ja!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, het is altijd fijn als je kind het goed doet en het fijn heeft op school
Als ik naar buiten kijk zie ik de screensquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
Als ik naar buiten kijk zie ik hier witte lucht....... geen strakke blauwe lucht.
hoe is het bij jullie?
Helemaal blauw is idd anders.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
Als ik naar buiten kijk zie ik hier witte lucht....... geen strakke blauwe lucht.
hoe is het bij jullie?
quote:
Ohh die ook lang niet gehoord, even opzetten.quote:
Ook veel geluisterdquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
Massive Attack - Teardrop (Official Video)
Heeey!quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg @:Kinkijan
@:Aardbeienmoes
Welkom
OOHHH Kinkijanquote:
nee nee ik hoef ook geen bierquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel erg vroeg voor bier![]()
Koffie gaat er altijd in
Heerlijk altijd zo vers bakkiequote:Op donderdag 15 juni 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel erg vroeg voor bier![]()
Koffie gaat er altijd in
Gewaagde uitspraak vind ik dat altijdquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee ik hoef ook geen bier
voorlopig geen bier meer hier.
Ik zit te lachen, dat klopt..... maar vorige week zei ik : voorlopig geen prosecco meer.. en nu dus op bier overgegaan pff ik word nog alcoholist.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak vind ik dat altijd
Dan kan je het beter niet doen je slaapt al zo weinigquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit te lachen, dat klopt..... maar vorige week zei ik : voorlopig geen prosecco meer.. en nu dus op bier overgegaan pff ik word nog alcoholist.
nee maar voorlopig even geen alcohol meer, slaap ik nog slechter door.
Klopt, daarom besloten voorlopig maar eens helemaal niks te drinken ook geen glaasje.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je het beter niet doen je slaapt al zo weinig
Dat is wel belangrijk. Want als ik de tijden zie dat jij op FOK! is er echt weinig slaaptijd.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt, daarom besloten voorlopig maar eens helemaal niks te drinken ook geen glaasje.
Eerst mijn slaapritme weer in orde krijgen.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk. Want als ik de tijden zie dat jij op FOK! is er echt weinig slaaptijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |