En er is koffiequote:
Schenk hier ook net een bakkie in.quote:
Gelukkig niet veel last van de warmte op je slaapkamer gehadquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen dat wakker worden valt dan weer tegen.
Jammer hèquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen dat wakker worden valt dan weer tegen.
* greysbones pakt mo bij dr lurven en sleurt haar mee terugquote:
Nee, dat valt nog wel meequote:
Auch greys, je hebt sterke armspieren... sodejuquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt mo bij dr lurven en sleurt haar mee terug
Bevestigquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat valt nog wel mee
Gewoon de eerste momenten van wakker worden zijn kut.
Ik komt er doorgaans bijna meteen uit, kan niet iedereen hier zeggen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Bevestig
Zullen er wel meer hebben, verman je Natte
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik komt er doorgaans bijna meteen uit, kan niet iedereen hier zeggen.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]hmm.. is dit een verwijzing naar een zeker iemand hier.........
Ik blijf niet snel liggenquote:
Dat doe ik ook, ben wakker en sta gelijk op gelijk onder de douche en als dat hele ritueel klaar is aan de koffiequote:Op donderdag 15 juni 2023 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga er uit als ik wakker wordt of als mijn wekker gaatquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik blijf niet snel liggen
*voelt zich niet aangesproken![]()
Als ik aan het werk ben, ben ik aan het werk. Of dat nou op kantoor of thuis is, dus maakt niet uitquote:ga je vandaag naar kantoor? edit: of kan ik je hier vervelen
Ik weet het, als je bezig bent, ben je ook goed bezigquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhuh
![]()
oke oke oke ik heb het wel eens gedaan ja..
![]()
met koffie op bed tot laat
[..]
Als ik aan het werk ben, ben ik aan het werk. Of dat nou op kantoor of thuis is, dus maakt niet uit
Was je van de week niet met je zoon naar de dokter?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet het, als je bezig bent, ben je ook goed bezig
Dat ALS ..quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet het, als je bezig bent, ben je ook goed bezig
Ja gister, hij had blijkbaar een allergische reactie op 'iets' van buiten. 1 oog zat heel erg dicht, opgezwollen (geen infectie gelukkig) en de ander wat minder dik.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was je van de week niet met je zoon naar de dokter?
En toch houden we van hemquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. dat is wel typerend voor Natte die ALS
Heeft hij al eens een allergie test gehad ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja gister, hij had blijkbaar een allergische reactie op 'iets' van buiten. 1 oog zat heel erg dicht, opgezwollen (geen infectie gelukkig) en de ander wat minder dik.
Nu oogdruppels gekregen die gelukkig wel goed werken.
Zitten ook wel veel pollen en zo in de lucht nu.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Eens, Natte is leuk
![]()
De warmte in zijn app is nog leuker:Y
Ja toen hij 5 was, bloedonderzoek, gras en boompollen allergie (2 groepen positief). Sindsdien iedere zomer veel last. Maar wat hij gisternacht had, nog niet eerder gezien.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hij al eens een allergie test gehad ?
Dochter heeft hier astmaquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja toen hij 5 was, bloedonderzoek, gras en boompollen allergie (2 groepen positief). Sindsdien iedere zomer veel last. Maar wat hij gisternacht had, nog niet eerder gezien.
Soul is allergisch voor kersen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dochter heeft hier astma
Zwaar allergisch voor katten en ook voor honden
En natuurlijk alle pollen
Honden gaat ondanks de allergie zonder problemen.
Rest is af en toe hopeloos
Bij katten dikke ogen en stik benauwd
Ohh dat is echt niet fijn voor haar! Rot dat ze daar zoveel last van heeft.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dochter heeft hier astma
Zwaar allergisch voor katten en ook voor honden
En natuurlijk alle pollen
Honden gaat ondanks de allergie zonder problemen.
Rest is af en toe hopeloos
Bij katten dikke ogen en stik benauwd
Het zit hem niet mee he.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja gister, hij had blijkbaar een allergische reactie op 'iets' van buiten. 1 oog zat heel erg dicht, opgezwollen (geen infectie gelukkig) en de ander wat minder dik.
Nu oogdruppels gekregen die gelukkig wel goed werken.
Zitten ook wel veel pollen en zo in de lucht nu.
Hier na een longontstekingquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohh dat is echt niet fijn voor haar! Rot dat ze daar zoveel last van heeft.
Dat is een lastige allergie ook , die honden en katten want eenmaal in huis geweest zit het overal (huidschilfers).
Ja hij heeft ook astma erbij, is hij toen op getest geworden en dit meteen mee laten testen gezien de vele hoofdpijn/oogklachten ook.
ja gelukkig wel. Het zit hem helaas niet mee nee.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit hem niet mee he.
Zijn been.voet is weer helemaal oke?
Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant met hem op en dat hij het super doet op school is helemaalquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja gelukkig wel. Het zit hem helaas niet mee nee.
Die flinke kneuzing, tegelijkertijd heftige dubbele oorontsteking die maar niet overging.. bijna maand mee thuis geweest, buikgriep (denk door de verminderde weerstand van de ab kuur), nu weer de ogen/slijmvliezen geïrriteerd.
Hij is veel ziek geweest desondanks gaat het goed met hem en doet hij het op school super goed!![]()
.
Oh kreeg ze toen die diagnose?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier na een longontsteking
4 jaar was ze
Bizar hèquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh kreeg ze toen die diagnose?
Nou hier moeite moeten doen om hem te laten onderzoeken op astma. Ondanks hij als baby al bij de kinderarts kwam voor zijn longen en puffers kreeg![]()
longontsteking toen hij 5 was.. vandaar de verwijzingtoen kon het opeens wel.....
Ja het gaat heel goed met hem, hij is naar een andere school gegaan en zit daar super goed op zijn plek!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant met hem op en dat hij het super doet op school is helemaal
ja ik blijf dat bizar vinden en dan nog.. in het zkh was het: hij is te jong om te testen dat doen we pas met 6 pffquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bizar hè
Altijd fijn de artsen en ziekenhuizen
Snap ik, het is altijd fijn als je kind het goed doet en het fijn heeft op schoolquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja het gaat heel goed met hem, hij is naar een andere school gegaan en zit daar super goed op zijn plek!
Ben trots op hem
ja!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, het is altijd fijn als je kind het goed doet en het fijn heeft op school
Als ik naar buiten kijk zie ik de screensquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
Als ik naar buiten kijk zie ik hier witte lucht....... geen strakke blauwe lucht.
hoe is het bij jullie?
Helemaal blauw is idd anders.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
Als ik naar buiten kijk zie ik hier witte lucht....... geen strakke blauwe lucht.
hoe is het bij jullie?
quote:
Ohh die ook lang niet gehoord, even opzetten.quote:
Ook veel geluisterdquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
Massive Attack - Teardrop (Official Video)
Heeey!quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg @:Kinkijan
@:Aardbeienmoes
Welkom
OOHHH Kinkijanquote:
nee nee ik hoef ook geen bierquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel erg vroeg voor bier![]()
Koffie gaat er altijd in
Heerlijk altijd zo vers bakkiequote:Op donderdag 15 juni 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel erg vroeg voor bier![]()
Koffie gaat er altijd in
Gewaagde uitspraak vind ik dat altijdquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee ik hoef ook geen bier
voorlopig geen bier meer hier.
Ik zit te lachen, dat klopt..... maar vorige week zei ik : voorlopig geen prosecco meer.. en nu dus op bier overgegaan pff ik word nog alcoholist.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak vind ik dat altijd
Dan kan je het beter niet doen je slaapt al zo weinigquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit te lachen, dat klopt..... maar vorige week zei ik : voorlopig geen prosecco meer.. en nu dus op bier overgegaan pff ik word nog alcoholist.
nee maar voorlopig even geen alcohol meer, slaap ik nog slechter door.
Klopt, daarom besloten voorlopig maar eens helemaal niks te drinken ook geen glaasje.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je het beter niet doen je slaapt al zo weinig
Dat is wel belangrijk. Want als ik de tijden zie dat jij op FOK! is er echt weinig slaaptijd.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt, daarom besloten voorlopig maar eens helemaal niks te drinken ook geen glaasje.
Eerst mijn slaapritme weer in orde krijgen.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk. Want als ik de tijden zie dat jij op FOK! is er echt weinig slaaptijd.
Dan lijkt me dat de minstens zo gewaagde uitspraak 'vanavond ga ik op tijd naar bed' jou ook bekend moet voorkomen ...quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit te lachen, dat klopt..... maar vorige week zei ik : voorlopig geen prosecco meer.. en nu dus op bier overgegaan pff ik word nog alcoholist.
nee maar voorlopig even geen alcohol meer, slaap ik nog slechter door.
Gniffel ja want dat zei ik gister ook! pffquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat de minstens zo gewaagde uitspraak 'vanavond ga ik op tijd naar bed' jou ook bekend moet voorkomen ...
En dan om 4:00, 'boh toch maar naar bed'
haha was het 4 uurquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat de minstens zo gewaagde uitspraak 'vanavond ga ik op tijd naar bed' jou ook bekend moet voorkomen ...
En dan om 4:00, 'boh toch maar naar bed'
Eens pff menig nachtje zo doorgebracht.. en dan oh serie klaar dag allang begonnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
Yup zo gaat dat.
Ook altijd gevaarlijk als je een serie kijkt; 'ah nog 1 aflevering' ....
Half 7.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gniffel ja want dat zei ik gister ook! pff
Denk dat ik tegen 5 uur of zo naar bed ging. Geen idee eigenlijk.
je kent mn postgedrag
Heer Mikey.quote:
Hey ff ik dacht dat je weg was.quote:
Je hebt nog gepost dat over 2 uur je wekker ging.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow![]()
ik kijk daar heel bewust nooit naar..
Alleen in DTS,maar daar lees ik wel mee hoor.quote:
Oh ja ik volg dat allemaal niet zo fijn dat je nog wel hier zit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen in DTS,maar daar lees ik wel mee hoor.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt nog gepost dat over 2 uur je wekker ging.
Dat 'voorlopig geen bier meer' begint steeds meer logischer te klinkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt nog gepost dat over 2 uur je wekker ging.
*beaamtquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen in DTS,maar daar lees ik wel mee hoor.
Ik zie je posten hier of daar. Ik ben er vroeg bij en zag je tegen 5 uur vanmorgen zeggen ik ga even slapenquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
neeee dott kijk jij daarnaar? oh ja jij komt online als ik ongeveer net naar bed ga he?
en je ziet me weer online verschijnen ook![]()
Maar je hebt gelijk.. users van vannacht zeiden het ook![]()
vandaag op tijd naar bed, anders moet je me maar een ban geven voor de nacht(groot grapje he
)
Is je verband er een beetje goed afgekomen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ja ik volg dat allemaal niet zo fijn dat je nog wel hier zit.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat 'voorlopig geen bier meer' begint steeds meer logischer te klinken![]()
Dat was ook zeker een grapje die nachtbanquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie je posten hier of daar. Ik ben er vroeg bij en zag je tegen 5 uur vanmorgen zeggen ik ga even slapen
Ik kan geen ban geven en zou niet weten waarom, je bent hier zelf toch baas in.
Maar wel een beetje aan jezelf denken want iedereen heeft rust nodig
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Nou ik had het echt in geen jaren meer gedronken
![]()
"moet' jij niet een filmpje opnemen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Lang verhaal kort: dit was ooit bedoeld om ViVa lezers een plek te geven omdat hun Forum zou stoppen.Nadat hun een doorstart maakten.zijn hier nu gezellige mensen welkom.quote:
ojaaa dat wist ik ja welquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: dit was ooit bedoeld om ViVa lezers een plek te geven omdat hun Forum zou stoppen.Nadat hun een doorstart maakten.zijn hier nu gezellige mensen welkom.
Hoop voor jou dat het je lukt en had door dat het een grapje was hoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat was ook zeker een grapje die nachtban![]()
![]()
Ja deed me wel goed dat powernapje nog.
ik ga echt echt vanavond eerder naar bed. planning is uiterlijk 23 uur/0.00 uur.
Het is sinds gisteren weer wat actief.Maar goed plan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ojaaa dat wist ik ja wel![]()
Waar is de rest, bitterbal enzo
ik postte daar ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: dit was ooit bedoeld om ViVa lezers een plek te geven omdat hun Forum zou stoppen.Nadat hun een doorstart maakten.zijn hier nu gezellige mensen welkom.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat het je lukt en had door dat het een grapje was hoor
Ik heb ooit zelfs in de VIVA gestaan.quote:
Ik heb ooit een keer doorslapers gekregen maar toen kon in niet in slaap komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja dat gaat goed komen. Ik heb inslapers maar ik gebruik dat nooit maar ja.. nu maar beter evenwel een nachtje doen.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit zelfs in de VIVA gestaan.
Heh?👀quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is sinds gisteren weer wat actief.Maar goed plan.
@:Bitterbal
Hey Moes.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oloha, is dit een klets meer raak voor een knaak forum? Kreeg een uitnodiging van Greys
Anybody.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd naar je gevraagd.quote:
Zijn daar nog fotoss van?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast wel,maar mag niet hier.quote:
Kan je het nog een beetje warm houden?quote:
In de Viva.quote:
quote:
neequote:Op donderdag 15 juni 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wilt een naakte FF in je dm ?
Het is hier zeer aangenaam, heb zwembad in de tuin, kan ik lekker met een luchtbedje op dobberen. Vermaak me prima en jij?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje warm houden?
Uitermate prima.Leuk dat je er bent.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is hier zeer aangenaam, heb zwembad in de tuin, kan ik lekker met een luchtbedje op dobberen. Vermaak me prima en jij?
miste je al, nja was zelf ook "weg"quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitermate prima.Leuk dat je er bent.
morgen is weer een dagquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:38 schreef Sestra666 het volgende:
Ja ff verder met huishoudelijke taken
ben je ook vrij
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hey wat een feest en gezelligheid hier
hahaha moesje jijquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
miste je al, nja was zelf ook "weg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ja op de COS, vond de sfeer daar niet meer te harden. Mag ik dat hier wel zeggen?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:41 schreef KinKiJan het volgende:
Maar door dit topic nu heb ik dus wel een ontzettend vervelende nieuwe 'oorwurm'
oja best een geinig nummer, ff luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan we hier cossenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja op de COS, vond de sfeer daar niet meer te harden. Mag ik dat hier wel zeggen?
Maar door dit topic nu heb ik dus wel een ontzettend vervelende nieuwe 'oorwurm'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
*niet aanklikken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nergens dat het niet mag.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja op de COS, vond de sfeer daar niet meer te harden. Mag ik dat hier wel zeggen?
Wel typisch hoe zo'n nummer dan weer ineens in je hoofd zitquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oja best een geinig nummer, ff luisteren
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat het niet mag.
ferfelend for joequote:Op donderdag 15 juni 2023 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel typisch hoe zo'n nummer dan weer ineens in je hoofd zit
Wat voor soep maak je? Krijg ook zin in soepquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ben er ook pas net, maar tot nu toe: soep staat op en een kut nummer in m'n hoofd.
Goed topic![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ben er ook pas net, maar tot nu toe: soep staat op en een kut nummer in m'n hoofd.
Goed topic![]()
kutnummer in hoofd kinki is genotquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Goed topic![]()
Die witte lucht is nevel.quote:
Even snel een simpele groentesoep, bitterbal had het net over soep, kreeg er meteen zin in.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat voor soep maak je? Krijg ook zin in soep
Oh groentesoep, heerlijk , je brengt me op een idee, maar dan moet ik naar de winkelquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even snel een simpele groentesoep, bitterbal had het net over soep, kreeg er meteen zin in.
Ben ik wel met je eens.quote:
Nee Kinki moet blijven, wammuzieksmaak is ook een smaakquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*voorziet een ban voor kinki wegens wanmuzieksmaak
dat is altijd een goede vraag moesquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zitten er mods op dit forum die hier modereren? #DTV
kinki weet dat ik dat niet meenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee Kinki moet blijven, wammuzieksmaak is ook een smaak
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zitten er mods op dit forum die hier modereren? #DTV
punkten, voor wat?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is altijd een goede vraag moes
10 punkten
geine ahnung nogquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die ken ik niet, zijn ze wel heul lief?
Prima gasten,Fok-it post weleens in de COS geloof ik.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die ken ik niet, zijn ze wel heul lief?
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
Bomfunk MC's - Freestyler (Video Original Version)
Lees er alleen nog wat er gebeurd is, niets dusquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima gasten,Fok-it post weleens in de COS geloof ik.
3x niks nee.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lees er alleen nog wat er gebeurd is, niets dus![]()
haha ja er zit een tempo opquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
duurt hier langer om bij te lezen haha![]()
Genietsje.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
Vanuit de auto post( ja ja ik sta stil)
Jongens wat leuk dit !
Of heb je pech?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
Jongens wat leuk dit !
Das lang geleden! Heb die cd ook nog ergens liggen als het goed is. Geloof alleen niet dat ik nog iets heb om die in af te spelenquote:
Nee snel boodschapjes gehaaldquote:
haha jaaa greysie dit is leukquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
Jongens wat leuk dit !
nee ik kijk geen voetbal.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat er nog iemand voetbal kijken Italië - Spanje?
*verheven kinkiquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das lang geleden! Heb die cd ook nog ergens liggen als het goed is. Geloof alleen niet dat ik nog iets heb om die in af te spelen
Als je een zoe wordt, wordt het minder hèquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaa greysie dit is leuk![]()
GEZEL
nou.. uhm mijn haarverf heeft verkeerd uitgepakt hahahahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een zoe wordt, wordt het minder hè
Je bent oranje nu ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou.. uhm mijn haarverf heeft verkeerd uitgepakt hahahaha
*zegt verder niks![]()
![]()
![]()
![]()
Soul heeft nu de kleur van die zeemeermin.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*zegt verder niks![]()
![]()
![]()
![]()
blauwe wenkbrauwen nu?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*zegt verder niks![]()
![]()
![]()
![]()
Dat past heel goed bij soulquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft nu de kleur van die zeemeermin.
OOk mooi, bedoel je moet af en toe veranderen van kleurquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat haar wel heel goed.quote:
nee ik was oranje/rood best felle kleur, wilde eens naar bruin/rood.. 1e verfbeurt was ik auberginequote:
toch niet ariel he?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@Soulraven is de partner van FFquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ken Soul niet, kan er niet over mee praten
Dus we noemen je nu Olga ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik was oranje/rood best felle kleur, wilde eens naar bruin/rood.. 1e verfbeurt was ik aubergine![]()
2de wel al bruinig, 3de was, had het opnieuw geverfd en uhm het is bijna zwart
![]()
![]()
(verf zelf) pfff kapster zei deze week: tint lichter kopen en lekker vaak gaan zwemmen![]()
![]()
foutje bedankt , geen idee hoe deze reactie op mijn haar kon.
pfff alsjeblieft nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus we noemen je nu Olga ?
Of ook Inez ???
Is mijn verzorgster.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ken Soul niet, kan er niet over mee praten
Sproeten unitedquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfff alsjeblieft niet
het is veel te hard voor mijn sproethuid
Karen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfff alsjeblieft niet
het is veel te hard voor mijn sproethuid
jaa daarom dus, jaren de kleur van soul gehad, daarna tintje roder en was het nu zat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sproeten united
Dan weet ik wel waarom je verf zo uitpakt
Als je sproeten hebt heb je veel rood pigment in je haarquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa daarom dus, jaren de kleur van soul gehad, daarna tintje roder en was het nu zat.
wilde een keer wat anders..![]()
spijtmoment
nee ik verf mijn haren verf.... ze zei laatst al : pak je die kleur nou niet.. maar ja.. eigenwijsquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je sproeten hebt heb je veel rood pigment in je haar
Daar pakt alles anders op
Zou je kapper ook moeten weten
Je verft je haren verf?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik verf mijn haren verf.... ze zei laatst al : pak je die kleur nou niet.. maar ja.. eigenwijs![]()
ja de eigen kleur is kastanje bruin/rood.
jazeker. Altijd zelf geverfd ook toen ik nog heel lang haar hadquote:
Je verft je haren zelf bedoel je.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jazeker. Altijd zelf geverfd ook toen ik nog heel lang haar hadtoen nog met henna = stinktroep pff
maar ja.. altijd zelf.
Ik hou niet van het gefruts aan mijn hoofd door een kapper![]()
Zit er zo in. En in DSL kost de verf die hier 18 euro kost 6 euro![]()
ja dat zeg ik toch:Yquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je verft je haren zelf bedoel je.
Ik verf mijn haren verf staat er.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch:Y
of zit ik door de moeheid gekke dingen te tikken?
ah neeeee hahahahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verf mijn haren verf staat er.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verf mijn haren verf staat er.
Hoi Puzzie.quote:
De aardbeitjes doen het goed in de tuinquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geaccept ook omdat er zo'n lekker doos aardbeitjes bij zit![]()
Nee sorry hier heb ik echt geen trek in.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
@:engine ben je niet ook al wakker?![]()
![]()
![]()
![]()
feeestjuh
okquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nee sorry hier heb ik echt geen trek in.
Niet van JAA gelukkigquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon een sc om lekker te chatten
Goed smeren.quote:
Even is niksquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
even wel ja.
gedoe.. beetje verkoeling nu
gister wel even erin geweest weer, vind het jammer dat het zo gaat allemaal.quote:
Dan gaan we door.quote:
Wat mij betreft wel ja, ik heb het helemaal gehad daarquote:
Ik ben ook klaarquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja, ik heb het helemaal gehad daar
@xsaskiaxquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
Maaruh @:Puzzie
Als je nog leuke users weet
Maakt niet uit welk deel van fok
Gewoon voor de ‘gezel’
Welkom.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:19 schreef xsaskiax het volgende:
ahaaaa dus hier zitten de gezellige mensen!!!
quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:19 schreef xsaskiax het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gaat ff rond met koffie en andere versnaperingen
Wat een verwennerij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Toppertjequote:Op donderdag 15 juni 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Oehhhh das lang geleden hierquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zal morgen trakteren op aardbeitjes uit de tuin, ze zijn nog niet helemaal rijp
oh lekker!!!! dan zeul ik wel slagroom en suiker mee voor wie wilquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zal morgen trakteren op aardbeitjes uit de tuin, ze zijn nog niet helemaal rijp
quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:19 schreef xsaskiax het volgende:
Nou dat hebben we allemaal bij elkaarquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhh dank je wel, wat fijn om jullie hier weer te 'zien', meen ik echt!
Je kan beter een aardbeienplant kopen, dan een bak in de winkel, die zijn zo aan het schimmelen of je moet alles in 1 x op eten en dan nog veel te duurquote:
Zo las ik het vandaag elders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |