Dat laatste is echt zo lekker.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn dochter eet ze ook rauw met knoflooksaus of uithollen en vullen met boursin uit te oven
Wat ik nog steeds hoop is dat ze de 2 formats samen weten te voegen, uit allebei de goede dingen halen (Utopia heeft volgens mij bij elkaar 5 jaar gedraaid.... da's niet niks)... de spelletjes hier zijn bagger, daar is iedereen het over eens.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja Utopia was toch heel wat leuker dan EJVJL, gebeurde veel meer
ohh ja dat is ook lekker!quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn dochter eet ze ook rauw met knoflooksaus of uithollen en vullen met boursin uit te oven
Deel 1 van seizoen 1 (ik vond 2 echt wennen hoor, maar later wel leuk met de huisjes e.d. die ze zelf gingen bouwen), John met zijn knakworsten en zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg net een bericht of we even ontopic willen gaan.Wij zijn hier altijd ontopic, wat een heerlijk gevoel!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg net een bericht of we even ontopic willen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bockworsten,hij most vlees.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Deel 1 van seizoen 1 (ik vond 2 echt wennen hoor, maar later wel leuk met de huisjes e.d. die ze zelf gingen bouwen), John met zijn knakworsten en zo
man man man..... ik heb me rot gelachenquote:
geweldig en dat apart kamp, elkaar niets gunnen en mike naakt onder die douche, zijn heel wat gifjes van gemaaktquote:
hahahahahaha wat heb ik gelachen!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geweldig en dat apart kamp, elkaar niets gunnen en mike naakt onder die douche, zijn heel wat gifjes van gemaakt
Ik krijg net een bericht of we even ontopic willen gaan.goffer ik las het en een split second dacht ik W&FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardbeiengate was ook leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dat gezeur over Tonijn, met Ruud en Emil![]()
dat was toch wel epic met billy en ruudquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ja dat ging er heftig aan toe en we mochten nog best veel zienquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dat was toch wel epic met billy en ruud
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Billy en Ruud onder de douchequote:Op donderdag 15 juni 2023 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat ging er heftig aan toe en we mochten nog best veel zien![]()
Ik volg Ruud op Insta, die woont volgens mij in een schuur of zo en heeft heel wat koeienquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zag gisteren de eerste beelden van Ruud (oh ik had zo'n hekel aan die gast), wat is hij veranderd in de loop van de tijd
echt??? wat leukquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik volg Ruud op Insta, die woont volgens mij in een schuur of zo en heeft heel wat koeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |