Je hebt antwoord/reactie gekregen op een keurige manier Soury, kun je het hierbij laten alsjeblieft ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Er was niemand in de JAA sc.
Vergetende dat ik Aggie in DM sprak.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil hier toch even op reageren. Iedereen die hier nu post heeft maanden lang de sc in JAA vermeden. En misschien was het handiger geweest om dat wel te doen. Aggie46 er bij te slepen is wat misselijk. Misschien had ze het leuk gevonden toen ze nog leefde. Bah ,,,
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hebt antwoord/reactie gekregen op een keurige manier Soury, kun je het hierbij laten alsjeblieft ?
Ja kloptquote:
Kleine ruis op de lijn.quote:
Present.quote:
Vertel, we zijn een en al oor/oogquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha nee, en das ook al weer erg lang geleden
Ik ben even weg ,doe zo verslag.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ouwe l..quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Had ik toen niet zoveel geblowd had ik vast nog wel verhalen van toen onthoudenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ouwe l..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
bij ons kwam de wiettaxi het brengen tot op onze etagequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ik toen niet zoveel geblowd had ik vast nog wel verhalen van toen onthouden
Ja hallo...... ik verwacht iets beters van jequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ik toen niet zoveel geblowd had ik vast nog wel verhalen van toen onthouden
leuke locatie ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij ons kwam de wiettaxi het brengen tot op onze etage![]()
*studentenflat bij het zkh/ psychiatrie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
haha je snapt; ik ben sindsdien altijd huiverig voor mensen in opleidingquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb nog nooit een joint gerookt of wat anders, ben ik nu af?Je bent echt niet de enige, ik kon ooit goede joints draaien, maar heb er werkelijk nog nooit een trekje van genomen, totaal geen behoefte aan omdat ik rookte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke ben nog steeds een klein kalkoventje, loop op cafeïne en nicotine, loopt prima![]()
haha jij was handig om erbij te hebben met draaienquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige, ik kon ooit goede joints draaien, maar heb er werkelijk nog nooit een trekje van genomen, totaal geen behoefte aan omdat ik rookte.
Oke ben nog steeds een klein kalkoventje, loop op cafeïne en nicotine, loopt prima
hahaha ik rookte op dat moment shag op school, omdat iedereen altijd sigaretten kwam 'lenen'/bietsen... dus zei ik: oke, als je zelf kunt draaien, en dat konden de meesten nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jij was handig om erbij te hebben met draaien
ik kon echt niet draaien, kocht het gedraaid
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha ik rookte op dat moment shag op school, omdat iedereen altijd sigaretten kwam 'lenen'/bietsen... dus zei ik: oke, als je zelf kunt draaien, en dat konden de meesten niet
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
We worden gevolgd zie ik![]()
Wat maakt t uit of je hier in de sc zit of in JAA
Ze missen onze gezelligheidquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
Controlequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
Had een shop om de hoek zitten bij mn kamer vroeger, daar is heel wat stufi heen gegaan![]()
Half stoned naar bijbaan op een callcenter "dan is per 1 juli uw auto verzekerd" en dan als reactie krijgen "maar ik verzeker net m'n motor toch?". Kon echt niet eigenlijk maar ja, jong enzo
Had een shop om de hoek zitten bij mn kamer vroeger, daar is heel wat stufi heen gegaan![]()
Half stoned naar bijbaan op een callcenter "dan is per 1 juli uw auto verzekerd" en dan als reactie krijgen "maar ik verzeker net m'n motor toch?". Kon echt niet eigenlijk maar ja, jong enzo
en afgeschrevenquote:
oh leuk, hoe oud is iedereen????quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en afgeschreven
weet eigenlijk niet hoe oud kinki is? in welke range zit je?
a30-40
b40-50
c50-60
d60-70
ik ook hahahahahahhaquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh leuk, hoe oud is iedereen????
ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar
oftewel ik ben 66 voor de mindere rekenaars onder ons (die bestaan echt, kijk maar in de loods, daar krioelt het ervan)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, ik ben van bouwjaar 1957, een heel goed jaar heb ik me laten vertellen
dat heb je geloof ik een keer in de cos gezegd of niet?quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, ik ben van bouwjaar 1957, een heel goed jaar heb ik me laten vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |