ohhhhhhhhhhh zo mooi!!!!! zat hier met tranen!!!quote:
Momentje.quote:
Zij was toen wel 1 van mijn favo's, kon nachten zitten luisteren als zij aan het zingen wasquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh zo mooi!!!!! zat hier met tranen!!!
Altijd genoten van Isa op de streams met de koetjes en aan het oefenen en tijdens de concertenquote:
ja ik ook, zo verrekte mooi als die meid kon zingen...... en later met Wolter Kroes, dat gezicht van hemquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij was toen wel 1 van mijn favo's, kon nachten zitten luisteren als zij aan het zingen was
Billy keek niet zo nauw, en toch had ze wat.... van haar hysterische buien tot haar lieve momentenquote:
En vooral het eerst jaar. vond het tweede al wat minderquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ach ja dat waren mooie tijden, zoveel gelachten toen. Vergeleken bij EJVJL was Utopia topamusement
en nogmaals, dat moeten ze bij Talpa toch ook in de gaten hebben... er zijn best wat overeenkomsten, maar zeker nu je 15 man over hebt, hetzelfde aantal als in Utopia, is er zo'n enorm verschil, ze zijn te lamlendig om ook maar iets te doen, sporten, kaarten, rummicub spelen en rondhangen, niemand die ze een schop onder hun edele achterste geeft dat ze iets gaan doen (maar dat mogen ze natuurlijk ook niet met het 'geen contact met de buitenwereld')quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ach ja dat waren mooie tijden, zoveel gelachten toen. Vergeleken bij EJVJL was Utopia topamusement
Hier word je toch al maanden depri van, zo'n lulhannes die nog kans maakt om te winnen ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
mogen we hier naar kijken
Maar kijk wat er zit ook.Ik kan trouwens diat gifje van Mark en Vannes niet meer tonen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en nogmaals, dat moeten ze bij Talpa toch ook in de gaten hebben... er zijn best wat overeenkomsten, maar zeker nu je 15 man over hebt, hetzelfde aantal als in Utopia, is er zo'n enorm verschil, ze zijn te lamlendig om ook maar iets te doen, sporten, kaarten, rummicub spelen en rondhangen, niemand die ze een schop onder hun edele achterste geeft dat ze iets gaan doen (maar dat mogen ze natuurlijk ook niet met het 'geen contact met de buitenwereld')
ja dat vind ik het ergste of een Erik. Die hebben dan gewonnen met een jaar niets doen. Dan had ik het Jeff zoveel meer gegund, hij maakte nog tv. Ben echt benieuwd wat er met de kijkcijfers gaan gebeuren nu hij ook op TV eruit isquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier word je toch al maanden depri van, zo'n lulhannes die nog kans maakt om te winnen ook
hij had toch zijn sokken aan? dat schiet me ineens te binnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar kijk wat er zit ook.Ik kan trouwens diat gifje van Mark en Vannes niet meer tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |