miste je al, nja was zelf ook "weg"quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitermate prima.Leuk dat je er bent.
morgen is weer een dagquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:38 schreef Sestra666 het volgende:
Ja ff verder met huishoudelijke taken
ben je ook vrij
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hey wat een feest en gezelligheid hier
hahaha moesje jijquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
miste je al, nja was zelf ook "weg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ja op de COS, vond de sfeer daar niet meer te harden. Mag ik dat hier wel zeggen?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:41 schreef KinKiJan het volgende:
Maar door dit topic nu heb ik dus wel een ontzettend vervelende nieuwe 'oorwurm'
oja best een geinig nummer, ff luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan we hier cossenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja op de COS, vond de sfeer daar niet meer te harden. Mag ik dat hier wel zeggen?
Maar door dit topic nu heb ik dus wel een ontzettend vervelende nieuwe 'oorwurm'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
*niet aanklikken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nergens dat het niet mag.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja op de COS, vond de sfeer daar niet meer te harden. Mag ik dat hier wel zeggen?
Wel typisch hoe zo'n nummer dan weer ineens in je hoofd zitquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oja best een geinig nummer, ff luisteren
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat het niet mag.
ferfelend for joequote:Op donderdag 15 juni 2023 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel typisch hoe zo'n nummer dan weer ineens in je hoofd zit
Wat voor soep maak je? Krijg ook zin in soepquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ben er ook pas net, maar tot nu toe: soep staat op en een kut nummer in m'n hoofd.
Goed topic![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ben er ook pas net, maar tot nu toe: soep staat op en een kut nummer in m'n hoofd.
Goed topic![]()
kutnummer in hoofd kinki is genotquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Goed topic![]()
Die witte lucht is nevel.quote:
Even snel een simpele groentesoep, bitterbal had het net over soep, kreeg er meteen zin in.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat voor soep maak je? Krijg ook zin in soep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |