Werd tijd.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Silvio Berlusconi kapot.
Geen punten @:AFCNiels @:fetx
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:
WEER NIETquote:Op maandag 12 juni 2023 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Silvio Berlusconi kapot.
Geen punten @:AFCNiels @:fetx
Prostaat en PSA checken zullen ze al wel gedaan hebben?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ik soms 30 keer per dag moet plassen. En de oorzaak waarom er geen of te weinig druk opstaat. En al paar maanden snel moe en niet lekker.
Ja, vorige maand. Nieren zijn ok.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prostaat en PSA checken zullen ze al wel gedaan hebben?
Blijft weinig over waar het aan kan liggenquote:
Ik weet het. Beste vriend vorig jaar prostaat kanker. Te laat er bij kan funest zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijft weinig over waar het aan kan liggenNiet genoeg druk is toch bijna altijd wel een vergrote prostaat. Of je moet blaasontsteking hebben. Nou ja, als ze maar goed gekeken hebben dat het geen symptomen zijn rondom prostaatkanker. Daar moet je wel op tijd bijzijn. (niet om je ongerust te maken verder)
Vraag ik me ook af. Voel me erg slap. Gevoel van suiker nodig te hebben om aan te sterken.quote:
Slik veel. maar daar wordt op afgestemd.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:16 schreef Oriente het volgende:
Of misschien door bepaalde medicatie (je slikt toch aardig wat i.v.m. je hart neem ik aan?)
Oké, maar dat is echt heel gemakkelijk te testen en ik verbaas me een beetje dat dat nog niet gedaan is. Zou het zeker even bij je arts aanvragen, gaat om een simpel vingerprikje, idealiter even op een lege maag.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Voel me erg slap. Gevoel van suiker nodig te hebben om aan te sterken.
Had gekund dat je wellicht diuretica (plaspillen) slikt. Dat zou wel e.e.a. verklaren qua vaak plassen, niet zozeer die straal, al kan dat ook een beetje met de leeftijd komen (nee ik wil je niet beledigen of oud noemenquote:Op maandag 12 juni 2023 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slik veel. maar daar wordt op afgestemd.
Plaspillen genotquote:Op maandag 12 juni 2023 11:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Had gekund dat je wellicht diuretica (plaspillen) slikt. Dat zou wel e.e.a. verklaren qua vaak plassen, niet zozeer die straal, al kan dat ook een beetje met de leeftijd komen (nee ik wil je niet beledigen of oud noemen)
Jij hebt plaspillen?quote:Op maandag 12 juni 2023 11:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Plaspillen genot
Elk half uur moeten pissen antigenot
Ik moet 's nachts vaak vaker dan 2 keer per uur.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Plaspillen genot
Elk half uur moeten pissen antigenot
quote:Op maandag 12 juni 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze boomer slikt niks, alleen m'n vrouw slikt hier in huis.
Walgelijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:08 schreef Caland het volgende:
De gemeente besluit maar op maandagochtend om 7 uur aan al het groen in de straat te werken
Dramaandag @:coco
Ga dan naar het kantoorquote:Op maandag 12 juni 2023 11:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Walgelijk.
Hier ICT problemen en mokerhitte thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |