Nee dat zou ik nooit doen, Niels.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun hem deze kans, hij heeft het erg goed gedaan afgelopen seizoen. @:pisces29 probeert hier gewoon een beetje te stoken.
Soww die is dik dat wist ik geeneens.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachen,gieren,brullen.
@:slobeend
Oh dat wist ik niet. Vond hem nu wel grappig.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was toch de tekst van die promenade man? (Geen zin om zijn naam op te zoeken)
Zag het toevallig ook net voorbij komen vandaar.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Vond hem nu wel grappig.
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit doen, Niels.
Hij heeft het meer dan goed gedaan, maar Ajax zoekt het graag binnen de ring. Toch.
Waarom Pep niet gebeld met een tas geld?
Ach, wat is het verschil.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit doen, Niels.
Hij heeft het meer dan goed gedaan, maar Ajax zoekt het graag binnen de ring. Toch.
Waarom Pep niet gebeld met een tas geld?
Nelis countert mokerhard. (Tenminste, dat vindt hij)quote:Op maandag 12 juni 2023 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch valt je aan in de Sparta-reeks wat is het eerste gevoel bij jou?
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch valt je aan in de Sparta-reeks wat is het eerste gevoel bij jou?
Wie is de ontwerper van deze?quote:
Geen flauw idee, hij bestaat al wel heel erg lang.quote:
Ik ben zo slecht in die woordle met 4 woorden. Had gewoon alle letters van het eerste woord maar zag het gewoon nietquote:
We willen je score zien, LR.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in die woordle met 4 woorden. Had gewoon alle letters van het eerste woord maar zag het gewoon niet
Niet eens gekeken hoe dat moest maar had het eerste woord niet en het geduld niet om te puzzelen dus toen 2x poept ingevuldquote:
wpmquote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee.
Durf jij het trouwens wel aan? (https://monkeytype.com/ even bij instellingen op Nederlands zetten)
Forumgebruiker @:AFCNiels durfde niet.
@Mortaxx heeft hier een mening over, ook al is het Zero.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu coca cola zero met 5 ijsblokjes
wpmquote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee.
Durf jij het trouwens wel aan? (https://monkeytype.com/ even bij instellingen op Nederlands zetten)
Forumgebruiker @:AFCNiels durfde niet.
Ligt aan je bestemming.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |