12 was toch de serie met mokerslechte batterijduur?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
12 Pro. Dan zijn we telefoonmaatjes.
Gehaktbal met aardappelen en spitskool in kerrie.quote:
Ik ben nog geheel content na 2,5 jaar. Welke heb jij?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
12 was toch de serie met mokerslechte batterijduur?
Ik heb de 12. Nog geen last van gehad maar misschien heb ik mazzel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
12 was toch de serie met mokerslechte batterijduur?
Misschien was het slechts een bepaalde variant dan, had er eens over gelezen en gehoord van mensen. Misschien hadden die een Mini.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog geheel content na 2,5 jaar. Welke heb jij?
Dit deed je een half jaar geleden ook en toen kwam je aan met een hoelahoela aankoop.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even koekeloeren wat zo'n ding kost.
@Littlerabbit heeft na mijn lovende kritieken eenzelfde telefoon aangeschaftquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit deed je een half jaar geleden ook en toen kwam je aan met een hoelahoela aankoop.
Een beetje zoals die van @:littlerabbit
Als @onlogisch de mini koopt, dan zijn we samen met @fetX de hele 12 serie.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien was het slechts een bepaalde variant dan, had er eens over gelezen en gehoord van mensen. Misschien hadden die een Mini.
599 voor een refurbished exemplaar. Levert dat nou nog wat op, als je zo'n refurbished toestel aanschaft?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als @:onlogisch de mini koopt, dan zijn we samen met @:fetx de hele 12 serie.
Ja, je tikkietokkie kalender.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
599 voor een refurbished exemplaar. Levert dat nou nog wat op, als je zo'n refurbished toestel aanschaft?
Nee, je moet er gewoon voor betalen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
599 voor een refurbished exemplaar. Levert dat nou nog wat op, als je zo'n refurbished toestel aanschaft?
Aan prestaties niek. Jeetje.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, je moet er gewoon voor betalen.
Hoe oud is je oude telefoon?quote:
Moet weer weten.quote:
🤣🤣🔥quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, je moet er gewoon voor betalen.
Dat durf ik je niet te zeggen. Ik weet alleen dat ik hem exact 34 maanden geleden heb aangeschaft bij Coolblue. De productiedatum zal er enkele maanden voorliggen vermoed ik.quote:
Interessante analyse.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet te zeggen. Ik weet alleen dat ik hem exact 34 maanden geleden heb aangeschaft bij Coolblue. De productiedatum zal er enkele maanden voorliggen vermoed ik.
Dan moeten wij rond dezelfde tijd een nieuwe telefoon hebben aangeschaft.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet te zeggen. Ik weet alleen dat ik hem exact 34 maanden geleden heb aangeschaft bij Coolblue. De productiedatum zal er enkele maanden voorliggen vermoed ik.
Jo broquote:
Wat heb je momenteel en waar ben je daar op zoek?quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan moeten wij rond dezelfde tijd een nieuwe telefoon hebben aangeschaft.
En ik ben ook aan het uitkijken naar een nieuwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb privé een Huawei gekocht drie jaar terugquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb je momenteel en waar ben je daar op zoek?
Xiaomi makker.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb privé een Huawei gekocht drie jaar terug, omdat ik het een mooi toestel vond, maar wel meteen ook de laatste omdat Huawei niet meer mee gaat in bepaalde updates die ik nog heb.
Ik zoek gewoon een goeie Android.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:17 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mijn somberheid op realiteit berust, en dat GGMM een semi-leven heeft gevonden.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80 kan jij wat vertellen over de huidige status van FOK! en deze SC in het bijzonder?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik vind mezelf niet terug in 2020. Zal wel een ban hebben gehad.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie post er in 2020 nog niet mee, maar start daar wel mee in 2021 en verder?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: