Dat gedeelte hadden ze al aardig onder de knie.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:58 schreef ThijsTH het volgende:
Gaat Ajax nu ook constant het spel vertragen en spelers op de grond laten blijven liggen?
Nee dat lijkt me niets voor Tadicquote:Op maandag 12 juni 2023 13:58 schreef ThijsTH het volgende:
Gaat Ajax nu ook constant het spel vertragen en spelers op de grond laten blijven liggen?
Dit is ietwat gedateerde infoquote:Op maandag 12 juni 2023 14:01 schreef Coco het volgende:
Natuurlijk, Coco! Maurice Steijn is momenteel de hoofdcoach van NAC Breda. Hij werd in 1973 geboren en heeft een succesvolle carrière gehad als voetballer bij onder andere VVV Venlo en ADO Den Haag. Nadat hij stopte met spelen ging hij verder als coach, eerst bij amateurclubs om daarna doorgroeien naar profcompetities zoals het Nederlandse Eredivisievoetbal.
Maurice staat bekend om zijn passie voor mooie aanvallende speelstijl waarbij snelheid en techniek belangrijke factoren vormen. Hij had ook ervaring opgedaan door te werken met mindere budgetten en hiermee goede resultaten behaald waardoor men zegt dat hij overbrengt hoe goed je kunt presteren ongeacht middelen die tot beschikking staan.
Wat vind jij van hem?
Net naast gegrepen, Fortuna was sneller.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:20 schreef De_Kraam het volgende:
Je kunt het ook zo bekijken: het is in ieder geval niet Danny Buijs geworden.
Onana weer terug.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:58 schreef ThijsTH het volgende:
Of een of andere nietszeggende Duitser. Steijn een kans gunnen is prima, een contract voor 3 jaar is wel wat gulzig.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:20 schreef De_Kraam het volgende:
Je kunt het ook zo bekijken: het is in ieder geval niet Danny Buijs geworden.
Geen idee wie Maurice van Steijn is.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
haha Maurice van Steijn? Wie is dat in godsnaam??? Nou ja, zolang hij maar een verklaring omtrent het gedrag kan overleggen. Dat zou al winst zijn.
Trainer van Spartaquote:Op maandag 12 juni 2023 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
haha Maurice van Steijn? Wie is dat in godsnaam???
verbaasd met name.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:23 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik razend enthousiast word hiervan maar de reacties hier zijn ook wel wat overdreven
Maar als dan de eerste 2 nee zeggen en er binnen Ajax zelfs na het vertrek van Sar nog steeds genoeg mensen zijn die Bosz absoluut niet willen dan zal je door moeten zoeken.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:28 schreef manny het volgende:
[..]
verbaasd met name.
die Knutson of die meneer van Denemarken daar was al wat langer rumoer over. Bosz had gekund uiteraard, maar dit had ik zeer zeer zeker niet zien aankomen.
Maar we kunnen nu wel weer Boszout! roepenquote:Op maandag 12 juni 2023 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had liever Steijn gehad dan Bosz
Als dit het profiel is van de nieuwe trainer die je zoekt hoe kom je dan in godsnaam bij Steijn uit? Die voldoet daar vrijwel totaal niet aan.quote:Wel kan Mislintat wat vertellen over het profiel waar de nieuwe trainer aan moet voldoen. “Als je het over Ajax hebt, heb je het over attractief en aanvallend voetbal, met jeugdspelers die doorstromen vanuit de opleiding. Dat nemen we uiteraard mee in onze zoektocht,” zo liet hij weten tijdens een rondetafelgesprek, waar Ajax Life onderdeel van was.
“Natuurlijk is ervaring ook belangrijk,” vervolgt Mislintat. “We zoeken een trainer die meters heeft gemaakt. Het uitdragen van de identiteit en de filosofie van de club, attractief en aanvallend voetbal, een duidelijk idee aan de bal en een goede organisatie staat voorop. Als hij Nederlands is en de eredivisie kent, is dat een voordeel.”
Dat heb ik al eenmaal gedaan dus nu is het goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we kunnen nu wel weer Boszout! roepen
quote:Bij het selecteren van een trainer is het belangrijk om rekening te houden met verschillende factoren, waaronder de speelstijl die past bij de club, de visie van de clubleiding, de behoeften van het team en de capaciteiten van de trainer zelf. Als Maurice Steijn niet voldoet aan de gewenste kwaliteiten en niet in staat is om een aanvallende speelwijze te implementeren, kan het verstandig zijn om naar andere opties te kijken die beter aansluiten bij de behoeften en doelen van Ajax.
Het is altijd belangrijk voor een club om zorgvuldig te evalueren en te beslissen welke trainer het beste past bij de clubcultuur, de spelersgroep en de ambities op sportief gebied. Deze beslissing zou moeten worden genomen door de clubleiding en technische staf, die toegang hebben tot uitgebreidere informatie en expertise over potentiële kandidaten en de situatie van de club.
0 uit 10 punten.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als dit het profiel is van de nieuwe trainer die je zoekt hoe kom je dan in godsnaam bij Steijn uit? Die voldoet daar vrijwel totaal niet aan.
Ik had dit een typische aanstelling van Martin van Geel gevonden.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:53 schreef Enchanter het volgende:
Al die reacties hier![]()
Waar hebben jullie je glazen bol gekocht ?
@gggm praat niet meer met me , geen idee wat ik fout heb gedaanquote:Op maandag 12 juni 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had dit een typische aanstelling van Martin van Geel gevonden.
Die heeft Steijn overigens ook al een keer gepolst. Om assistent van Gio te worden
Voor meer leuke feitjes kunnen jullie altijd @:gggm een DM sturen!
Als ie goed pionnen kan neerleggen en drinkflessen kan aangeven is het al gauw goed. Laten we assistenten aub niet belangrijker maken dan ze zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:40 schreef Bugno3 het volgende:
Said Bakkati, die jarenlang rechterhand van wondercoach Stam was als assistent is ook wel redelijk hallucinant. @:PowerLoungen
Voorlopig is het heel leuk voor Steijn deze stap, we gaan zien of die voor ons ook leuk is, moet Sven nog wel wat spelers halen.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:53 schreef Enchanter het volgende:
Al die reacties hier![]()
Waar hebben jullie je glazen bol gekocht ?
Laat gggm met rust.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had dit een typische aanstelling van Martin van Geel gevonden.
Die heeft Steijn overigens ook al een keer gepolst. Om assistent van Gio te worden
Voor meer leuke feitjes kunnen jullie altijd @:gggm een DM sturen!
Sven moet sowieso nog spelers halen ongeacht wie er coach is/wordt.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig is het heel leuk voor Steijn deze stap, we gaan zien of die voor ons ook leuk is, moet Sven nog wel wat spelers halen.
Ach Bert uit De Worp had Mario Been als assistent . Daar doet deze overgang me een beetje aan denkenquote:Op maandag 12 juni 2023 14:40 schreef Bugno3 het volgende:
Said Bakkati, die jarenlang rechterhand van wondercoach Stam was als assistent is ook wel redelijk hallucinant. @:PowerLoungen
Haha 2 minuten speeltijd dit seizoen aan de jeugd spelersquote:Op maandag 12 juni 2023 14:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als dit het profiel is van de nieuwe trainer die je zoekt hoe kom je dan in godsnaam bij Steijn uit? Die voldoet daar vrijwel totaal niet aan.
Er zijn mensen die dat nu ook doen.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Als je 4 jaar geleden had gezegd dat Steijn ooit trainer van Ajax zou worden zou iedereen je hard hebben uitgelachen.
Of dat B speler Schuurs voor bijna evenveel werd verkocht als de super aanvoerder van Feyenoord.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Als je 4 jaar geleden had gezegd dat Steijn ooit trainer van Ajax zou worden zou iedereen je hard hebben uitgelachen.
Vier weken geleden ook en nu is het de keiharde realiteitquote:Op maandag 12 juni 2023 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Fixed.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Als je 4 dagen geleden had gezegd dat Steijn ooit trainer van Ajax zou worden zou iedereen je hard hebben uitgelachen.
En hij zelf wrs ookquote:
Nouja, had ten Hag zoveel bereikt voordat hij naar Ajax ging? Ik vind dit wel een vrij gecalculeerde gok, trainer die vrij aardige resultaten heeft behaald en die wellicht voor beter spel kan zorgen. Beter dan een (met alle respect) Heitinga of van Nistelrooij die er zeker nog niet klaar voor zijn. Het zou me niet verbazen als hij de verwachtingen overtreft.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Zelfs vd Sar had deze aanstelling niet door laten gaan, denken jullie niet?
Ben het hier op zich wel mee eens, maar had toch een trainer verwacht met een beter track record en wat meer body, of autoriteit ofzo.. weet het goede woord niet, maar heb niet direct de indruk dat een spelersgroep onder de indruk is van een Maurice Steijn. Terwijl Ajax nu volgens mij een groep heeft, die dat nodig heeft.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nouja, had ten Hag zoveel bereikt voordat hij naar Ajax ging? Ik vind dit wel een vrij gecalculeerde gok, trainer die vrij aardige resultaten heeft behaald en die wellicht voor beter spel kan zorgen. Beter dan een (met alle respect) Heitinga of van Nistelrooij die er zeker nog niet klaar voor zijn. Het zou me niet verbazen als hij de verwachtingen overtreft.
Een internationale trainer met bewezen successen kan ook tegenvallen, genoeg voorbeelden van. En uiteindelijk zijn jullie zelf ook niet echt zo consistent. Volgens mij was vrijwel iedereen (van de Ajacieden) hier blij toen ten Hag vertrok, maar dat moge inmiddels wel duidelijk zijn dat dat niet echt de juiste inschatting was.
Een goede trainer vinden is nog niet zo eenvoudig en je neemt altijd een gok, ik vind het eigenlijk wel mooi als het daadwerkelijk waar is dat Ajax voor een trainer gaat die bewezen heeft iig in Nederland teams beter te laten voetballen en realistisch naar het spelletje kijkt. Al zal ik zeker niet ontkennen dat het wel een gok is.
Not me al vond ik het wel logisch dat hij wegging voor de volgende stap.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:13 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij was vrijwel iedereen (van de Ajacieden) hier blij toen ten Hag vertrok, maar dat moge inmiddels wel duidelijk zijn dat dat niet echt de juiste inschatting was.
Gefeliciteerd met Steijn. Prima keuze.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Not me al vond ik het wel logisch dat hij wegging voor de volgende stap.
Jammer dat Pep niet klaar is voor een volgende stap bij de galacticosquote:Op maandag 12 juni 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meen je dit of is dit spottend bedoeld?quote:Op maandag 12 juni 2023 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Steijn. Prima keuze.
Sowieso veel te klein menneke.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben het hier op zich wel mee eens, maar had toch een trainer verwacht met een beter track record en wat meer body, of autoriteit ofzo.. weet het goede woord niet, maar heb niet direct de indruk dat een spelersgroep onder de indruk is van een Maurice Steijn. Terwijl Ajax nu volgens mij een groep heeft, die dat nodig heeft.
Dat kan ik me niet voorstellen. Ten Hag was beste trainer van afgelopen 20 jaar. Eenieder die stond te juichen bij zijn vertrek is een totaaldebiel.quote:Volgens mij was vrijwel iedereen (van de Ajacieden) hier blij toen ten Hag vertrok, maar dat moge inmiddels wel duidelijk zijn dat dat niet echt de juiste inschatting was.
Nou, echt goede argumenten qua trainers zie je gewoon niet, waar je ook kijkt. De Arco's en de Skaffa's van deze wereld noemen ook geen goed alternatief, dus ga er maar aan staan he.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben het hier op zich wel mee eens, maar had toch een trainer verwacht met een beter track record en wat meer body, of autoriteit ofzo.. weet het goede woord niet, maar heb niet direct de indruk dat een spelersgroep onder de indruk is van een Maurice Steijn. Terwijl Ajax nu volgens mij een groep heeft, die dat nodig heeft.
Klopt.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was dit seizoen enorm positief inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:21 schreef ThijsTH het volgende:
Vanaf nu dus Pierre elke week dus zwaar kritisch op Ajax bij Studio Voetbal.
True, kwaliteit van leven gaat dan stukken omhoog.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ontwijk Pierre van Hooijdonk al een jaar of 10 en dat bevalt me echt enorm.
Aan Ten Hag zag je bij FC Utrecht toch in alles dat het een wereldtrainer isquote:Op maandag 12 juni 2023 15:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nouja, had ten Hag zoveel bereikt voordat hij naar Ajax ging?
Dat wel jaquote:Op maandag 12 juni 2023 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Lol, hij heeft FC Utrecht naar zijn hand gezet en ze in 2016/17 met de vierde plaats hun beste eindpositie gegeven sinds 1990/91. Sinds Jordy Zuidam daar de macht heeft, komen en gaan de trainers, en wordt er een Ton Caanen-achtig vat aan kuttransfers geopend jaarlijks.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:13 schreef Houniet het volgende:
Nouja, had ten Hag zoveel bereikt voordat hij naar Ajax ging?
Ik meen dat. Verdient een kans op een hoger niveau. Idealiter was dat bij een Twente of Utrecht geweest, maar hij heeft een club die op sterven na dood was gereanimeerd en laat spelers gewoon prima renderen. Ik hoor veelal verhalen over zijn NAC-tijd, maar wat hij met VVV en nu met Sparta heeft gedaan is heel knap. Had hem liever bij PSV gezien dan Bosz.quote:
Dan hou ik mij hier aan vast, bedankt.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meen dat. Verdient een kans op een hoger niveau. Idealiter was dat bij een Twente of Utrecht geweest, maar hij heeft een club die op sterven na dood was gereanimeerd en laat spelers gewoon prima renderen. Ik hoor veelal verhalen over zijn NAC-tijd, maar wat hij met VVV en nu met Sparta heeft gedaan is heel knap. Had hem liever bij PSV gezien dan Bosz.
Steijn heeft Sparta zijn beste eindklassering gegeven sinds 1994/95, daarvoor diverse trainers gehad en vele slechte transfers. Ook diverse jaren in een divisie lager.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol, hij heeft FC Utrecht naar zijn hand gezet en ze in 2016/17 met de vierde plaats hun beste eindpositie gegeven sinds 1990/91. Sinds Jordy Zuidam daar de macht heeft, komen en gaan de trainers, en wordt er een Ton Caanen-achtig vat aan kuttransfers geopend jaarlijks.
Even dimmen, kortom.
Je spreekt jezelf tegen. Kwam het succes nou door Ten Hag of door de toenmalige TD?quote:Op maandag 12 juni 2023 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol, hij heeft FC Utrecht naar zijn hand gezet en ze in 2016/17 met de vierde plaats hun beste eindpositie gegeven sinds 1990/91. Sinds Jordy Zuidam daar de macht heeft, komen en gaan de trainers, en wordt er een Ton Caanen-achtig vat aan kuttransfers geopend jaarlijks.
Even dimmen, kortom.
Je kan bijna exact hetzelfde zeggen over Steijn bij Sparta...quote:Op maandag 12 juni 2023 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even dimmen, kortom.
Het is volgens mij voornamelijk kamp NAC wat een zichtbaar succesvolle hetze tegen hem voert en dat al jaren lang maar zelfs in dat seizoen kwam Nac verder in de playoffs dan normaal.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je kan bijna exact hetzelfde zeggen over Steijn bij Sparta...
Steijn heeft geen club naar zijn hand gezet als technisch manager. Ten Hag regelde de aankopen, dunde de selectie goed in, haalde geen eindeloze bult narigheid en was tactisch lichtjaren beter dan zo ongeveer elke trainer in de Eredivisie. Oh ja, hij stuntte met ze op een haar na tegen Zenit in 2017, terwijl de hele ratsmodee net was verkocht. Was een verlenging voor nodig.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ten Hag was zelf technisch manager, lieverd. Pas in 2017 kwam Zuidam.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je spreekt jezelf tegen. Kwam het succes nou door Ten Hag of door de toenmalige TD?
Ten Hag had echt een veel duidelijker voetbalvisie en gold destijds al als meest interessante en beloftevolle jongere trainer. Dat neemt echter niet weg dat Steijn inderdaad geen totaalidioot is die best wel wat kan. Als je concurrent echter Slot op de bank heeft zitten moet je eigenlijk met iets beters komen dan Steijn, al zou ik het inderdaad ook niet gek vinden om op deze manier uiteindelijk Maduro te brengen.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je speelt maar 2 keer tegen Slot hoor.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ten Hag had echt een veel duidelijker voetbalvisie en gold destijds al als meest interessante en beloftevolle jongere trainer. Dat neemt echter niet weg dat Steijn inderdaad geen totaalidioot is die best wel wat kan. Als je concurrent echter Slot op de bank heeft zitten moet je eigenlijk met iets beters komen dan Steijn, al zou ik het inderdaad ook niet gek vinden om op deze manier uiteindelijk Maduro te brengen.
Jawel, maar Slot haalt over een heel seizoen wel meer uit een selectie dan een andere trainer en dat vertaalt zich in een bepaalt aantal punten, dat moet de trainer van Ajax natuurlijk wel kunnen matchen. Het is niet zo dat de concurrentie dusdanig in shambles ligt dat de landstitel alleen nog even afgehaald moet worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je speelt maar 2 keer tegen Slot hoor.
Moet je dat er even bij zeggen schat anders slaat het als kut op dirk.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ten Hag was zelf technisch manager, lieverd. Pas in 2017 kwam Zuidam.
Wacht het nou gewoon ff af die hele Slot-mania begint ook vrij debiele proporties aan te nemen. Paar goede aankopen en de trainer is al een stuk minder relevant.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, maar Slot haalt over een heel seizoen wel meer uit een selectie dan een andere trainer en dat vertaalt zich in een bepaalt aantal punten, dat moet de trainer van Ajax natuurlijk wel kunnen matchen. Het is niet zo dat de concurrentie dusdanig in shambles ligt dat de landstitel alleen nog even afgehaald moet worden.
We gaan zien of hij dat volgend seizoen weer doet want z'n eerste seizoen bij Feyenoord was mager wat dat betreft, maar goed je moet gewoon naar jezelf kijken, 85 punten en je bent kampioen.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, maar Slot haalt over een heel seizoen wel meer uit een selectie dan een andere trainer en dat vertaalt zich in een bepaalt aantal punten, dat moet de trainer van Ajax natuurlijk wel kunnen matchen.
Tamelijk smalle selectie ook die ergens in mei al moest beginnen en exact 12 maanden later eindigde met een Europese finale.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan zien of hij dat volgend seizoen weer doet want z'n eerste seizoen bij Feyenoord was mager wat dat betreft, maar goed je moet gewoon naar jezelf kijken, 85 punten en je bent kampioen.
Er zijn altijd excuses maar het blijft gewoon mager.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Tamelijk smalle selectie ook die ergens in mei al moest beginnen en exact 12 maanden later eindigde met een Europese finale.
Mwah, die Europese finale zorgde voor transferwaarde en de uiteindelijke basis voor het kampioenschap het seizoen erop. Noem het maar mager.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn altijd excuses maar het blijft gewoon mager.
quote:Op maandag 12 juni 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan zien of hij dat volgend seizoen weer doet want z'n eerste seizoen bij Feyenoord was mager wat dat betreft
Goed zijn in de ene competitie maar matig in de andere, dat jullie er blij mee waren is wat anders maar dat maakt matig nog niet goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die Europese finale zorgde voor transferwaarde en de uiteindelijke basis voor het kampioenschap het seizoen erop. Noem het maar mager.
Met een dusdanig smalle en op een aantal plekken kwalitatief arme selectie een wereldprestatie als je het mij vraagt. Daarom moet ik ook altijd zo lachen om het 'ze stijgen ook net een jaartje boven zichzelf uit'quote:Op maandag 12 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed zijn in de ene competitie maar matig in de andere, dat jullie er blij mee waren is wat anders maar dat maakt matig nog niet goed.
absoluut gezien zat er meer in maar matig is wel een heel groot woord als je het seizoen ervoor 59 punten haalt, je beste speler voor een jodenfooitje verliest en je nauwelijks iets te besteden hebt.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed zijn in de ene competitie maar matig in de andere, dat jullie er blij mee waren is wat anders maar dat maakt matig nog niet goed.
Leuk voor in het Feyenoord topic ga daar maar heenquote:Op maandag 12 juni 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
absoluut gezien zat er meer in maar matig is wel een heel groot woord als je het seizoen ervoor 59 punten haalt, je beste speler voor een jodenfooitje verliest en je nauwelijks iets te besteden hebt.
@Tarado begon!quote:Op maandag 12 juni 2023 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk voor in het Feyenoord topic ga daar maar heen
Jorrit is vaak genoeg kampioen geworden in de Eredivisiequote:Op maandag 12 juni 2023 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een dusdanig smalle en op een aantal plekken kwalitatief arme selectie een wereldprestatie als je het mij vraagt. Daarom moet ik ook altijd zo lachen om het 'ze stijgen ook net een jaartje boven zichzelf uit'
Besef even dat Jorrit Hendrix regelmatig moest opdraven in dat team.
Als je het zo bekijkt is derde worden met een team waarin Bassey speelt ook gewoon knap.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een dusdanig smalle en op een aantal plekken kwalitatief arme selectie een wereldprestatie als je het mij vraagt. Daarom moet ik ook altijd zo lachen om het 'ze stijgen ook net een jaartje boven zichzelf uit'
Besef even dat Jorrit Hendrix regelmatig moest opdraven in dat team.
Keizer was inderdaad een zeer weloverwogen aanstellingquote:Op maandag 12 juni 2023 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Denk wel dat dit de meest trieste aankondiging ooit is qua trainer die ik heb meegemaakt in de 30 jaar dat ik Ajax volg. Voor Schreuder vorig jaar viel nog wat te zeggen, pakte uiteindelijk dramatisch uit, maar qua CV was het nog logisch. Maar dit is wel echt een dieptepunt hoor.
Qua selectie wel ongeveer waar je hoort ja. Neem aan dat Steijn wel een beetje heeft bijgeleerd en als eerste de verdediging grondig gaat renoveren.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is derde worden met een team waarin Bassey speelt ook gewoon knap.
Shit, Keizer was ik alweer vergeten. Maar denk dat het doorschuiven van een trainer van jong Ajax naar Ajax 1 nog steeds logischer is dan dit.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Keizer was inderdaad een zeer weloverwogen aanstelling
Keijzer, Wouters, Westerhof, Blindquote:Op maandag 12 juni 2023 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Denk wel dat dit de meest trieste aankondiging ooit is qua trainer die ik heb meegemaakt in de 30 jaar dat ik Ajax volg. Voor Schreuder vorig jaar viel nog wat te zeggen, pakte uiteindelijk dramatisch uit, maar qua CV was het nog logisch. Maar dit is wel echt een dieptepunt hoor.
En toch ging iedereen los op Heitinga.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Shit, Keizer was ik alweer vergeten. Maar denk dat het doorschuiven van een trainer van jong Ajax naar Ajax 1 nog steeds logischer is dan dit.
Dat is jouw probleem maar maakt het niet waar. Het is nou niet alsof het een talent was.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Shit, Keizer was ik alweer vergeten. Maar denk dat het doorschuiven van een trainer van jong Ajax naar Ajax 1 nog steeds logischer is dan dit.
Ik ben wel blij dat Johnny weg is.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kijkend naar dat lijstje heb je alleen van Gaal, Koeman, de Boer en Ten Hag die een fatsoenlijk aantal jaren aangebleven zijn in de afgelopen 30 jaar. Die 4 pakten pak 'm beet 15 jaar voor hun rekening. De andere 15 jaar werden ingevuld door 17 andere personen!quote:Op maandag 12 juni 2023 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Jan Wouters, Danny Blindquote:Op maandag 12 juni 2023 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Dat we niet doorgaan met Heitinga is ook logisch, daar stonden de meeste supporters ook achter. Het argument dat Ajax een meer ervaren trainer nodig heeft stond ik ook achter. Maar dat je dan vervolgens de keuze maakt voor een trainer die alleen tegen degradatie heeft lopen vechten daar snap ik compleet niets van. Had dan lekker met Heitinga verder gegaan.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch ging iedereen los op Heitinga.
Het is nooit goed, er is altijd wel iemand die iets te zeuren heeft.
Steijn zal zich moeten bewijzen, en zo niet ga je de volgende klote periode in.
Als je nu nog met Heitinga verder zou gaan, dan komt dat ook wel een beetje over alsof er 5 die je liever had gehad geen zin hadden, je verder niemand kunt vinden en dus Heitinga maar weer op moet draven.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat we niet doorgaan met Heitinga is ook logisch, daar stonden de meeste supporters ook achter. Het argument dat Ajax een meer ervaren trainer nodig heeft stond ik ook achter. Maar dat je dan vervolgens de keuze maakt voor een trainer die alleen tegen degradatie heeft lopen vechten daar snap ik compleet niets van. Had dan lekker met Heitinga verder gegaan.
Schreuder had toch behalve dat halve jaar Club Brugge ook een niet erg indrukwekkend CV, behalve het feit dat hij onterecht als het brein van Ten Hag werd gezienquote:Op maandag 12 juni 2023 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Marco van Basten past ook wel in dit lijstje.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jan Wouters, Danny Blind
Martin Jol, Marcel Keijzer. Alfred Schreuder.
Allemaal dramatisch. zie niet in waarom Steijn het slechter zou doen.
Je bent de 6e plek met Sparta al vergeten? Het beste resultaat van de club in de Eredivisie sinds 1996.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat we niet doorgaan met Heitinga is ook logisch, daar stonden de meeste supporters ook achter. Het argument dat Ajax een meer ervaren trainer nodig heeft stond ik ook achter. Maar dat je dan vervolgens de keuze maakt voor een trainer die alleen tegen degradatie heeft lopen vechten daar snap ik compleet niets van. Had dan lekker met Heitinga verder gegaan.
quote:Op maandag 12 juni 2023 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schreuder had toch behalve dat halve jaar Club Brugge ook een niet erg indrukwekkend CV, behalve het feit dat hij onterecht als het brein van Ten Hag werd gezien
Nu had dat sowieso niet meer gekund en als Mislintat eind seizoen had gezegd 'we zijn overtuigd van Heitinga" waren er nog veel meer Ajax topics volgeschreven.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je nu nog met Heitinga verder zou gaan, dan komt dat ook wel een beetje over alsof er 5 die je liever had gehad geen zin hadden, je verder niemand kunt vinden en dus Heitinga maar weer op moet draven.
Blijf erbij dat de minst risicoloze keuze Bosz was geweest. Maar wellicht dat zijn ego teveel gekrenkt was dat Ajax niet meteen voor hem ging nadat hij in elk programma op televisie zat te verkondigen dat hij zo graag weer bij Ajax aan de slag zou willen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu had dat sowieso niet meer gekund en als Mislintat eind seizoen had gezegd 'we zijn overtuigd van Heitinga" waren er nog veel meer Ajax topics volgeschreven.
Alleen was men vooraf veel minder negatief over een aantal van bovengenoemde trainers.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jan Wouters, Danny Blind
Martin Jol, Marcel Keijzer. Alfred Schreuder.
Allemaal dramatisch. zie niet in waarom Steijn het slechter zou doen.
klopt,quote:Op maandag 12 juni 2023 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Marco van Basten past ook wel in dit lijstje.
Het spijt me dat jouw basiskennis niet op orde is.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Moet je dat er even bij zeggen schat anders slaat het als kut op dirk.
dat klopt, maar dat men niet zo negatief was, zei dus niks...quote:Op maandag 12 juni 2023 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen was men vooraf veel minder negatief over een aantal van bovengenoemde trainers.
Dat het resultaat er uiteindelijk niet was is weer iets anders.
Ik ben niet zo gecharmeerd van hem mede omdat hij ook na Ajax eigenlijk nooit dat verdedigen na omschakelen ergens goed onder de knie heeft gekregen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf erbij dat de minst risicoloze keuze Bosz was geweest. Maar wellicht dat zijn ego teveel gekrenkt was dat Ajax niet meteen voor hem ging nadat hij in elk programma op televisie zat te verkondigen dat hij zo graag weer bij Ajax aan de slag zou willen.
Op die laatste manier heeft de Boer Ajax 4x kampioen gemaakt. Maar was men hem op het eind toch meer dan zat.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gecharmeerd van hem mede omdat hij ook na Ajax eigenlijk nooit dat verdedigen na omschakelen ergens goed onder de knie heeft gekregen.
Nu met Steijn is het afwachten hoe hij aanvallend gaat spelen, die had het qua verdedigende organisatie meestal wel goed voor elkaar maar dit combineren met offensief voetbal is toch weer wat anders.
Niet aan Olsen komen. Heeft het één seizoen echt uitstekend gedaan en werd het jaar daarna onnodig voor de bus gegooid door de broertjes De Boer.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
klopt,
en nou is het natuurlijk niet de bedoeling dat deze het slechter doet maar juist beter.
Maar echt trainers die het wel goed hebben gedaan de laatste jaren?
Louis van Gaal
Ronald Koeman
Frank de Boer
Peter Bosz (al is dit ook discutabel)
Erik ten Hag.
bij de rest was het matig tot kut.
Ook bij grote namen als Olsen, Jol, Adriaanse en van Basten.
4 ton, met dat soort schijntjes steek ik mijn sigaren aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:47 schreef GGMM het volgende:
400.000 is niets dat scheelt
Als het aan sommige mensen lag hadden we Slot voor 40.000.000 gehaald omdat hij een keertje per ongeluk kampioen is geworden met Feyenoord.
Doen we niks meequote:Op maandag 12 juni 2023 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er begint dit hoeft niet in dit topic.
zit wat in.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Niet aan Olsen komen. Heeft het één seizoen echt uitstekend gedaan en werd het jaar daarna onnodig voor de bus gegooid door de broertjes De Boer.
de man is niets waardquote:. gelimiteerde transfersom aan Sparta van naar verluidt 400.000 euro.
het lijk me wel duidelijk dat sydney niet naar amsterdam gaatquote:Op maandag 12 juni 2023 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Pierre van Hooijdonk eigenlijk al gereageerd?
Misschien kunnen we z'n zoontje ophalen in Bologna, dan moet Pierre wel iedere week naar Ajax kijken.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Pierre van Hooijdonk eigenlijk al gereageerd?
misschien kan steijn zijn eigen zoon ophalen bij twente...dat zou pas een stunt zijnquote:Op maandag 12 juni 2023 17:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Misschien kunnen we z'n zoontje ophalen in Bologna, dan moet Pierre wel iedere week naar Ajax kijken.
Er zal vast wel een parallel universum zijn waarin Guardiola toch coach van Ajax is geworden.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maurice Steijn wordt het dus echt.
Ook al begrijp ik de keuze het is een heel vreemde tijdlijn waar we in zitten
Ajaxquote:Op maandag 12 juni 2023 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Op zich is dit wel leuk dat we nu 3 trainers hebben waar de laatste maanden het meest over gesproken is geweest
Slot, Steijn en Bosz nu alle 3 bij de topclubs.
We gaan nu zien wie nou echt de beste is. Ik denk Slot.
de tijdlijn is niet zo heel vreemd toch?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maurice Steijn wordt het dus echt.
Ook al begrijp ik de keuze het is een heel vreemde tijdlijn waar we in zitten
Bos zout?quote:Op maandag 12 juni 2023 14:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we kunnen nu wel weer Boszout! roepen
Volgens mij deed blind het zelfs beter dan van Bastenquote:Op maandag 12 juni 2023 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Marco van Basten past ook wel in dit lijstje.
Heeft wel ene Sem op zijn 16de laten debuterenquote:Op maandag 12 juni 2023 16:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Op die laatste manier heeft de Boer Ajax 4x kampioen gemaakt. Maar was men hem op het eind toch meer dan zat.
Ben benieuwd, ik heb zin gekregen in het nieuwe seizoen. Paar goeie spelers erbij, het liefst jong talent, al staat Steijn daar niet bekend om.
Kan nog assistent worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Trainer Menzo na tien maanden ontslagen bij Beijing Guoan
Net te laat
Bij VVV was het wel betonvoetbal, maar wat hij nu bij Sparta heeft laten zien kan het nog wat worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gecharmeerd van hem mede omdat hij ook na Ajax eigenlijk nooit dat verdedigen na omschakelen ergens goed onder de knie heeft gekregen.
Nu met Steijn is het afwachten hoe hij aanvallend gaat spelen, die had het qua verdedigende organisatie meestal wel goed voor elkaar maar dit combineren met offensief voetbal is toch weer wat anders.
Waarom zouden we opeens dat soort spelers aantrekken?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maaskant of Danny Buijs al gespot rondom de Arena voor assistent trainer? Dat is zo ongeveer het kaliber wat we nu zoeken
Kan niet wachten op aankopen als Seuntjes of Halilovic.
Buijs heeft net getekend bij Fortuna toch?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maaskant of Danny Buijs al gespot rondom de Arena voor assistent trainer? Dat is zo ongeveer het kaliber wat we nu zoeken
Kan niet wachten op aankopen als Seuntjes of Halilovic.
Ik denk dat het een grapje wasquote:Op maandag 12 juni 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Buijs heeft net getekend bij Fortuna toch?
Helaasquote:Op maandag 12 juni 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Buijs heeft net getekend bij Fortuna toch?
Omdat de hele organisatie nu bestaat uit beperkten?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zouden we opeens dat soort spelers aantrekken?
Rob Pendersquote:Op maandag 12 juni 2023 19:33 schreef TLC het volgende:
Dus volgend seizoen zoekt Ajax weer een nieuwe trainer
Je hebt het er wel echt zwaar mee of niet?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:57 schreef TLC het volgende:
Aww ik las dat Guardiola niet wil bijtekenen bij City, gemiste kans, nu zit je met Maurice opgescheept![]()
Hopelijk hebben ze bij Ajax het kassabonnetje nog
Valt mee, ik ben van de grootste schrik al bekomenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er wel echt zwaar mee of niet?
Nu al? Ik heb een paar maanden nodig.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben van de grootste schrik al bekomen
Dan gaan we Jonk halenquote:Op maandag 12 juni 2023 19:33 schreef TLC het volgende:
Dus volgend seizoen zoekt Ajax weer een nieuwe trainer
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Sparta is Ajax voorbij op alle fronten.
Die Yanks snappen toch niks van voetbal joh.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Klopt. Kijk maar naar Ted lassoquote:Op maandag 12 juni 2023 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Yanks snappen toch niks van voetbal joh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op maandag 12 juni 2023 22:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Deze past stiekem ook wel bij Steijn. "Be curious, not judgemental"Die Mislintat is gewoon de hele dag door bezopen, dat kan gewoon niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bosz en risicoloos. Ik heb werkelijk waar nog nooit zulke zulke gaten op een voetbalveld gezien als in 2017.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf erbij dat de minst risicoloze keuze Bosz was geweest. Maar wellicht dat zijn ego teveel gekrenkt was dat Ajax niet meteen voor hem ging nadat hij in elk programma op televisie zat te verkondigen dat hij zo graag weer bij Ajax aan de slag zou willen.
Als ze toch bezig waren met Sparta hadden ze gelijk die Japanner moeten halenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 02:20 schreef ThijsTH het volgende:
Ajax had die Seoane moeten halen die nu net gisteren bij Monchengladbach heeft getekend. Was transfervrij.
Die heeft het toch niet zo heel bijzonder gedaan als bondscoach van de VS?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Dat vindt hij juist wel belangrijk. Een citaat uit een oud VI interviewquote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:05 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Is Steijn ook een trainer die vindt dat fysiek er niet toe doet en dus de verdediging uit alleen kabouters laat bestaan en van mening is dat spelers niet hun fysiek hoeven te optimaliseren omdat je ook uit de duels kunt blijven? Of heeft hij wel een realistische visie op voetbal in plaats van die typische onnozele Ajax visie?
quote:Bondscoach Ronald Koeman en Ajax-trainer Erik ten Hag, roemden in het eindejaarsnummer van dit blad VVV-Venlo als enige ploeg die zich fysiek kon meten met de topdrie. Is dat ook bewust beleid?
‘Ik vond dat wel een heel mooi compliment, hoor… Voor bepaalde posities selecteer ik op lengte en kracht, ja: keeper, centrale duo en spits. Hen heb ik het liefst lang. Voorin hoeft dat niet per se. Vorig jaar hadden we Thy die het uitstekend deed. En voor Van Crooij, die ik graag had gehouden, kwam Grot, ook lang en sterk. Ik ben eerlijk: da’s toeval geweest. Maar als je ze toch hebt… Vaak zeg ik tegen mijn verdedigers: Speel zo’n luie bal op die gasten, zo eentje die lekker achter de verdediging valt. Ze zijn sterk voorin, balvast en wij kunnen aansluiten in de organisatie. Bij dat idee horen topfitte spelers. Ik train dus hard, echt hard. Komen we weer uit bij het begin. Wát je ook doet in het leven, alles begint met hard werken.’
Frivool en risicovol.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax kiest dus voor degelijk boven frivool en risicovol.
Ben benieuwd hoe Bosz het gaan doen bij psv.
Lekker man, vechtvoetbal met grote sterke negers. Bassey zal wel altijd spelen onder Steijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat vindt hij juist wel belangrijk. Een citaat uit een oud VI interview
[..]
Trekt de lijn van Sjonnie dus lekker door.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker man, vechtvoetbal met grote sterke negers. Bassey zal wel altijd spelen onder Steijn.
Heb je de omgekeerde kerstboom van Adriaanse niet meegemaakt?quote:Op maandag 12 juni 2023 23:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bosz en risicoloos. Ik heb werkelijk waar nog nooit zulke zulke gaten op een voetbalveld gezien als in 2017.
Zoveel speelde Bassey aan het einde van het seizoen niet meer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Trekt de lijn van Sjonnie dus lekker door.
Mwah, als je Vito van Crooij een grote sterke neger noemt dan rek je bepaalde definities wel heel erg op.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker man, vechtvoetbal met grote sterke negers. Bassey zal wel altijd spelen onder Steijn.
Hoe dan ook, ik heb liever een trainer die kijkt naar z'n materiaal en daar z'n spelwijze op aanpast dan zo'n evangelist die op een bepaalde manier wil spelen ondanks het materiaal.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, als je Vito van Crooij een grote sterke neger noemt dan rek je bepaalde definities wel heel erg op.
Tsja das de wisselwerking tussen TD en trainer. TD moet er voor zorgen dat de trainer een selectie heeft waarmee hij het gewenste spel kan spelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik heb liever een trainer die kijkt naar z'n materiaal en daar z'n spelwijze op aanpast dan zo'n evangelist die op een bepaalde manier wil spelen ondanks het materiaal.
Denk dat je daar wel een midden in moet vinden. Het streven moet aanvallend en attractief voetbal zijn, maar lijkstijf vasthouden aan een heel vastomlijnde speelwijze, daarvan heeft Frank de Boer bij Crystal Palace en Inter laten zien dat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik heb liever een trainer die kijkt naar z'n materiaal en daar z'n spelwijze op aanpast dan zo'n evangelist die op een bepaalde manier wil spelen ondanks het materiaal.
Ik doelde op het vechtvoetbal gedeelte.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zoveel speelde Bassey aan het einde van het seizoen niet meer.
Uiteraard, als je bijvoorbeeld naar vorig seizoen kijkt had je toen de rook van de transfers verdwenen was eigenlijk een selectie om 3-5-2/5-3-2 te spelen, al is dat natuurlijk vloeken in de kerk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja das de wisselwerking tussen TD en trainer. TD moet er voor zorgen dat de trainer een selectie heeft waarmee hij het gewenste spel kan spelen.
Met Ten Hag was het ook ieder seizoen wat anders, is ook logisch omdat je bij Ajax nu eenmaal niet kan doorselecteren, dat kan alleen de absolute top.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel een midden in moet vinden. Het streven moet aanvallend en attractief voetbal zijn, maar lijkstijf vasthouden aan een heel vastomlijnde speelwijze, daarvan heeft Frank de Boer bij Crystal Palace en Inter laten zien dat dat niet werkt.
Hard werken benoemen in clichématige vorm schiet je weinig mee op, maar het implementeren natuurlijk wel. Zoals Ten Hag die begon te eisen dat voetballers gewoon van 9 tot 5 op de club waren, i.p.v. 1,5 uur trainen en verder lekker voor de PlayStation hangen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Trekt de lijn van Sjonnie dus lekker door.
Was voorstander van Bosz, maar ben ook niet negatief over deze keuze. Hopelijk bewijst Steijn mijn ongelijk door met leuk voetbal ver boven PSV te eindigen. En je probeert iets nieuws, dat heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Frivool en risicovol.
Mooi aanvallend voetbal met een boel oh ja shit verdedigen moet ook nog oei te laat.
Ik vind Steijn een interessante keuze voor Ajax. Ik verwacht dat hij goed uitpakt.
Nu denk ik dat Steijn juist dat aspect wel redelijk beheerst.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Ten Hag was het ook ieder seizoen wat anders, is ook logisch omdat je bij Ajax nu eenmaal niet kan doorselecteren, dat kan alleen de absolute top.
Sparta mag volgend seizoen ouderwets blij zijn wanneer ze zich handhaven. Hoop dat je genoten hebt van deze eenmalige uitschieter.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
van topclub sparta naar crisisclubje Ajax
en dan ook nog eens als een B-keusje (waar ze eigenlijk zo'n onbekende noor wilden)
had gewoon bij Sparta gebleven, jammer dit
Nu nog 2 Basseys aankopen en je bent klaar voor komend seizoen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor volgend seizoen in ieder geval hoop op beterschap. Dat is al een stuk beter dan bij Schreuder (sterk vermoeden van onkunde) en Sjonnie (aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van onkunde).
Jean Marie Pfaff?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:12 schreef -XOR- het volgende:
We zijn met Heitinga en Steijn duidelijk in een overgangsfase beland. Na de kale koppen nu al de tweede gemillimeterde. Over een paar trainers hebben we er eentje met een volle bos krullen.
Bosz kan toch niet laten we eerlijk blijven.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax kiest dus voor degelijk boven frivool en risicovol.
Ben benieuwd hoe Bosz het gaan doen bij psv.
Blijft jammer dat onze leiding te incapabel was om Slot te strikken toen hij daar wel oren naar hadquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu nog 2 Basseys aankopen en je bent klaar voor komend seizoen.
Toen Ten Hag nog onze coach was? Want in zijn tijd bij Feyenoord is dat moment er echt niet geweest, hij is ook niet gek.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft jammer dat onze leiding te incapabel was om Slot te strikken toen hij daar wel oren naar had
Hij wilde, net als bij de geruchten over Tottenham, geen antwoord gevenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toen Ten Hag nog onze coach was? Want in zijn tijd bij Feyenoord is dat moment er echt niet geweest, hij is ook niet gek.
Alleen Ten Hag en Koeman hebben beter gepresteerd bij Ajax de afgelopen ~25 jaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bosz kan toch niet laten we eerlijk blijven.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen Ten Hag en Koeman hebben beter gepresteerd bij Ajax de afgelopen ~25 jaar.
Tottenham vergelijken met Ajaxquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wilde, net als bij de geruchten over Tottenham, geen antwoord geven
Wat Ajacieden die realiteitszin verloren zijn vatten dat op als HIJ WILDE OP HET FIETSJE KOMEN
Gelachen
Als jij en je vriendjes een beetje normaler waren had hij het misschien wel overwogen, Berghuis heeft laten zien dat het wat moeilijk ligt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wilde, net als bij de geruchten over Tottenham, geen antwoord geven
Wat Ajacieden die realiteitszin verloren zijn vatten dat op als HIJ WILDE OP HET FIETSJE KOMEN
Gelachen
Ja, eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tottenham vergelijken met Ajax
Tja, Frank de Boer kwam tot dramatisch voetbal, matige prestaties in Europa en een puntje of 70-75. Aan wie denk jij dan? Wellicht valt er een casus te maken voor Henk Ten Cate?quote:
Volgens mij heeft Arend Martijn geen antecedenten op zijn naam staan dus of hij had gepast in Amsterdam is behoorlijk twijfelachtig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als jij en je vriendjes een beetje normaler waren had hij het misschien wel overwogen, Berghuis heeft laten zien dat het wat moeilijk ligt.
Nu moest hij op geheel eigen wijze een salarisverhoging er doorheen slepen.
mimimiquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Arend Martijn geen antecedenten op zijn naam staan dus of hij had gepast in Amsterdam is behoorlijk twijfelachtig.
En dat beter presteren wat leverde dat precies op? Vervolgens is die overal weggejaagdquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen Ten Hag en Koeman hebben beter gepresteerd bij Ajax de afgelopen ~25 jaar.
Er moet wel wat gebeuren ja, achterin vooral en ik neem aan een verdedigende middenvelder en nog een spits erbij.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan mogen ze de portemonnee weleens gaan trekken. Benieuwd welk Ajax er staat einde zomer.
Net als hoe 'jij en je vriendjes' een klassieker op De Toekomst vergalde?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als jij en je vriendjes een beetje normaler waren had hij het misschien wel overwogen, Berghuis heeft laten zien dat het wat moeilijk ligt.
Op basis van watquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan toch wel lezen? Doe dat dan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Net als hoe 'jij en je vriendjes' een klassieker op De Toekomst vergalde?
Dat pop Vermeer aan de galg werd gehangen in de Arena toen?
Niet heel schokkend verder, maar insinueer nou niet dat de supporters het onmogelijk hebben gemaakt voor Slot om naar jullie te gaan.
Ik mis nog steeds een concrete citaat waaruit duidelijk blijkt dat Slot best oren had om naar jullie te gaan.
Help me even dan.quote:
Het is allemaal wat hé. En dan duurt het allemaal nog zolang voordat we weer gaan foeballequote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is toch wel opvallend dat elke keer als het halve feyenoord topic hier meent te moeten posten het weer helemaal nergens over gaat.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is toch wel opvallend dat elke keer als het halve feyenoord topic hier meent te moeten posten het weer helemaal nergens over gaat.
Al Neriedgodquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
De NOS is zo doorgeslagen in hun diversiteitsbeleid dat ze van Maurice ook maar een 'persoon van kleur' hebben gemaakt:
[ afbeelding ]
Vooral zo door gaan dan post hier straks niemand meer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is allemaal wat hé. En dan duurt het allemaal nog zolang voordat we weer gaan foeballe
Stel je toch eens niet zo aan. Er is een wisseling van de wacht bij Ajax die bijna niemand had zien aankomen. Daar wordt dan een aantal dagen over gepost met hier en daar een trolletje. Lekker boeiend. Dat gebeurt al 10 jaar de andere kant op als het bij Feyenoord weer eens volledig mis gaat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooral zo door gaan dan post hier straks niemand meer.
Een aantal dagen? Pleur toch op man.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je toch eens niet zo aan. Er is een wisseling van de wacht bij Ajax die bijna niemand had zien aankomen. Daar wordt dan een aantal dagen over gepost met hier en daar een trolletje. Lekker boeiend. Dat gebeurt al 10 jaar de andere kant op als het bij Feyenoord weer eens volledig mis gaat.
Je moet niet happen. Ze zijn vanzelf weer weg, gewoon even geluk gehad dit jaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een aantal dagen? Pleur toch op man.
Je zou zeggen dat die schepen zichzelf niet uitladen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog steeds niet in de gaten dat het een openbaar forum is denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je toch eens niet zo aan. Er is een wisseling van de wacht bij Ajax die bijna niemand had zien aankomen. Daar wordt dan een aantal dagen over gepost met hier en daar een trolletje. Lekker boeiend. Dat gebeurt al 10 jaar de andere kant op als het bij Feyenoord weer eens volledig mis gaat.
Zeg ik dat je hier niet mag posten kneus?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds niet in de gaten dat het een openbaar forum is denk ik.
Punten in de Eredivisie en prestaties Europees. (En ook hoe vermakelijk het voetbal was, maar als je dat onbelangrijk vindt want RESULTAAT TELT, mag je dat aspect van mij ook negerenquote:
Waarom tellen dan punten in de eredivisie wel en prijzen niet? Hij heeft niets gewonnen, geen beker, geen kampioenschap.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Punten in de Eredivisie en prestaties Europees. (En ook hoe vermakelijk het voetbal was, maar als je dat onbelangrijk vindt want RESULTAAT TELT, mag je dat aspect van mij ook negeren.) Ik vroeg het ook al aan Wienerschnitzels, maar ik ben benieuwd van wie jullie vinden dat hij het beter heeft gedaan.
Beetje getrol moet kunnen, het is zomerstop nota benequote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeg ik dat je hier niet mag posten kneus?
Wow meteen scheldenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet dit weer zo onaardig?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bekers tellen we niet mee neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom tellen dan punten in de eredivisie wel en prijzen niet? Hij heeft niets gewonnen, geen beker, geen kampioenschap.
Vermakelijk is moeilijk meten, wat voor de ene mooi voetbal is is voor de ander dat niet.
Wel eens, wat ik me wel kan herinneren dat hij de spelers liet voetballen op een manier die ik bij De Boer niet voor mogelijk had gehouden, dat vond ik wel mooi. Maar uiteindelijk niets gewonnen, misschien had hij nog een seizoen moeten blijven en was het wel gelukt, we zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom tellen dan punten in de eredivisie wel en prijzen niet? Hij heeft niets gewonnen, geen beker, geen kampioenschap.
Vermakelijk is moeilijk meten, wat voor de ene mooi voetbal is is voor de ander dat niet.
"Passen bij" vind ik geen criterium, Ten Hag paste ook niet bij Ajax. Ik vind wel dat je aanvallend voetbal moet spelen. Mourinho zou ik bijvoorbeeld absoluut niet aanstellen. Pep Guardiola dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
wij mogen posten waar we zelf willen lijkt mij
ik vind Steijn een goede trainer, alleen vind ik hem niet echt bij Ajax passen of zo
en overigens zie ik het Sparta ook volgend seizoen misschien wel weer goed doen (ligt eraan wat er nog wordt gehaald daar, want Kitolano zal wel vertrekken denk ik, maar er zijn genoeg andere spelers die ze kunnen betalen lijkt me daar in scandinavie of belgie)
Mourinho is ook pragmatisch, hij gaat af en toe te ver maar is wel een topcoach en Guardiola natuurlijk ook maar dan op een andere manier, zijn voetbal vind ik leuker om naar te kijken in het algemeen maar in de CL finale zagen we daar weer weinig van terug en als je hem dan als een dramaqueen langs de lijn ziet denk ik, er is maar 1 Ancelotti.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
"Passen bij" vind ik geen criterium, Ten Hag paste ook niet bij Ajax. Ik vind wel dat je aanvallend voetbal moet spelen. Mourinho zou ik bijvoorbeeld absoluut niet aanstellen. Pep Guardiola dan weer wel.
Ik ben er ook wel positief over. Beetje net als met Ten hag. De vraag is altijd: kan hij het op dit niveau met de ego'tjes en spelletjes in bestuurskamers ook?quote:Op maandag 12 juni 2023 14:15 schreef TornadoDK het volgende:
Steijn is met een van de matigste eredivisie ploegen ooit 12de geworden en nu het sparta ook knap gedaan.
Steijngod gaat mondjes sturen![]()
Qua Nederlandse trainers is er verder ook niks wat beter is en haalbaar. Ik had wel liever een buitenlandse trainer gezien maar ook dat geeft geen garanties natuurlijk.
Ik vind die Ten Hag vergelijking ook wel overtrokken, die stond toch bij al zijn clubs al bekend als een tacticus die zijn spelers beter maakte. Steijn is wat meer van de lijn Dickie. Gewoon kijken wat voor spelers je hebt en daar een plan bij verzinnen, liefst een beetje vanuit de reactie en controle.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel positief over. Beetje net als met Ten hag. De vraag is altijd: kan hij het op dit niveau met de ego'tjes en spelletjes in bestuurskamers ook?
Als Ajax niet ook een paar ruwe diamanten binnenhaalt en/of uit de jeugd kan laten doorbreken wordthet voor iedereen lastig.
En Ten Hag dreef in zijn wedstrijden bij FC Utrecht al topclubs tot waanzin, überhaupt. Die 3-3 van FC Utrecht v Feyenoord is wel fameus omdat Gio constant spelers bij zich moest roepen om het bij te sturen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind die Ten Hag vergelijking ook wel overtrokken, die stond toch bij al zijn clubs al bekend als een tacticus die zijn spelers beter maakte. Steijn is wat meer van de lijn Dickie. Gewoon kijken wat voor spelers je hebt en daar een plan bij verzinnen, liefst een beetje vanuit de reactie en controle.
We gaan het zien, ik ken hem niet zo goed maar hij schijnt dat bij Sparta toch wel aardig gedaan te hebben en spelers beter maken is vaak wat overdreven, ze beter laten functioneren is het meestal.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind die Ten Hag vergelijking ook wel overtrokken, die stond toch bij al zijn clubs al bekend als een tacticus die zijn spelers beter maakte. Steijn is wat meer van de lijn Dickie. Gewoon kijken wat voor spelers je hebt en daar een plan bij verzinnen, liefst een beetje vanuit de reactie en controle.
Beetje een gouden pik jaartje wel als je naar het spel keek, maar dat het een bijzondere prestatie was kan je niet ontkennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik ken hem niet zo goed maar hij schijnt dat bij Sparta toch wel aardig gedaan te hebben en spelers beter maken is vaak wat overdreven, ze beter laten functioneren is het meestal.
We weten snel genoeg of hij het in z'n vingers heeft, krediet heeft hij niet dus hij kan aan de bak.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een gouden pik jaartje wel als je naar het spel keek, maar dat het een bijzondere prestatie was kan je niet ontkennen natuurlijk.
Bij VVV en Sparta heeft hij uiteindelijk boven verwachting gepresteerd. Bij NAC scheen hij iets te betrokken zijn geweest bij het transferbeleid, wat mede aan de verziekte sfeer heeft bijgedragen. Dus helpt dat Mislintat dit strak wil houden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
We weten snel genoeg of hij het in z'n vingers heeft, krediet heeft hij niet dus hij kan aan de bak.
Wat vind jij ervan dat hij nu bij Ajax aan de slag gaat?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij VVV en Sparta heeft hij uiteindelijk boven verwachting gepresteerd. Bij NAC scheen hij iets te betrokken zijn geweest bij het transferbeleid, wat mede aan de verziekte sfeer heeft bijgedragen. Dus helpt dat Mislintat dit strak wil houden.
En hoe hij met een elftal serieuze voetballers omgaat, dat gaat erom spannen.
Het is puur en alleen gebaseerd dat hij de afgelopen maanden ook bij Feyenoord werd genoemd bij de media omdat slot zogenaamd weg zou gaanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat hij nu bij Ajax aan de slag gaat?
Ik ben het voor een keer gewoon eens met Klaas. Mooi kut dit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar blijkbaar durft onze beursgenoteerde club het wel aan met iemand die nog nooit iets met topvoetbal te maken heeft gehad. Ik had nog meer vertrouwen gehad in Heitinga komend seizoen
Er is niks van jou bij he klaas.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is puur en alleen gebaseerd dat hij de afgelopen maanden ook bij Feyenoord werd genoemd bij de media omdat slot zogenaamd weg zou gaan
ik geloof er niet in dat Feyenoord hem had gehaald. Maar blijkbaar durft onze beursgenoteerde club het wel aan met iemand die nog nooit iets met topvoetbal te maken heeft gehad. Ik had nog meer vertrouwen gehad in Heitinga komend seizoen
Heitinga?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer gewoon eens met Klaas. Mooi kut dit.
Twitter-held Ferry de Bont was wel extreem negatief over Steijn meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij VVV en Sparta heeft hij uiteindelijk boven verwachting gepresteerd. Bij NAC scheen hij iets te betrokken zijn geweest bij het transferbeleid, wat mede aan de verziekte sfeer heeft bijgedragen. Dus helpt dat Mislintat dit strak wil houden.
En hoe hij met een elftal serieuze voetballers omgaat, dat gaat erom spannen.
Heitinga of Steijn is lood om oud ijzer. Beiden visieloze middelmatige trainers met demagogische teksten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heitinga?
Als je iemand willekeurig van straat pikt verwacht ik dat hij een betere trainer zou zijn dan Heitinga.
Dat held stukje is een grap toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Twitter-held Ferry de Bont was wel extreem negatief over Steijn meen ik mij te herinneren.
Ben ik wel met je eens. Alhoewel Steijn vrijwel alle teams die hij trainde beter liet spelen vond ik zelf ten Hag er al wel meer bovenuit steken. En ook bij een goede middenmoter en niet alleen kelderclubs. Dat lijkt me nog het grootste risico. NAC is echt niet te vergelijken met Ajax.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die teams die hij traindequote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Alhoewel Steijn vrijwel alle teams die hij trainde beter liet spelen vond ik zelf ten Hag er al wel meer bovenuit steken. En ook bij een goede middenmoter en niet alleen kelderclubs. Dat lijkt me nog het grootste risico. NAC is echt niet te vergelijken met Ajax.
Beetje flauw, prima analist met inmiddels jaren ervaring met resultaten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Goed dat Maduro ook komt, zijn de mensen van kleur ook weer blij.
Pffff. Wat heeft dat er mee te maken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Goed dat Maduro ook komt, zijn de mensen van kleur ook weer blij.
Natuurlijk is dat flauw. Maduro heeft het in zich om ergens hoofdtrainer te zijn. Het was ook vooral sarcastisch bedoeld na het gezeur rondom Reiziger.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje flauw, prima analist met inmiddels jaren ervaring met resultaten.
Daar schijn je eerst je papieren voor te moeten halen en die krijg je niet van open deuren intrappen bij ESPNquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat flauw. Maduro heeft het in zich om ergens hoofdtrainer te zijn. Het was ook vooral sarcastisch bedoeld na het gezeur rondom Reiziger.
Maduro zegt hele zinnige dingen over voetbal, heeft er duidelijk meer verstand van dan heel veel anderen, het is een fijne relaxte kerel en ik vind het heel raar dat die niet al ergens op de bank zit als hoofdtrainer.
Ajax heeft ook zijn John de Wolffquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar schijn je eerst je papieren voor te moeten halen en die krijg je niet van open deuren intrappen bij ESPN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |