Akkoord.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe niet zo homo met je cavia.
quote:Op maandag 12 juni 2023 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Peru hebben ze "coy" en dat is het enige nuttige wat zo'n beest kan bieden.
ja.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:00 schreef Alexandrian het volgende:
Vandaag allemaal gewoon naar de gym jongens of hebben jullie verkoeling opgezocht in het zwembad?
Ik voel mij te goed voor sporten.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:00 schreef Alexandrian het volgende:
Vandaag allemaal gewoon naar de gym jongens of hebben jullie verkoeling opgezocht in het zwembad?
Gym wordt gewoon gesloopt maat. Schijven door het dak. Je weet toch.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:00 schreef Alexandrian het volgende:
Wat is je bf% bro?quote:Op maandag 12 juni 2023 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gym wordt gewoon gesloopt maat. Schijven door het dak. Je weet toch.
Lekker binnen met een koel temperatuurtje.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:00 schreef Alexandrian het volgende:
Same maar voelt toch tegennatuurlijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker binnen met een koel temperatuurtje.
Wat is er tegennatuurlijk aan 🧐quote:Op maandag 12 juni 2023 16:21 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Same maar voelt toch tegennatuurlijk.
Ik heb wel zo'n kleine ventilator op batterij, niet handmodel maar 'voor op bureau' grootte. Best handig soms. Dus niet alles is troep uit die streek.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
ACTION.
Kinzo handventilator met mistpray.
1/10
TROEP. ROTZOOI. AFVAL.
Waar ik nu zit merk ik niks van het weertje behalve de zon en wat blauwe lucht met luttele wolken 😊jij zit in de hitte?quote:Op maandag 12 juni 2023 16:26 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wat stel je allemaal lastige vragen met dit weer maat.
Vroeger was de Nederlandse zomer wel te overbruggen zonder airco, nu is een airco thuis toch wel fijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:07 schreef Caland het volgende:
Eerder vluchten naar de gym
Daar is wel airco
quote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar ik nu zit merk ik niks van het weertje behalve de zon en wat blauwe lucht met luttele wolken 😊jij zit in de hitte?
Doe er niet aan dan maar niet slapen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vroeger was de Nederlandse zomer wel te overbruggen zonder airco, nu is een airco thuis toch wel fijn.
Dit is HEEL geil.quote:
Geen airco dus behoorlijk warm ja.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar ik nu zit merk ik niks van het weertje behalve de zon en wat blauwe lucht met luttele wolken 😊jij zit in de hitte?
Dan snap ik je zeker volledig. Was vanochtend ergens een stuk aan het lopen en in de zon was het mokertje mookheet, in de schaduw was wel een verademing toen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Geen airco dus behoorlijk warm ja.
Lijkt me heerlijk om dan van achter zijn stoel een beetje met zijn tepeltjes te spelen en door zijn haar te kroelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |