Je hebt antwoord/reactie gekregen op een keurige manier Soury, kun je het hierbij laten alsjeblieft ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Er was niemand in de JAA sc.
Vergetende dat ik Aggie in DM sprak.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil hier toch even op reageren. Iedereen die hier nu post heeft maanden lang de sc in JAA vermeden. En misschien was het handiger geweest om dat wel te doen. Aggie46 er bij te slepen is wat misselijk. Misschien had ze het leuk gevonden toen ze nog leefde. Bah ,,,
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hebt antwoord/reactie gekregen op een keurige manier Soury, kun je het hierbij laten alsjeblieft ?
Ja kloptquote:
Kleine ruis op de lijn.quote:
Present.quote:
Vertel, we zijn een en al oor/oogquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha nee, en das ook al weer erg lang geleden
Ik ben even weg ,doe zo verslag.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ouwe l..quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Had ik toen niet zoveel geblowd had ik vast nog wel verhalen van toen onthoudenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ouwe l..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
bij ons kwam de wiettaxi het brengen tot op onze etagequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ik toen niet zoveel geblowd had ik vast nog wel verhalen van toen onthouden
Ja hallo...... ik verwacht iets beters van jequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ik toen niet zoveel geblowd had ik vast nog wel verhalen van toen onthouden
leuke locatie ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij ons kwam de wiettaxi het brengen tot op onze etage![]()
*studentenflat bij het zkh/ psychiatrie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |