Hoe was zijn reactie toen hij jou zag?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:25 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch @:wereldgozer
ik heb michael saylor in levende lijven gezien
ik kan nu vredig sterven
Vertel ons meer.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:31 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie wat ga jij doen tijdens The Great Black Out Of Reddit?
Ik weet het fijne er niet van maar geloof dat Reddit 3rd Party Apps wil gaan weren of zo en de CEO is een lul (blijkbaar)quote:
Ik kijk wel eens op r/fitness en r/nba onder andere. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet van maar geloof dat Reddit 3rd Party Apps wil gaan weren of zo en de CEO is een lul (blijkbaar)
Daarom gaan bijna alle grote/actieve subreddits op zwart voor een paar dagen
99% zeker jaquote:Op maandag 12 juni 2023 09:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens op r/fitness en r/nba onder andere. Komt wel dichtbij zo.![]()
Worden die ook blacked?
Ik lees het echt nu toevallig dankzij jouw bericht. Had er niets van meegekregen.quote:
Ja ik zit op vrij veel actieve subs dus ik kon er niet omheenquote:Op maandag 12 juni 2023 09:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik lees het echt nu toevallig dankzij jouw bericht. Had er niets van meegekregen.
Gevalletje
[ afbeelding ]
Wat gaan we nu kijken?
Ook wel grappig dat dan wellicht die r/nba dicht is terwijl misschien wel de laatste wedstrijd van de NBA-finale bezig is (er van uitgaande dat Denver thuis wint).
Oh r/nba is al dicht zie ik.
Goeiemorgen.quote:
Das kloten kerel, sterkte! Wat onderzoeken ze precies?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.Weer bezig met plasdagboek. Morgen naar uroloog in Jeroen Bosch ziekenhuis. Tweede onderzoek. Gaan ze weer m'n hogedrukspuit in.
Waarom ik soms 30 keer per dag moet plassen. En de oorzaak waarom er geen of te weinig druk opstaat. En al paar maanden snel moe en niet lekker.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Das kloten kerel, sterkte! Wat onderzoeken ze precies?
Dat heb ik ook altijd als ik de hele dag aan het zuipen ben eerlijk gezegdquote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ik soms 30 keer per dag moet plassen.
Wat ik normaal ook doe.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:31 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie wat ga jij doen tijdens The Great Black Out Of Reddit?
Ik had er juist geen last van toen ik nog zoop. Dus geen idee.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik de hele dag aan het zuipen ben eerlijk gezegd
Moet ik nu ook naar de dokter?
Niet echt een mysterie inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2023 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik de hele dag aan het zuipen ben eerlijk gezegd
Moet ik nu ook naar de dokter?
Ja das wel heel vaak. Sterkte ermee kerel.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ik soms 30 keer per dag moet plassen. En de oorzaak waarom er geen of te weinig druk opstaat. En al paar maanden snel moe en niet lekker.
Ik denk @Cocoquote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
Ik merk nu pas dat ik een abo heb maar geen idee van wie![]()
![]()
Kan jij dat zien @:ggmm ?
Neequote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
![]()
Ha chef.quote:
Samaritaan @Sked zal wel weer met geld hebben lopen strooien.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2023 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samaritaan @:Sked zal wel weer met geld hebben lopen strooien.
Terwijl het toch bijna gratis geld was/is.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Silvio Berlusconi kapot.
Geen punten @:AFCNiels @:fetx
Werd tijd.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Silvio Berlusconi kapot.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:
WEER NIETquote:Op maandag 12 juni 2023 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Silvio Berlusconi kapot.
Prostaat en PSA checken zullen ze al wel gedaan hebben?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ik soms 30 keer per dag moet plassen. En de oorzaak waarom er geen of te weinig druk opstaat. En al paar maanden snel moe en niet lekker.
Ja, vorige maand. Nieren zijn ok.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prostaat en PSA checken zullen ze al wel gedaan hebben?
Blijft weinig over waar het aan kan liggenquote:
Ik weet het. Beste vriend vorig jaar prostaat kanker. Te laat er bij kan funest zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijft weinig over waar het aan kan liggenNiet genoeg druk is toch bijna altijd wel een vergrote prostaat. Of je moet blaasontsteking hebben. Nou ja, als ze maar goed gekeken hebben dat het geen symptomen zijn rondom prostaatkanker. Daar moet je wel op tijd bijzijn. (niet om je ongerust te maken verder)
Vraag ik me ook af. Voel me erg slap. Gevoel van suiker nodig te hebben om aan te sterken.quote:
Slik veel. maar daar wordt op afgestemd.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:16 schreef Oriente het volgende:
Of misschien door bepaalde medicatie (je slikt toch aardig wat i.v.m. je hart neem ik aan?)
Oké, maar dat is echt heel gemakkelijk te testen en ik verbaas me een beetje dat dat nog niet gedaan is. Zou het zeker even bij je arts aanvragen, gaat om een simpel vingerprikje, idealiter even op een lege maag.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Voel me erg slap. Gevoel van suiker nodig te hebben om aan te sterken.
Had gekund dat je wellicht diuretica (plaspillen) slikt. Dat zou wel e.e.a. verklaren qua vaak plassen, niet zozeer die straal, al kan dat ook een beetje met de leeftijd komen (nee ik wil je niet beledigen of oud noemenquote:Op maandag 12 juni 2023 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slik veel. maar daar wordt op afgestemd.
Plaspillen genotquote:Op maandag 12 juni 2023 11:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Had gekund dat je wellicht diuretica (plaspillen) slikt. Dat zou wel e.e.a. verklaren qua vaak plassen, niet zozeer die straal, al kan dat ook een beetje met de leeftijd komen (nee ik wil je niet beledigen of oud noemen)
Jij hebt plaspillen?quote:Op maandag 12 juni 2023 11:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Plaspillen genot
Elk half uur moeten pissen antigenot
Ik moet 's nachts vaak vaker dan 2 keer per uur.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Plaspillen genot
Elk half uur moeten pissen antigenot
quote:Op maandag 12 juni 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze boomer slikt niks, alleen m'n vrouw slikt hier in huis.
Walgelijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:08 schreef Caland het volgende:
De gemeente besluit maar op maandagochtend om 7 uur aan al het groen in de straat te werken
Dramaandag @:coco
Ga dan naar het kantoorquote:Op maandag 12 juni 2023 11:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Walgelijk.
Hier ICT problemen en mokerhitte thuis.
2.5 week geleden al gegeven.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
![]()
Bedankt maat!quote:Op maandag 12 juni 2023 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
2.5 week geleden al gegeven.
Is dan ook de laatste keer geweest.
Keurig op tijd.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
Alle werkende mensen gaan nu lunchen.
Eet smakelijk
Ik had die post ook een like gegeven maar die heb je er blijkbaar afgeknipt.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:12 schreef onlogisch het volgende:
JEZUS CHRISTUS TE PAARD.
Wat loop ik te beesten deze ochtend.
[ afbeelding ]
Die post heeft inmiddels dusdanig veel likes dat het allemaal niet meer in mijn scherm past maat.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had die post ook een like gegeven maar die heb je er blijkbaar afgeknipt.
Waanzinnig interessant, is dit wat je doet op werk?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk
Hallo Stijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waanzinnig interessant, is dit wat je doet op werk?
Volkorenbrood, rosbief, kaas, champignon, uitje, komkommer. Sinaasappel.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
Alle werkende mensen gaan nu lunchen.................................!
Eet smakelijk
Maak je dit zelf of doet thuiszorg dit voor je?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkorenbrood, rosbief, kaas, champignon, uitje, komkommer. Sinaasappel.
jaquote:Op maandag 12 juni 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak je dit zelf of doet thuiszorg dit voor je?
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:25 schreef Scrummie het volgende:
https://monkeytype.com (Op Nederlands zetten)
[ afbeelding ]
Ik lunch nuquote:Op maandag 12 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk
Ik heb toevallig vandaag buiten de deur gelunchtquote:Op maandag 12 juni 2023 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waanzinnig interessant, is dit wat je doet op werk?
'hij lijkt echt op vertonghen'quote:Op maandag 12 juni 2023 07:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was zijn reactie toen hij jou zag?
Gedurfd, zeg. Broodje ei?quote:Op maandag 12 juni 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag buiten de deur geluncht
Maar normaliter doe ik dat in de kantine, ja
Al besproken met @Phenoquote:Op maandag 12 juni 2023 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Waarom heeft @:Pheno geen MED gekregen? @:GGMM @:Sked @:Coco
Bij ons worden de medewerkers boos als je kantine zegt.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag buiten de deur geluncht
Maar normaliter doe ik dat in de kantine, ja
Wat een zielig zooitje mensenquote:Op maandag 12 juni 2023 14:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij ons worden de medewerkers boos als je kantine zegt.
Ja deze dag is ongekend makker. Ik ga er nu ook een eind aan breien hoor. Dit moet niet gekker worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:34 schreef GGMM het volgende:
Moderator @:onlogisch levert alweer een bijdrage aan VBL
Dit is een hele gekke dag
Waarom koop je dat?quote:Op maandag 12 juni 2023 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
ACTION.
Kinzo handventilator met mistpray.
1/10
TROEP. ROTZOOI. AFVAL.
Doe niet zo homo met je cavia.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Om mijn cavia te koelen.
[ afbeelding ]
In Peru hebben ze "coy" en dat is het enige nuttige wat zo'n beest kan bieden.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Om mijn cavia te koelen.
[ afbeelding ]
Akkoord.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe niet zo homo met je cavia.
quote:Op maandag 12 juni 2023 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Peru hebben ze "coy" en dat is het enige nuttige wat zo'n beest kan bieden.
ja.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:00 schreef Alexandrian het volgende:
Vandaag allemaal gewoon naar de gym jongens of hebben jullie verkoeling opgezocht in het zwembad?
Ik voel mij te goed voor sporten.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:00 schreef Alexandrian het volgende:
Vandaag allemaal gewoon naar de gym jongens of hebben jullie verkoeling opgezocht in het zwembad?
Gym wordt gewoon gesloopt maat. Schijven door het dak. Je weet toch.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:00 schreef Alexandrian het volgende:
Wat is je bf% bro?quote:Op maandag 12 juni 2023 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gym wordt gewoon gesloopt maat. Schijven door het dak. Je weet toch.
Lekker binnen met een koel temperatuurtje.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:00 schreef Alexandrian het volgende:
Same maar voelt toch tegennatuurlijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker binnen met een koel temperatuurtje.
Wat is er tegennatuurlijk aan 🧐quote:Op maandag 12 juni 2023 16:21 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Same maar voelt toch tegennatuurlijk.
Ik heb wel zo'n kleine ventilator op batterij, niet handmodel maar 'voor op bureau' grootte. Best handig soms. Dus niet alles is troep uit die streek.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
ACTION.
Kinzo handventilator met mistpray.
1/10
TROEP. ROTZOOI. AFVAL.
Waar ik nu zit merk ik niks van het weertje behalve de zon en wat blauwe lucht met luttele wolken 😊jij zit in de hitte?quote:Op maandag 12 juni 2023 16:26 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wat stel je allemaal lastige vragen met dit weer maat.
Vroeger was de Nederlandse zomer wel te overbruggen zonder airco, nu is een airco thuis toch wel fijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:07 schreef Caland het volgende:
Eerder vluchten naar de gym
Daar is wel airco
quote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar ik nu zit merk ik niks van het weertje behalve de zon en wat blauwe lucht met luttele wolken 😊jij zit in de hitte?
Doe er niet aan dan maar niet slapen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vroeger was de Nederlandse zomer wel te overbruggen zonder airco, nu is een airco thuis toch wel fijn.
Dit is HEEL geil.quote:
Geen airco dus behoorlijk warm ja.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar ik nu zit merk ik niks van het weertje behalve de zon en wat blauwe lucht met luttele wolken 😊jij zit in de hitte?
Dan snap ik je zeker volledig. Was vanochtend ergens een stuk aan het lopen en in de zon was het mokertje mookheet, in de schaduw was wel een verademing toen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Geen airco dus behoorlijk warm ja.
Lijkt me heerlijk om dan van achter zijn stoel een beetje met zijn tepeltjes te spelen en door zijn haar te kroelen.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 09:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬜🟩⬜⬜🟨
⬜⬜⬜🟨🟨 ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟨🟨🟨 🟨🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟨⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜⬜🟨🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩 ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟨🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sendlZXQsc3BlZWw6bmw
Deze win je niet @:AFCNiels
JA ZEGquote:Op maandag 12 juni 2023 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Met deze score ben ik ook dik tevreden.
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜🟨⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
🟩⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟨⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:
Pilafquote:Op maandag 12 juni 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe weer maaltijdsalade.
Ik had zin in vis, ik heb pangasiusfilet gekocht.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je dat wel vis kan noemen.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had zin in vis, ik heb pangasiusfilet gekocht.
Dus misschien morgen vis
Dramaandag.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de grap inderdaad, bedankt Caland
Vandaag vasten maar gisteren gekke kipsouflaki geklapt met tzaziki en vers Grieks dik pitabrood en rijst met een gemengde salade en wat feta.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus jij gaat sporten en eet vervolgens een dag/avond niks? Nice.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:28 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Vandaag vasten maar gisteren gekke kipsouflaki geklapt met tzaziki en vers Grieks dik pitabrood en rijst met een gemengde salade en wat feta.
#shredded #summerbod #giroudquote:Op maandag 12 juni 2023 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij gaat sporten en eet vervolgens een dag/avond niks? Nice.
Je klinkt hangry, ik zal een lekker verkoelend drankje voor je maken.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat de Y een dure letter is in Scrabble?
Sporten pas net opgepakt, richt me nu nog voornamelijk op vetreductie.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij gaat sporten en eet vervolgens een dag/avond niks? Nice.
Nasi met groenten en kipsaté in satésausquote:Op maandag 12 juni 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gecremeerd en veel gezeik. Waar ik werkte stond vandaag geen windje.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je klinkt hangry, ik zal een lekker verkoelend drankje voor je maken.
Geen sorry nodig, kan me wel voorstellen dat jij op pad met dit weer wel flinke dagen maakt.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gecremeerd en veel gezeik. Waar ik werkte stond vandaag geen windje.
Maar ik doe niet aan chargarijnig zijn dus sorry!
Paultjeeequote:Op maandag 12 juni 2023 08:13 schreef Paul het volgende:
Woordle 723 X/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜
Incl gezelschap van muggen door open raam?quote:Op maandag 12 juni 2023 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe er niet aan dan maar niet slapen.
Die wind scheelt wel ja.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Heerlijk in de sportschool. Heerlijk bij de Appie.
Maar buiten net zo lekker met de wind erbij.
picsquote:Op maandag 12 juni 2023 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo even een leuk vogelbadje met klimplant voor in de tuin besteld.
Fijne avond, Tong.quote:
Wat een apparaatquote:Op maandag 12 juni 2023 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk.
Forumbeest.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
Mijn NWS post heeft inmiddels 22 likes.
[ afbeelding ]
Voor bonuspunten moet hij toch deze in 7 beurten oplossen.quote:
@RamboDirk check deze woordle-fluitketelquote:Op maandag 12 juni 2023 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor bonuspunten moet hij toch deze in 7 beurten oplossen.
Je bedoelt: "Sorry, ik ben hier te dom voor".quote:Op maandag 12 juni 2023 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Rambodirk check deze woordle-fluitketel![]()
Stukje communicatiestoornis @dikkerdsindeSCquote:De hersenen van mensen met ernstig overgewicht reageren anders op een volle maag dan de hersenen van mensen met een gezond gewicht, stellen onderzoekers van het AmsterdamUMC. "Dit sluit aan bij verhalen van patiënten die onvoldoende voelen dat ze gegeten hebben en daardoor meer eten dan ze nodig hebben" zegt onderzoeker en hoogleraar inwendige geneeskunde Mireille Serlie van het AmsterdamUMC.
In Nederland heeft 15 procent van de volwassenen ernstig overgewicht (obesitas). "Onze studie toont aan dat zij een communicatiestoornis hebben tussen het maagdarmstelsel en de hersenen", zegt Serlie. "Zij krijgen vaak het verwijt dat ze te weinig discipline hebben, maar we beginnen steeds beter te begrijpen waarom afvallen zo lastig kan zijn."
https://monkeytype.com/quote:Op maandag 12 juni 2023 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bedoelt: "Sorry, ik ben hier te dom voor".
23quote:Op maandag 12 juni 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
Mijn NWS post heeft inmiddels 22 likes.
[ afbeelding ]
Je probeert nu op een goedkope wijze van onderwerp te veranderen en daarnaast heeft snel typen niks met intelligentie te maken. HIER TRAP IK NIET IN!quote:Op maandag 12 juni 2023 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://monkeytype.com/
Hoe snel ben jij Nelis?
24!quote:Op maandag 12 juni 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
23
3rr0r in NWS / Oorlog in Oekraïne #565 De dam
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
23
3rr0r in NWS / Oorlog in Oekraïne #565 De dam
[ afbeelding ]
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op maandag 12 juni 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heter de dag, hoe feller het wedstrijdelement.
Hallo moderator @onlogischquote:
Geen idee.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo moderator @:onlogisch
Is er al een reactie uit de hoek van de Spartanen of zat dat vertrek er al aan te komen. Iemand?
Ik zit mobiel. Op de hometrainer.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee.
Durf jij het trouwens wel aan? (https://monkeytype.com/ even bij instellingen op Nederlands zetten)
Forumgebruiker @:AFCNiels durfde niet.
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee.
Durf jij het trouwens wel aan? (https://monkeytype.com/ even bij instellingen op Nederlands zetten)
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je probeert nu op een goedkope wijze van onderwerp te veranderen en daarnaast heeft snel typen niks met intelligentie te maken. HIER TRAP IK NIET IN!
Het zegt hooguit in welke gradatie nerd, nerd afgekeurd je toebehoort en dat post je al op fok.quote:
Waarom doet me dit zoveel denken aan:quote:Op maandag 12 juni 2023 20:07 schreef onlogisch het volgende:
FEYENOORD KAMPIOEN 🆠- Seaneman, Berry, EST, Metalz, Lost Rebels, Huck Vinn, Polo (prod. Virusbeats)
Dit blijft bijzonder (het liedje, niet het lijdend voorwerp)
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo moderator @:onlogisch
Is er al een reactie uit de hoek van de Spartanen of zat dat vertrek er al aan te komen. Iemand?
Telt Cor Pot als Rotterdam fenomeen sinds de documentaire ook?quote:Oud-trainer Cor Pot heeft tijdens een uitzending van FC Rijnmond een interessante naam laten vallen als mogelijke kandidaat voor de positie van trainer bij Sparta Rotterdam. Pot noemde John Heitinga als een veelbelovende optie, verwijzend naar diens prestaties bij Jong Ajax.
'En dan naar PSV. De club heeft veruit de meest geregistreerde hooligans'quote:Op maandag 12 juni 2023 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom doet me dit zoveel denken aan:
Blanke wannabe doet stoere praat met een beat eronder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok ok. Dan ben ik eens benieuwd naar het resultaat als het af is.
quote:
ziet er wel heel eng en schokkend uit LR had je mij best voor kunnen waarschuwenquote:
Ik was vooral op zoek naar boze supporters.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Telt Cor Pot als Rotterdam fenomeen sinds de documentaire ook?
wat jij eerder vandaag (of was het gisteren?) had gepost in klb schokt mij wel nog steeds hoorquote:Op maandag 12 juni 2023 20:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb hier toch wel een mening over
@de_boswachter vertegenwoordigt dan ook het simpelste van het simpelste op FOK!.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:40 schreef KingRoland het volgende:
en dan vragen users mij of ze naar de hel/hemel gaan. moet je maar eens kijken wat de boswachter had gepost laatst.
kan gewoon niet
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was vooral op zoek naar boze supporters.
Ik hoop dat je door een Aliën wordt opgegeten.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zegt hooguit in welke gradatie nerd, nerd afgekeurd je toebehoort en dat post je al op fok.
Manuela heeft Caps Lock aanstaan.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door een Aliën wordt opgegeten.
[ twitter ]
Ik zie een stuk paksoi.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
ik ga jou niks bewijzen schaapquote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ik ga jou niks bewijzen schaap
[ twitter ]
En weer in de VS, wat is er verdomme mis met Nederland denk je dan?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Almere City FC is maandagavond gehuldigd voor de promotie naar de eredivisie. Volgens Omroep Flevoland kwamen er zo'n 4.000 tot 6.000 supporters af op de festiviteiten
quote:Maurice Steijn is toch een beetje alsof je hoge Rucanors krijgt terwijl je hoge Nikes had gevraagd
Moet jij wetenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat jij eerder vandaag (of was het gisteren?) had gepost in klb schokt mij wel nog steeds hoor
Dat gevoel heb ik bij promenade. Vragen om humor maar een kotsemmer voorgeschoteld krijgen.quote:
Best wel gevaarlijk dit soort figuren. Die steken je gewoon lek omdat ze denken dat je een alien bent.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar ze zijn er al lang volgens Manuele, waarom dan zo overdreven doen.
Zouden ze ook al op fok zitten? Ik verdenk Geredathan ofzo.
Oh, je wist nog niet dat Rutte ook een reptilian is.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En weer in de VS, wat is er verdomme mis met Nederland denk je dan?
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij promenade. Vragen om humor maar een kotsemmer voorgeschoteld krijgen.
Maar veel Ajacieden zijn wel ziedend ja
Promenade is echt walgelijk, ja. Hoe trekt zoiets kijkers.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij promenade. Vragen om humor maar een kotsemmer voorgeschoteld krijgen.
Ik gun hem deze kans, hij heeft het erg goed gedaan afgelopen seizoen. @Pisces29 probeert hier gewoon een beetje te stoken.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezus wat is dat kut. Dat er mensen daar naar kijken. @Slobeendquote:Op maandag 12 juni 2023 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachen,gieren,brullen.
@:slobeend
Waarschijnlijk op dezelfde manier als de Lama's, @GGMM kan je hier meer over vertellen.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Promenade is echt walgelijk, ja. Hoe trekt zoiets kijkers.
Was toch de tekst van die promenade man? (Geen zin om zijn naam op te zoeken)quote:Op maandag 12 juni 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Promenade is echt walgelijk, ja. Hoe trekt zoiets kijkers.
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachen,gieren,brullen.
Nee dat zou ik nooit doen, Niels.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun hem deze kans, hij heeft het erg goed gedaan afgelopen seizoen. @:pisces29 probeert hier gewoon een beetje te stoken.
Soww die is dik dat wist ik geeneens.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachen,gieren,brullen.
Oh dat wist ik niet. Vond hem nu wel grappig.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was toch de tekst van die promenade man? (Geen zin om zijn naam op te zoeken)
Zag het toevallig ook net voorbij komen vandaar.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Vond hem nu wel grappig.
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit doen, Niels.
Hij heeft het meer dan goed gedaan, maar Ajax zoekt het graag binnen de ring. Toch.
Waarom Pep niet gebeld met een tas geld?
Ach, wat is het verschil.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit doen, Niels.
Hij heeft het meer dan goed gedaan, maar Ajax zoekt het graag binnen de ring. Toch.
Waarom Pep niet gebeld met een tas geld?
Nelis countert mokerhard. (Tenminste, dat vindt hij)quote:Op maandag 12 juni 2023 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch valt je aan in de Sparta-reeks wat is het eerste gevoel bij jou?
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch valt je aan in de Sparta-reeks wat is het eerste gevoel bij jou?
Wie is de ontwerper van deze?quote:
Geen flauw idee, hij bestaat al wel heel erg lang.quote:
Ik ben zo slecht in die woordle met 4 woorden. Had gewoon alle letters van het eerste woord maar zag het gewoon nietquote:
We willen je score zien, LR.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in die woordle met 4 woorden. Had gewoon alle letters van het eerste woord maar zag het gewoon niet
Niet eens gekeken hoe dat moest maar had het eerste woord niet en het geduld niet om te puzzelen dus toen 2x poept ingevuldquote:
wpmquote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee.
@Mortaxx heeft hier een mening over, ook al is het Zero.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu coca cola zero met 5 ijsblokjes
wpmquote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee.
Ligt aan je bestemming.quote:
nou hopelijk gunt @Bezsen mij wel een lekker glaasje coca cola zeroquote:Op maandag 12 juni 2023 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Mortaxx heeft hier een mening over, ook al is het Zero.
Ik gun jou dat je geraakt wordt door de heilige geest.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou hopelijk gunt @:bezsen mij wel een lekker glaasje coca cola zero
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:15 schreef Speedfight het volgende:
Moooooorning
Woordle 724 5/6
⬜🟨🟨⬜⬜
🟨⬜🟩⬜🟨
🟩🟨🟨🟨⬜
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 520 6/6
🟨⬜🟨🟨⬜⬜
⬜⬜⬜🟩🟩⬜
⬜🟨🟨🟩🟨🟩
⬜🟨⬜🟩⬜🟩
⬜🟨🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hersenkronkel
En deze hopen we al lang niet meer op![]()
Ik heb 3/4 woorden in de Quordle opgelost.
🟧🟩
🟩🟩
Kun jij deze 4 woorden raden?
https://quordlewordle.com(...)sZ3JhYWYsa2FhcnM6bmw
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:15 schreef KingRoland het volgende:
De reizigers in de metro hebben ook hun ontbijt gehad vandaag
16 woorden wtfquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Sedecordle in 21/21 pogingen. Kun jij deze 16 woorden raden?
🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩
https://sedecordlegame.or(...)sZmlybWEsdW5pZWs6bmw
Dit was helemaal niet zo leuk.
Goeie. Zeg ik ook altijd, een goeie typiste maakt nog geen goede schrijver.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je probeert nu op een goedkope wijze van onderwerp te veranderen en daarnaast heeft snel typen niks met intelligentie te maken. HIER TRAP IK NIET IN!
Werelds maatquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:18 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar de appie voor saucijzenbroodje
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:18 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar de appie voor saucijzenbroodje
Wat een typiste. Kun jij hierbij aansluiten @onlogisch ?quote:
Qua snelheid in de verste verte niet. Qua accuratie wel. Wel benieuwd naar jouw statsquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een typiste. Kun jij hierbij aansluiten @:onlogisch ?
@Littlerabbit vindt jou dan een nerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:43 schreef Bezsen het volgende:
Vroeger haalde ik 150-160
Ik weet niet of ik hier trots op moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |