telt niet als kumbaya met je geklaag over Isaac, Babette en Jeffreyquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Pas maar op voordat ik hier ook over ga dm'en
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jij telt niet als kumbaya met je geklaag over Isaac, Babette en Jeffrey![]()
![]()
![]()
je zit weer hier zie ikquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Pas maar op voordat ik hier ook over ga dm'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tagliatelli.Zo sprak een bekende RLS er het ooit uit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Altijd schattig als iemand stottert![]()
maar dat klinkt lekker maar de takketlie is dan je groenvoer?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Hij heet Kees ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
is een 'onderonsje'![]()
kreet van een film die hij kent , ik ook
Flodderquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is een 'onderonsje'![]()
kreet van een film die hij kent , ik ook
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Altijd schattig als iemand stottert![]()
maar dat klinkt lekker maar de takketlie is dan je groenvoer?![]()
![]()
Gaaf maar warmquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben vanavond alleen met eten, geen inspiratie nog, manlief is naar bij Spanje - Italië Nations League
Toch wel met Satéh mag ik hopenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaaf maar warm
Hier wordt het bami
ook lekker!quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef m1st1g het volgende:
Ik begin met een heldere paddenstoelensoep en daarna kip pesto met aardappelschijfjes en verschillende soorten sla.
Lekker Hollands maaltjequote:Op donderdag 15 juni 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
Hier vanavond andijvie met verse worst, lekker simpel maar hartstikke lekker, komkommer erbij (en natuurlijk aardappelen)
HerRabbit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
O wow, er is hier weer een teken van leven
Die komkommer is wel gesneden?quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
Hier vanavond andijvie met verse worst, lekker simpel maar hartstikke lekker, komkommer erbij (en natuurlijk aardappelen)
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja hij is om te eten!!!!! (inkoppertje, slimpie)
tja dat vond mijn man altijd heel 'grappig' als we in de winkel waren en ik nam een komkommer mee....quote:
Ooit met iemand bij een groenteboer geweest die vroeg of er ook een paskamer was.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja dat vond mijn man altijd heel 'grappig' als we in de winkel waren en ik nam een komkommer mee....
altijd de opmerking: neem er ook eentje mee om op te eten schat!!
Leuke man wel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja dat vond mijn man altijd heel 'grappig' als we in de winkel waren en ik nam een komkommer mee....
altijd de opmerking: neem er ook eentje mee om op te eten schat!!
Godallemachtig!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit met iemand bij een groenteboer geweest die vroeg of er ook een paskamer was.
Het kan altijd erger.quote:
Fijn je weer te zien man.quote:
FF als het er op aan komt ben je niet te overtreffen (en geloof me, ik 'lees' je sinds het begin van Utopia)quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef m1st1g het volgende:
Ik begin met een heldere paddenstoelensoep en daarna kip pesto met aardappelschijfjes en verschillende soorten sla.
Mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
FF als het er op aan komt ben je niet te overtreffen (en geloof me, ik 'lees' je sinds het begin van Utopia)
nee ik maak dat niet , mistig gaat dat eten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben niet van de paddenstoelen, maar eet smakelijk
Ja Utopia was toch heel wat leuker dan EJVJL, gebeurde veel meerquote:
Welkom Herr Rabbit, ff voorstellen, xsaskiax...... en de rest van de goegemeente die hier 'geland' zijn om weer gezellig zonder toestanden en 'geknip' te kunnen kletsenquote:
Ik vind de smaak lekker, maar de structuur van paddenstoelen nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik maak dat niet , mistig gaat dat eten.
Ik vind paddenstoelen bij heel veel lekker
zeg dat zeker kerel, gisteren heb ik uit weemoed deel 1 zitten kijken bij SBS op de site, dat het hele zooitje voor het eerst in de loods aankwam.....quote:
hmm ik kan ze rauw en warm eten..quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind de smaak lekker, maar de structuur van paddenstoelen niet![]()
Paddenstoelen saus en geblenderde soep
Ik vind de smaak niet lekker, de geur niet en de structuur niet. Mijn man vindt het heel lekker, dus bak ze voor hem apart bij gerechten waar het in hoort of bij vlees.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind de smaak lekker, maar de structuur van paddenstoelen niet![]()
Paddenstoelen saus en geblenderde soep
Seizoen 1 of 2?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zeg dat zeker kerel, gisteren heb ik uit weemoed deel 1 zitten kijken bij SBS op de site, dat het hele zooitje voor het eerst in de loods aankwam.....
Mijn dochter eet ze ook rauw met knoflooksaus of uithollen en vullen met boursin uit te ovenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hmm ik kan ze rauw en warm eten..
blenderen en dan gesneden erbij![]()
Dat laatste is echt zo lekker.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn dochter eet ze ook rauw met knoflooksaus of uithollen en vullen met boursin uit te oven
Wat ik nog steeds hoop is dat ze de 2 formats samen weten te voegen, uit allebei de goede dingen halen (Utopia heeft volgens mij bij elkaar 5 jaar gedraaid.... da's niet niks)... de spelletjes hier zijn bagger, daar is iedereen het over eens.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja Utopia was toch heel wat leuker dan EJVJL, gebeurde veel meer
ohh ja dat is ook lekker!quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn dochter eet ze ook rauw met knoflooksaus of uithollen en vullen met boursin uit te oven
Deel 1 van seizoen 1 (ik vond 2 echt wennen hoor, maar later wel leuk met de huisjes e.d. die ze zelf gingen bouwen), John met zijn knakworsten en zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg net een bericht of we even ontopic willen gaan.Wij zijn hier altijd ontopic, wat een heerlijk gevoel!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg net een bericht of we even ontopic willen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bockworsten,hij most vlees.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Deel 1 van seizoen 1 (ik vond 2 echt wennen hoor, maar later wel leuk met de huisjes e.d. die ze zelf gingen bouwen), John met zijn knakworsten en zo
man man man..... ik heb me rot gelachenquote:
geweldig en dat apart kamp, elkaar niets gunnen en mike naakt onder die douche, zijn heel wat gifjes van gemaaktquote:
hahahahahaha wat heb ik gelachen!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geweldig en dat apart kamp, elkaar niets gunnen en mike naakt onder die douche, zijn heel wat gifjes van gemaakt
Ik krijg net een bericht of we even ontopic willen gaan.goffer ik las het en een split second dacht ik W&FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardbeiengate was ook leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dat gezeur over Tonijn, met Ruud en Emil![]()
dat was toch wel epic met billy en ruudquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ja dat ging er heftig aan toe en we mochten nog best veel zienquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dat was toch wel epic met billy en ruud
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Billy en Ruud onder de douchequote:Op donderdag 15 juni 2023 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat ging er heftig aan toe en we mochten nog best veel zien![]()
Ik volg Ruud op Insta, die woont volgens mij in een schuur of zo en heeft heel wat koeienquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zag gisteren de eerste beelden van Ruud (oh ik had zo'n hekel aan die gast), wat is hij veranderd in de loop van de tijd
echt??? wat leukquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik volg Ruud op Insta, die woont volgens mij in een schuur of zo en heeft heel wat koeien
ohhhhhhhhhhh zo mooi!!!!! zat hier met tranen!!!quote:
Momentje.quote:
Zij was toen wel 1 van mijn favo's, kon nachten zitten luisteren als zij aan het zingen wasquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh zo mooi!!!!! zat hier met tranen!!!
Altijd genoten van Isa op de streams met de koetjes en aan het oefenen en tijdens de concertenquote:
ja ik ook, zo verrekte mooi als die meid kon zingen...... en later met Wolter Kroes, dat gezicht van hemquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij was toen wel 1 van mijn favo's, kon nachten zitten luisteren als zij aan het zingen was
Billy keek niet zo nauw, en toch had ze wat.... van haar hysterische buien tot haar lieve momentenquote:
En vooral het eerst jaar. vond het tweede al wat minderquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ach ja dat waren mooie tijden, zoveel gelachten toen. Vergeleken bij EJVJL was Utopia topamusement
en nogmaals, dat moeten ze bij Talpa toch ook in de gaten hebben... er zijn best wat overeenkomsten, maar zeker nu je 15 man over hebt, hetzelfde aantal als in Utopia, is er zo'n enorm verschil, ze zijn te lamlendig om ook maar iets te doen, sporten, kaarten, rummicub spelen en rondhangen, niemand die ze een schop onder hun edele achterste geeft dat ze iets gaan doen (maar dat mogen ze natuurlijk ook niet met het 'geen contact met de buitenwereld')quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ach ja dat waren mooie tijden, zoveel gelachten toen. Vergeleken bij EJVJL was Utopia topamusement
Hier word je toch al maanden depri van, zo'n lulhannes die nog kans maakt om te winnen ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
mogen we hier naar kijken
Maar kijk wat er zit ook.Ik kan trouwens diat gifje van Mark en Vannes niet meer tonen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en nogmaals, dat moeten ze bij Talpa toch ook in de gaten hebben... er zijn best wat overeenkomsten, maar zeker nu je 15 man over hebt, hetzelfde aantal als in Utopia, is er zo'n enorm verschil, ze zijn te lamlendig om ook maar iets te doen, sporten, kaarten, rummicub spelen en rondhangen, niemand die ze een schop onder hun edele achterste geeft dat ze iets gaan doen (maar dat mogen ze natuurlijk ook niet met het 'geen contact met de buitenwereld')
ja dat vind ik het ergste of een Erik. Die hebben dan gewonnen met een jaar niets doen. Dan had ik het Jeff zoveel meer gegund, hij maakte nog tv. Ben echt benieuwd wat er met de kijkcijfers gaan gebeuren nu hij ook op TV eruit isquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier word je toch al maanden depri van, zo'n lulhannes die nog kans maakt om te winnen ook
hij had toch zijn sokken aan? dat schiet me ineens te binnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar kijk wat er zit ook.Ik kan trouwens diat gifje van Mark en Vannes niet meer tonen.
Tja 'ze' zeggen dat je je niets van FB, Twitter of wat dan ook aan moet trekken, maar als je leest wat her en der geschreven wordt...... krabbel je je toch ff achter je oren... ik vind het niet 'wijs' dat ze Jeffrey hebben laten gaan (en ze moeten niet komen met een opmerking dat 'achter' geen invloed heeft, dat gelooft m'n grote teen niet eens)quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat vind ik het ergste of een Erik. Die hebben dan gewonnen met een jaar niets doen. Dan had ik het Jeff zoveel meer gegund, hij maakte nog tv. Ben echt benieuwd wat er met de kijkcijfers gaan gebeuren nu hij ook op TV eruit is
ja met sokken aan haha, de grootste afknapper voor mijquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hij had toch zijn sokken aan? dat schiet me ineens te binnen
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van degenen die nu nog in EJVJL zitten, zitten de meesten heel hoog in mijn iriratie, erger me aan de meesten daar. Kan Wendy msssn nog het beste hebben. Die Babet, hoop dat ik die nooit meer op tv tegenkomen, zie of hoor
Heeft Isa dit ook niet een keer met Gio gezongen in Tiroler kleding ligt mij bij?quote:
Lekker ite.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:45 schreef xsaskiax het volgende:
Nah voedertijd hier, eet smakelijk allemaal en tot later!!!
Smakelijk eten!quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:45 schreef xsaskiax het volgende:
Nah voedertijd hier, eet smakelijk allemaal en tot later!!!
ja of Valerie gezongen door Charlotte, zo valsquote:
Die drank deed ze wel goed.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja of Valerie gezongen door Charlotte, zo vals![]()
Die werd afgevoerd.Scherp gezien.quote:
Wat een hork was dat ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die werd afgevoerd.Scherp gezien.
Beetje veel tokkiequote:Op donderdag 15 juni 2023 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een hork was dat ook
Type Janet maar dan meer tokkie
Ook een partij flessen wijn.quote:
Oh dat zou geweldig zijn. Hij weet dan precies met welke spellen hij er wie uit kan laten bonjourenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of vanaf maandag spelbedenker bij de FEBO
Denk het niet .quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of vanaf maandag spelbedenker bij de FEBO
Ik ook niet, maar zou wel leuk zijn. Hij heeft wel vaker aangegeven dat hij liever achter de schermen had willen werkenquote:
Daar heeft u wel een punt.Maar ik denk dat hij dit zooitje niet eens wil gaan redden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zou wel leuk zijn. Hij heeft wel vaker aangegeven dat hij liever achter de schermen had willen werken
Er gaat toch iemand winnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft u wel een punt.Maar ik denk dat hij dit zooitje niet eens wil gaan redden.
Messenger.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat toch iemand winnen
En als je daar een ietsiepietsie invloed op zou kunnen hebben is dat toch goud
Valt op zich wel mee, toen ik vanmiddag buiten wasquote:
Ow hier welquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, toen ik vanmiddag buiten was
24 graden nu..quote:
Juist degenen eruit bonjouren met spellen die ze niet kunnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft u wel een punt.Maar ik denk dat hij dit zooitje niet eens wil gaan redden.
Ik denk dat het hier ook eerder zo warm isquote:
zondag wel weer warmquote:
hier ook niet, ja s'nachts koelt het af, maar nog warmquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is hier echt nog niet koel geweest
In de nacht 14/15 gradenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hier ook niet, ja s'nachts koelt het af, maar nog warm
Tijd voor een beste regen/onweersbuiquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh hier blijft het rond de 20
Nee johquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijd voor een beste regen/onweersbui
Jawel, is veel te droog..gaan de pollen ook uit de luchtquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Lekker genieten
Costa del Ollanda
Vind ik zelf ook, beetje dts moe en sowieso eigenlijk weinig puf/energie voor fokquote:
keer goede bui kan geen kwaad, goed voor de tuin, maar daarna weer dit weerquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijd voor een beste regen/onweersbui
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, is veel te droog..gaan de pollen ook uit de lucht
Ja ik snap hem en hier is het fijn voor de gezel en leuke mensenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook, beetje dts moe en sowieso eigenlijk weinig puf/energie voor fok
Ja gewoon een beste bui, of alleen in de avondquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
keer goede bui kan geen kwaad, goed voor de tuin, maar daarna weer dit weer
Dat is wel irritant ja.. zelf kan je het niet schoonmaken..misschien glazenwassers?quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en worden de panelen hopelijk wat schoner.. die zijn erg vies hier
glasvezel aan het aanleggen hier in de buurt wat met een hoop stof gepaard gaat
Kloptquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik snap hem en hier is het fijn voor de gezel en leuke mensen![]()
Ik wil hier toch even op reageren. Iedereen die hier nu post heeft maanden lang de sc in JAA vermeden. En misschien was het handiger geweest om dat wel te doen. Aggie46 er bij te slepen is wat misselijk. Misschien had ze het leuk gevonden toen ze nog leefde. Bah ,,,quote:
Ja als ze hier klaar zijn in de buurt met stoffen dan wil ik wel kijken voor eentje of ik houd de slang erop vanaf de tuinquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja.. zelf kan je het niet schoonmaken..misschien glazenwassers?
Oh dat kan idd ook nog proberen.. als meeste stof er maar af isquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja als ze hier klaar zijn in de buurt met stoffen dan wil ik wel kijken voor eentje of ik houd de slang erop vanaf de tuin![]()
Zag dat de buren dat ook hebben gedaan
Dat hele te droog verhaal moet je ook met een korrel zout nemen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, is veel te droog..gaan de pollen ook uit de lucht
Ja want nu ligt er een hele dikke laag op.. kan niet goed zijn. Maar ja.. eerst moeten ze hier in de wijk klaar zijn met aanleggen van die kabelquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat kan idd ook nog proberen.. als meeste stof er maar af is
Nou er heeft een maand lang al niet meer geregend ;oquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele te droog verhaal moet je ook met een korrel zout nemen hoor
Dusquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil hier toch even op reageren. Iedereen die hier nu post heeft maanden lang de sc in JAA vermeden. En misschien was het handiger geweest om dat wel te doen. Aggie46 er bij te slepen is wat misselijk. Misschien had ze het leuk gevonden toen ze nog leefde. Bah ,,,
Hoezo korrel zout, leeg is ook al snel te droogquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele te droog verhaal moet je ook met een korrel zout nemen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou er heeft een maand lang al niet meer geregend ;o
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoezo korrel zout, leeg is ook al snel te droogAh schattig die middelste flesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
cie squote:
pff jaaquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
Pre
[..]
cie s
2 weken geleden hier nog
Maar lekker over de top die berichten
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:52 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een verschil lieve mensen, als je hier 'binnen komt' is het of je in een warm (met dit weer niet TE warm) bad terecht komt terwijl je ergens anders schichtig om een hoekje moet kijken (en de rest laat ik aan jullie over)
Dat er nu wel ineens een sc kan worden gevoerd. Met al je dinnetjes. Ik vind je wat achterbaks maar doe er maar mee wat jij wil. Een sc kan een uitlaatklep zijn voor users. Die kans heb je nooit genomen aangezien je contact had.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus
Wat is je punt
Ik heb behoorlijk veel contact met Aggie gehad
En niet in de SC
hahahaha het weer voorspellen zullen ze denk ik nooit lerenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pff jaa
ben benieuwd.. ma di regen voorspeld hier.. zal wel niks vallen zie wel dat we weer boven de 30 gaan
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat er nu wel ineens een sc kan worden gevoerd. Met al je dinnetjes. Ik vind je wat achterbaks maar doe er maar mee wat jij wil. Een sc kan een uitlaatklep zijn voor users. Die kans heb je nooit genomen aangezien je contact had.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat er nu wel ineens een sc kan worden gevoerd. Met al je dinnetjes. Ik vind je wat achterbaks maar doe er maar mee wat jij wil. Een sc kan een uitlaatklep zijn voor users. Die kans heb je nooit genomen aangezien je contact had.
Leuk dat je er ook bent Soury en jouw positieve bijdragen worden natuurlijk ook op prijs gesteldquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet echt inquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pff jaa
ben benieuwd.. ma di regen voorspeld hier.. zal wel niks vallen zie wel dat we weer boven de 30 gaan
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha het weer voorspellen zullen ze denk ik nooit leren![]()
Hier in de wereldstad Spijkenisse geeft m'n thermometer (in de zon) nog 33 graden aan.
oh wat leuk een tuinhuis!!! Gezelligquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet echt in
En hoop ook van niet
Er moet een dak op ons tuinhuis
Het is gewoon waar. Er was niemand in de JAA sc.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Leuk dat je er ook bent Soury en jouw positieve bijdragen worden natuurlijk ook op prijs gesteld
oh nee ik zie het al vergipsingquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet echt in
En hoop ook van niet
Er moet een dak op ons tuinhuis
Wij en vooral Greys in deze zijn jou toch geen verantwoording schuldig waar we posten/ chatten?quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt antwoord/reactie gekregen op een keurige manier Soury, kun je het hierbij laten alsjeblieft ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Er was niemand in de JAA sc.
Vergetende dat ik Aggie in DM sprak.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil hier toch even op reageren. Iedereen die hier nu post heeft maanden lang de sc in JAA vermeden. En misschien was het handiger geweest om dat wel te doen. Aggie46 er bij te slepen is wat misselijk. Misschien had ze het leuk gevonden toen ze nog leefde. Bah ,,,
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hebt antwoord/reactie gekregen op een keurige manier Soury, kun je het hierbij laten alsjeblieft ?
Ja kloptquote:
Kleine ruis op de lijn.quote:
Present.quote:
Vertel, we zijn een en al oor/oogquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha nee, en das ook al weer erg lang geleden
Ik ben even weg ,doe zo verslag.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ouwe l..quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Had ik toen niet zoveel geblowd had ik vast nog wel verhalen van toen onthoudenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ouwe l..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
bij ons kwam de wiettaxi het brengen tot op onze etagequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ik toen niet zoveel geblowd had ik vast nog wel verhalen van toen onthouden
Ja hallo...... ik verwacht iets beters van jequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ik toen niet zoveel geblowd had ik vast nog wel verhalen van toen onthouden
leuke locatie ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij ons kwam de wiettaxi het brengen tot op onze etage![]()
*studentenflat bij het zkh/ psychiatrie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
haha je snapt; ik ben sindsdien altijd huiverig voor mensen in opleidingquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb nog nooit een joint gerookt of wat anders, ben ik nu af?Je bent echt niet de enige, ik kon ooit goede joints draaien, maar heb er werkelijk nog nooit een trekje van genomen, totaal geen behoefte aan omdat ik rookte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke ben nog steeds een klein kalkoventje, loop op cafeïne en nicotine, loopt prima![]()
haha jij was handig om erbij te hebben met draaienquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige, ik kon ooit goede joints draaien, maar heb er werkelijk nog nooit een trekje van genomen, totaal geen behoefte aan omdat ik rookte.
Oke ben nog steeds een klein kalkoventje, loop op cafeïne en nicotine, loopt prima
hahaha ik rookte op dat moment shag op school, omdat iedereen altijd sigaretten kwam 'lenen'/bietsen... dus zei ik: oke, als je zelf kunt draaien, en dat konden de meesten nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jij was handig om erbij te hebben met draaien
ik kon echt niet draaien, kocht het gedraaid
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha ik rookte op dat moment shag op school, omdat iedereen altijd sigaretten kwam 'lenen'/bietsen... dus zei ik: oke, als je zelf kunt draaien, en dat konden de meesten niet
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
We worden gevolgd zie ik![]()
Wat maakt t uit of je hier in de sc zit of in JAA
Ze missen onze gezelligheidquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
Controlequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
Had een shop om de hoek zitten bij mn kamer vroeger, daar is heel wat stufi heen gegaan![]()
Half stoned naar bijbaan op een callcenter "dan is per 1 juli uw auto verzekerd" en dan als reactie krijgen "maar ik verzeker net m'n motor toch?". Kon echt niet eigenlijk maar ja, jong enzo
Had een shop om de hoek zitten bij mn kamer vroeger, daar is heel wat stufi heen gegaan![]()
Half stoned naar bijbaan op een callcenter "dan is per 1 juli uw auto verzekerd" en dan als reactie krijgen "maar ik verzeker net m'n motor toch?". Kon echt niet eigenlijk maar ja, jong enzo
en afgeschrevenquote:
oh leuk, hoe oud is iedereen????quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en afgeschreven
weet eigenlijk niet hoe oud kinki is? in welke range zit je?
a30-40
b40-50
c50-60
d60-70
ik ook hahahahahahhaquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh leuk, hoe oud is iedereen????
ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar
oftewel ik ben 66 voor de mindere rekenaars onder ons (die bestaan echt, kijk maar in de loods, daar krioelt het ervan)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, ik ben van bouwjaar 1957, een heel goed jaar heb ik me laten vertellen
dat heb je geloof ik een keer in de cos gezegd of niet?quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, ik ben van bouwjaar 1957, een heel goed jaar heb ik me laten vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |