Je bent de 6e plek met Sparta al vergeten? Het beste resultaat van de club in de Eredivisie sinds 1996.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat we niet doorgaan met Heitinga is ook logisch, daar stonden de meeste supporters ook achter. Het argument dat Ajax een meer ervaren trainer nodig heeft stond ik ook achter. Maar dat je dan vervolgens de keuze maakt voor een trainer die alleen tegen degradatie heeft lopen vechten daar snap ik compleet niets van. Had dan lekker met Heitinga verder gegaan.
quote:Op maandag 12 juni 2023 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schreuder had toch behalve dat halve jaar Club Brugge ook een niet erg indrukwekkend CV, behalve het feit dat hij onterecht als het brein van Ten Hag werd gezien
Nu had dat sowieso niet meer gekund en als Mislintat eind seizoen had gezegd 'we zijn overtuigd van Heitinga" waren er nog veel meer Ajax topics volgeschreven.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je nu nog met Heitinga verder zou gaan, dan komt dat ook wel een beetje over alsof er 5 die je liever had gehad geen zin hadden, je verder niemand kunt vinden en dus Heitinga maar weer op moet draven.
Blijf erbij dat de minst risicoloze keuze Bosz was geweest. Maar wellicht dat zijn ego teveel gekrenkt was dat Ajax niet meteen voor hem ging nadat hij in elk programma op televisie zat te verkondigen dat hij zo graag weer bij Ajax aan de slag zou willen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu had dat sowieso niet meer gekund en als Mislintat eind seizoen had gezegd 'we zijn overtuigd van Heitinga" waren er nog veel meer Ajax topics volgeschreven.
Alleen was men vooraf veel minder negatief over een aantal van bovengenoemde trainers.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jan Wouters, Danny Blind
Martin Jol, Marcel Keijzer. Alfred Schreuder.
Allemaal dramatisch. zie niet in waarom Steijn het slechter zou doen.
klopt,quote:Op maandag 12 juni 2023 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Marco van Basten past ook wel in dit lijstje.
Het spijt me dat jouw basiskennis niet op orde is.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Moet je dat er even bij zeggen schat anders slaat het als kut op dirk.
dat klopt, maar dat men niet zo negatief was, zei dus niks...quote:Op maandag 12 juni 2023 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen was men vooraf veel minder negatief over een aantal van bovengenoemde trainers.
Dat het resultaat er uiteindelijk niet was is weer iets anders.
Ik ben niet zo gecharmeerd van hem mede omdat hij ook na Ajax eigenlijk nooit dat verdedigen na omschakelen ergens goed onder de knie heeft gekregen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf erbij dat de minst risicoloze keuze Bosz was geweest. Maar wellicht dat zijn ego teveel gekrenkt was dat Ajax niet meteen voor hem ging nadat hij in elk programma op televisie zat te verkondigen dat hij zo graag weer bij Ajax aan de slag zou willen.
Op die laatste manier heeft de Boer Ajax 4x kampioen gemaakt. Maar was men hem op het eind toch meer dan zat.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gecharmeerd van hem mede omdat hij ook na Ajax eigenlijk nooit dat verdedigen na omschakelen ergens goed onder de knie heeft gekregen.
Nu met Steijn is het afwachten hoe hij aanvallend gaat spelen, die had het qua verdedigende organisatie meestal wel goed voor elkaar maar dit combineren met offensief voetbal is toch weer wat anders.
Niet aan Olsen komen. Heeft het één seizoen echt uitstekend gedaan en werd het jaar daarna onnodig voor de bus gegooid door de broertjes De Boer.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
klopt,
en nou is het natuurlijk niet de bedoeling dat deze het slechter doet maar juist beter.
Maar echt trainers die het wel goed hebben gedaan de laatste jaren?
Louis van Gaal
Ronald Koeman
Frank de Boer
Peter Bosz (al is dit ook discutabel)
Erik ten Hag.
bij de rest was het matig tot kut.
Ook bij grote namen als Olsen, Jol, Adriaanse en van Basten.
4 ton, met dat soort schijntjes steek ik mijn sigaren aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:47 schreef GGMM het volgende:
400.000 is niets dat scheelt
Als het aan sommige mensen lag hadden we Slot voor 40.000.000 gehaald omdat hij een keertje per ongeluk kampioen is geworden met Feyenoord.
Doen we niks meequote:Op maandag 12 juni 2023 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er begint dit hoeft niet in dit topic.
zit wat in.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Niet aan Olsen komen. Heeft het één seizoen echt uitstekend gedaan en werd het jaar daarna onnodig voor de bus gegooid door de broertjes De Boer.
de man is niets waardquote:. gelimiteerde transfersom aan Sparta van naar verluidt 400.000 euro.
het lijk me wel duidelijk dat sydney niet naar amsterdam gaatquote:Op maandag 12 juni 2023 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Pierre van Hooijdonk eigenlijk al gereageerd?
Misschien kunnen we z'n zoontje ophalen in Bologna, dan moet Pierre wel iedere week naar Ajax kijken.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Pierre van Hooijdonk eigenlijk al gereageerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |