Kwart kwark ?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:16 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Twee diepvries pizzas salami en een kwart taart.
kip met rijst en tomatensaladequote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en stokbroodje gezond.
Pizza BBQ chicken + baconquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
😮quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Gehaktbal, aardappelen en bonen. Was echt een goatmaaltijd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBRquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tren?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Min of meer, zeg 95%. Maar met belasten in de gym speelt het weer een beetje op. Ik ga nog wel voor een 2e spuit.
@:Pisces29
@:Oriente
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Op het nippertje! @:Speedfight @:Dombohetolifantje1
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟩🟨🟩⬜ ⬜⬜🟨🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟨🟩⬜🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 🟩🟩⬜⬜🟨
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩⬜⬜🟨
⬜🟨🟩🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZ3JhYWYsa2FhcnM6bmw
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. Gezond genoegquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zijn helemaal niet zo gezond, papzak.
Honing mosterd?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. Gezond genoeg
Zeg me dat dit een nepbericht is.quote:
quote:
Ja, weer die confusing PI, Niels.quote:Op donderdag 15 juni 2023 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Jij bent duidelijk nog een slaper, misschien wordt het eens tijd dat jij ook wakker wordt, zelf op onderzoek uitgaat en niet klakkeloos de MSM vertrouwt!
Ik denk @RamboDirkquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:22 schreef Speedfight het volgende:
Iemand had 5 euro over om @:Coco stom en dom te noemen in de donatiebalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |