ja!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, het is altijd fijn als je kind het goed doet en het fijn heeft op school
Als ik naar buiten kijk zie ik de screensquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
Als ik naar buiten kijk zie ik hier witte lucht....... geen strakke blauwe lucht.
hoe is het bij jullie?
Helemaal blauw is idd anders.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
Als ik naar buiten kijk zie ik hier witte lucht....... geen strakke blauwe lucht.
hoe is het bij jullie?
quote:
Ohh die ook lang niet gehoord, even opzetten.quote:
Ook veel geluisterdquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
Massive Attack - Teardrop (Official Video)
Heeey!quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg @:Kinkijan
@:Aardbeienmoes
Welkom
OOHHH Kinkijanquote:
nee nee ik hoef ook geen bierquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel erg vroeg voor bier![]()
Koffie gaat er altijd in
Heerlijk altijd zo vers bakkiequote:Op donderdag 15 juni 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel erg vroeg voor bier![]()
Koffie gaat er altijd in
Gewaagde uitspraak vind ik dat altijdquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee ik hoef ook geen bier
voorlopig geen bier meer hier.
Ik zit te lachen, dat klopt..... maar vorige week zei ik : voorlopig geen prosecco meer.. en nu dus op bier overgegaan pff ik word nog alcoholist.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak vind ik dat altijd
Dan kan je het beter niet doen je slaapt al zo weinigquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit te lachen, dat klopt..... maar vorige week zei ik : voorlopig geen prosecco meer.. en nu dus op bier overgegaan pff ik word nog alcoholist.
nee maar voorlopig even geen alcohol meer, slaap ik nog slechter door.
Klopt, daarom besloten voorlopig maar eens helemaal niks te drinken ook geen glaasje.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je het beter niet doen je slaapt al zo weinig
Dat is wel belangrijk. Want als ik de tijden zie dat jij op FOK! is er echt weinig slaaptijd.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt, daarom besloten voorlopig maar eens helemaal niks te drinken ook geen glaasje.
Eerst mijn slaapritme weer in orde krijgen.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk. Want als ik de tijden zie dat jij op FOK! is er echt weinig slaaptijd.
Dan lijkt me dat de minstens zo gewaagde uitspraak 'vanavond ga ik op tijd naar bed' jou ook bekend moet voorkomen ...quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit te lachen, dat klopt..... maar vorige week zei ik : voorlopig geen prosecco meer.. en nu dus op bier overgegaan pff ik word nog alcoholist.
nee maar voorlopig even geen alcohol meer, slaap ik nog slechter door.
Gniffel ja want dat zei ik gister ook! pffquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat de minstens zo gewaagde uitspraak 'vanavond ga ik op tijd naar bed' jou ook bekend moet voorkomen ...
En dan om 4:00, 'boh toch maar naar bed'
haha was het 4 uurquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat de minstens zo gewaagde uitspraak 'vanavond ga ik op tijd naar bed' jou ook bekend moet voorkomen ...
En dan om 4:00, 'boh toch maar naar bed'
Eens pff menig nachtje zo doorgebracht.. en dan oh serie klaar dag allang begonnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
Yup zo gaat dat.
Ook altijd gevaarlijk als je een serie kijkt; 'ah nog 1 aflevering' ....
Half 7.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gniffel ja want dat zei ik gister ook! pff
Denk dat ik tegen 5 uur of zo naar bed ging. Geen idee eigenlijk.
je kent mn postgedrag
Heer Mikey.quote:
Hey ff ik dacht dat je weg was.quote:
Je hebt nog gepost dat over 2 uur je wekker ging.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow![]()
ik kijk daar heel bewust nooit naar..
Alleen in DTS,maar daar lees ik wel mee hoor.quote:
Oh ja ik volg dat allemaal niet zo fijn dat je nog wel hier zit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen in DTS,maar daar lees ik wel mee hoor.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt nog gepost dat over 2 uur je wekker ging.
Dat 'voorlopig geen bier meer' begint steeds meer logischer te klinkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt nog gepost dat over 2 uur je wekker ging.
*beaamtquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen in DTS,maar daar lees ik wel mee hoor.
Ik zie je posten hier of daar. Ik ben er vroeg bij en zag je tegen 5 uur vanmorgen zeggen ik ga even slapenquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
neeee dott kijk jij daarnaar? oh ja jij komt online als ik ongeveer net naar bed ga he?
en je ziet me weer online verschijnen ook![]()
Maar je hebt gelijk.. users van vannacht zeiden het ook![]()
vandaag op tijd naar bed, anders moet je me maar een ban geven voor de nacht(groot grapje he
)
Is je verband er een beetje goed afgekomen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ja ik volg dat allemaal niet zo fijn dat je nog wel hier zit.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat 'voorlopig geen bier meer' begint steeds meer logischer te klinken![]()
Dat was ook zeker een grapje die nachtbanquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie je posten hier of daar. Ik ben er vroeg bij en zag je tegen 5 uur vanmorgen zeggen ik ga even slapen
Ik kan geen ban geven en zou niet weten waarom, je bent hier zelf toch baas in.
Maar wel een beetje aan jezelf denken want iedereen heeft rust nodig
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Nou ik had het echt in geen jaren meer gedronken
![]()
"moet' jij niet een filmpje opnemen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |