Heb je de omgekeerde kerstboom van Adriaanse niet meegemaakt?quote:Op maandag 12 juni 2023 23:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bosz en risicoloos. Ik heb werkelijk waar nog nooit zulke zulke gaten op een voetbalveld gezien als in 2017.
Zoveel speelde Bassey aan het einde van het seizoen niet meer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Trekt de lijn van Sjonnie dus lekker door.
Mwah, als je Vito van Crooij een grote sterke neger noemt dan rek je bepaalde definities wel heel erg op.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker man, vechtvoetbal met grote sterke negers. Bassey zal wel altijd spelen onder Steijn.
Hoe dan ook, ik heb liever een trainer die kijkt naar z'n materiaal en daar z'n spelwijze op aanpast dan zo'n evangelist die op een bepaalde manier wil spelen ondanks het materiaal.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, als je Vito van Crooij een grote sterke neger noemt dan rek je bepaalde definities wel heel erg op.
Tsja das de wisselwerking tussen TD en trainer. TD moet er voor zorgen dat de trainer een selectie heeft waarmee hij het gewenste spel kan spelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik heb liever een trainer die kijkt naar z'n materiaal en daar z'n spelwijze op aanpast dan zo'n evangelist die op een bepaalde manier wil spelen ondanks het materiaal.
Denk dat je daar wel een midden in moet vinden. Het streven moet aanvallend en attractief voetbal zijn, maar lijkstijf vasthouden aan een heel vastomlijnde speelwijze, daarvan heeft Frank de Boer bij Crystal Palace en Inter laten zien dat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik heb liever een trainer die kijkt naar z'n materiaal en daar z'n spelwijze op aanpast dan zo'n evangelist die op een bepaalde manier wil spelen ondanks het materiaal.
Ik doelde op het vechtvoetbal gedeelte.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zoveel speelde Bassey aan het einde van het seizoen niet meer.
Uiteraard, als je bijvoorbeeld naar vorig seizoen kijkt had je toen de rook van de transfers verdwenen was eigenlijk een selectie om 3-5-2/5-3-2 te spelen, al is dat natuurlijk vloeken in de kerk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja das de wisselwerking tussen TD en trainer. TD moet er voor zorgen dat de trainer een selectie heeft waarmee hij het gewenste spel kan spelen.
Met Ten Hag was het ook ieder seizoen wat anders, is ook logisch omdat je bij Ajax nu eenmaal niet kan doorselecteren, dat kan alleen de absolute top.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel een midden in moet vinden. Het streven moet aanvallend en attractief voetbal zijn, maar lijkstijf vasthouden aan een heel vastomlijnde speelwijze, daarvan heeft Frank de Boer bij Crystal Palace en Inter laten zien dat dat niet werkt.
Hard werken benoemen in clichématige vorm schiet je weinig mee op, maar het implementeren natuurlijk wel. Zoals Ten Hag die begon te eisen dat voetballers gewoon van 9 tot 5 op de club waren, i.p.v. 1,5 uur trainen en verder lekker voor de PlayStation hangen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Trekt de lijn van Sjonnie dus lekker door.
Was voorstander van Bosz, maar ben ook niet negatief over deze keuze. Hopelijk bewijst Steijn mijn ongelijk door met leuk voetbal ver boven PSV te eindigen. En je probeert iets nieuws, dat heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Frivool en risicovol.
Mooi aanvallend voetbal met een boel oh ja shit verdedigen moet ook nog oei te laat.
Ik vind Steijn een interessante keuze voor Ajax. Ik verwacht dat hij goed uitpakt.
Nu denk ik dat Steijn juist dat aspect wel redelijk beheerst.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Ten Hag was het ook ieder seizoen wat anders, is ook logisch omdat je bij Ajax nu eenmaal niet kan doorselecteren, dat kan alleen de absolute top.
Sparta mag volgend seizoen ouderwets blij zijn wanneer ze zich handhaven. Hoop dat je genoten hebt van deze eenmalige uitschieter.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
van topclub sparta naar crisisclubje Ajax
en dan ook nog eens als een B-keusje (waar ze eigenlijk zo'n onbekende noor wilden)
had gewoon bij Sparta gebleven, jammer dit
Nu nog 2 Basseys aankopen en je bent klaar voor komend seizoen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor volgend seizoen in ieder geval hoop op beterschap. Dat is al een stuk beter dan bij Schreuder (sterk vermoeden van onkunde) en Sjonnie (aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van onkunde).
Jean Marie Pfaff?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:12 schreef -XOR- het volgende:
We zijn met Heitinga en Steijn duidelijk in een overgangsfase beland. Na de kale koppen nu al de tweede gemillimeterde. Over een paar trainers hebben we er eentje met een volle bos krullen.
Bosz kan toch niet laten we eerlijk blijven.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax kiest dus voor degelijk boven frivool en risicovol.
Ben benieuwd hoe Bosz het gaan doen bij psv.
Blijft jammer dat onze leiding te incapabel was om Slot te strikken toen hij daar wel oren naar hadquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu nog 2 Basseys aankopen en je bent klaar voor komend seizoen.
Toen Ten Hag nog onze coach was? Want in zijn tijd bij Feyenoord is dat moment er echt niet geweest, hij is ook niet gek.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft jammer dat onze leiding te incapabel was om Slot te strikken toen hij daar wel oren naar had
Hij wilde, net als bij de geruchten over Tottenham, geen antwoord gevenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toen Ten Hag nog onze coach was? Want in zijn tijd bij Feyenoord is dat moment er echt niet geweest, hij is ook niet gek.
Alleen Ten Hag en Koeman hebben beter gepresteerd bij Ajax de afgelopen ~25 jaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bosz kan toch niet laten we eerlijk blijven.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen Ten Hag en Koeman hebben beter gepresteerd bij Ajax de afgelopen ~25 jaar.
Tottenham vergelijken met Ajaxquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wilde, net als bij de geruchten over Tottenham, geen antwoord geven
Wat Ajacieden die realiteitszin verloren zijn vatten dat op als HIJ WILDE OP HET FIETSJE KOMEN
Gelachen
Als jij en je vriendjes een beetje normaler waren had hij het misschien wel overwogen, Berghuis heeft laten zien dat het wat moeilijk ligt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wilde, net als bij de geruchten over Tottenham, geen antwoord geven
Wat Ajacieden die realiteitszin verloren zijn vatten dat op als HIJ WILDE OP HET FIETSJE KOMEN
Gelachen
Ja, eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tottenham vergelijken met Ajax
Tja, Frank de Boer kwam tot dramatisch voetbal, matige prestaties in Europa en een puntje of 70-75. Aan wie denk jij dan? Wellicht valt er een casus te maken voor Henk Ten Cate?quote:
Volgens mij heeft Arend Martijn geen antecedenten op zijn naam staan dus of hij had gepast in Amsterdam is behoorlijk twijfelachtig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als jij en je vriendjes een beetje normaler waren had hij het misschien wel overwogen, Berghuis heeft laten zien dat het wat moeilijk ligt.
Nu moest hij op geheel eigen wijze een salarisverhoging er doorheen slepen.
mimimiquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Arend Martijn geen antecedenten op zijn naam staan dus of hij had gepast in Amsterdam is behoorlijk twijfelachtig.
En dat beter presteren wat leverde dat precies op? Vervolgens is die overal weggejaagdquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen Ten Hag en Koeman hebben beter gepresteerd bij Ajax de afgelopen ~25 jaar.
Er moet wel wat gebeuren ja, achterin vooral en ik neem aan een verdedigende middenvelder en nog een spits erbij.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan mogen ze de portemonnee weleens gaan trekken. Benieuwd welk Ajax er staat einde zomer.
Net als hoe 'jij en je vriendjes' een klassieker op De Toekomst vergalde?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als jij en je vriendjes een beetje normaler waren had hij het misschien wel overwogen, Berghuis heeft laten zien dat het wat moeilijk ligt.
Op basis van watquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan toch wel lezen? Doe dat dan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Net als hoe 'jij en je vriendjes' een klassieker op De Toekomst vergalde?
Dat pop Vermeer aan de galg werd gehangen in de Arena toen?
Niet heel schokkend verder, maar insinueer nou niet dat de supporters het onmogelijk hebben gemaakt voor Slot om naar jullie te gaan.
Ik mis nog steeds een concrete citaat waaruit duidelijk blijkt dat Slot best oren had om naar jullie te gaan.
Help me even dan.quote:
Het is allemaal wat hé. En dan duurt het allemaal nog zolang voordat we weer gaan foeballequote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is toch wel opvallend dat elke keer als het halve feyenoord topic hier meent te moeten posten het weer helemaal nergens over gaat.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is toch wel opvallend dat elke keer als het halve feyenoord topic hier meent te moeten posten het weer helemaal nergens over gaat.
Al Neriedgodquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
De NOS is zo doorgeslagen in hun diversiteitsbeleid dat ze van Maurice ook maar een 'persoon van kleur' hebben gemaakt:
[ afbeelding ]
Vooral zo door gaan dan post hier straks niemand meer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is allemaal wat hé. En dan duurt het allemaal nog zolang voordat we weer gaan foeballe
Stel je toch eens niet zo aan. Er is een wisseling van de wacht bij Ajax die bijna niemand had zien aankomen. Daar wordt dan een aantal dagen over gepost met hier en daar een trolletje. Lekker boeiend. Dat gebeurt al 10 jaar de andere kant op als het bij Feyenoord weer eens volledig mis gaat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooral zo door gaan dan post hier straks niemand meer.
Een aantal dagen? Pleur toch op man.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je toch eens niet zo aan. Er is een wisseling van de wacht bij Ajax die bijna niemand had zien aankomen. Daar wordt dan een aantal dagen over gepost met hier en daar een trolletje. Lekker boeiend. Dat gebeurt al 10 jaar de andere kant op als het bij Feyenoord weer eens volledig mis gaat.
Je moet niet happen. Ze zijn vanzelf weer weg, gewoon even geluk gehad dit jaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een aantal dagen? Pleur toch op man.
Je zou zeggen dat die schepen zichzelf niet uitladen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog steeds niet in de gaten dat het een openbaar forum is denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je toch eens niet zo aan. Er is een wisseling van de wacht bij Ajax die bijna niemand had zien aankomen. Daar wordt dan een aantal dagen over gepost met hier en daar een trolletje. Lekker boeiend. Dat gebeurt al 10 jaar de andere kant op als het bij Feyenoord weer eens volledig mis gaat.
Zeg ik dat je hier niet mag posten kneus?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds niet in de gaten dat het een openbaar forum is denk ik.
Punten in de Eredivisie en prestaties Europees. (En ook hoe vermakelijk het voetbal was, maar als je dat onbelangrijk vindt want RESULTAAT TELT, mag je dat aspect van mij ook negerenquote:
Waarom tellen dan punten in de eredivisie wel en prijzen niet? Hij heeft niets gewonnen, geen beker, geen kampioenschap.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Punten in de Eredivisie en prestaties Europees. (En ook hoe vermakelijk het voetbal was, maar als je dat onbelangrijk vindt want RESULTAAT TELT, mag je dat aspect van mij ook negeren.) Ik vroeg het ook al aan Wienerschnitzels, maar ik ben benieuwd van wie jullie vinden dat hij het beter heeft gedaan.
Beetje getrol moet kunnen, het is zomerstop nota benequote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeg ik dat je hier niet mag posten kneus?
Wow meteen scheldenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet dit weer zo onaardig?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bekers tellen we niet mee neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom tellen dan punten in de eredivisie wel en prijzen niet? Hij heeft niets gewonnen, geen beker, geen kampioenschap.
Vermakelijk is moeilijk meten, wat voor de ene mooi voetbal is is voor de ander dat niet.
Wel eens, wat ik me wel kan herinneren dat hij de spelers liet voetballen op een manier die ik bij De Boer niet voor mogelijk had gehouden, dat vond ik wel mooi. Maar uiteindelijk niets gewonnen, misschien had hij nog een seizoen moeten blijven en was het wel gelukt, we zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom tellen dan punten in de eredivisie wel en prijzen niet? Hij heeft niets gewonnen, geen beker, geen kampioenschap.
Vermakelijk is moeilijk meten, wat voor de ene mooi voetbal is is voor de ander dat niet.
"Passen bij" vind ik geen criterium, Ten Hag paste ook niet bij Ajax. Ik vind wel dat je aanvallend voetbal moet spelen. Mourinho zou ik bijvoorbeeld absoluut niet aanstellen. Pep Guardiola dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
wij mogen posten waar we zelf willen lijkt mij
ik vind Steijn een goede trainer, alleen vind ik hem niet echt bij Ajax passen of zo
en overigens zie ik het Sparta ook volgend seizoen misschien wel weer goed doen (ligt eraan wat er nog wordt gehaald daar, want Kitolano zal wel vertrekken denk ik, maar er zijn genoeg andere spelers die ze kunnen betalen lijkt me daar in scandinavie of belgie)
Mourinho is ook pragmatisch, hij gaat af en toe te ver maar is wel een topcoach en Guardiola natuurlijk ook maar dan op een andere manier, zijn voetbal vind ik leuker om naar te kijken in het algemeen maar in de CL finale zagen we daar weer weinig van terug en als je hem dan als een dramaqueen langs de lijn ziet denk ik, er is maar 1 Ancelotti.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
"Passen bij" vind ik geen criterium, Ten Hag paste ook niet bij Ajax. Ik vind wel dat je aanvallend voetbal moet spelen. Mourinho zou ik bijvoorbeeld absoluut niet aanstellen. Pep Guardiola dan weer wel.
Ik ben er ook wel positief over. Beetje net als met Ten hag. De vraag is altijd: kan hij het op dit niveau met de ego'tjes en spelletjes in bestuurskamers ook?quote:Op maandag 12 juni 2023 14:15 schreef TornadoDK het volgende:
Steijn is met een van de matigste eredivisie ploegen ooit 12de geworden en nu het sparta ook knap gedaan.
Steijngod gaat mondjes sturen![]()
Qua Nederlandse trainers is er verder ook niks wat beter is en haalbaar. Ik had wel liever een buitenlandse trainer gezien maar ook dat geeft geen garanties natuurlijk.
Ik vind die Ten Hag vergelijking ook wel overtrokken, die stond toch bij al zijn clubs al bekend als een tacticus die zijn spelers beter maakte. Steijn is wat meer van de lijn Dickie. Gewoon kijken wat voor spelers je hebt en daar een plan bij verzinnen, liefst een beetje vanuit de reactie en controle.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel positief over. Beetje net als met Ten hag. De vraag is altijd: kan hij het op dit niveau met de ego'tjes en spelletjes in bestuurskamers ook?
Als Ajax niet ook een paar ruwe diamanten binnenhaalt en/of uit de jeugd kan laten doorbreken wordthet voor iedereen lastig.
En Ten Hag dreef in zijn wedstrijden bij FC Utrecht al topclubs tot waanzin, überhaupt. Die 3-3 van FC Utrecht v Feyenoord is wel fameus omdat Gio constant spelers bij zich moest roepen om het bij te sturen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind die Ten Hag vergelijking ook wel overtrokken, die stond toch bij al zijn clubs al bekend als een tacticus die zijn spelers beter maakte. Steijn is wat meer van de lijn Dickie. Gewoon kijken wat voor spelers je hebt en daar een plan bij verzinnen, liefst een beetje vanuit de reactie en controle.
We gaan het zien, ik ken hem niet zo goed maar hij schijnt dat bij Sparta toch wel aardig gedaan te hebben en spelers beter maken is vaak wat overdreven, ze beter laten functioneren is het meestal.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind die Ten Hag vergelijking ook wel overtrokken, die stond toch bij al zijn clubs al bekend als een tacticus die zijn spelers beter maakte. Steijn is wat meer van de lijn Dickie. Gewoon kijken wat voor spelers je hebt en daar een plan bij verzinnen, liefst een beetje vanuit de reactie en controle.
Beetje een gouden pik jaartje wel als je naar het spel keek, maar dat het een bijzondere prestatie was kan je niet ontkennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik ken hem niet zo goed maar hij schijnt dat bij Sparta toch wel aardig gedaan te hebben en spelers beter maken is vaak wat overdreven, ze beter laten functioneren is het meestal.
We weten snel genoeg of hij het in z'n vingers heeft, krediet heeft hij niet dus hij kan aan de bak.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een gouden pik jaartje wel als je naar het spel keek, maar dat het een bijzondere prestatie was kan je niet ontkennen natuurlijk.
Bij VVV en Sparta heeft hij uiteindelijk boven verwachting gepresteerd. Bij NAC scheen hij iets te betrokken zijn geweest bij het transferbeleid, wat mede aan de verziekte sfeer heeft bijgedragen. Dus helpt dat Mislintat dit strak wil houden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
We weten snel genoeg of hij het in z'n vingers heeft, krediet heeft hij niet dus hij kan aan de bak.
Wat vind jij ervan dat hij nu bij Ajax aan de slag gaat?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij VVV en Sparta heeft hij uiteindelijk boven verwachting gepresteerd. Bij NAC scheen hij iets te betrokken zijn geweest bij het transferbeleid, wat mede aan de verziekte sfeer heeft bijgedragen. Dus helpt dat Mislintat dit strak wil houden.
En hoe hij met een elftal serieuze voetballers omgaat, dat gaat erom spannen.
Het is puur en alleen gebaseerd dat hij de afgelopen maanden ook bij Feyenoord werd genoemd bij de media omdat slot zogenaamd weg zou gaanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat hij nu bij Ajax aan de slag gaat?
Ik ben het voor een keer gewoon eens met Klaas. Mooi kut dit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar blijkbaar durft onze beursgenoteerde club het wel aan met iemand die nog nooit iets met topvoetbal te maken heeft gehad. Ik had nog meer vertrouwen gehad in Heitinga komend seizoen
Er is niks van jou bij he klaas.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is puur en alleen gebaseerd dat hij de afgelopen maanden ook bij Feyenoord werd genoemd bij de media omdat slot zogenaamd weg zou gaan
ik geloof er niet in dat Feyenoord hem had gehaald. Maar blijkbaar durft onze beursgenoteerde club het wel aan met iemand die nog nooit iets met topvoetbal te maken heeft gehad. Ik had nog meer vertrouwen gehad in Heitinga komend seizoen
Heitinga?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer gewoon eens met Klaas. Mooi kut dit.
Twitter-held Ferry de Bont was wel extreem negatief over Steijn meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij VVV en Sparta heeft hij uiteindelijk boven verwachting gepresteerd. Bij NAC scheen hij iets te betrokken zijn geweest bij het transferbeleid, wat mede aan de verziekte sfeer heeft bijgedragen. Dus helpt dat Mislintat dit strak wil houden.
En hoe hij met een elftal serieuze voetballers omgaat, dat gaat erom spannen.
Heitinga of Steijn is lood om oud ijzer. Beiden visieloze middelmatige trainers met demagogische teksten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heitinga?
Als je iemand willekeurig van straat pikt verwacht ik dat hij een betere trainer zou zijn dan Heitinga.
Dat held stukje is een grap toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Twitter-held Ferry de Bont was wel extreem negatief over Steijn meen ik mij te herinneren.
Ben ik wel met je eens. Alhoewel Steijn vrijwel alle teams die hij trainde beter liet spelen vond ik zelf ten Hag er al wel meer bovenuit steken. En ook bij een goede middenmoter en niet alleen kelderclubs. Dat lijkt me nog het grootste risico. NAC is echt niet te vergelijken met Ajax.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die teams die hij traindequote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Alhoewel Steijn vrijwel alle teams die hij trainde beter liet spelen vond ik zelf ten Hag er al wel meer bovenuit steken. En ook bij een goede middenmoter en niet alleen kelderclubs. Dat lijkt me nog het grootste risico. NAC is echt niet te vergelijken met Ajax.
Beetje flauw, prima analist met inmiddels jaren ervaring met resultaten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Goed dat Maduro ook komt, zijn de mensen van kleur ook weer blij.
Pffff. Wat heeft dat er mee te maken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Goed dat Maduro ook komt, zijn de mensen van kleur ook weer blij.
Natuurlijk is dat flauw. Maduro heeft het in zich om ergens hoofdtrainer te zijn. Het was ook vooral sarcastisch bedoeld na het gezeur rondom Reiziger.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje flauw, prima analist met inmiddels jaren ervaring met resultaten.
Daar schijn je eerst je papieren voor te moeten halen en die krijg je niet van open deuren intrappen bij ESPNquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat flauw. Maduro heeft het in zich om ergens hoofdtrainer te zijn. Het was ook vooral sarcastisch bedoeld na het gezeur rondom Reiziger.
Maduro zegt hele zinnige dingen over voetbal, heeft er duidelijk meer verstand van dan heel veel anderen, het is een fijne relaxte kerel en ik vind het heel raar dat die niet al ergens op de bank zit als hoofdtrainer.
Ajax heeft ook zijn John de Wolffquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar schijn je eerst je papieren voor te moeten halen en die krijg je niet van open deuren intrappen bij ESPN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |