Wat een score.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:43 schreef Bezsen het volgende:
Vroeger haalde ik 150-160
Ik weet niet of ik hier trots op moet zijn
Vroeger op school geen typles gehad? Of ging je in 1970 naar de huishoudschool?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een score.![]()
10 vingers zeker?
Ik typ met 3 vingers en lange nagels. Dat schiet zeker niet op.
Ik wel. Op zaterdagochtend.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger op school geen typles gehad?
Hoezo zou je met 3 vingers typenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een score.![]()
10 vingers zeker?
Ik typ met 3 vingers en lange nagels. Dat schiet zeker niet op.
Ik typ snel zat dus ik typ hoe ik het fijn vind.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger op school geen typles gehad? Of ging je in 1970 naar de huishoudschool?
@:Wereldgozer check deze grap
Bedankt voor deze anekdote. Nu je resultaten aub?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Op zaterdagochtend.Gruwelijke leraar die je polsen brak. Diploma gehaald. Vraag me niet hoe.
Ik denk niet dat ik bijzonder sloom typ. Ik denk dat Inso gewoon mokersnel is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik typ snel zat dus ik typ hoe ik het fijn vind.En geen nerdbaan.
Waarom typ jij zo sloom als je altijd op zolder zit?
Wist je dat onlogisch ooit opschepte dat ie 1000en materiaalnummers uit zn baan kon onthouden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik typ snel zat dus ik typ hoe ik het fijn vind.En geen nerdbaan.
Waarom typ jij zo sloom als je altijd op zolder zit?
Van de 5500 zo'n 3000 jaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wist je dat onlogisch ooit opschepte dat ie 1000en materiaalnummers uit zn baan kon onthouden.
Brief met envelop: 7quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze anekdote. Nu je resultaten aub?
Pas je wel op voor een zandstorm?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:54 schreef Bezsen het volgende:
Koeweit visum volgende week weer geaccepteerd.
Mooi dat ze in het midden oosten jonge ondernemer nog welkom heten in tegenstelling tot de VS.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brief met envelop: 7
Formulier: 9
Vrachtbrief: 10
Rekening: 8
Concept: 10
Vrachtbriefquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brief met envelop: 7
Formulier: 9
Vrachtbrief: 10
Rekening: 8
Concept: 10
Jeetje. Wat leuk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wist je dat onlogisch ooit opschepte dat ie 1000en materiaalnummers uit zn baan kon onthouden.
Jij bent @onlogisch duidelijk op alle fronten voorbij.quote:
Edgar: 'Kijk je uit voor de desert Storm?'quote:
Zeker op de dps meterquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent @:onlogisch duidelijk op alle fronten voorbij.
Deze post krijgt een welverdiende like.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zeker op de dps meter
Check deze @:scrummie @:littlerabbit
Waarom is de interpunctie hier dan altijd zo ruk? Of is dat luiheid?quote:
Als je maar Schwarzkopf shampoo meeneemt voor al dat zand in je haarquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Edgar: 'Kijk je uit voor de desert Storm?'
Wat heeft het één in godsnaam met het ander te maken?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom is de interpunctie hier dan altijd zo ruk? Of is dat luiheid?
Grappig dat je bij je nerdscore accuraat bent en verder (op een toetsenbord) slonst.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft het één in godsnaam met het ander te maken?
Ben je al een beetje bijgekomen van de aanstelling van Steijn?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pittig sfeertje zo op vroege ochtend
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen van de aanstelling van Steijn?
Geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen van de aanstelling van Steijn?
Koop een kabouter.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn bestelde klimplant is niet meer leverbaar.
Ik voel mij opgelicht.
Bij een chat is dat toch niet belangrijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom is de interpunctie hier dan altijd zo ruk? Of is dat luiheid?
Matige grap.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger op school geen typles gehad? Of ging je in 1970 naar de huishoudschool?
@:Wereldgozer check deze grap
Geeft niet hoor. Bij mijn Baccalaureaat zat geen typles. Wij deden andere dingen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Matige grap.
Ik neem wel aan dat onlo jr al op mach 3 snelheid kan programmeren?
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:08 schreef onlogisch het volgende:
onlogisch in NWS / Silvio Berlusconi overleden
@:3rr0r
In het fietsenhok zekerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Bij mijn Baccalaureaat zat geen typles. Wij deden andere dingen.
Ai ai ai.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Slecht nieuws brothers. Prostaat. Kwaadaardig.
Sterkte ouwe reus.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Klote zeg. Weet je al welk behandeltraject je gaat krijgen? Bestralen of chemo of weghalen. (Had ik het toch goed helaas gisteren, maar ken dan ook iemand die het heeft)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
M'n beste vriend vorig jaar hetzelfde. Is nu schoon. Wel lang traject. Nu wachten op nieuwe afspraak voor onderzoek. Naar gelang, uitzaaiingen, behandeltraject. Al wel aangepaste medicatie. Er moest wel iets zijn. Afgelopen week al voor de avond naar bed en nog moeier dan daarvoor. Zelfs niet naar CL-finale kunnen kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klote zeg. Weet je al welk behandeltraject je gaat krijgen? Bestralen of chemo of weghalen. (Had ik het toch goed helaas gisteren, maar ken dan ook iemand die het heeft)
Sterkte ermee, jij valt wel van het ene in het andere hè.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n beste vriend vorig jaar hetzelfde. Is nu schoon. Wel lang traject. Nu wachten op nieuwe afspraak voor onderzoek. Naar gelang, uitzaaiingen, behandeltraject. Al wel aangepaste medicatie. Er moest wel iets zijn. Afgelopen week al voor de avond naar bed en nog moeier dan daarvoor. Zelfs niet naar CL-finale kunnen kijken.
Wat een klote nieuws makker brother.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Kun je wel zeggen. Het vreemde is dat m'n lever nog wel functioneert.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sterkte ermee, jij valt wel van het ene in het andere hè.
Kerelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Sterkte makker!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Potverdorie, Tong.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n beste vriend vorig jaar hetzelfde. Is nu schoon. Wel lang traject. Nu wachten op nieuwe afspraak voor onderzoek. Naar gelang, uitzaaiingen, behandeltraject. Al wel aangepaste medicatie. Er moest wel iets zijn. Afgelopen week al voor de avond naar bed en nog moeier dan daarvoor. Zelfs niet naar CL-finale kunnen kijken.
Sterkte maat. Klotenieuws zeg.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Sterkte.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Sterkte! Hou je haaks kerel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Ook met een paar keer pech.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟩⬜ 🟩🟩⬜🟩⬜
🟩⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
🟨⬜⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬜🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟨 ⬜🟨🟩🟨⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩⬜ ⬜🟨🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟨🟩🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZ3JhYWYsa2FhcnM6bmw![]()
Sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
sterktequote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Niet eens gedag gezegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Bolasie op #Anoniem
Mensen, de vlag kan uit.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
Mensen, de vlag kan uit.
Dat is niet waar. Hij postte onlangs nog even een zwaai smiley (ik was toen erg bang dat hij terug zou komen)quote:
Aha oké.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij postte onlangs nog even een zwaai smiley (ik was toen erg bang dat hij terug zou komen)
Wat is jouw score bij de monkey?quote:
https://monkeytype.comquote:
pasta tonijnquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
ik ga zo denk ik #kkgoor burger king eten op het vliegveldquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
Dat ga ik morgen doen als ik terug gaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga zo denk ik #kkgoor burger king eten op het vliegveld
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga zo denk ik #kkgoor burger king eten op het vliegveld
sorry maatquote:
Wat bedoel je met "die tsjechen"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
ik ben nog niet zo vaak in polen geweest, maar ik zou die tsjechen toch wel boven polen schalen momenteel
mag dat?
Polen heeft enorme expansiedrift. Laatst moest ik een dag op en neer naar Poznan, gruwelijke bouwput. Zonde, want eigenlijk een mooie (binnen)stad.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
ik ben nog niet zo vaak in polen geweest, maar ik zou die tsjechen toch wel boven polen schalen momenteel
mag dat?
Volgende week naar kuweit Cityquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
mag dat?
Ligt dat plein nog steeds openquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Polen heeft enorme expansiedrift. Laatst moest ik een dag op en neer naar Poznan, gruwelijke bouwput. Zonde, want eigenlijk een mooie (binnen)stad.
ik weet niet wat de status nu isquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Polen heeft enorme expansiedrift. Laatst moest ik een dag op en neer naar Poznan, gruwelijke bouwput. Zonde, want eigenlijk een mooie (binnen)stad.
Alles ligt open daar momenteel, van het station en het centrum tot aan die woonwijken over die brug van de Warta.quote:
Gebaseerd en navopilledquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet niet wat de status nu is
maar ik heb zo'n vermoeden dat Polen het europese powerhouse moet worden qua militaire manschappen
ja die onderontwikkelden ten oosten van ons beginnen weer vervelend te doenquote:
Ik heb het meer over de ruimtelijke ordening. Ze gooien alles op de schop, maar ze plaatsen er one size fits all voor terug.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet niet wat de status nu is
maar ik heb zo'n vermoeden dat Polen het europese powerhouse moet worden qua militaire manschappen
duitsland ligt nog een beetje gevoellig, ondanks dat ze weer mochten beginnen
toevallig mocht ursula van der leyen als eerste minister van defensie weer wat leuke dingen doen en uitbreiden in duitsland
en nu staat ze aan het hoofd van de EU
toevallig
Eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja die onderontwikkelden ten oosten van ons beginnen weer vervelend te doen
daar hoort een militair europa bij maat
GENOT
ja dat heb je met gratis geldquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de ruimtelijke ordening. Ze gooien alles op de schop, maar ze plaatsen er one size fits all voor terug.
Polen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
mag dat?
ach rickertman (of hoe heette die gozer)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
Mensen, de vlag kan uit.
Ik hou me aanbevolen voor een foto.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgende week naar kuweit City
Geen godenstad en 45 graden
Ik vond ook ooit een muntstuk van twee euro.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
Boys, zojuist 2 euro muntstuk gevonden op straat.
[ afbeelding ]
Bij hem kunnen we eerder zoiets verwachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sOciAl ExPerImEnT iT's A pRaNk BrOquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vond ook ooit een muntstuk van twee euro.
Was vastgelijmd.
Ben gauw doorgelopen.
Met m'n bolus in m'n kraag gedrukt.
Kk zwerverquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan je een klein percentage doneren aan FOKquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vorige week twee briefjes van vijf gevonden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
ik klik deze week wel een paar keer extra op de moneyyou reclame voor Danny.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je een klein percentage doneren aan FOK
Misschien een fok LAN meet organiseren, en dan massaal klikken met ons allen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik klik deze week wel een paar keer extra op de moneyyou reclame voor Danny.
Ik had een perfecte openingszin bedacht, maar Persia heeft de groep mensen die kunnen antwoorden op haar tweets beperktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
https://twitter.com/roya21042019?t=AR2dpQZShmxs-_ITu3mAQA&s=09
Ik heb weer een potentiële vriendin voor je gevonden @:afcniels
Wel een goede bron om uit te putten daarentegen voor toekomstige "doelwitten"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had een perfecte openingszin bedacht, maar Persia heeft de groep mensen die kunnen antwoorden op haar tweets beperkt![]()
![]()
NU HOEFT HET VAN MIJ NIET MEER!!!
Er zijn er echt veel, gisteren had ik er ook eentje en als je dan even doorklikt heb je er zo tien. Inclusief geloof in reptilians en dergelijke, plus "ik ben een denker en doe onderzoek, jullie zijn allemaal slapers!"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede bron om uit te putten daarentegen voor toekomstige "doelwitten"
Voordeel is dat ze over het algemeen bovengemiddeld veel kinderen lijken te hebben voor een rooskleurige toekomstquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn er echt veel, gisteren had ik er ook eentje en als je dan even doorklikt heb je er zo tien. Inclusief geloof in reptilians en dergelijke, plus "ik ben een denker en doe onderzoek, jullie zijn allemaal slapers!"
Vaccinvrij natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze over het algemeen bovengemiddeld veel kinderen lijken te hebben voor een rooskleurige toekomst
Ik kan wel een inkoppertje maken (pure blood) over haar vermoedelijke halfbloed kindjes maar laten we idd maar wat nuttigs bespreken.quote:
Sterkte Tongquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Direct naar de zittende hamstring curl?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:57 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens even de gym slopen, ouderwetse legday nu het zomerstop is
@:onlogisch @:ggmm @:yvonne
Nee dat werkt bij lange mensen niet zo en wij hebben geen liggende helaasquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Direct naar de zittende hamstring curl?
[ afbeelding ]
Oh bij mij wel en ben ook redelijk lang, maar de liggende is wel beter. Gebruik die zittende variant als warmup voor het squaten of als afsluiter. Van Technogym.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat werkt bij lange mensen niet zo en wij hebben geen liggende helaas
Doe hem wel eens andersom tegen de leg extension aan maar dat is ook maar suboptimaal
Voor lange darmen zoals jij en ik is dat ruk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat werkt bij lange mensen niet zo en wij hebben geen liggende helaas
Doe hem wel eens andersom tegen de leg extension aan maar dat is ook maar suboptimaal
Ik ben net zo lang, als je er niet in past heeft je gym gewoon een kutmerk. Die hacksquats zijn juist zo goed als altijd te klein voor lange mensen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor lange darmen zoals jij en ik is dat ruk inderdaad.
Mijn sportschool heeft sindskort deze. Wel fan van.
[ afbeelding ]
Oh, dan heeft je gym echt een kutmerk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hacksquats zijn juist zo goed als altijd te klein voor lange mensen.
quote:Plannen voor trommelaars en MEGAFOON.
Roman kun je ook best achter die toekomstige megafoon zetten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt mij echt iets voor @:caland
Er is niet eens een hacksquatquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dan heeft je gym echt een kutmerk.
Dit ja. Ik wilde er op reageren maar bedacht me. Voor je het weet word je weer beticht van slechte interpunctiequote:
Maar kun je het verbaal compenseren, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Ik wilde er op reageren maar bedacht me. Voor je het weet word je weer beticht van slechte interpunctie
Misschien als ik een trommel meeneem.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar kun je het verbaal compenseren, dat is de vraag.
197 BPM incomingquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien als ik een trommel meeneem.
Jij wordt tenminste geen trolljood genoemd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Ik wilde er op reageren maar bedacht me. Voor je het weet word je weer beticht van slechte interpunctie
Ingegrepen. Zo maar gelijk slapen. Hoge inspanning + ik wil de 23:00 klok niet overtreden. @Pisces29quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste geen trolljood genoemd.
29 graden op mijn slaapkamer dus ik heb geen haast.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ingegrepen. Zo maar gelijk slapen. Hoge inspanning + ik wil de 23:00 klok niet overtreden. @:Pisces29
Heb jij niet zo een godenschuifpui die alles door laat waaien?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
29 graden op mijn slaapkamer dus ik heb geen haast.
Ja en 2 lichtkoepels met een plat dak van teer tevens is hier niet zoveel wind momenteel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij niet zo een godenschuifpui die alles door laat waaien?
Oh ja, beneden natuurlijk.
zullen we hier samen heenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt mij echt iets voor @:caland
Iedereen haat jou.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Tjacka het volgende:
oke had een dm gestuurd. want zit in onzekere fase. maar @:picses29 haat mij
Het is FOK!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je een klein percentage doneren aan FOK
dacht dat ik veel fokvrienden hadquote:
Klantbezoek voor mijn vakantie maat.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat gaat er allemaal gebeuren in Kuweit city?
Neem er nog een, ere aan wie ere toekomt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste dagen zoveel likes, ik kijk nergens meer van op
Bedankt makkerquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:15 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Neem er nog een, ere aan wie ere toekomt.
Geen probleem, ik zie ook wel paralellen met jou en Frimpong. Iedereen weet dat ze jou admin hadden moeten maken, maar wanneer ze je straks vragen om forum-admin te worden, hoop ik ook dat je je niet beschikbaar stelt.quote:
Naast @AFCNiels en @Littlerabbit ben jij de derde die dit zegt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:18 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Geen probleem, ik zie ook wel paralellen met jou en Frimpong. Iedereen weet dat ze jou admin hadden moeten maken, maar wanneer ze je straks vragen om forum-admin te worden, hoop ik ook dat je je niet beschikbaar stelt.
Je verdient beter.
Sicke stuff wel bro. Die shit is eng wokequote:Op woensdag 14 juni 2023 12:11 schreef 3rr0r het volgende:
In de kalender op m'n iPhone staat dit jaar op 1 juli Keti Koti lol
Bij mij niet. Zul je zelf wel gedaan hebben dus.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:11 schreef 3rr0r het volgende:
In de kalender op m'n iPhone staat dit jaar op 1 juli Keti Koti lol
SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@tong80 kan jij wat vertellen over de huidige status van FOK! en deze SC in het bijzonder?![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:17 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdoeken die zooi en uit dat licht.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80 kan jij wat vertellen over de huidige status van FOK! en deze SC in het bijzonder?
Maar @maxi-mus is een groot gemis.![]()
Eens makker. Eens.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opdoeken die zooi en uit dat licht.
Maar @:maxi-mus is een groot gemis.![]()
Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie wel een opvallend causaal verband.![]()
Vroeger 10 topics per dag met discussies en culinaire besprekingenquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie post er in 2020 nog niet mee, maar start daar wel mee in 2021 en verder?![]()
Ik laat @tong80 met rust.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie post er in 2020 nog niet mee, maar start daar wel mee in 2021 en verder?![]()
Causaliteit is nooit opvallend, dat is nou juist het hele ding van een causaal verband.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie wel een opvallend causaal verband.Yea, she's on crack.![]()
Pak 'm aan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Causaliteit is nooit opvallend, dat is nou juist het hele ding van een causaal verband.![]()
Ik moet er nog 2quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Zo ik zit aan mijn max posts hier voor vandaag, tot morgen.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij mij niet. Zul je zelf wel gedaan hebben dus.![]()
![]()
Jammer, ja. Leuke user was dat. Ook niet zo standaard. Beetje eigenwijs, lekker man.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opdoeken die zooi en uit dat licht.
Maar @:maxi-mus is een groot gemis.![]()
Tenzij je een jaar of 2 bent (en dat lijkt me sterk), klopt dat niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ik zo lang boven de 25, en droog, in Nederland nog nooit heb meegemaakt.![]()
Oké Peter Kuipers Munnekequote:Op woensdag 14 juni 2023 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Tenzij je een jaar of 2 bent (en dat lijkt me sterk), klopt dat niet.![]()
Ik zeg het ook mede op basis van de voorspellingen voor de komende 2 weken. Is het gevoel dan nog onjuist?
Er zit altijd wel een dag van 22 C of regen tussen normaalgesproken in juli, augustus. Voor juni sowieso uitzonderlijk dit.![]()
Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zeg het ook mede op basis van de voorspellingen voor de komende 2 weken. Is het gevoel dan nog onjuist?
Er zit altijd wel een dag van 22 C of regen tussen normaalgesproken in juli, augustus. Voor juni sowieso uitzonderlijk dit.Yea, she's on crack.![]()
Even gekeken, en ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij Keti Koti staan bij 1 juli in je iPhone kalender?
En nu?![]()
Vreemd. Ik niet. Ik ga hem er meteen bijzetten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij Keti Koti staan bij 1 juli in je iPhone kalender?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
12 Pro. Dan zijn we telefoonmaatjes.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga gelijk een iPhone aanschaffen. Welke raden jullie mij aan?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Even koekeloeren wat zo'n ding kost.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
12 Pro. Dan zijn we telefoonmaatjes.![]()
12 was toch de serie met mokerslechte batterijduur?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
12 Pro. Dan zijn we telefoonmaatjes.![]()
Gehaktbal met aardappelen en spitskool in kerrie.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik ben nog geheel content na 2,5 jaar. Welke heb jij?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
12 was toch de serie met mokerslechte batterijduur?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb de 12. Nog geen last van gehad maar misschien heb ik mazzel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
12 was toch de serie met mokerslechte batterijduur?![]()
Misschien was het slechts een bepaalde variant dan, had er eens over gelezen en gehoord van mensen. Misschien hadden die een Mini.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog geheel content na 2,5 jaar. Welke heb jij?![]()
Dit deed je een half jaar geleden ook en toen kwam je aan met een hoelahoela aankoop.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even koekeloeren wat zo'n ding kost.
Een beetje zoals die van @LittlerabbitOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
@Littlerabbit heeft na mijn lovende kritieken eenzelfde telefoon aangeschaftquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit deed je een half jaar geleden ook en toen kwam je aan met een hoelahoela aankoop.
Een beetje zoals die van @:littlerabbit![]()
![]()
Als @onlogisch de mini koopt, dan zijn we samen met @fetX de hele 12 serie.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien was het slechts een bepaalde variant dan, had er eens over gelezen en gehoord van mensen. Misschien hadden die een Mini.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
599 voor een refurbished exemplaar. Levert dat nou nog wat op, als je zo'n refurbished toestel aanschaft?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als @:onlogisch de mini koopt, dan zijn we samen met @:fetx de hele 12 serie.![]()
Ja, je tikkietokkie kalender.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
599 voor een refurbished exemplaar. Levert dat nou nog wat op, als je zo'n refurbished toestel aanschaft?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, je moet er gewoon voor betalen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
599 voor een refurbished exemplaar. Levert dat nou nog wat op, als je zo'n refurbished toestel aanschaft?Yea, she's on crack.![]()
Aan prestaties niek. Jeetje.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, je moet er gewoon voor betalen.![]()
Hoe oud is je oude telefoon?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Moet weer weten.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
🤣🤣🔥quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, je moet er gewoon voor betalen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat durf ik je niet te zeggen. Ik weet alleen dat ik hem exact 34 maanden geleden heb aangeschaft bij Coolblue. De productiedatum zal er enkele maanden voorliggen vermoed ik.quote:![]()
Interessante analyse.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet te zeggen. Ik weet alleen dat ik hem exact 34 maanden geleden heb aangeschaft bij Coolblue. De productiedatum zal er enkele maanden voorliggen vermoed ik.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dan moeten wij rond dezelfde tijd een nieuwe telefoon hebben aangeschaft.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet te zeggen. Ik weet alleen dat ik hem exact 34 maanden geleden heb aangeschaft bij Coolblue. De productiedatum zal er enkele maanden voorliggen vermoed ik.
En ik ben ook aan het uitkijken naar een nieuwe!
Yea, she's on crack.![]()
Jo broquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat heb je momenteel en waar ben je daar op zoek?quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan moeten wij rond dezelfde tijd een nieuwe telefoon hebben aangeschaft.
En ik ben ook aan het uitkijken naar een nieuwe!![]()
Afgehandeld. Hier ben ik weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb privé een Huawei gekocht drie jaar terugquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb je momenteel en waar ben je daar op zoek?, omdat ik het een mooi toestel vond, maar wel meteen ook de laatste omdat Huawei niet meer mee gaat in bepaalde updates die ik nog heb.
Ik zoek gewoon een goeie Android.Yea, she's on crack.![]()
Xiaomi makker.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb privé een Huawei gekocht drie jaar terug, omdat ik het een mooi toestel vond, maar wel meteen ook de laatste omdat Huawei niet meer mee gaat in bepaalde updates die ik nog heb.
Ik zoek gewoon een goeie Android.
Bedankt me later.
@HMFuckyouall
@Littlerabbit![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:17 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mijn somberheid op realiteit berust, en dat GGMM een semi-leven heeft gevonden.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80 kan jij wat vertellen over de huidige status van FOK! en deze SC in het bijzonder?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik vind mezelf niet terug in 2020. Zal wel een ban hebben gehad.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie post er in 2020 nog niet mee, maar start daar wel mee in 2021 en verder?
quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:13 schreef onlogisch het volgende:
Afgehandeld. Hier ben ik weer.Welkom terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Bedanktquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomi makker.
Bedankt me later.
@:HMFuckyouall
@:Littlerabbit
Moderator DIG
Volgens mij is het droogterecord vandaag verbroken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ik zo lang boven de 25, en droog, in Nederland nog nooit heb meegemaakt.
Oh een typfoutje. Wat ontzettend kinderachtig. @GGMM vindt dit ook kinderachtig. Dat weet ik zeker.quote:![]()
Ik wil m'n slag gaan slaan eind september/begin oktober.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomi makker.
Bedankt me later.
@:HMFuckyouall
@:LittlerabbitYea, she's on crack.![]()
Dan zal net het nieuwe vlaggenschip gepresenteerd worden!quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wil m'n slag gaan slaan eind september/begin oktober.![]()
Zo even in m'n luie tv-stoel documentaire over Escher kijken op NPO-2. Laters.
Möbiusring.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:36 schreef tong80 het volgende:
Zo even in m'n luie tv-stoel documentaire over Escher kijken op NPO-2. Laters.
Stop de tijd.Yea, she's on crack.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh een typfoutje. Wat ontzettend kinderachtig. @:GGMM vindt dit ook kinderachtig. Dat weet ik zeker.
Moderator DIG
Enige juiste antwoord.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:51 schreef KingRoland het volgende:
Wat is mijn doel werd mij net gevraagd. Simpel dat is partner worden![]()
![]()
Op het nippertje! @Speedfight @DombohetOlifantje1
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟩🟨🟩⬜ ⬜⬜🟨🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟨🟩⬜🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 🟩🟩⬜⬜🟨
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩⬜⬜🟨
⬜🟨🟩🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZ3JhYWYsa2FhcnM6bmwOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik was al xiomoni toen jij nog in een pyjama Sesamstraat keek.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Littlerabbit heeft na mijn lovende kritieken eenzelfde telefoon aangeschaft![]()
Mijn favoriete telefoon ooit blijft toch mijn Windows-telefoon.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was al xiomoni toen jij nog in een pyjama Sesamstraat keek.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
@onlogisch wannabe influencerquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was al xiomoni toen jij nog in een pyjama Sesamstraat keek.
@Caland kreeg zo 3 anderen aan bepaalde zonnebrillen in de VBL SC.![]()
Ik denk nog weleens met weemoed terug aan mijn Nokia E7 dat toetsenbord was geniaal.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn favoriete telefoon ooit blijft toch mijn Windows-telefoon.![]()
Jou ook aan die witte Reeboks of dat dan weer niet?quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland kreeg zo 3 anderen aan bepaalde zonnebrillen in de VBL SC.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die hebben we toevallig allebei, dat is niet dat de een de ander heeft beinvloed.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jou ook aan die witte Reeboks of dat dan weer niet?![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en stokbroodje gezond.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Die zijn helemaal niet zo gezond, papzak.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en stokbroodje gezond.![]()
@aTypischquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zijn helemaal niet zo gezond, papzak.![]()
Wat wel. Je kan je eten inmiddels al niet meer verhitten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zijn helemaal niet zo gezond, papzak.
https://scientias.nl/barb(...)jouw-kans-op-kanker/
Rare clickbait titel wel aangezien het al het eten betreft.![]()
Waar kwam ‘schijven door het dak’ ook alweer vandaan? Dat was toch iets met iemand die bang was dat ie magnetisch zou zijn in de sportschool door zijn vaccinatie?quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Overigens breek ik de sportschool af. Schijven door het dak. @:caland @:ggmm @:yvonne @:madame_paonMet pijn en moeite derde![]()
Uitsmijter, ham/kaas, champignon, uitje, augurk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en stokbroodje gezond.
Geen idee maat. Bij @Caland en mij gebeurt dat gewoon als we staan te BEESTEN in de gym.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar kwam ‘schijven door het dak’ ook alweer vandaan? Dat was toch iets met iemand die bang was dat ie magnetisch zou zijn in de sportschool door zijn vaccinatie?![]()
Papzakquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitsmijter, ham/kaas, champignon, uitje, augurk.![]()
Beter dan een maeierstok.quote:
Maaltijdsaladequote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en stokbroodje gezond.
@tong80 zo kan het ook.![]()
![]()
Wist niet dat hij een gym beest was. Ik moet misschien ook maar eens gaan trainen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee maat. Bij @:caland en mij gebeurt dat gewoon als we staan te BEESTEN in de gym.![]()
Je schouder genezen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Overigens breek ik de sportschool af. Schijven door het dak. @:caland @:ggmm @:yvonne @:madame_paon![]()
Ik heb momenteel energie nodig.quote:
Twee diepvries pizzas salami en een kwart taart.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloze vetzakquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:16 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Twee diepvries pizzas salami en een kwart taart.![]()
Kwart kwark ?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:16 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Twee diepvries pizzas salami en een kwart taart.
kip met rijst en tomatensaladequote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza BBQ chicken + baconquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
😮quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gehaktbal, aardappelen en bonen. Was echt een goatmaaltijd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en stokbroodje gezond.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
KBRquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Tren?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Min of meer, zeg 95%. Maar met belasten in de gym speelt het weer een beetje op. Ik ga nog wel voor een 2e spuit.
@:Pisces29
@:Oriente![]()
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Op het nippertje! @:Speedfight @:Dombohetolifantje1
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟩🟨🟩⬜ ⬜⬜🟨🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟨🟩⬜🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 🟩🟩⬜⬜🟨
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩⬜⬜🟨
⬜🟨🟩🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZ3JhYWYsa2FhcnM6bmw
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟨🟨⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜🟨⬜
🟩⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 🟩🟩🟨⬜🟨
⬜🟨🟩🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZ3JhYWYsa2FhcnM6bmw![]()
Trusten jongens. Langer volgehouden vandaag dan verwacht. Zaterdag niet eens de CL-finale kunnen kijken. Take care, en schoffeer elkaar met goede moed.
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. Gezond genoegquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zijn helemaal niet zo gezond, papzak.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Honing mosterd?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. Gezond genoeg![]()
Zeg me dat dit een nepbericht is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Jij bent duidelijk nog een slaper, misschien wordt het eens tijd dat jij ook wakker wordt, zelf op onderzoek uitgaat en niet klakkeloos de MSM vertrouwt!
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, weer die confusing PI, Niels.quote:Op donderdag 15 juni 2023 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Jij bent duidelijk nog een slaper, misschien wordt het eens tijd dat jij ook wakker wordt, zelf op onderzoek uitgaat en niet klakkeloos de MSM vertrouwt!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Iemand had 5 euro over om @Coco stom en dom te noemen in de donatiebalk
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Ik denk @RamboDirkquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:22 schreef Speedfight het volgende:
Iemand had 5 euro over om @:Coco stom en dom te noemen in de donatiebalk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: