zo echt wel, zoals bijna alles kost het een godsvermogen..... moet je het eens omrekenen naar guldens pffffquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan beter een aardbeienplant kopen, dan een bak in de winkel, die zijn zo aan het schimmelen of je moet alles in 1 x op eten en dan nog veel te duur
Dat doe ik nog heel vaak en idd dan schrik je je kapotquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zo echt wel, zoals bijna alles kost het een godsvermogen..... moet je het eens omrekenen naar guldens pffff
neehee, heb hem nu onder m'n favorieten staan en we moeten elkaar gewoon ff taggenquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
ik ben mijn kind ophalen tot over een half uurtje weer![]()
![]()
![]()
niet weggaaaaaan
Ik ga ook maar wat doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
ik ben mijn kind ophalen tot over een half uurtje weer![]()
![]()
![]()
niet weggaaaaaan
oh zeker te weten, wat zou ze genoten hebben...... verdikkeme ik mis @Aggie46quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Aggie46 had dit top gevonden
Ik mis Aggie, fijne user.
Fan van Raisa?quote:
Vind het gewoon een goed proggie en de tijd dat ik fan was van iemand, toen leefde Elvis nogquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind het gewoon een goed proggie en de tijd dat ik fan was van iemand, toen leefde Elvis nog
Ik heb alle LP's nog. heerlijke stemquote:
Je kunt het topic ook in my at zettenquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:33 schreef xsaskiax het volgende:
Spreken we af dat er getagd wordt, die melding krijg ik namelijk in beeld![]()
Goh wat gezellig hier!!!!
quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neehee, heb hem nu onder m'n favorieten staan en we moeten elkaar gewoon ff taggen
Ja die was in een woord geweldig. Wat een stem had die man zegquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:52 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben jullie ook tribute: battle of the bands gezien een tijdje terug? Die gast die won (Bauke?) was rete goed met z'n Elvis imitatie
Snap ik, al die valse beschuldigen ,.. ik ben er helemaal klaar meequote:
Ik ben te negatief voor kumbaya , sorryquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ik, al die valse beschuldigen ,.. ik ben er helemaal klaar mee
Hey chickaquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben te negatief voor kumbaya , sorry![]()
![]()
maar "boeit me niet boeit me niet boeit me niet " want we kunnen overal cossen , toch ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey chicka![]()
Negatief mag niet in de COS![]()
Vals beschuldigen wel
Doe es ff lekker negatief danquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar "boeit me niet boeit me niet boeit me niet " want we kunnen overal cossen , toch ?
goede tipquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het topic ook in my at zetten
Ja maar ik kijk niet meer, en ik lees ook geen COS meerquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die domme troel van een Eunice denkt dat ze sexy is in die witte tent![]()
Top, dan kan je ook niks fout doenquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk niet meer, en ik lees ook geen COS meer
ow dan zet ik hem niet eens aan, heb leuke muziek nuquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:33 schreef Flow3r het volgende:
Ik had de streams net effe aan , ze doen een verdienopdracht met gebarentaal, duurt me allemaal te lang en Babs was niet eens in beeld en dat is volgens mij de enige die je nog af mag zeiken in de Cos
Hier ook weer uit, kan me niet meer boeienquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow dan zet ik hem niet eens aan, heb leuke muziek nu
mij ook niet meer....... heeel soms dat ik even kijk maar brabbel zeurt zoooveeel geen zin meer in.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier ook weer uit, kan me niet meer boeien
Bloempje.quote:
Ik laat het Cossen over aan al die DM klagers die nu allemaal hun best doen om kumbaya te Cossenquote:
Net op tijd zie ik.quote:
Pas maar op voordat ik hier ook over ga dm'enquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik laat het Cossen over aan al die DM klagers die nu allemaal hun best doen om kumbaya te Cossen![]()
Ben zelf niet zo van het ouwhoeren om het ouwehoeren, moet wel wat te zeuren hebben, dus heb hier niet zoveel te zoeken
Pasta carbanora.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
wat gaan jullie eten vandaag?
kookinspiratie opdoen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |