Hoe was zijn reactie toen hij jou zag?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:25 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch @:wereldgozer
ik heb michael saylor in levende lijven gezien
ik kan nu vredig sterven
Vertel ons meer.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:31 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie wat ga jij doen tijdens The Great Black Out Of Reddit?
Ik weet het fijne er niet van maar geloof dat Reddit 3rd Party Apps wil gaan weren of zo en de CEO is een lul (blijkbaar)quote:
Ik kijk wel eens op r/fitness en r/nba onder andere. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet van maar geloof dat Reddit 3rd Party Apps wil gaan weren of zo en de CEO is een lul (blijkbaar)
Daarom gaan bijna alle grote/actieve subreddits op zwart voor een paar dagen
99% zeker jaquote:Op maandag 12 juni 2023 09:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens op r/fitness en r/nba onder andere. Komt wel dichtbij zo.![]()
Worden die ook blacked?
Ik lees het echt nu toevallig dankzij jouw bericht. Had er niets van meegekregen.quote:
Ja ik zit op vrij veel actieve subs dus ik kon er niet omheenquote:Op maandag 12 juni 2023 09:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik lees het echt nu toevallig dankzij jouw bericht. Had er niets van meegekregen.
Gevalletje
[ afbeelding ]
Wat gaan we nu kijken?
Ook wel grappig dat dan wellicht die r/nba dicht is terwijl misschien wel de laatste wedstrijd van de NBA-finale bezig is (er van uitgaande dat Denver thuis wint).
Oh r/nba is al dicht zie ik.
Goeiemorgen.quote:
Das kloten kerel, sterkte! Wat onderzoeken ze precies?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.Weer bezig met plasdagboek. Morgen naar uroloog in Jeroen Bosch ziekenhuis. Tweede onderzoek. Gaan ze weer m'n hogedrukspuit in.
Waarom ik soms 30 keer per dag moet plassen. En de oorzaak waarom er geen of te weinig druk opstaat. En al paar maanden snel moe en niet lekker.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Das kloten kerel, sterkte! Wat onderzoeken ze precies?
Dat heb ik ook altijd als ik de hele dag aan het zuipen ben eerlijk gezegdquote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ik soms 30 keer per dag moet plassen.
Wat ik normaal ook doe.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:31 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie wat ga jij doen tijdens The Great Black Out Of Reddit?
Ik had er juist geen last van toen ik nog zoop. Dus geen idee.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik de hele dag aan het zuipen ben eerlijk gezegd
Moet ik nu ook naar de dokter?
Niet echt een mysterie inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2023 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik de hele dag aan het zuipen ben eerlijk gezegd
Moet ik nu ook naar de dokter?
Ja das wel heel vaak. Sterkte ermee kerel.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ik soms 30 keer per dag moet plassen. En de oorzaak waarom er geen of te weinig druk opstaat. En al paar maanden snel moe en niet lekker.
Ik denk @Cocoquote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
Ik merk nu pas dat ik een abo heb maar geen idee van wie![]()
![]()
Kan jij dat zien @:ggmm ?
Neequote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
![]()
Ha chef.quote:
Samaritaan @Sked zal wel weer met geld hebben lopen strooien.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2023 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samaritaan @:Sked zal wel weer met geld hebben lopen strooien.
Terwijl het toch bijna gratis geld was/is.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Silvio Berlusconi kapot.
Geen punten @:AFCNiels @:fetx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |