Verse takketellie,rromsaus ,spekjes en parmezaan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wat heb je er dan in?
ham of spek
roomsaus?
en groente?
of hoe maak jij het?
Altijd schattig als iemand stottertquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verse takketellie,rromsaus ,spekjes en parmezaan.
jij telt niet als kumbaya met je geklaag over Isaac, Babette en Jeffreyquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Pas maar op voordat ik hier ook over ga dm'en
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jij telt niet als kumbaya met je geklaag over Isaac, Babette en Jeffrey![]()
![]()
![]()
je zit weer hier zie ikquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Pas maar op voordat ik hier ook over ga dm'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tagliatelli.Zo sprak een bekende RLS er het ooit uit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Altijd schattig als iemand stottert![]()
maar dat klinkt lekker maar de takketlie is dan je groenvoer?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Hij heet Kees ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
is een 'onderonsje'![]()
kreet van een film die hij kent , ik ook
Flodderquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is een 'onderonsje'![]()
kreet van een film die hij kent , ik ook
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Altijd schattig als iemand stottert![]()
maar dat klinkt lekker maar de takketlie is dan je groenvoer?![]()
![]()
Gaaf maar warmquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben vanavond alleen met eten, geen inspiratie nog, manlief is naar bij Spanje - Italië Nations League
Toch wel met Satéh mag ik hopenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaaf maar warm
Hier wordt het bami
ook lekker!quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef m1st1g het volgende:
Ik begin met een heldere paddenstoelensoep en daarna kip pesto met aardappelschijfjes en verschillende soorten sla.
Lekker Hollands maaltjequote:Op donderdag 15 juni 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
Hier vanavond andijvie met verse worst, lekker simpel maar hartstikke lekker, komkommer erbij (en natuurlijk aardappelen)
HerRabbit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
O wow, er is hier weer een teken van leven
Die komkommer is wel gesneden?quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
Hier vanavond andijvie met verse worst, lekker simpel maar hartstikke lekker, komkommer erbij (en natuurlijk aardappelen)
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja hij is om te eten!!!!! (inkoppertje, slimpie)
tja dat vond mijn man altijd heel 'grappig' als we in de winkel waren en ik nam een komkommer mee....quote:
Ooit met iemand bij een groenteboer geweest die vroeg of er ook een paskamer was.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja dat vond mijn man altijd heel 'grappig' als we in de winkel waren en ik nam een komkommer mee....
altijd de opmerking: neem er ook eentje mee om op te eten schat!!
Leuke man wel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja dat vond mijn man altijd heel 'grappig' als we in de winkel waren en ik nam een komkommer mee....
altijd de opmerking: neem er ook eentje mee om op te eten schat!!
Godallemachtig!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit met iemand bij een groenteboer geweest die vroeg of er ook een paskamer was.
Het kan altijd erger.quote:
Fijn je weer te zien man.quote:
FF als het er op aan komt ben je niet te overtreffen (en geloof me, ik 'lees' je sinds het begin van Utopia)quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef m1st1g het volgende:
Ik begin met een heldere paddenstoelensoep en daarna kip pesto met aardappelschijfjes en verschillende soorten sla.
Mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
FF als het er op aan komt ben je niet te overtreffen (en geloof me, ik 'lees' je sinds het begin van Utopia)
nee ik maak dat niet , mistig gaat dat eten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben niet van de paddenstoelen, maar eet smakelijk
Ja Utopia was toch heel wat leuker dan EJVJL, gebeurde veel meerquote:
Welkom Herr Rabbit, ff voorstellen, xsaskiax...... en de rest van de goegemeente die hier 'geland' zijn om weer gezellig zonder toestanden en 'geknip' te kunnen kletsenquote:
Ik vind de smaak lekker, maar de structuur van paddenstoelen nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik maak dat niet , mistig gaat dat eten.
Ik vind paddenstoelen bij heel veel lekker
zeg dat zeker kerel, gisteren heb ik uit weemoed deel 1 zitten kijken bij SBS op de site, dat het hele zooitje voor het eerst in de loods aankwam.....quote:
hmm ik kan ze rauw en warm eten..quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind de smaak lekker, maar de structuur van paddenstoelen niet![]()
Paddenstoelen saus en geblenderde soep
Ik vind de smaak niet lekker, de geur niet en de structuur niet. Mijn man vindt het heel lekker, dus bak ze voor hem apart bij gerechten waar het in hoort of bij vlees.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind de smaak lekker, maar de structuur van paddenstoelen niet![]()
Paddenstoelen saus en geblenderde soep
Seizoen 1 of 2?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zeg dat zeker kerel, gisteren heb ik uit weemoed deel 1 zitten kijken bij SBS op de site, dat het hele zooitje voor het eerst in de loods aankwam.....
Mijn dochter eet ze ook rauw met knoflooksaus of uithollen en vullen met boursin uit te ovenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hmm ik kan ze rauw en warm eten..
blenderen en dan gesneden erbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |