SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@tong80 kan jij wat vertellen over de huidige status van FOK! en deze SC in het bijzonder?![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:17 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdoeken die zooi en uit dat licht.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80 kan jij wat vertellen over de huidige status van FOK! en deze SC in het bijzonder?
Maar @maxi-mus is een groot gemis.![]()
Eens makker. Eens.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opdoeken die zooi en uit dat licht.
Maar @:maxi-mus is een groot gemis.![]()
Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie wel een opvallend causaal verband.![]()
Vroeger 10 topics per dag met discussies en culinaire besprekingenquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie post er in 2020 nog niet mee, maar start daar wel mee in 2021 en verder?![]()
Ik laat @tong80 met rust.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie post er in 2020 nog niet mee, maar start daar wel mee in 2021 en verder?![]()
Causaliteit is nooit opvallend, dat is nou juist het hele ding van een causaal verband.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie wel een opvallend causaal verband.Yea, she's on crack.![]()
Pak 'm aan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Causaliteit is nooit opvallend, dat is nou juist het hele ding van een causaal verband.![]()
Ik moet er nog 2quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Zo ik zit aan mijn max posts hier voor vandaag, tot morgen.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij mij niet. Zul je zelf wel gedaan hebben dus.![]()
![]()
Jammer, ja. Leuke user was dat. Ook niet zo standaard. Beetje eigenwijs, lekker man.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opdoeken die zooi en uit dat licht.
Maar @:maxi-mus is een groot gemis.![]()
Tenzij je een jaar of 2 bent (en dat lijkt me sterk), klopt dat niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ik zo lang boven de 25, en droog, in Nederland nog nooit heb meegemaakt.![]()
Oké Peter Kuipers Munnekequote:Op woensdag 14 juni 2023 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Tenzij je een jaar of 2 bent (en dat lijkt me sterk), klopt dat niet.![]()
Ik zeg het ook mede op basis van de voorspellingen voor de komende 2 weken. Is het gevoel dan nog onjuist?
Er zit altijd wel een dag van 22 C of regen tussen normaalgesproken in juli, augustus. Voor juni sowieso uitzonderlijk dit.![]()
Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zeg het ook mede op basis van de voorspellingen voor de komende 2 weken. Is het gevoel dan nog onjuist?
Er zit altijd wel een dag van 22 C of regen tussen normaalgesproken in juli, augustus. Voor juni sowieso uitzonderlijk dit.Yea, she's on crack.![]()
Even gekeken, en ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij Keti Koti staan bij 1 juli in je iPhone kalender?
En nu?![]()
Vreemd. Ik niet. Ik ga hem er meteen bijzetten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij Keti Koti staan bij 1 juli in je iPhone kalender?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
12 Pro. Dan zijn we telefoonmaatjes.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga gelijk een iPhone aanschaffen. Welke raden jullie mij aan?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Even koekeloeren wat zo'n ding kost.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
12 Pro. Dan zijn we telefoonmaatjes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: