Genietsje.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
Vanuit de auto post( ja ja ik sta stil)
Jongens wat leuk dit !
Of heb je pech?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
Jongens wat leuk dit !
Das lang geleden! Heb die cd ook nog ergens liggen als het goed is. Geloof alleen niet dat ik nog iets heb om die in af te spelenquote:
Nee snel boodschapjes gehaaldquote:
haha jaaa greysie dit is leukquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
Jongens wat leuk dit !
nee ik kijk geen voetbal.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat er nog iemand voetbal kijken Italië - Spanje?
*verheven kinkiquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das lang geleden! Heb die cd ook nog ergens liggen als het goed is. Geloof alleen niet dat ik nog iets heb om die in af te spelen
Als je een zoe wordt, wordt het minder hèquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaa greysie dit is leuk![]()
GEZEL
nou.. uhm mijn haarverf heeft verkeerd uitgepakt hahahahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een zoe wordt, wordt het minder hè
Je bent oranje nu ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou.. uhm mijn haarverf heeft verkeerd uitgepakt hahahaha
*zegt verder niks![]()
![]()
![]()
![]()
Soul heeft nu de kleur van die zeemeermin.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*zegt verder niks![]()
![]()
![]()
![]()
blauwe wenkbrauwen nu?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*zegt verder niks![]()
![]()
![]()
![]()
Dat past heel goed bij soulquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft nu de kleur van die zeemeermin.
OOk mooi, bedoel je moet af en toe veranderen van kleurquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat haar wel heel goed.quote:
nee ik was oranje/rood best felle kleur, wilde eens naar bruin/rood.. 1e verfbeurt was ik auberginequote:
toch niet ariel he?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@Soulraven is de partner van FFquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ken Soul niet, kan er niet over mee praten
Dus we noemen je nu Olga ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik was oranje/rood best felle kleur, wilde eens naar bruin/rood.. 1e verfbeurt was ik aubergine![]()
2de wel al bruinig, 3de was, had het opnieuw geverfd en uhm het is bijna zwart
![]()
![]()
(verf zelf) pfff kapster zei deze week: tint lichter kopen en lekker vaak gaan zwemmen![]()
![]()
foutje bedankt , geen idee hoe deze reactie op mijn haar kon.
pfff alsjeblieft nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus we noemen je nu Olga ?
Of ook Inez ???
Is mijn verzorgster.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ken Soul niet, kan er niet over mee praten
Sproeten unitedquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfff alsjeblieft niet
het is veel te hard voor mijn sproethuid
Karen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfff alsjeblieft niet
het is veel te hard voor mijn sproethuid
jaa daarom dus, jaren de kleur van soul gehad, daarna tintje roder en was het nu zat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sproeten united
Dan weet ik wel waarom je verf zo uitpakt
Als je sproeten hebt heb je veel rood pigment in je haarquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa daarom dus, jaren de kleur van soul gehad, daarna tintje roder en was het nu zat.
wilde een keer wat anders..![]()
spijtmoment
nee ik verf mijn haren verf.... ze zei laatst al : pak je die kleur nou niet.. maar ja.. eigenwijsquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je sproeten hebt heb je veel rood pigment in je haar
Daar pakt alles anders op
Zou je kapper ook moeten weten
Je verft je haren verf?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik verf mijn haren verf.... ze zei laatst al : pak je die kleur nou niet.. maar ja.. eigenwijs![]()
ja de eigen kleur is kastanje bruin/rood.
jazeker. Altijd zelf geverfd ook toen ik nog heel lang haar hadquote:
Je verft je haren zelf bedoel je.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jazeker. Altijd zelf geverfd ook toen ik nog heel lang haar hadtoen nog met henna = stinktroep pff
maar ja.. altijd zelf.
Ik hou niet van het gefruts aan mijn hoofd door een kapper![]()
Zit er zo in. En in DSL kost de verf die hier 18 euro kost 6 euro![]()
ja dat zeg ik toch:Yquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je verft je haren zelf bedoel je.
Ik verf mijn haren verf staat er.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch:Y
of zit ik door de moeheid gekke dingen te tikken?
ah neeeee hahahahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verf mijn haren verf staat er.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verf mijn haren verf staat er.
Hoi Puzzie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |