Gaat denk ik om zijn gitaarquote:
Ook een partij flessen wijn.quote:
Of vanaf maandag spelbedenker bij de FEBOquote:
Oh dat zou geweldig zijn. Hij weet dan precies met welke spellen hij er wie uit kan laten bonjourenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of vanaf maandag spelbedenker bij de FEBO
Denk het niet .quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of vanaf maandag spelbedenker bij de FEBO
Ik ook niet, maar zou wel leuk zijn. Hij heeft wel vaker aangegeven dat hij liever achter de schermen had willen werkenquote:
Daar heeft u wel een punt.Maar ik denk dat hij dit zooitje niet eens wil gaan redden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zou wel leuk zijn. Hij heeft wel vaker aangegeven dat hij liever achter de schermen had willen werken
Er gaat toch iemand winnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft u wel een punt.Maar ik denk dat hij dit zooitje niet eens wil gaan redden.
Messenger.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat toch iemand winnen
En als je daar een ietsiepietsie invloed op zou kunnen hebben is dat toch goud
Ook lekker warm daar ?quote:
Ow hier welquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, toen ik vanmiddag buiten was
Juist degenen eruit bonjouren met spellen die ze niet kunnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft u wel een punt.Maar ik denk dat hij dit zooitje niet eens wil gaan redden.
27 hierquote:
Ik denk dat het hier ook eerder zo warm isquote:
Het is hier echt nog niet koel geweestquote:
hier ook niet, ja s'nachts koelt het af, maar nog warmquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is hier echt nog niet koel geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |