Je hebt het er wel echt zwaar mee of niet?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:57 schreef TLC het volgende:
Aww ik las dat Guardiola niet wil bijtekenen bij City, gemiste kans, nu zit je met Maurice opgescheept![]()
Hopelijk hebben ze bij Ajax het kassabonnetje nog
Valt mee, ik ben van de grootste schrik al bekomenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er wel echt zwaar mee of niet?
Nu al? Ik heb een paar maanden nodig.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben van de grootste schrik al bekomen
Dan gaan we Jonk halenquote:Op maandag 12 juni 2023 19:33 schreef TLC het volgende:
Dus volgend seizoen zoekt Ajax weer een nieuwe trainer
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Sparta is Ajax voorbij op alle fronten.
Die Yanks snappen toch niks van voetbal joh.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Klopt. Kijk maar naar Ted lassoquote:Op maandag 12 juni 2023 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Yanks snappen toch niks van voetbal joh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op maandag 12 juni 2023 22:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Deze past stiekem ook wel bij Steijn. "Be curious, not judgemental"Die Mislintat is gewoon de hele dag door bezopen, dat kan gewoon niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bosz en risicoloos. Ik heb werkelijk waar nog nooit zulke zulke gaten op een voetbalveld gezien als in 2017.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf erbij dat de minst risicoloze keuze Bosz was geweest. Maar wellicht dat zijn ego teveel gekrenkt was dat Ajax niet meteen voor hem ging nadat hij in elk programma op televisie zat te verkondigen dat hij zo graag weer bij Ajax aan de slag zou willen.
Als ze toch bezig waren met Sparta hadden ze gelijk die Japanner moeten halenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 02:20 schreef ThijsTH het volgende:
Ajax had die Seoane moeten halen die nu net gisteren bij Monchengladbach heeft getekend. Was transfervrij.
Die heeft het toch niet zo heel bijzonder gedaan als bondscoach van de VS?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Dat vindt hij juist wel belangrijk. Een citaat uit een oud VI interviewquote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:05 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Is Steijn ook een trainer die vindt dat fysiek er niet toe doet en dus de verdediging uit alleen kabouters laat bestaan en van mening is dat spelers niet hun fysiek hoeven te optimaliseren omdat je ook uit de duels kunt blijven? Of heeft hij wel een realistische visie op voetbal in plaats van die typische onnozele Ajax visie?
quote:Bondscoach Ronald Koeman en Ajax-trainer Erik ten Hag, roemden in het eindejaarsnummer van dit blad VVV-Venlo als enige ploeg die zich fysiek kon meten met de topdrie. Is dat ook bewust beleid?
‘Ik vond dat wel een heel mooi compliment, hoor… Voor bepaalde posities selecteer ik op lengte en kracht, ja: keeper, centrale duo en spits. Hen heb ik het liefst lang. Voorin hoeft dat niet per se. Vorig jaar hadden we Thy die het uitstekend deed. En voor Van Crooij, die ik graag had gehouden, kwam Grot, ook lang en sterk. Ik ben eerlijk: da’s toeval geweest. Maar als je ze toch hebt… Vaak zeg ik tegen mijn verdedigers: Speel zo’n luie bal op die gasten, zo eentje die lekker achter de verdediging valt. Ze zijn sterk voorin, balvast en wij kunnen aansluiten in de organisatie. Bij dat idee horen topfitte spelers. Ik train dus hard, echt hard. Komen we weer uit bij het begin. Wát je ook doet in het leven, alles begint met hard werken.’
Frivool en risicovol.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax kiest dus voor degelijk boven frivool en risicovol.
Ben benieuwd hoe Bosz het gaan doen bij psv.
Lekker man, vechtvoetbal met grote sterke negers. Bassey zal wel altijd spelen onder Steijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat vindt hij juist wel belangrijk. Een citaat uit een oud VI interview
[..]
Trekt de lijn van Sjonnie dus lekker door.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker man, vechtvoetbal met grote sterke negers. Bassey zal wel altijd spelen onder Steijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |