misschien kan steijn zijn eigen zoon ophalen bij twente...dat zou pas een stunt zijnquote:Op maandag 12 juni 2023 17:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Misschien kunnen we z'n zoontje ophalen in Bologna, dan moet Pierre wel iedere week naar Ajax kijken.
Er zal vast wel een parallel universum zijn waarin Guardiola toch coach van Ajax is geworden.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maurice Steijn wordt het dus echt.
Ook al begrijp ik de keuze het is een heel vreemde tijdlijn waar we in zitten
Ajaxquote:Op maandag 12 juni 2023 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Op zich is dit wel leuk dat we nu 3 trainers hebben waar de laatste maanden het meest over gesproken is geweest
Slot, Steijn en Bosz nu alle 3 bij de topclubs.
We gaan nu zien wie nou echt de beste is. Ik denk Slot.
de tijdlijn is niet zo heel vreemd toch?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maurice Steijn wordt het dus echt.
Ook al begrijp ik de keuze het is een heel vreemde tijdlijn waar we in zitten
Bos zout?quote:Op maandag 12 juni 2023 14:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we kunnen nu wel weer Boszout! roepen
Volgens mij deed blind het zelfs beter dan van Bastenquote:Op maandag 12 juni 2023 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Marco van Basten past ook wel in dit lijstje.
Heeft wel ene Sem op zijn 16de laten debuterenquote:Op maandag 12 juni 2023 16:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Op die laatste manier heeft de Boer Ajax 4x kampioen gemaakt. Maar was men hem op het eind toch meer dan zat.
Ben benieuwd, ik heb zin gekregen in het nieuwe seizoen. Paar goeie spelers erbij, het liefst jong talent, al staat Steijn daar niet bekend om.
Kan nog assistent worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Trainer Menzo na tien maanden ontslagen bij Beijing Guoan
Net te laat
Bij VVV was het wel betonvoetbal, maar wat hij nu bij Sparta heeft laten zien kan het nog wat worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gecharmeerd van hem mede omdat hij ook na Ajax eigenlijk nooit dat verdedigen na omschakelen ergens goed onder de knie heeft gekregen.
Nu met Steijn is het afwachten hoe hij aanvallend gaat spelen, die had het qua verdedigende organisatie meestal wel goed voor elkaar maar dit combineren met offensief voetbal is toch weer wat anders.
Waarom zouden we opeens dat soort spelers aantrekken?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maaskant of Danny Buijs al gespot rondom de Arena voor assistent trainer? Dat is zo ongeveer het kaliber wat we nu zoeken
Kan niet wachten op aankopen als Seuntjes of Halilovic.
Buijs heeft net getekend bij Fortuna toch?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maaskant of Danny Buijs al gespot rondom de Arena voor assistent trainer? Dat is zo ongeveer het kaliber wat we nu zoeken
Kan niet wachten op aankopen als Seuntjes of Halilovic.
Ik denk dat het een grapje wasquote:Op maandag 12 juni 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Buijs heeft net getekend bij Fortuna toch?
Helaasquote:Op maandag 12 juni 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Buijs heeft net getekend bij Fortuna toch?
Omdat de hele organisatie nu bestaat uit beperkten?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zouden we opeens dat soort spelers aantrekken?
Rob Pendersquote:Op maandag 12 juni 2023 19:33 schreef TLC het volgende:
Dus volgend seizoen zoekt Ajax weer een nieuwe trainer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |