Nou er heeft een maand lang al niet meer geregend ;oquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele te droog verhaal moet je ook met een korrel zout nemen hoor
Dusquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil hier toch even op reageren. Iedereen die hier nu post heeft maanden lang de sc in JAA vermeden. En misschien was het handiger geweest om dat wel te doen. Aggie46 er bij te slepen is wat misselijk. Misschien had ze het leuk gevonden toen ze nog leefde. Bah ,,,
Hoezo korrel zout, leeg is ook al snel te droogquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele te droog verhaal moet je ook met een korrel zout nemen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou er heeft een maand lang al niet meer geregend ;o
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoezo korrel zout, leeg is ook al snel te droogAh schattig die middelste flesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
cie squote:
pff jaaquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
Pre
[..]
cie s
2 weken geleden hier nog
Maar lekker over de top die berichten
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:52 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een verschil lieve mensen, als je hier 'binnen komt' is het of je in een warm (met dit weer niet TE warm) bad terecht komt terwijl je ergens anders schichtig om een hoekje moet kijken (en de rest laat ik aan jullie over)
Dat er nu wel ineens een sc kan worden gevoerd. Met al je dinnetjes. Ik vind je wat achterbaks maar doe er maar mee wat jij wil. Een sc kan een uitlaatklep zijn voor users. Die kans heb je nooit genomen aangezien je contact had.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus
Wat is je punt
Ik heb behoorlijk veel contact met Aggie gehad
En niet in de SC
hahahaha het weer voorspellen zullen ze denk ik nooit lerenquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pff jaa
ben benieuwd.. ma di regen voorspeld hier.. zal wel niks vallen zie wel dat we weer boven de 30 gaan
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat er nu wel ineens een sc kan worden gevoerd. Met al je dinnetjes. Ik vind je wat achterbaks maar doe er maar mee wat jij wil. Een sc kan een uitlaatklep zijn voor users. Die kans heb je nooit genomen aangezien je contact had.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat er nu wel ineens een sc kan worden gevoerd. Met al je dinnetjes. Ik vind je wat achterbaks maar doe er maar mee wat jij wil. Een sc kan een uitlaatklep zijn voor users. Die kans heb je nooit genomen aangezien je contact had.
Leuk dat je er ook bent Soury en jouw positieve bijdragen worden natuurlijk ook op prijs gesteldquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet echt inquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pff jaa
ben benieuwd.. ma di regen voorspeld hier.. zal wel niks vallen zie wel dat we weer boven de 30 gaan
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha het weer voorspellen zullen ze denk ik nooit leren![]()
Hier in de wereldstad Spijkenisse geeft m'n thermometer (in de zon) nog 33 graden aan.
oh wat leuk een tuinhuis!!! Gezelligquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet echt in
En hoop ook van niet
Er moet een dak op ons tuinhuis
Het is gewoon waar. Er was niemand in de JAA sc.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Leuk dat je er ook bent Soury en jouw positieve bijdragen worden natuurlijk ook op prijs gesteld
oh nee ik zie het al vergipsingquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet echt in
En hoop ook van niet
Er moet een dak op ons tuinhuis
Wij en vooral Greys in deze zijn jou toch geen verantwoording schuldig waar we posten/ chatten?quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |