Tja 'ze' zeggen dat je je niets van FB, Twitter of wat dan ook aan moet trekken, maar als je leest wat her en der geschreven wordt...... krabbel je je toch ff achter je oren... ik vind het niet 'wijs' dat ze Jeffrey hebben laten gaan (en ze moeten niet komen met een opmerking dat 'achter' geen invloed heeft, dat gelooft m'n grote teen niet eens)quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat vind ik het ergste of een Erik. Die hebben dan gewonnen met een jaar niets doen. Dan had ik het Jeff zoveel meer gegund, hij maakte nog tv. Ben echt benieuwd wat er met de kijkcijfers gaan gebeuren nu hij ook op TV eruit is
ja met sokken aan haha, de grootste afknapper voor mijquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hij had toch zijn sokken aan? dat schiet me ineens te binnen
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van degenen die nu nog in EJVJL zitten, zitten de meesten heel hoog in mijn iriratie, erger me aan de meesten daar. Kan Wendy msssn nog het beste hebben. Die Babet, hoop dat ik die nooit meer op tv tegenkomen, zie of hoor
Heeft Isa dit ook niet een keer met Gio gezongen in Tiroler kleding ligt mij bij?quote:
Lekker ite.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:45 schreef xsaskiax het volgende:
Nah voedertijd hier, eet smakelijk allemaal en tot later!!!
Smakelijk eten!quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:45 schreef xsaskiax het volgende:
Nah voedertijd hier, eet smakelijk allemaal en tot later!!!
ja of Valerie gezongen door Charlotte, zo valsquote:
Die drank deed ze wel goed.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja of Valerie gezongen door Charlotte, zo vals![]()
Die werd afgevoerd.Scherp gezien.quote:
Wat een hork was dat ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die werd afgevoerd.Scherp gezien.
Beetje veel tokkiequote:Op donderdag 15 juni 2023 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een hork was dat ook
Type Janet maar dan meer tokkie
Gaat denk ik om zijn gitaarquote:
Ook een partij flessen wijn.quote:
Of vanaf maandag spelbedenker bij de FEBOquote:
Oh dat zou geweldig zijn. Hij weet dan precies met welke spellen hij er wie uit kan laten bonjourenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of vanaf maandag spelbedenker bij de FEBO
Denk het niet .quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of vanaf maandag spelbedenker bij de FEBO
Ik ook niet, maar zou wel leuk zijn. Hij heeft wel vaker aangegeven dat hij liever achter de schermen had willen werkenquote:
Daar heeft u wel een punt.Maar ik denk dat hij dit zooitje niet eens wil gaan redden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zou wel leuk zijn. Hij heeft wel vaker aangegeven dat hij liever achter de schermen had willen werken
Er gaat toch iemand winnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft u wel een punt.Maar ik denk dat hij dit zooitje niet eens wil gaan redden.
Messenger.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat toch iemand winnen
En als je daar een ietsiepietsie invloed op zou kunnen hebben is dat toch goud
Valt op zich wel mee, toen ik vanmiddag buiten wasquote:
Ow hier welquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, toen ik vanmiddag buiten was
Juist degenen eruit bonjouren met spellen die ze niet kunnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft u wel een punt.Maar ik denk dat hij dit zooitje niet eens wil gaan redden.
Ik denk dat het hier ook eerder zo warm isquote:
Het is hier echt nog niet koel geweestquote:
hier ook niet, ja s'nachts koelt het af, maar nog warmquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is hier echt nog niet koel geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |