pfff alsjeblieft nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus we noemen je nu Olga ?
Of ook Inez ???
Is mijn verzorgster.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ken Soul niet, kan er niet over mee praten
Sproeten unitedquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfff alsjeblieft niet
het is veel te hard voor mijn sproethuid
Karen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfff alsjeblieft niet
het is veel te hard voor mijn sproethuid
jaa daarom dus, jaren de kleur van soul gehad, daarna tintje roder en was het nu zat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sproeten united
Dan weet ik wel waarom je verf zo uitpakt
Als je sproeten hebt heb je veel rood pigment in je haarquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa daarom dus, jaren de kleur van soul gehad, daarna tintje roder en was het nu zat.
wilde een keer wat anders..![]()
spijtmoment
nee ik verf mijn haren verf.... ze zei laatst al : pak je die kleur nou niet.. maar ja.. eigenwijsquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je sproeten hebt heb je veel rood pigment in je haar
Daar pakt alles anders op
Zou je kapper ook moeten weten
Je verft je haren verf?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik verf mijn haren verf.... ze zei laatst al : pak je die kleur nou niet.. maar ja.. eigenwijs![]()
ja de eigen kleur is kastanje bruin/rood.
jazeker. Altijd zelf geverfd ook toen ik nog heel lang haar hadquote:
Je verft je haren zelf bedoel je.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jazeker. Altijd zelf geverfd ook toen ik nog heel lang haar hadtoen nog met henna = stinktroep pff
maar ja.. altijd zelf.
Ik hou niet van het gefruts aan mijn hoofd door een kapper![]()
Zit er zo in. En in DSL kost de verf die hier 18 euro kost 6 euro![]()
ja dat zeg ik toch:Yquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je verft je haren zelf bedoel je.
Ik verf mijn haren verf staat er.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch:Y
of zit ik door de moeheid gekke dingen te tikken?
ah neeeee hahahahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verf mijn haren verf staat er.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verf mijn haren verf staat er.
Hoi Puzzie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |