Gebaseerd en navopilledquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet niet wat de status nu is
maar ik heb zo'n vermoeden dat Polen het europese powerhouse moet worden qua militaire manschappen
ja die onderontwikkelden ten oosten van ons beginnen weer vervelend te doenquote:
Ik heb het meer over de ruimtelijke ordening. Ze gooien alles op de schop, maar ze plaatsen er one size fits all voor terug.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet niet wat de status nu is
maar ik heb zo'n vermoeden dat Polen het europese powerhouse moet worden qua militaire manschappen
duitsland ligt nog een beetje gevoellig, ondanks dat ze weer mochten beginnen
toevallig mocht ursula van der leyen als eerste minister van defensie weer wat leuke dingen doen en uitbreiden in duitsland
en nu staat ze aan het hoofd van de EU
toevallig
Eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja die onderontwikkelden ten oosten van ons beginnen weer vervelend te doen
daar hoort een militair europa bij maat
GENOT
ja dat heb je met gratis geldquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de ruimtelijke ordening. Ze gooien alles op de schop, maar ze plaatsen er one size fits all voor terug.
Polen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
ik ben nog niet zo vaak in polen geweest, maar ik zou die tsjechen toch wel boven polen schalen momenteel
mag dat?
ach rickertman (of hoe heette die gozer)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Bolasie op #Anoniem
Mensen, de vlag kan uit.
Ik hou me aanbevolen voor een foto.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgende week naar kuweit City
Geen godenstad en 45 graden
Ik vond ook ooit een muntstuk van twee euro.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
Boys, zojuist 2 euro muntstuk gevonden op straat.
[ afbeelding ]
Bij hem kunnen we eerder zoiets verwachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sOciAl ExPerImEnT iT's A pRaNk BrOquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vond ook ooit een muntstuk van twee euro.
Was vastgelijmd.
Ben gauw doorgelopen.
Met m'n bolus in m'n kraag gedrukt.
Kk zwerverquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan je een klein percentage doneren aan FOKquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vorige week twee briefjes van vijf gevonden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
ik klik deze week wel een paar keer extra op de moneyyou reclame voor Danny.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je een klein percentage doneren aan FOK
Misschien een fok LAN meet organiseren, en dan massaal klikken met ons allen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik klik deze week wel een paar keer extra op de moneyyou reclame voor Danny.
Ik had een perfecte openingszin bedacht, maar Persia heeft de groep mensen die kunnen antwoorden op haar tweets beperktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
https://twitter.com/roya21042019?t=AR2dpQZShmxs-_ITu3mAQA&s=09
Ik heb weer een potentiële vriendin voor je gevonden @:afcniels
Wel een goede bron om uit te putten daarentegen voor toekomstige "doelwitten"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had een perfecte openingszin bedacht, maar Persia heeft de groep mensen die kunnen antwoorden op haar tweets beperkt![]()
![]()
NU HOEFT HET VAN MIJ NIET MEER!!!
Er zijn er echt veel, gisteren had ik er ook eentje en als je dan even doorklikt heb je er zo tien. Inclusief geloof in reptilians en dergelijke, plus "ik ben een denker en doe onderzoek, jullie zijn allemaal slapers!"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede bron om uit te putten daarentegen voor toekomstige "doelwitten"
Voordeel is dat ze over het algemeen bovengemiddeld veel kinderen lijken te hebben voor een rooskleurige toekomstquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn er echt veel, gisteren had ik er ook eentje en als je dan even doorklikt heb je er zo tien. Inclusief geloof in reptilians en dergelijke, plus "ik ben een denker en doe onderzoek, jullie zijn allemaal slapers!"
Vaccinvrij natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze over het algemeen bovengemiddeld veel kinderen lijken te hebben voor een rooskleurige toekomst
Ik kan wel een inkoppertje maken (pure blood) over haar vermoedelijke halfbloed kindjes maar laten we idd maar wat nuttigs bespreken.quote:
Sterkte Tongquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
Slecht nieuws brothers. Prostaat. Kwaadaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |