In de nacht 14/15 gradenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hier ook niet, ja s'nachts koelt het af, maar nog warm
Tijd voor een beste regen/onweersbuiquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh hier blijft het rond de 20
Nee johquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijd voor een beste regen/onweersbui
Jawel, is veel te droog..gaan de pollen ook uit de luchtquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Lekker genieten
Costa del Ollanda
Vind ik zelf ook, beetje dts moe en sowieso eigenlijk weinig puf/energie voor fokquote:
keer goede bui kan geen kwaad, goed voor de tuin, maar daarna weer dit weerquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijd voor een beste regen/onweersbui
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, is veel te droog..gaan de pollen ook uit de lucht
Ja ik snap hem en hier is het fijn voor de gezel en leuke mensenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook, beetje dts moe en sowieso eigenlijk weinig puf/energie voor fok
Ja gewoon een beste bui, of alleen in de avondquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
keer goede bui kan geen kwaad, goed voor de tuin, maar daarna weer dit weer
Dat is wel irritant ja.. zelf kan je het niet schoonmaken..misschien glazenwassers?quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en worden de panelen hopelijk wat schoner.. die zijn erg vies hier
glasvezel aan het aanleggen hier in de buurt wat met een hoop stof gepaard gaat
Kloptquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik snap hem en hier is het fijn voor de gezel en leuke mensen![]()
Ik wil hier toch even op reageren. Iedereen die hier nu post heeft maanden lang de sc in JAA vermeden. En misschien was het handiger geweest om dat wel te doen. Aggie46 er bij te slepen is wat misselijk. Misschien had ze het leuk gevonden toen ze nog leefde. Bah ,,,quote:
Ja als ze hier klaar zijn in de buurt met stoffen dan wil ik wel kijken voor eentje of ik houd de slang erop vanaf de tuinquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja.. zelf kan je het niet schoonmaken..misschien glazenwassers?
Oh dat kan idd ook nog proberen.. als meeste stof er maar af isquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja als ze hier klaar zijn in de buurt met stoffen dan wil ik wel kijken voor eentje of ik houd de slang erop vanaf de tuin![]()
Zag dat de buren dat ook hebben gedaan
Dat hele te droog verhaal moet je ook met een korrel zout nemen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, is veel te droog..gaan de pollen ook uit de lucht
Ja want nu ligt er een hele dikke laag op.. kan niet goed zijn. Maar ja.. eerst moeten ze hier in de wijk klaar zijn met aanleggen van die kabelquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat kan idd ook nog proberen.. als meeste stof er maar af is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |